Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 92 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 90
Uživatelů: 2
Celkem: 92

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 633 | Témat: 63

07.03 2011 8:26


Chtěl bych se zeptat někoho s větším přehledem než mám já na něco kolem této motorizace. Eventuelně všeobecně o touaregovi.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volkswagen/touareg/8659389

Když už jsem to sem nacpal, ještě to upravím. Švagr mě poprosil jestli bych mu nezjistil zkušenosti. Teď jezdí s Grand Vitarou a našel toho touarega, pak Jeep Grand Cherokee a nebo Volvo XC90. Tak kdyby jste k tomu někdo uměl něco říct...budu vděčný
nahoru

sponzor





07.03 2011 8:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

07.03 2011 8:41


A o jakých motorizacích Jeepu a Volva uvažuje? Pochybuju o tom že v nich bude něco tak našláplýho, možná nějaká V8 v Jeepu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 633 | Témat: 63

07.03 2011 8:49


U toho Volva a Jeepu motorizaci nevím, tam jde spíš o zkušenosti s vozy celkově. U takovýho segmentu bych asi osobně volil Toyotu RAV4 apod., ale teď se mu u Suzuki rozlomilo ozubené kolo na rozvodech (s řetězem) (na 70 tis.km) a asi na východní značky zanevřel a kouká po něčem jiném
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

07.03 2011 9:11


Víš proč se majitelé Touaregů V10 nezdraví? Protože už se viděli ráno v servisu.

Když jsem tohle říkal známýmu, když si ho chtěl koupit, tvrdil, že to bylo kvůli těm prvním, co se prý nepovedli. Koupil V10 TDI fungláč v prosinci 2008 a než najel prvních 10tis km, tak už byl motor 2× venku (hlavní problémy s plynem, lambdama, vstřikama). Nejhorší byl ten plyn, auto občas prostě přestalo reagovat na pedál, někdy dojel na tempomat, někdy odtah. Prodával to, když to mělo skoro 100tis a tvrdil, že potom už se to tak nesralo, ale ten plyn ho cca jednou za dva měsíce zlobil pořád - ale moh to bejt vyjímečně nepovedenej kus...
Naopak kolega má už třetího Turka, první měl 2,5TDI a pak dva 3,0TDI a nemůže si je vynachválit...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

07.03 2011 9:33


Já bych šel do Volva s pětiválcovým dieselem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

07.03 2011 14:46


u těch V 10 rády praskaly kliky, to je známá věc.A pak problémy s podvozkem, nebyl stavěný na tak težký motor. Asi bych šel do Volva.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 633 | Témat: 63

07.03 2011 14:51


Ještě jsem vyčetl spoustu kladných referencí na Subaru Forester.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

07.03 2011 15:56


Lee:
tak subaru jsou OBECNE drzaky jak svina...
nahoru

sponzor





07.03 2011 15:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

07.03 2011 16:05


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
mrkni sem. Já jsem si tam početl docela dost. Hlavně mě překvapila u V10 malá spotřeba. Tchán má Touarega 2,5TDi, musím říct, že to moc nejede a žere to jako svině. Já se koukal po V6 3,2 ale spotřeba mě odradila.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

07.03 2011 17:54


Satan Coupe:
Já bych šel do Volva s pětiválcovým dieselem.

Za mě nikdy! Před dvěma týdny jsem se měl možnost svést s novou V60 právě s naftovým pětiválcem 2,0 a ten motor bych nechtěl. Papírově hodnoty 120kW a 400Nm vypadají dobře, ale... Ten motor hodně moc zatáhne kolem 1800/min. ale umře už ve 2500/min. a pak už netáhne a nad 3000/min ty otáčky lezou nahoru tak pomalu až je to neuvěřitelný. Jednoduše použitelný rozsah otáček je hrozně malej, ne, nechtěl bych to...
Nehledě, že systém pohonu všech kol u Volva nefunguje tak dobře jako u konkurence.
Toť co se Volva týče.

Je fakt, že Touareg je dost těžkej na tu 2,5TDi, ale na klidnou jízdu by to stačit mohlo a schopnosti v terenu jsou slušný

Když Jeepa, tak jedině s 5,7 V8 a klidně na plyn
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 10

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

07.03 2011 21:13


mam jeepa a urcite by som ho doporucil. ten komfort a vykon je uzasny. sicny pohodlnejsie jak v a8. a motor urcite benzinovy osemvalec.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.7. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 0

08.03 2011 8:27


to mi připomíná jak jeden známej co dělá v autorizáku jednou říkal.Přijel tam frája s touaregem přesně tenhle motor a říkal že mu tam něco klepe.Rozebralo se a ejhle něco tam bylo spístem atd tak mu sdělili novej motor kolem 400tis kč tak pán jsi ho nechal tedy vyměnit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email