Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 893 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 887
Uživatelů: 6
Celkem: 893

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.10. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 4

11.12 2007 23:48


Zdrvím všechny, hlavně co mi odepíší. Chci se zeptat, kolik vám ukazuje ručička pro teplotu oleje. Když jedu normalně, tak do 90 - 100 stupnu a když valim třeba okolo 220, tak se mi to za cas vysplha na 120 stupnu. Kamos mi rikal, ze by to melo byt v poradku, protože tech 120 stupnu je uprostred rozmezí, ktere je od 60 - 180, napište mi prosím názor a popř, který olej nejlépe chrání studený a teplý motor proti optrebeni...Děkuji za odpovedi.
nahoru

sponzor





11.12 2007 23:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

12.12 2007 0:13


lol
tezko rict takhle z hlavy ale asi v tom bude příma uměra ..
nahoru

Anonymní





12.12 2007 9:31


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.10. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 4

12.12 2007 18:53


Tak to mi spadl kámen ze srdce, už jsem myslel, že mám nemocnýho mazlika...Díkya kdyb jsi našel nekde ten tvůj obrázek ve velkým a poslal mi ho, byl bych ti vděčen. Ještě jednou dík a AUDI forever
nahoru

Anonymní





12.12 2007 19:01


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

12.12 2007 19:04


Nic se neděje, je to úplně standartní teplota, která je na oleji při skoro plném výkonu vždy o cca 20°C vyšší, než na vodě.
Já, když jezdím normálně, mám teplotu cca 70°C, když jsem jezdil vrchy, tak 130 - 140°C a proto jsem měl vysoké nároky na olej.
Důležitý je především tlak, ten si hlídej, kdyby náhodou začal klesat pod 1 bar při vyšší teplotě oleje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.10. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 4

13.12 2007 9:32


a ten tlak si zjistím jak? Vím že hlavně u volnoběhu, aby neproblikávako mazání a je ještě jiný způsob? Olej používáš jaký? Já tam mám Valvoline 5W-40 a když občas doleju, tak 0W-30 nebo 5W-30 Mobil1, že by to mělo být mísitelný.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

13.12 2007 18:08


santamike:
a ten tlak si zjistím jak? Vím že hlavně u volnoběhu, aby neproblikávako mazání a je ještě jiný způsob? Olej používáš jaký? Já tam mám Valvoline 5W-40 a když občas doleju, tak 0W-30 nebo 5W-30 Mobil1, že by to mělo být mísitelný.


Já nevím, já mám všude tlakoměr a teplotu oleje
pro mě neocenitelné údaje a pokud bych měl vůz bez totho, tak bych byl patřičně nervózní...
nahoru

sponzor





13.12 2007 18:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

13.12 2007 18:20


ja mam v s4 teplotu stale tak 60-80°C
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

10.01 2008 0:02


Hm, tak jak tak po 1300 najetejch km koukám, neukazuje mi teplota oleje zhola nic Teď si ani nejsem jistej, jestli to ukazovalo, když jsem s tím začal jezdit. No nejspíš čidlo řeklo sbohem, co říkáte..
Foto auta bude v profilu jinak co nevidět
Když jsme s kámošem auto po nedávné koupi študovali, podivil jsem se nad tím, že to ukazuje i teplotu oleje. Říkám "to je dobrý hele, to ukazuje i teplotu oleje". On na to "no dobrý, a k čemu to je?" A já:"no to ještě nevim, ale hodí se to, ne?"
Tak teď už to vim a hlídat si to budu, díky Teda až to rozchodim.. Nevíte, jak složitej zásah je výměna čidla?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2008 6:45


Překontroluj konektor na čidle. Buď je zasraný od oleje, nebo zaoxidovaný. Proměř odpor čidla, pokud neukazuje nic, je čidlo mrtvé.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

10.01 2008 8:27


Snipeře, díky chlape . Hned to řešit nebudu, pobývám dočasně v UK a nemám na to čas - teď právě potřebuju ladit důležitější věci, tohle přece jen tak nepálí. Ani nevím, kde čidlo je , ten konektor bych samože zčeknul, kdyby bylo celý za pár liber tak třeba i vyměnil. Ale proměřit odpor ? Až mi to někdo ukáže, možná.. Desky, kotouče, olej, filtry, pneu a takový věci ještě sám dokážu, ale elektriku rád přenechám jiným .
Já jsem jen chtěl vědět, jestli je třeba dobře přístupný, jestli nemusím odmontovat převodovku a rozebrat kroužky na pístech..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2008 9:15


To čidlo je odporové. S rostoucí teplotou se mění odpor a tím i výstupní signál pro budíček. Taky nejsem elektrikář, ale na tom nic není. Vesměs bývá našroubováno někde na bloku motoru v olejovém kanále, někdy na přírubě olejového filtru, zřídka kdy v olejové vaně. Pro mě je tlak oleje, teplota oleje a vody nejdůležitější údaj, poté otáčkoměr a pak zbytečnosti jako palivoměr a tachometr.
Díky tlaku a teplotě jsem nezadřel jeden ze svých pětiválců. PřECI* je ti tyto informace umožňují alespoň částečný přehled o tom, co se v motoru děje.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

10.01 2008 23:26


No třeba se to někdy naučim
Vždyť jo, teplota vody je to nejdůležitější. Taky to sleduju, zvlášť s mým stylem občas agresivnějším jízdy..
Bohužel jsem zatím neměl zkušenost s měřákama na teplotu a tlak oleje. Už jsem řídil hodně vozidel včetně náklaďáků, ale prostě tohle je pro mě nový
No to, že to teď nepálí je taky tim, že jezdim svým autem poměrně málo, každej den 30km do práce a zpět, hustym provozem, za tmy a mokra a ani neni příležitost tomu víc dávat, max pár kruháčů, takže neni potřeba tolik ostražitosti.. Auto si taky pořád jen osahávám, kromě cesty z Čech do Anglie po dálnici jsem najel bokem tak 500kiláků po malejch kouskách, většinou za špatnýho počasí..
Rozhodně chce to čidlo pořešit, chce to jen trochu času. Až se udělá o víkendu trochu pěkně, tak pod to vlezu a uvidim. A zejtra zavolám do Čech do Audiny, kolik schválně stojí, abych tušil co zhruba mám čekat tady
Dám vědět, zatím díky
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

12.01 2008 0:23


Tak pani v českym Audi mi po delším hledání sdělila cenu za čidlo : 406 Kč ! Světe div se, ale tentokrát se šok nekonal. Už jsem byl připravenej na 2300, ale ne, je to v klidu. Skladem neměli.
Hledala dlouho, protože motor čidlo teploty oleje na motor 2,8 nemohla najít. Pak se ptá "a nemáte takhle quattro*?" Po pozitivní odpovědi pokračuje "aha, tak proto mi to nic nenabízí, to je tim quattrem.."
Nějak jsem to neřešil, ale pak jsem přemýšlel, o co tam jde. Tedy buď bez quattra není v tomto motoru čidlo (kravina) nebo 2,8 se dělalo jenom v quattru (si myslim neni pravda). Jinak nevim, pani asi měla svý dny.
Každopádně co nejdřív zajdu do místní anglický audiny čidlo objednat. Uvidíme rozdíl ceny Čechy, Anglie. A už taky vidim, jak ho budu půl roku vozit v kufru, než mi ho tam někdo nacpe, protože ho nenajdu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

12.01 2008 8:37


tak pak pisni ten rozdil v cene taky by me zajimalo a trebas i jestli tam nevyjdou nevneji kola..
nahoru

sponzor





12.01 2008 8:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email