Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 1185 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1182
Uživatelů: 3
Celkem: 1185

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

10.01 2011 13:20


sniper: Rozdílná geometrie předních kol, je rozdílná právě kuli tomu aby si se otáčel kolem jednoho bodu, proto tohle si myslim že je nesmysl ne?
obrázek:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





10.01 2011 13:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.01 2011 13:37


sniper:
Tento odpor ti dělá rozdílná geometrie předních kol, nic jiného.

sniper: deejayvenca: Ono je v podstatě teď jedno, jak a kde ten odpor vznikl, podstatné je, že ten zvýšený odpor oproti jízdě vpřed je (to se myslím shodneme). A tedy motor musí tenhle odpor přetlačit, takže na základě toho uvažuji, že tohle by mohlo být za tím, proč by mohlo dojít k částečnému uzamykání Torsenu... ???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 13:41


Michal.K: Vrať se zpět k funkci Torsenu. Pokud je odpor kol větší, než síla motoru ( což při otáčení na jedničku bez plynu je ) umožňuje Torsen rozdíl otáček a tedy se chová jako běžný diferenciál...on nemá důvod se uzamykat, pokud nesešlápneš plyn...jak jsem psal, při ostrém výjezdu v křižovatce s rejdem...tam je to pak skutečně cítit, jako by jsi měl zapnutou uzávěrku, nebo neměl mezinápravák vůbec.

P.S. Jak dlouho se tady budeme ještě točit? Já jen, že se mi z toho už motá hlava
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 13:42


deejayvenca: Pěkné, známé schéma, ale neplatí vždy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.01 2011 13:52


sniper: No nevím jak Ty, ale já se otáčím na konci ulice, nebo zajíždím do 90° zatáčky na dvůr, tak nikdy na setrvačnost, ale vždy na 1. a pod plynem, protože je to do stoupání...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 13:56


Michal.K: O pár příspěvků výše byla řeč o otáčení na rovině bez plynu, nebo s min. výkonem motoru. Proto říkám, že tahle debata nikam nevede, protože je sakra rozdíl jak se kdo otáčí a to tady tak můžeme diskutovat týden a nevyřešíme NIC...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5254 | Témat: 36

10.01 2011 14:09


sniper:
... to tady tak můžeme diskutovat týden a nevyřešíme NIC...


Mistni standart, ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.01 2011 14:14


sniper: Ne, to Ty jsi tak bral. My se tu bavili o tom, že se nám zdá, že když se občas otáčíme s Quattrem plným rejdem, že to vydává určité zvuky prohrabujích kol a že to vypadá, jakoby mezinápravový diferák nestíhal všechno vyrovnat.
(já to hned podle projevu označil na ten mezinápravák, protože to znám z OFF road-ů, který ho nemají)

Ty jsi psal, že to není možné, vzhledem na nemožnost uzavření Torsenu.
Ale vzhledem k tomu, že kolik lidí to potvrdilo, tak asi se neotáčíme tak jak ty, nebo tam je i ten faktor toho svahu, kdy prostě motor musí být v tahu...
nahoru

sponzor





10.01 2011 14:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

10.01 2011 15:49


Michal.K:
sniper: Nevím jak ty, ale já se otáčím při plném rejdu na 1. a úplně zlehka pomalu jak při popojíždění.



Michal.K:
sniper: No nevím jak Ty, ale já se otáčím na konci ulice, nebo zajíždím do 90° zatáčky na dvůr, tak nikdy na setrvačnost, ale vždy na 1. a pod plynem, protože je to do stoupání...



Michale tak jak teda ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.01 2011 16:00


mamut: To první bylo vytrženo z kontextu.
Ano, popojíždím otáčím se pomalu a zlehka (prostě normálně), ale to neznamená, že jedu bez plynu a nebo na setrvačnost.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

10.01 2011 17:17


Michal.K: eeeej, další téma na 100 stran by převlečený slovák
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 88 | Témat: 6

10.01 2011 18:58


no třeba u nissanu když dáš předek a budeš jezdit do kolečka na plnej rejt bude zadek podhrabávat protože zadní náprava opisuje menší kruh,. takže rozdíl otáček mezi nápravama,. a tam to nemá kam protože je to natvrdo ale torsen by to měl pobrat,. nebo třeba ne,. já bych to neřešil,. kdo chce quattro musí počítat s tím že to žere gumy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 19:17


Jirka1.9: Tak to se s tebou budu hádat, že zadní náprava opisuje menší kruh, jak pření náprava!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 88 | Témat: 6

10.01 2011 19:37


proč myslíš že ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 19:52


Jirka1.9: Já nemyslím, já to vím...tak si to namaluj, když si svým tvrzením nejsi jistý...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.01 2011 19:58


sniper:, Jirka1.9: tak na tohle jsem zvědavej
nahoru

sponzor





10.01 2011 19:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 20:00


lordmystic: Já taky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14865 | Témat: 53

10.01 2011 20:03


To je IQ to mi hlava nebere.Někdy by bylo dobrý se nad nějakou odpovědí zamyslet.Vždyť každý kolo na autě během zatáčení udělá jinak dlouhou dráhu tudíž každá kružnice bude jiná.Ale trocha geometrie a vůbec matematiky by někomu neuškodila.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 20:09


áček: No konečně jeden inteligent, co vzpomněl kola a ne NÁPRAVU...
Vyhrál jsi papírové kapesníčky zvláště jemné
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14865 | Témat: 53

10.01 2011 20:12


Óóó díky budu je potřebovat a extra savé mám rozmáchanou i klávesnici
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 88 | Témat: 6

10.01 2011 20:12


když budeš jezdit na sněhu do kola stopy zadních kol budou blíš ke stredu než prední ne?já tady nic nekážu,. tak nenarážej na moje iq
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1759 | Témat: 45

10.01 2011 20:13


ty woe pánové, to jsou zase pecky!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 20:15


Benny: Že jo?

Jirka1.9: Máš pravdu, ale jen částečně, udělal jsi chybu, když jsi zmínil nápravu jako celek a ne kola. Takže ven, nastartovat Audi a 3x se pomodlit před maskou chladiče...a pak 2x omezovač
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 88 | Témat: 6

10.01 2011 20:19


no tak kola no,. já nemám auto takže žádnej omezovaač nebude
nahoru

sponzor





10.01 2011 20:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 20:21


Jirka1.9: jak nooo?!! Sakra, když už něco píšu, tak se nad tím zamyslím, pokud nechceš tedy přímo provokovat, jako občas já Jak nemám auto, A co to máš v avataru?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14865 | Témat: 53

10.01 2011 20:23


tak tříkolku a desetkrát objet náměstí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 20:25


áček:
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 88 | Témat: 6

10.01 2011 20:26


tak provokavat nechci,. mě se tady líbí napsal sem to blbě,. mám auto,. ale na opravě
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2011 20:33


Jirka1.9: No vidíš to, tak až dojede, tak to napravíš, hehe A pro příště...uvažovat, co člověk napíše, ať se toho zase nějaký blbec, jako já, nechytne...

A otázka pro náročné, Tatra 8x8, plný levý rejd, v jakém pořadí kola jednotlivých náprav opíšou kružnici od nejkratší, po nejdelsí???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1759 | Témat: 45

10.01 2011 20:38


sniper: já bych to stížil - kružnice opsané budou seřazeny podle velikosti od jakých kol?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email