Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1649 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1647
Uživatelů: 2
Celkem: 1649

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

28.01 2011 20:29


cedan: ten bol tusim v norme. Som si vsimal iba tie ulety. Nevies nahodou, ktore casti (ale potreboal bych to na 100%) je treba na prerabku onoho mazania z retiazkoveho na ozubene?
nahoru

sponzor





28.01 2011 20:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

28.01 2011 20:45


Milos1:
cedan: ten bol tusim v norme. Som si vsimal iba tie ulety. Nevies nahodou, ktore casti (ale potreboal bych to na 100%) je treba na prerabku onoho mazania z retiazkoveho na ozubene?


Tak to nevím promiň,ale co se tohoto motoru týče tak mám za to že se řešil na dieselpoweru.Mrkni tam nebo ještě počkej na někoho tady jestli ti poradí,ale já bych nahlédl osobně na ten diesel tam jsou motoráři a vynikající
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

28.01 2011 20:49


Tak som presiel aj D-forum. Je tam spomenute nutnost prerabky mazania. Co je zaujimave, ono tarokovanie moze sposobovat podfukovanie trysiek, nasledne zavzdusovanie.
Ide o to zohnat zotpovedne spravne diely, aych to prerobil na 1 rozobranie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

28.01 2011 21:48


Milos1:
Tak som presiel aj D-forum. Je tam spomenute nutnost prerabky mazania. Co je zaujimave, ono tarokovanie moze sposobovat podfukovanie trysiek, nasledne zavzdusovanie.
Ide o to zohnat zotpovedne spravne diely, aych to prerobil na 1 rozobranie.

Dej si tam otázku a počítám že do jednoho dne máš návod jak překopeš to co chceš včetně všech potřebných dílů se správnými rozměry a samozřejmě výrobními čísly.Zaměřil bych se na Laďase Humla a MisoVW samozřejmě že jsou tam i jiní ale já dám na tyto.Co se týče těch vstřiků tak nevím jestli pomůže oživit tu hodnotu toho vstřiku přetěsněním,podfukování jo,ale ta hodnota je prostě KO,osobně si přeju aby jsi nemusel měnit.Pouze tak informativně na D-foru je někdo kdo prodával nebo prodává sadu vstřiků(4ks funglovky)za 18t,přesně na tvůj kod motoru 16V BLB.
Mimochodem ty jsi to auto koupil za cenu jako bez motoru
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

29.01 2011 10:28


cedan: Dik za tip, skusim.
cedan:
Mimochodem ty jsi to auto koupil za cenu jako bez motoru
mno cena bola dobra, preto som siel do B7, aj ked s "najdiskutovanejsim" 2.0 TDI* motorom.
Zrovna vcera som sa jej trosku venoval hlavne zospodu. Prekvapilo ma to mnozstvo plastu.
Mno a co sa tyka tych odchyliek, pokial motor netarokuje, vsetky odchylky su v norme! Preto tie trysky este neodpisujem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.10. 2009
Příspěvků: 723 | Témat: 2

06.02 2011 16:29


trucker: som zalozil na to tema, len sa nak neujalo. Nebolo by od veci zopar prispevkov tykajucich sa len tohto motora preniest tam.
Maly dotaz: niekedy sa stava (nemam vypozorovane,iba tusim ze pri otvorenom EGR**/AGR**), ze sa neda pianko pridat (nakych 1000ot.min), skoci to rovno na 1100/1200, mno a pri zaradenej 1. to autom pekne cukne (ako v autoskole). Na dalsie pridanie je to O.K. Mas podobne skusenosti. Ide o to, ci sa mam zhanat po chybe, alebo je to normalny prejav.

Zatím jsem nic takového nevypozoroval.Ale zkusím se na to zaměřit.I když něčeho takového by jsem si už všimnul.
Za sebe mě zatím ten motor mile překvapil
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.02 2011 16:52


trucker: tak konecne aspon jedna pozitivna informacia.
Mno retiazku mas, alebo uz si to dal prerobit?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.10. 2009
Příspěvků: 723 | Témat: 2

06.02 2011 16:59


řetěz na řerpadle pořád mám.Vlastně mám vše ještě origo.Co jsem to koupil,tak jsem nechal vyměnit komplet rozvody s vodní pumpou a veškeré náplně.Jinak jsem nic jiného s motorem nedělaL.Šlape jak hodinky a jsem s ním zatím spokojen.Uvažuji jenom o zaslepení EGR* ventilu,ale musím o tom něco nejdřív zjistit a pak uvidím.
nahoru

sponzor





06.02 2011 16:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

06.02 2011 17:36


Milos1:
trucker: tak konecne aspon jedna pozitivna informacia.
Mno retiazku mas, alebo uz si to dal prerobit?


ahoj sledoval jsem to na diesel škoda že nepomohli jak jsem si myslel Jak tam psal někdo tak to dělal HUML možná by nebylo od věci napsat mu SZ jestli by on byl ochoten poradit ohledně toho víc.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.02 2011 17:43


cedan: asi to pocka, nez sa dostanem k nakej else/etke a budem sa musiet na to mrknut sam. Mno co uz. Tu SZ skusim.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.02 2011 17:51


A aký je vlastne problém? Nedá sa vymeniť ten unášač, retiazka, kolečka a byť ďalších 150 000km v klidu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.02 2011 18:01


flashmajster: caff Flashi!
Da sa.
Lenze kedze je tam opacny smer otacania, asi tam pojde aj komplet cerpadlo. Mno u Audi je original sada na prerabku. Vsetko je O.K., nez sa zacneme bavit o cene. Ta je ako cely pouzity motor. Preto sa to snazim zohnat z jazdeneho motora, len potrebujem najst kod motora, z ktoreho to bude pasovat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.02 2011 18:25


Asi sa nechápeme, prečo nevymeniť diely: 25,26,5,10 bez prerábanie na iný systém?

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.02 2011 18:49


flashmajster:
Asi sa nechápeme, prečo nevymeniť diely: 25,26,5,10 bez prerábanie na iný systém?

pretoze ich nekupis, VW ich nedodava. Prisli na to, ze tento system je nap.d, musi sa prerobit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.02 2011 19:10


Milos1:

pretoze ich nekupis, VW ich nedodava. Prisli na to, ze tento system je nap.d, musi sa prerobit.

Ja ceny v etke vidim, skus si to preverit u predajcu...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.02 2011 19:15


flashmajster:

Ja ceny v etke vidim, skus si to preverit u predajcu...

uz sa stalo. Informaciu mam priamo z Audi u nas.
nahoru

sponzor





06.02 2011 19:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

08.02 2011 12:43


Cislovanie valcov 1-4 je v smere od rozvodov, alebo zotrvacaka?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2224 | Témat: 81

08.02 2011 13:01


Milos1:
Cislovanie valcov 1-4 je v smere od rozvodov, alebo zotrvacaka?


od rozvodu k setrváku tzn od předu do zadu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.02 2011 22:12


Tak to musim urychlit..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2010
Příspěvků: 51 | Témat: 1

13.02 2011 8:52


neuveritelne, to z coho robia tie ozubene koliecka
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.02 2011 11:31


Ked už to chceli komplikovať tak tam mohli dať remeň a meniť ho povedzme raz za 60000 km
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

10.03 2011 20:27


Tak dalsie informacie:
po dopojeni cidla mazania, zacalo signalizovat poruchu mazania po nakych 300m. Po zasunuti konektora palubovka hlasi O.K. Mno a diagnostika bez zavad.
Vymena palivoveho filtra bez vpplyvu na chod.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

11.03 2011 18:49


Mno resume z kontroly nastavenia vstrekov. Vstreky 2 a 3 mali volu viac ako 300°, 1 a 4 viac ako 270°. Po nastaveni na predpisovych 180° sa chod motora za tepla zlepsil. Pri ostatnych rezimoch zatial neviem posudit, mozna len pocitovo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

21.03 2011 18:35


Milos:
Maly dotaz: niekedy sa stava (nemam vypozorovane,iba tusim ze pri otvorenom EGR***/AGR***), ze sa neda pianko pridat (nakych 1000ot.min), skoci to rovno na 1100/1200, mno a pri zaradenej 1. to autom pekne cukne (ako v autoskole). Na dalsie pridanie je to O.K. Mas podobne skusenosti. Ide o to, ci sa mam zhanat po chybe, alebo je to normalny prejav.


Tak som dnes kvoliva tomu zhodil plyn pedal. Cece to bola riadna srobovacka. Imbusy otocene tak, ze ich neslo vysrobovat, leda tak cez radio.
Mno pedal ma dve vymenitelne drahy, a da sa mechanicky nastavovat. Natocenim tak, aby sa pociatocy hluchy chod znizil sa situacia zlepsila.
Napriek tomu je nake zakladne nastavenie pedala? Som nasiel iba pri automatickej prevodovke.
Dik za info.
nahoru

sponzor





21.03 2011 18:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

26.03 2011 18:35


Ako vypada/prejavuje sa praskla hlava u tohto speci motora?
Dnes som vybral vstreky ocistil sedla. V 2. vlaci ma to ulozenie nak moc pavucin.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

26.03 2011 20:09


Kto to rozhodne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

27.03 2011 12:25


Takze vcerajsou konzultaciou s Huml-om z D.P. a dnesnym podrobnym prieskumom sa ukazalo, ze dno je na viacerych miestach popraskane, iba jedna prasklina pokracuje az do sedla vstreku. Takze idem brusit dalej. Sroby relativne O.K., iba jeden vykazuje mierne geometricke nedostatky. Vdaka vsetkym za pocetne rady.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 118 | Témat: 39

02.04 2011 23:16


Mam problem a asi velkej.Je to Audi A4 2,0 TDI* BLB,motor chrasti,nejdriv jsem myslel spojka,vymenim a stale,kladky a remen taky nove,stale nic,rozvody jsou udelany v Audi pred 15 tis,ale rikam radeji kouknem a fakt jsou nove,ale sundame remen a zjistuji,ze nejde skoro otocit vodni pumpou tak nova vodni pumpa a i rozvody a rachot stale tak sundame viko ventilu a je tam kovovej prach tak sundame vanu a zjistime,ze je v haji napinak retezu,ta hridelka nebo co dre o ten retez a to byl asi ten zvuk.Co s tim ted?Motor sel normalne zatim,jen to hrcelo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

03.04 2011 13:18


corro: mno onen retazovy pohon sa uz nevyraba. Je nutna prerabka na novy, ozubeny pohon. Origo kit na prerabku u audi stoji nakych 1300€. Mno tak sa zhana po bazaroch pouzity spodok z novsich BLB. Aj tak treba ratat s min. 800€ za matros.
Mna caka to same, tiez to hrkoce.
Dalsia moznost je prerobit to na mazanie z 1.9, mno tam je cena novych dielov cca 200€. Vyvazovaky idu prec. Zatial nemam overeny tlak, prietok oleja, neviem posudit "vhodnost" pre 16 ventily.
Vela zdaru!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 118 | Témat: 39

03.04 2011 14:33


No a ma to cenu vubec jeste delat,kdyz tam jsou ty piliny?A myslis celej spodek,blok motoru a kterej rok jsou ty novejsi?To je uz nejak lepe udelany nebo jako stejnej motor,ale proste min najeto.To mam najeto 130 tis.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email