Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 září 2024
Celkem je zde 914 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dadosh87
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 910
Uživatelů: 4
Celkem: 914

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A8 automat
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 1

19.01 2011 14:14


Zdravím, uvažuji nad koupí A8 2003 a vejš. Nešlo mi hledat a tak bych se rád zeptal jak jsou na tom automatický převodovky, jak moc jsou poruchový a co všechno by mě mohlo potkat. Přemýšlel jsem o motoru buď 3,7 nebo 4,2 benzin (co je lepší). Původně jsem chtěl BMW 745i 2004, jelikož jsem doposud jezdil BMW 5 a spokojenost byla ale po návštěvě 3 aut jsem to vzdal. Pokaždé na idrivu svítilo červený autíčko což značilo nějakej závažnej problém a celkem jsem měl respekt z automatu a hromady elektroniky což se rádo sere. Chápu že A8 bude dost podobný auto co se techniky týče, ale zajímala by mě rada majitelů jak jsou spokojeni se spolehlivostí. Rozumím tomu že semtam něco odejde a nerad bych se nechal autem zruinovat. Díky za každou radu jaký motor případně vybrat. Najezdím cca 20 000 km ročně. Denně do práce pár kilometrů kdy se u BMW ani nestihl ohřát motor, proto jsem měl do teď benzín. Dieslu 530d popojíždění se studenym motorem po městě moc nesvědčilo i když nevím, třeba je tomu u TDI* jinak.
nahoru

sponzor





19.01 2011 14:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

19.01 2011 16:30


A8 po roce 03" je to samé, taky plno elektroniky a respekt mají majitelé větší z ní než celkově z auta bohužel.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

19.01 2011 20:04


Po zkušenostech bych šel do 04 a výš. A to hlavně výrobou a ne jen papírově kvůli elektronice a i převodovce. Motor 4.2 V8. 3.7 má při stejné spotřebě nižší výkon. Co se týká investic, počítej že každá blbost jde do tisíců. Druhovýroba zatím moc není a pokud, tak je to na podobné úrovni jako originál. A také bych to chtěl vidět napojené na VAG. Ale jinak je to super car
Každopádně hodně štěstí při výběru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2010
Příspěvků: 70 | Témat: 4

19.01 2011 21:40


ja myslim ze v poho. Jinak jsem se uz ptal na novou prevodovku (ja mam zrovna spatnou) a v servise mi rekli ze by stala asi 160 000. Takze koukam k sousedum do nemecka a tam se da sehnat kolem 1500E.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

20.01 2011 7:10


Ninánek:
Po zkušenostech bych šel do 04 a výš. A to hlavně výrobou a ne jen papírově kvůli elektronice a i převodovce. Motor 4.2 V8. 3.7 má při stejné spotřebě nižší výkon. Co se týká investic, počítej že každá blbost jde do tisíců. Druhovýroba zatím moc není a pokud, tak je to na podobné úrovni jako originál. A také bych to chtěl vidět napojené na VAG. Ale jinak je to super car
Každopádně hodně štěstí při výběru


Schválně by mě zajmalo kbyby se vybralo náhodně 10 A-8 osmiček kolem rv 2003 ale můžou být i výše ,,, kolik by jich mělo po komplet diagn úplně čistý protokol??? Nechci být škodolibý ale svůj tip mám
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 4

20.01 2011 8:25


Edit by sTeblo: na tohle tady mame jine temata a jinou sekci, takze to zkus znovu a poradne!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

20.01 2011 10:37


Giovany: Ono nejde o čistý protokol. To nebude mít žádná. Ale budeš vědět na čem jsi. Je to kára s většinou dost bohatou výbavou a musel bys to dlouho zkoumat jestli funguje všechno a stejne ne vždy jde vše pustit...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 1

20.01 2011 11:08


Díky za informace, bude to chtít štěstí při výberu jako u každýho auta. S motory je to asi stejný jako u sedmy.735i žere téměř stejně co 745i a jede o poznání hůř. Budu se tedy u A8 soustředit pouze na 4,2 v nějakém slušném stavu. Raději připlatím při koupi, se servisem počítám. Dá se tady na klubu třeba někoho kdo se vyzná požádat aby byl případně účasten při koupi a měl třeba diagnostiku atd. Asistenci bych samozřejmě mile rád zaplatil. Audi jsem nikdy neměl a nerad bych se hned napoprvý napálil. Díky chlapi za ochotu.
nahoru

sponzor





20.01 2011 11:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

20.01 2011 16:05


Ninánek:
Giovany: Ono nejde o čistý protokol. To nebude mít žádná. Ale budeš vědět na čem jsi. Je to kára s většinou dost bohatou výbavou a musel bys to dlouho zkoumat jestli funguje všechno a stejne ne vždy jde vše pustit...


Já vím však ale sám víš kolik tam toho někdy vypadne ale vše funguje,zavřeš kufr motorek dovírání nesepne a šup a je to v závadách
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

20.01 2011 16:10


mari5456:
Díky za informace, bude to chtít štěstí při výberu jako u každýho auta. S motory je to asi stejný jako u sedmy.735i žere téměř stejně co 745i a jede o poznání hůř. Budu se tedy u A8 soustředit pouze na 4,2 v nějakém slušném stavu. Raději připlatím při koupi, se servisem počítám. Dá se tady na klubu třeba někoho kdo se vyzná požádat aby byl případně účasten při koupi a měl třeba diagnostiku atd. Asistenci bych samozřejmě mile rád zaplatil. Audi jsem nikdy neměl a nerad bych se hned napoprvý napálil. Díky chlapi za ochotu.


A pokud mohu poradit zajed si někde do servisu abys mohl auto zvednout,sundej si plasty popod motoru at vidíš zda někde neteče něj provozní kapalina, vůle náprav, atd. v neposl řadě diagn.. Apak projet z někým kdo to auto má nebo ví jak se to má chovat. Každý slušný prodejce ti umožní i hodinovou prohlídku,to je dle mne u takového auta min doba ke slušné prohlídce.
PS ještě si ho nech nastartovat na heveru jestli nejou k.o. Vlnovce výfuků
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2011 10:39


A8 4.2 d3 dobrá volba ovšem elektronika chce zkušeného borce nemusí to být sevis. Řetězec jednotek dělá svoje po těch letech při jediné poruše, nevím jestli bych pořád chtěl tohle auto, vzhledově, podvozkově, motorově ano, zbytek at si nechá audi ve fabrice.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

22.01 2011 11:15


jizan.com:
jizan.com:
zbytek at si nechá audi ve fabrice

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2011 11:52


d2 má elektroniku z let 90tých a proto jezdí do dnes, v jednoduchosti je síla bohužel ale je to tak.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

22.01 2011 12:13


Jj a rozhodně nemáš obavy chodit do auta abys náhodou nevybil baterii. Fak by mne zajímal ten inteligent, co to vymyslel
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2011 12:46


Tak tenhle problém mám i já už ale já mám po smrti baterku...
Třeba konkurence používá u vyš.tříd dva zdroje kde záložní je právě na tyhle prkotiny, u koncernu to je na přání taky ale myslím že to je za takovej ranec že to každej vzdal, protože lidi s těmihle auty jezdí převážně víc km a dálky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

22.01 2011 13:01


Jenže Ty prostě vezmeš "nějakou" baterii a prostě jí vyměníš. U D3 se ta mrcha musí nejdřív nakodovat. A ten odběr je taky děs. Nevím jak to má konkurence, ale u D3 prostě vezmeš třeba jen za kliku a aniž bys otevřel dveře naskočí odběr okolo 9A (záleží podle výbavy), což je děs. A co jsem slyšel, tak šestka na tom není líp...
nahoru

sponzor





22.01 2011 13:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2011 19:12


Vyhřívané kliky resp zámky dveří mají i d2 akorát nevím jestli ta má mrcha. Jak říkám určo by to chtělo standartně dva zdroje tak jak to má většina takových aut i mimo koncern vem si jen co si datovka dáš klíč a osvětlení vevnitř nebo světla pozhasnou jako bys žhavil nebo startoval..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

22.01 2011 21:49


ono nejde o vyhřívání klik apd. Jde o gateway která prostě probudí celé auto. Na co potřebuji třeba paměť sedadel nebo navigaci, když jdu jen do kufru, to fakt nevim. No holt auto je jen k ježdění Ale to jsme se dostali nějak mimo...
mari5456: Ještě bych si dal pozor na přední nápravu a podvozek celkově. Jak se chová Kompresor*, jestli není moc hlučnej nebo mu natlakování systému netrvá dlouho a jestli ten podvozek někde nemlátí. Nejsou to zrovna nejlevnější věci.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2011 21:57


Co je na a8 levné..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

22.01 2011 22:22


Levně si pořídíš černou díru na investice
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email