Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 1 kvě 2025
Celkem je zde 94 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomDomin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 167
Online návštěvníků
Návštěvníků: 91
Uživatelů: 3
Celkem: 94

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

20.12 2010 17:14


zdravim vas,mam velky problem s montazou blow off ventilu na moju a4s4 1,9TDI pretoze podtlakovy (solenoidny) ventil je prilis slaby na otvorenie membrany ventilu.uz neviem co stym mam dalej robit a tak sa obraciam na vas kto stym ma skusenost a ci uz niekto montoval blow off do TDI*. ventil je od HKS - sqv 3...prosim o rady vsetko mam namontovane aj cely ten kit preTDI aby mi to otvaralo elektronicky len ten podtlak to nechce otvorit. :-(pridavam aj video toho isteho ventilu na TDI*. dakujem
Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





20.12 2010 17:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

20.12 2010 18:06


Ahoj. Takže ten ventil ti ovláda selenoid, že?
Ak ventil dáš na priamo bez selenoidu tak ho dokáže podtlak vôbec otvoriť?
Čiže ak správne chápem tak selenoid ti neprepustí dostatočný podtlak? Ak áno, tak potom tam daj väčší selenoid
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

21.12 2010 21:07


no u TDI* je to pripojene za intercooler (intercooler --> blow off --> sanie motora) .je to riadene takou riadiacou jednotkou ktora je na obrazku.je to pripojene na pedal a potom sa to chova ako keby tam bola skrtiaca klapka ked ho pustim ten mali ventil co je na obrazku sa otvory ale neviem kde zozeniem taky silny solenoidny ventil ktory by to dokazal otvorit

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.12 2010 22:40


sing20: Ved ten malý ventil je vlastne selenoid, načo tam chceš dávať ďalší? Neprejde cez neho dostatočný podtlak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

22.12 2010 0:45


ano tento len otvori alebo zatvori a neprejde taky podtlak aby otvorilo blow off a tak zhanam nieco co vytvory vacsi podtlak lebo si uz stym neviem dat rady.na videach vidno ze nejak sa to da na TDI* len sa mi stym nejako nedary a uz ma to dost stve pretoze peniaze odisli a ziaden pozitok z toho nieje
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

22.12 2010 17:11


sing20: Podtlak ti vytvára vákuová pumpa a nie selenoid. Ak to dáš priamo na podtlak(bez selenoidu) tak sa ti otvorí ventil?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

22.12 2010 23:21


nie ani vtedy neotvory lebo ten podtlak napaja Turbo*,posilnovac brzd a co ja viem co este....su tam 2 take ventili medzi sebou prepojene ale ten podtlak je velmi slaby nato aby ten ventil otvorilo...existuje nieco take ako ten podtlakovy ventil ale taky co stale vytvara podtlak ale silnejsi ? ze by sa to pripojilo len na autobateriu a stale by to pracovalo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

22.12 2010 23:29


sing20: Musel by si tam pridať nejakú vákuovú vývevu (opačný Kompresor*) aby si dosiahol väčší podtlak, žiadny ventil ti podtlak nevyrobí z ničoho. Je to nejaké zvláštne že to ventil nedvorí ani keď to pripojíš na priamo, pretože to dokáže napájať posilňovač na brzdy a v pohode hýbať s reguláciou turba a nejaký ventil by nedokázalo otvoriť???
nahoru

sponzor





22.12 2010 23:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2007
Příspěvků: 268 | Témat: 15

23.12 2010 0:44


sing20: odkial presne mas natiahnuty ten podtlak?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2007
Příspěvků: 268 | Témat: 15

23.12 2010 0:56


flashmajster:
sing20: Musel by si tam pridať nejakú vákuovú vývevu (opačný Kompresor*) aby si dosiahol väčší podtlak, žiadny ventil ti podtlak nevyrobí z ničoho. Je to nejaké zvláštne že to ventil nedvorí ani keď to pripojíš na priamo, pretože to dokáže napájať posilňovač na brzdy a v pohode hýbať s reguláciou turba a nejaký ventil by nedokázalo otvoriť???
myslim ze inde bude pes zakopany
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.12 2010 1:02


Slavo555:
myslim ze inde bude pes zakopany

Žeby zle zapojený podtlak?

a nebude mu to hádzať auto do núdtaku kedže RJ čaká na ten tlak a odfučí sa preč?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2007
Příspěvků: 268 | Témat: 15

23.12 2010 1:16


flashmajster: ja by som zacal s jednoduchsimi otazkami, ze napr. ako podtlak otvara ventil aby vypustil tlak, dalej skusil by som to uplne polopatisticky cucnut ustami ze ci to otvori. Nemyslim ze by mal malo podtlaku vsak to musi mat spotrebu v milibaroch, keby to bolo narocne na podtlak tak pred solenoidom by bol este zasobnik. Najjasnejsie by bolo 1x vidiet nie 100x citat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

23.12 2010 8:48


a kolik to símtě přidává klokanu? moc zkušenosti s montáží n TDI* asi nepochodíš,protože na TDI* to jaks nemá smysl,bo leda že cheš dok*rvit Turbo*,si udělej díru do hadice za turbem nebo prokopni intercoler a máš blow off zadarmo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

23.12 2010 10:03


ten podtlak som skusal natahovat uz asi odvsadial...a uastami to nejde je tam dost pevna pruzina v tom ventile a treba nato silny podtlak aby sa otvoril...ja viem ze u TDI* to nema az taky vyznam ale kedze to uz mam doma tak sa nato nebudem pozerat a dal som to tam.vsetko funguje aj ta elektronika ktomu len podtlak nedokaze otvorit ten ventil.a ma to vyznam i u TDI* nie taky velky jako u benzinu ale ma
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

23.12 2010 10:22


a kde by som takuu vakuovu vyvevu zohnal ? secko som popozeral ale nikde to neviem najst
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.12 2010 12:19


sing20: Pokiaľ tam máš dávať ďalšiu vývevu ktorá je silnejšia ako tá čo je tam teraz, tak to si radšej kúp iný ventil ktorý dokážeš otvoriť s tou čo máš teraz.
Ešte jedna otázka, ventil nemáš opačne? Lebo niektoré sa tiež nechcú otvárať keď majú tlak z opačnej strany.
nahoru

sponzor





23.12 2010 12:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

23.12 2010 19:11


flashmajster:
sing20: Pokiaľ tam máš dávať ďalšiu vývevu ktorá je silnejšia ako tá čo je tam teraz, tak to si radšej kúp iný ventil ktorý dokážeš otvoriť s tou čo máš teraz.
Ešte jedna otázka, ventil nemáš opačne? Lebo niektoré sa tiež nechcú otvárať keď majú tlak z opačnej strany.
a preco tam nedat dalsiu vyvevu ? to by bolo lepsie riesenie podla mna.a no tento ventil stal cez 200€ a tak by som ho nechcel len tak niekam hodit do sufliku :-/ a ventil je dobre toto je on
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a musi to tam nejako ist...aj keby je na benzinaky to je jedno kedze Turbo* u dieslov ma vacsi tlak cize to bude este lepsie..u benzinu sa akurat podtlak berie zo sania zatial co tuto si ho nemam odkial zobrat :-/
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

23.12 2010 21:08


Mohl bys nám prosím odhalit ten význam BOV na dehtu?Kromě toho teda,že jedeš v podzemní garáži rychlostí 10km/h a pšoukáš jako po fazolích.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

23.12 2010 21:44


A ten ventil se nedá seřizovat?U některých se ta pružina dá seřizovat. bull No řekl bych že to trochu zvětší Turbo* díru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

23.12 2010 21:49


QUAVANTTRO:
A ten ventil se nedá seřizovat?U některých se ta pružina dá seřizovat. bull No řekl bych že to trochu zvětší Turbo* díru.
nie tento sa asi neda nastavovat.:-/
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

24.12 2010 12:23


Si nejdřiv zkontroluj odtlaky jestli někde nemáš díru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

24.12 2010 15:09


nie diera urcite nebude lebo som menil uplne vsetky podtlakove hadicky za nove cize cely ten podtlakovy system je novy,tam problem nebude..skusim este nekedy rozobrat ten ventil a pozriet tu pruzinu tam a vymenit ju za inu alebo uz neviem.ale ten dalsi ventil ktory vytvara podtlak by bolo najjednoduchsie riesenie
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

24.12 2010 20:01


Když nemáš podtlak,tak si to udělej mechanicky,do membrány upevníš táhlo a to bude tahat el.magnetický spínač.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

25.12 2010 0:14


keby je to tak jednoduche..nemam ani nijaky material nato a momentalne ani predstavu jak by som to spravil
nahoru

sponzor





25.12 2010 0:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 88 | Témat: 6

26.12 2010 9:54


a čajíčkový fabie bych to eště pochopil ale u serie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

26.12 2010 11:56


hmmm vydim ze sa to tu asi ani nevyriesi....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 6

31.12 2010 12:27


tak vie tu nekto vobec pomoct ci len pisat kraviny jako podaktory tu ? ? ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

31.12 2010 12:36


vysvětli nám na co tam máš, co od toho čekáš? Protože to přinese jen to pssss, nic víc.Jestli chceš koně, tak zainvestuj raděj do trysek, turba, sw.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

31.12 2010 12:48


sing20:
tak vie tu nekto vobec pomoct ci len pisat kraviny jako podaktory tu ? ? ?


Zřejmě tě asi nikdo tady nechápe vůči mě ,ale máš ještě jedno řešení a to dieselpower.cz/forum/ tak doufám že tam ti pomůžou.Tím se taky omlouvám tomuto foru,ale pokud to chce vyřešit rychle a ke své spokojenosti proč ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

31.12 2010 12:51


anry30:
vysvětli nám na co tam máš, co od toho čekáš? Protože to přinese jen to pssss, nic víc.Jestli chceš koně, tak zainvestuj raděj do trysek, turba, sw.


Jo správně koníky se honí přesně takto .

Ale stejně ten pšouk je správná trapárna asi bych se styděl s tím vyjet na ulici,mno ale proti gustu ............

Jo a za ty prachy bych měl už repas trysek s min.+10PS navrch
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email