Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 června 2025
Celkem je zde 160 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Petr_audi25
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 260
Online návštěvníků
Návštěvníků: 159
Uživatelů: 1
Celkem: 160

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.02 2011 0:31


lubomt:
Počky. Chápu co píšeš. Nicméně otázka je prostá.

Nedá se žádným způsobem na šestkovým TT vyměnit celá náplň? Prostě to nejde?
nahoru

sponzor





05.02 2011 0:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6783 | Témat: 73

05.02 2011 0:32


jizan.com:
Ano, jen v cechach umime dostat do 50l nadrze 80l benzinu.
Jinde tam narvou 55 a to uz je v mezich

Tak z tohle jsem v křečích...jo máš pravdu, je pár lidí co neřeší až tak cenu ale kvalitu. Bohužel takovejch lidí u nás ubývá, proto přestávám pro ně dělat auta a seru na ně. Nebaví mě pořád pooslouchat a máš slevy na díly? A za kolik máš olej, tam je levnější...atd atd...ubývá kvality, přibývá ovšem debilů s autama na které nemají.

U nas cenu riesi po oprave a i.malokto, vzdy poviem dopredu kolko je maximalna cena opravy, ukazem a vysvetlim kde je problem /na rozobratych prevodovkach/ a ked to ludia vidia, rychlejsie pochopia ako ked im hovorim do telefonu. Ano, vela ludi riesi hlavne olej cim lacnejsie /vsak mu v predajni povedali ,ze je ako original/ a daju radsej za olej ktory nepatri do ich prevodovky 7,50eur ako za original 12eur. potom sa po case divia,ze sa im zosypala prevodovka a vinia za to VYMENU OLEJA, ze to nemali radsej robit ako to, ze tam grcli iny olej a kvoli tomu zacala byt prevodovka problemova
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6783 | Témat: 73

05.02 2011 0:34


root:
lubomt:
Počky. Chápu co píšeš. Nicméně otázka je prostá.

Nedá se žádným způsobem na šestkovým TT vyměnit celá náplň? Prostě to nejde?

Ked mi to ukazes tak si majster sveta. keby si to chcel urobit, minul by si na preplach strasne vela oleja, niekolko desiatok litrov a to by bol len preplach,vzdy by tam zostala cast stareho. Preco si nedas povedat a stale sa pytas dookola?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

05.02 2011 0:41


Ma teda smysl ho menit kdyz polovina zustane?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

05.02 2011 0:48


belmondo:
Ma teda smysl ho menit kdyz polovina zustane?
samozřejmně měla by se ta výměna provádět víckrát.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.02 2011 1:02


lubomt:
Ked mi to ukazes tak si majster sveta. keby si to chcel urobit, minul by si na preplach strasne vela oleja,


V týhle větě se popíráš, ptám se jestli jde udělat proplach. Ty říkáš, že ne a zároveň říkáš že by se spotřebovalo velké množství oleje.

Takže znova, jde, nebo nejde udělat proplach?

Například tak, že se vypustí polovina 4.5litrů, napustí se polovina 4.5litrů, vypustí se polovina 4.5litrů, napustí se polovina 4.5litrů. Jde nebo nejde to udělat? Protože to světe div se odpovídá 9ti litrům, který účtují Němci.

Ptám se, protože jsem technik a mám otevřenej manuál výrobce pro výměnu oleje přímo na A8. Prostě mě to zajímá
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6783 | Témat: 73

05.02 2011 1:06


root:

vzdy sa ti stary olej premiesa s novym,na to vezmi jed. Nic sa nepopieram,ved som tam dodal,ze stale tam bude cast oleja stareho ? Neviem uz ako ti to mam popisat. Rozober automat a pochopis, dost obsirne som to uz aj napisal.
PROSTE BEZ ROZOBRATIA KOMPLET PREVODOVKY A VYMENY ALEBO REPASU KONVERTORA TO NEJDE !!!! A to este musis preplachnut a vyfuknut trubky s chladicom oleja prevodovky.
Koniec debaty o tomto. Aj tak vidim ze to nepochopis
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.02 2011 1:13


lubomt:
Ano, ale to tady tak nějak všichni chápeme My se snažili dostat k tomu jak došli na těch 9litrů.

Takže bych si to dovolil shrnout:
Německý servis, stejně jako předpokládám ten můj bude provádět výměnu výše popsaným systémem. Tedy minimálně dvakrát nalejí a vypustí 4.5litru. Spotřebují minimálně 9litrů. Můj technik mě navíc upozornil, že pokud tam bude starší specifikace, budou to muset provést nadvakrát tedy celkem 4 x vypustit a napustit 4.5litrů oleje takže jsou na 18ti.

Nečerti se, díky za ty informace co jsi dodal, jsou cenné
nahoru

sponzor





05.02 2011 1:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6783 | Témat: 73

05.02 2011 3:04


root:
lubomt:
Ano, ale to tady tak nějak všichni chápeme My se snažili dostat k tomu jak došli na těch 9litrů.

Takže bych si to dovolil shrnout:
Německý servis, stejně jako předpokládám ten můj bude provádět výměnu výše popsaným systémem. Tedy minimálně dvakrát nalejí a vypustí 4.5litru. Spotřebují minimálně 9litrů. Můj technik mě navíc upozornil, že pokud tam bude starší specifikace, budou to muset provést nadvakrát tedy celkem 4 x vypustit a napustit 4.5litrů oleje takže jsou na 18ti.

Nečerti se, díky za ty informace co jsi dodal, jsou cenné

nuz a ked by som niekomu povedal, ze to treba takto urobit v 6HP19, tak mi povie,ci mi neharasi, lebo 18ltr x 35eur = 684eur. Keby kupoval v audi, tak 54eur x 18 = 972eur.
Preplach 2 x 4,5ltr robime malokedy, nikto to nechce zaplatit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2010
Příspěvků: 78 | Témat: 9

05.02 2011 8:47


lubomt:
Normalne obvolam zakaznikov, co sme im menili iba olej,filter,tesnenie a ak budu suhlasit, mozete im volat a overit si to !!!!


No tak ja som jeden z tvojich zakaznikov a tusim sme tam dali spat 5,5 l. A8, 3.0 TDI* TT 6rychlost
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6783 | Témat: 73

05.02 2011 8:51


sophicx:


No tak ja som jeden z tvojich zakaznikov a tusim sme tam dali spat 5,5 l. A8, 3.0 TDI* TT 6rychlost

Tak to ti voslo celkom dost. Vravim, tazko presne povedat kolko vojde, pretoze auto si same naplni prevodovku potrebnym mnozstvom , kazda je trochu ina ale zväčša je to 4,5 az 5ltr. Nijako sa to neda oklamat ani preplnit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.02 2011 11:42


lubomt:
To chápu, však jsem psal, že i v Audi tvrdí, že je to drahej špás a proto, pokud skříň nevykazuje problém to nepovažují za nutné

Ať se daří kšeftům!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 142 | Témat: 19

08.02 2011 11:54


root:
sensitive:
Jižan, Kyjov i německý servis budou mít ten stejný problém. Jestliže budou chtít tu výměnu udělat pořádně a olejem který předepisuje Audi, tak ta cena bude +- stejná. Ale nechám se rád překvapit



No do Kyjova sem málem jel ale zarazilo mě to, že kdybych si neověřil dostupnost oleje co mám mít v převodovce, tj. skutečně ten drahý olej přímo od Audi, tak by mě tam snad dali nějakej jinej. Měli si správně ověřit co tam je za olej a né na poslední chvíli honit typ oleje. Navíc snad kromě prahy běžně nebejvá, v ostravě určitě neměli, tam sem chtěl ject za p. Šponiarem, který převodovky také dělá
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.02 2011 11:56


sensitive:
Tenhle problém jsem nezaznamenal.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6783 | Témat: 73

08.02 2011 19:15


root:
lubomt:
To chápu, však jsem psal, že i v Audi tvrdí, že je to drahej špás a proto, pokud skříň nevykazuje problém to nepovažují za nutné

Ať se daří kšeftům!

nemyslim ,ze mas dobre zmyslanie, ze ked prevodovka dobre radi, tak tam nechas origo olej s kludom aj cez 200-300.000km. Potom ked krachne tak by si videl co za bordel odtial vytecie a kolko pilin a bordelu je vo vani
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

08.02 2011 19:21


Přesně tak hydraulika je sviňa, stačí trochu znečištěný filtr jetej olej a nechtějte vědět co to začne dělat s celou převodovkou. Čím dřív se to vymění, tím míň tam jde investic. Čím novější Převodovka*, tím je to přesnější mechatronika a háklivější na nečistoty.
nahoru

sponzor





08.02 2011 19:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.02 2011 19:23


lubomt:
To bylo v kontextu s belmondovým nájezdem, který je doopravdy velmi malý.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

08.02 2011 19:37


Taky jsem nevěřil tomu že po 120tiskm dokáže být zanesenej filtr a neistoty v oleji bohužel je to nemusí být vidět ale je to poznat když se Převodovka* která najede 200tkm položí jen na základě nevyměněného oleje. To co tvrdila audi s doživotní náplní stejně jako s doživotními řetězovými rozvody vyplívá jen v to, že jedná marketingově aby nalákala zákazníky, ne ovšem tak aby auta vydržela. Mají to moc dobře spočítan a ví že 1.maj. většinou najede max 200tkm a kupuje další, dál jí to nezajímá a to se mi třeba nelíbí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

08.02 2011 23:53


Lubomt mluvi rozumne ale martin je daleko
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.02 2011 17:42


Zkus 608508855 není to přímo na toho člověka co dělá motory a převodovky ale zkus se zeptat měl by ti dát kontakt tuším na Radka co to dělá je to Praha-Vršovice.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

09.02 2011 18:44


jizan.com:
Zkus 608508855 není to přímo na toho člověka co dělá motory a převodovky ale zkus se zeptat měl by ti dát kontakt tuším na Radka co to dělá je to Praha-Vršovice.


Hoši je zde spoustu podnětných příspěvků, já osobně tohle už nějakou dobu také dělám.. začalo to tím že v době kdy jsem začal s automaty tady v naši banánové Republice neměl nikdo ani tucha o automatech , vyměnu olejů v nich a podobně...

Jednoznačně se schodnem na tom že po povolení vypustného šroubu vyteče to co je ve vaně, po vyndání filtru ještě asi 4dcl... otázka zní co se zbytkem.... který je v měniči trubkách chladiči ??? Podle mých zkušeností .. řadí li a funguje li Převodovka* před vyměnou o.k. ... může i někdy pocukávat při dořazování jednotlivých rychlostí///zkušenost zejména s 6HP26/// ... a neni li ve vaně hrubší kovový sediment///pouze magnety obsahují běžný kovový otěr...+ běžný otěr z lamel. Tak vždy stačilo převodovku třífázově propláchnout!

Samo poté nový filtr a konečná nápln! Je nutno si však uvědomit že vždy padne 20 ltr oleje!!!! A tvrdím že tenhle postup je dostatečný k tomu aby životnost převodovky neutrpěla ,naopak je to jen pro její dobro a pro dobro majitele a jeho portmonky!

PS. co doporučuji je solo proplach chladiče oleje,at je integrován do chladiče vody,nebo je solo!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.02 2011 18:53


jj souhlasím dobrý nápad proplach, ale pokud je jen audi olej kolem 1tkč/l tak nikdo nezaplatí takovou výměnu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

09.02 2011 19:01


jizan.com:
jj souhlasím dobrý nápad proplach, ale pokud je jen audi olej kolem 1tkč/l tak nikdo nezaplatí takovou výměnu.


A proč zatím jsem našel vždy alternatívu oleje?? Pro 6HP26 byl největší problém a le i tady je řešení za 375kč. Ted jse platil olej do multitronicu GEC olej v origo audi 430kč . Jásné že v Audi servisu nikdo takovou procedůru nedělá!!!

Ale majitel si musí rozmyslet co je pro něj dobré,jestli dát do oleje nebo do GO převodovky... Známá teorie o opicích a banánech!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.02 2011 19:41


O.k. zkus mi najít náhradu za olej G 055 005 A2.
nahoru

sponzor





09.02 2011 19:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

10.02 2011 6:50


jizan.com:
O.k. zkus mi najít náhradu za olej G 055 005 A2.


Shell ATF* M-1375.4 Jestli je to do GNU ,Ale vždy to chce konzultace.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tady to kluci řeší v PL at je zelený nebo hnědý.

ALE JÁ TO VŽDY OVĚŘUJI NA VÍCE MÍSTECH, VŠAK VÍŠ JAK JSOU INFO KUSÉ,ČI ŽÁDNÉ
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

25.02 2011 21:42


Roote muzes zjistit jestli mi po dobu opravy pucej novou osmu? Porad sem se jeste nerozhodl zda ji vemu a tohle by asi pri rozhodovani pomohlo. Na rovinu rikam ze ji u nich nekoupim takze za zapujcku zaplatim.

A rad bych aby mi nauctovali fakt jen to co tam nalejou. Verim tomu co zde pise slovensky kolega.
A vyber nakou slusnou restauraci priteli, platim ja.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.02 2011 9:17


belmondo:
Dane, rozhodně by se zápujčkou neměl být problém. Posledně mě v ní vezli na oběd. Je tam k dispozici 4.2TDiL.

Taky věřím tomu co píše kolega ze Slovenska, prokázal že o převodovkách ví opravdu hodně. Ale taky věřím svýmu servisu, že by si podfuck nikdy nedovolili.

Zavolám Ti a dohodneme se jak to spíchnout. Oběd je na mě, udělá mi to radost
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.9. 2009
Příspěvků: 70 | Témat: 6

26.02 2011 10:33


jestli vam udela radost nekoho pozvat na obed klidne pujdu s vama. ja ted budu nechavat menit olej v prevodovce v tom mojim je to 4kvalt tak na co se popripade ptat at to nedam rdo ruky nejakymu hovadu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

26.02 2011 10:51


4HP ti udělá každej debil, nehorší je sundat vanu, na 2 šrouby se nejde dostat skrz vůfuk takže někdy je lepší jej sundat či popustit dolů. Místo zespod je kontrolní šroub zepřed na vaně, tuhle výměnu si uděláš i sám není tam co zdupčit. good luck.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.9. 2009
Příspěvků: 70 | Témat: 6

26.02 2011 11:09


no jenze kdyz nemam tunel je to o hovnu tu mrchu zvedat nahoru klucina to bude mit na zvedaku za chvilku ma olej a a zrovna sem si rikal at mi projede difece kdo vi jestli je nekdo videl
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email