Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 759 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 758
Uživatelů: 1
Celkem: 759

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





15.12 2007 18:06


neviete niekto ako má správne fungovat škrtiaca klapka sacieho potrubia u 2,5TDI V6? ked naštartujem tak ta klapka sa ani nepohne a ani pri studenom motore. A ked zhasnem motor tak sa zavrie a hned zase otvori.A to sa mi zda že neni dobre pretože ked naštartujem studeny motor a má 1000ot tak po asi 10sek mi začnu kolisať otačky zhruba o 100ot a koliše to asi 10sek a potom sa to ustali na 900ot ked som tu klapku mechanicky rukom zavrel tak kolisanie prestalo. Inak žhaviče nové samozrejme a aj zhavia.
nahoru

sponzor





15.12 2007 18:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





15.12 2007 19:03


ta klapka slouzi k uzavreni privodu vzduchu pri vypinani motoru, takze to co popisujes je ok. ma se zavrit pri vypnuti, aby motor hladce chcipnul
nahoru

Anonymní





15.12 2007 19:15


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





15.12 2007 19:16


A nevieš mi poradiť čo s tým kolisaním otačiek? robi to len za studena ked otačky vyjdu najprv na 1000ot a svojvolne klesaju na 900 a vtedy to koliše ked pri kolisani stlačim plyn a otačky dám na 1000ot nerobi to pustim plyn tak zase a ked to klesne na 900ot už to nerobi. Ked je nad 9 stupňov tak motor chyti hned na 900ot a nerobi to.
nahoru

Anonymní





15.12 2007 19:27


to fakt nevim muze to delat dost veci, vyzkum vyvoj nebo sehnat nekoho kdo vi co a jak a resil to.

mi se drzi na 940 furt.

obecne premyslim ze:

dodavka paliva...bublinky...asi ne
zhaveni resp dozhavovani...mas ok vsechny zhavicky? dela to i po skonceni dozhavovani...cca 3 min po startu?
jinak bezi pravidelne? nadzdvihatka nerachoti, pokud ano, prestane to kolisat az se natlakuji nebo kdy?
zasrane sani olejem a usazeninama od EGR*?
EGR*.. kdyz ho odpojis nebo zaslepis, zmena?
nahoru

Anonymní





16.12 2007 11:57


žhaviče su nove a aj premerane že naozaj žhavia.
idem natočiť video a pošlem ti to na youtube nech to vidiš.
motor chyty na brnk a drži krasnych 1000ot a chod je pravidelný nadzdvihatka su ok pretože tam mam nove komplet hlavy menene v.r 2005
desať sekund alebo 15 motor ide krasne a potom začne to kolisanie a trva asi 15 sek a potom už nič inak motor ide stale pravidelne len kolišu otačku o 100ot.
sanie je zasrane od oleja a karbonu
EGR* funkčne nezaslepené.
máš nejake fotky ako zalepit EGR*? sice avatar mi už o tom hovoril ale nevadi.
takže ešte to EGR* može robiť galibu?
nahoru

Anonymní





16.12 2007 12:08


EGR* prepousti vyfukove plyny zpet do sani pri nizke zatezi nebo volnobehu. Pri zatezi je zavreny, resp. ma byt zavreny. potize jsou kdyz netesni nebo zatuhne.

pokud je ok, tesni, muzes ho vyradit na zkousku tim, ze od nej odpojis podtlakovou hadici a zaslepis ji nejakym sroubkem at neutika podtlak...EGR* se podtlakem otevira, takze bude zavreny. dlouhodobe bych to tak ale nenechal, protoze ho zalepi saze a zatuhne. Takze reseni , zaslepit, idealne pred a za EGR*, at se v nem neusazuje bordel. Nebo ho vyndat a zaslepit, ale to bych asi nedelal kvuli pripadne STK*.

Jinak zaslepeni na emisich nepoznaji, meri pri zatezi a to je EGR* zavreny. je to tam jen kvuli ekologii, snizuje to obsah emisi recyklaci, ale zasira to silene sani.

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979

plech je slabej..........bude se te ozyvat takove praskani.........buď to plech5mm nebo do toho cos udelal vyvrtat malou dirku tak 2mm pak ale nebode EGR* uplne off............ale postaci to aby se nezanaselo potrubi
nahoru

Anonymní





16.12 2007 16:01


nahoru

sponzor





16.12 2007 16:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





16.12 2007 16:10


nahoru

Anonymní





16.12 2007 20:05


skusim avatar piše že to može robiť čerpadlo. skusim zajtra a DAM* vedieť.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

16.12 2007 21:55


Tak presne toto robili mechanické vôle na čerpadlách v určitých otáčkach to chytilo spätnú väzbu a toto sa dialo.
Ale pri tejto skurve... elektronike človek nikdy nevie
nahoru

Anonymní





17.12 2007 8:58


mozna by nebylo od veci skusit nastavit jine volnobezne otacky...co se stane.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

17.12 2007 9:16


Už som sa zlakol, že aké kolísanie myslíš, lebo je normálne ked sa naštarutje ide 1000ot. a pak to postupne klesá na cca 900ot. Ale to video hovorí za všetko...
nahoru

Anonymní





17.12 2007 13:00


skusim nastavit ine voľnobežne otačky pretože pri tom kolisani ked DAM* otačky plynovym pedalom trebarz na 980ot a držim ich tam tak to nekoliše už ale ked pusim pedal a necham ho sameho tak koliše.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email