Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 června 2025
Celkem je zde 186 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Valdavalda1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 228
Online návštěvníků
Návštěvníků: 185
Uživatelů: 1
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2010
Příspěvků: 62 | Témat: 18

18.02 2011 15:24


Zdravím,
chci se zeptat, teď v zimě mi auto když ho zahřeju na provozí teplotu 90 stupňů C tak mi v případě že zvolnim styl jízdy teplota padá z 90 stupňů pod 90, kolikrát i na 50. Předpokládám že to nemůže být ničím jiným než termostatem. Chci se tedy zeptat jaký termostat pořídit, kde a za kolik ?
nahoru

sponzor





18.02 2011 15:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

18.02 2011 16:20


swachy:
Zdravím,
chci se zeptat, teď v zimě mi auto když ho zahřeju na provozí teplotu 90 stupňů C tak mi v případě že zvolnim styl jízdy teplota padá z 90 stupňů pod 90, kolikrát i na 50. Předpokládám že to nemůže být ničím jiným než termostatem. Chci se tedy zeptat jaký termostat pořídit, kde a za kolik ?


Můžešmě prosím napsat proč jsi založil nové téma s termostatem?Je tu toho plná prdel a pořád se to opakuje.O to hůř že si tu už nějký pátek aby jsi to mohl vědět!!!!!!
Moje rada je HLEDEJ!!!!a nebuď LÍNÝ!!!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

18.02 2011 16:56


swachy: Jinak je to normální,když pojedeš po dálnici s lehkou nohou tak to spadne,ten termostat nikdy ideálně netěsní a to co propudtí ti v mrazech ochladí motor.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

18.02 2011 16:59


jak píše pasa je to normální ale jestli se ti to nezdá tak ho zkus vyměnit... je to práce na 10min.také jsem ho vyměnil a koupil jsem Wahlera 300kč
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

18.02 2011 18:25


Tak to sorry ale tohle normální není.Vyměň termostat.Jaké jsou hadice?
Pasa,Lumpik
Kdo vám to proboha nakecal???Ten termostat je v háji.Osobní zkušenost s vlastnímy Audi co jsem měl pánové.Nejste na Sibiři aby to uchladila zima.S lehkou nohou se motor hůř zahřívá za studena,ale nikdy se neochladí za provozu pokud je termostat OK!!!Možná je ještě čidlo teploty špatné pro jistotu skontroluj ho přes VAG
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

18.02 2011 18:58


cedan: To si těxch PD moc neměl a hlavně kolik termostatů si měl v ruce.U nivejch už je to jinak tam se podtlakem převlíká kroužek na čerpadlo a tom už to funguje ,ale tyhle parafíňáky,samozřejmě beru to při -5 a níže kolem 0 to funguje dobře.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

18.02 2011 20:07


pasa:
cedan: To si těxch PD moc neměl a hlavně kolik termostatů si měl v ruce.U nivejch už je to jinak tam se podtlakem převlíká kroužek na čerpadlo a tom už to funguje ,ale tyhle parafíňáky,samozřejmě beru to při -5 a níže kolem 0 to funguje dobře.


Jj PD je fakt že mám prvně ale už 3x měněný termostat asi jsem neměl štěstí na termíky tento termík mám dva měsíce a jde dobře.Na všech co jsem vyndal jako pokažené jsem udělal test otevírání.Všechny KO!Jinak asi sám víš jak nejlépe diagnostikovat špatný termostat.U staré rotačky tam byl taky měněný asi 3x vždy teplota max.60°
Prostě jak jsem napsal to je moje vlastní zkušenost a proto nevěřím že je to úplně normální když termostat vyletí na 90°a na rovině padne opět na 60° za jízdy!!!Neřeknu nic když auto zahřeješ na 90 ujedeš 50km a zastavíš,necháž běžet na volnoběh,že ti to padne na 70° TO JE"úplně normální"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

08.01 2015 20:33


Trochu to oživím, dote´d jsem se zahříváním neměl problém, ale teď jak je často pod 0°C tak když jedu cca 20km do práce, točím kolem 2000/min auto a4b6 1,9 96kw quattro*, trvá cca 10km než se to ohřeje. Když brzdím motorem, teplota nepadá ani při delší jízdě bez plynu, jen prostě se to hrozně dlouho na mě ohřívá. Topí skoro hned (cca 2km), a i když vynu topení, ohřívání trvá stejnou dobu. U mé staré rotačky jsem za 4km měl ohřáto. Hledat problém v termostatu nebo to je normální jev?
nahoru

sponzor





08.01 2015 20:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

08.01 2015 21:09


axetom (08.01 2015 20:33) orig :
Trochu to oživím, dote´d jsem se zahříváním neměl problém, ale teď jak je často pod 0°C tak když jedu cca 20km do práce, točím kolem 2000/min auto a4b6 1,9 96kw quattro*, trvá cca 10km než se to ohřeje. Když brzdím motorem, teplota nepadá ani při delší jízdě bez plynu, jen prostě se to hrozně dlouho na mě ohřívá. Topí skoro hned (cca 2km), a i když vynu topení, ohřívání trvá stejnou dobu. U mé staré rotačky jsem za 4km měl ohřáto. Hledat problém v termostatu nebo to je normální jev?


Mám stejnou motorizaci co ty i s quattrem, a chová se mě to stejně. Problém bych v tom neviděl. Já mám ohřáto 90°C do těch 10km. Když je pod -4, -5 °C . A topí mi to taky hned.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

08.01 2015 22:21


Tak přidám se taky, motor 1.9 96kW jen předohrab. Ohřívá se na 90°C těch cca. 10km, jízda z kopce bez plynu se zařazenou rychlostí teplota klesne klidně pod 80°C. Termostat jsem měnil nedávno, předtím jsem se nedostal ani přes 70°C (památka od původního majitele). Bývalé auto (rotačka) při jízdě z kopce se zařazeným kvaltem teplota neklesala, nebo jen minimálně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

08.01 2015 23:55


pred chladic karimatku a hotovo, TDI* je natolik ucinej motor, ze se prostě neohreje, kor kdyz jede z kopce a nic v nem nehori, dalsi vec jsou kryty motoru, jak vrchni tak spodni, ten ma taky velky vliv na ohrev, ja mel na passau jen hlinikovy kryt presne pod motorem a musel jsem mu pomahat bufikem aby se na horach ohral
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

09.01 2015 1:05


Tak také přidám svojí trošku do mlýna... Audi A4 1.9 TDI* 96kW AVF jsem kupoval cca před měsícem. Hned co jsem jí vezl domů cca 45 km, tak se to neohřálo na víc než 75°C. Po VAGem vyloučení špatného čidla jsem vyměnil termostat Gates a ohřátí na 90°C klidnou jízdou okolo 2000 ot/min je během cca 6 km. Minulý víkend jsme byli mrknout v německu na horách, tak jsem schválně pozoroval teploměr a z ohřátého motoru na 90°C během cca 10 km klesání, kde byla jízda prakticky stále bez plynu se zařazenou rychlostí, klesla teplota na cca 85-80°C. Jinak pokud je termostat OK, tak je dekl před chladičem k ničemu!!! Termostat prostě musí těsnit a studenou vodu z chladiče vůbec nepouštět do motoru!!!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

09.01 2015 13:46


Ok, zvyknu si na to že než šlápnu musím déle ohřívat, měl jsem jen strach zda nevyměnit termostat. Děkuji za reakce
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email