Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 931 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 925
Uživatelů: 6
Celkem: 931

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

19.12 2007 22:14


Spiker:
urcite bych jednotku nemenil je to skoda penez,vycitals nekdy zavady na ni jeste se muze stat ze se prepne do nouzoveho rezimu kdy zjisti chybu a aby jsi nedokurvil motor tak omezi vykon a snizi omezovac delaji to nove kary treba kvuli vymene oleje.Dalsi je moznost celou jednotku prehulit softikem nebo ju nechat nacipovat a mohla by se zpamatovat a muzes mit i vic nez 6500ot/min
A nebo nejaky cidlo je v haji musis to vycist a pak me rekni co dal.


Takze dnes jsem byl na diagnostice a vyjeli mi dve chyby.
1) Lambda*
2) Snimac otacek na prevodovce
nahoru

sponzor





19.12 2007 22:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

22.12 2007 17:13


Zdar chůapci to ze tam nemate to cidlo je jen kvuli vode pokud mate plnou vybavu auta tak je to pro pocitac proto tam je zaslepka,jinak s tim kolisanim to bude bud ze jednotka nema nacteny vsechny intstrukce ale pokud rikas ze to dela pri studenym startu tak mozna vadne cidlo teploty celkem casta zavada oprava cca 600kc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

22.12 2007 17:18


Pro FUJI4ART :takze v tomto pripade je to jasny kamarade vymenit snimac prvni zavada motor nejde do tocek a do omezovace no a novou lamdu rid jednotka je diky tomu porad v zakladnim nastaveni preji uprimnou soustrast penezenky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

22.12 2007 20:09


Spiker:
Pro FUJI4ART :takze v tomto pripade je to jasny kamarade vymenit snimac prvni zavada motor nejde do tocek a do omezovace no a novou lamdu rid jednotka je diky tomu porad v zakladnim nastaveni preji uprimnou soustrast penezenky


Jj koukal jsem na cidlo a nasel jsem 4 v rozmezi 1100 - 4000 a Lambda* taky 3000 no nadhera
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

22.12 2007 22:13


Spiker a ještě taková otázka kterou jsem do dneska nezjistil a to už mám doma 3tí motor 1.8 20V
Mění se na 1.8 rozvoďák, nebo tam je bezúdržbový řetěz
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.12 2007 8:59


Spiker:
Zdar chůapci to ze tam nemate to cidlo je jen kvuli vode pokud mate plnou vybavu auta tak je to pro pocitac proto tam je zaslepka,jinak s tim kolisanim to bude bud ze jednotka nema nacteny vsechny intstrukce ale pokud rikas ze to dela pri studenym startu tak mozna vadne cidlo teploty celkem casta zavada oprava cca 600kc


Spiker to vadné čidlo poznám nějak? Nebo jen vyměnit a uvidím?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

24.12 2007 11:04


Krolboys:
Spiker a ještě taková otázka kterou jsem do dneska nezjistil a to už mám doma 3tí motor 1.8 20V
Mění se na 1.8 rozvoďák, nebo tam je bezúdržbový řetěz


meni se rozvodak - tudiz to ma remen - tusim ze servisni interval je 120000km? - nevim ted jiste ale podivam se ti pokud tady kluci nenapisou
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

24.12 2007 12:35


vlasto a seš si s tím opravdu jistý? Já koukám do servisky a tam není o rozvodech na benzínových čtyřválcích žádná zmínka Píšou jen každých 120 tkm výměna klínového a klínového žebrovaného řemene u 4-válcového zážehového motoru.
Jinak každých 90 tkm výměna ozubeného řemene a napínací kladky pro 4-válcový vznětový přeplňovaný motor
Každých 120 tkm výměna ozubeného řemene pro R5 a V6 TDI* a pro benzínové V5 a V8
A ještě při 120 tkm výměna ozubeného řemene + napínací kladky pro 5-ventilový V6 a V6 BiTurbo*
Toť vše [smilie=az.gif]
nahoru

sponzor





24.12 2007 12:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

24.12 2007 13:47


rozvodak se vzdy meni retez audi nema rozvodak se meni cca tech 120 000km ja menim kazdych 80 000 je to lepsi pro nekoho mozna zbytecny zase diky tomu ti vic vydrzi kola jak na klice tak na vacce na napinaku menim jen lozisko pokud jde vylisovat a neprdne to cely jinak kladka taky celkem to snese zalezi jaky jste tyrani na plynu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

24.12 2007 13:52


pro vencaa6:
to cidlo poznas nekolika zbusoby prvni je ze si musis sehnat od nekoho jedno cidlo dobry ktery je opravdu v poho pak si sezenes dva multimetry a obe cidla zapojis zvlast na kazdej multimetr cidla ponoris do vody a pomalu vodu zahrivas a meris menici se odpor na cidlech a pokud budou rozdily hodne velike tak je cidlo to tvoje vadne
Dalsi zpusob je na Vagu test cidel nebo na necem podobnym melo by si to taky zjistit ale neni to moc presny.
No a posledni proste ho koupit a doufat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.12 2007 14:17


Spiker prosím co je potřeba měnit při 100tis. km?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.12 2007 14:53


Kucí tak teď su z toho úplně v pasti. Čtu si v servisce, pravda je to německy, takže překládám, ale- já mám najeto 93 tis. Při 90 to na mně začalo řvát service. Což zatím ignoruju. A teď jsem přeložil, že při 90tis. se má vyměnit ozubený řemen a napínací kladka. Žil jsem v domění, že to je až u 120tis. Tak jak to je? Mám A4 2000. (Tu z první poloviny, nebo jak se to tam lámalo, prostě tu starší)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.12 2007 14:59


jo 1.8T, ale mám to v profilu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

24.12 2007 15:14


venco ty rozvody při 90 tkm se týkají pouze 1.9 TDI*, benzíňáky jdou na řadu až při 120 tkm
Tebe to bude hlásit servisní prohlídku buď po roce anebo už jsi od poslední najel 15000 km, koukni se do servisky kdy a při kolika km byla provedena poslední prohlídka
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.12 2007 15:29


no já mám pravě servisku jen do 64 tis. další majitel na to prděl. takže nevím co to na mě pípalo. Po novém roce vyměním olej + filtry a nechám to smáznout. Nebo ještě něco mám vyměnit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

25.12 2007 11:51


Spikre ještě takový dotaz, ráno když je auto studené mi tak trochu popiskává nějaký řemen, vepředu jsou celkem 4 - z toho jedem plochý drážkový a 3 klínové. Nevím který to dělá ale mám podezdření na ten nejmenší dole v pravo protože je poměrně volný. Je to řemen myslím buď k vodní pumpě nebo servu. Dá se nějak natáhnot nebo jen měnit? A ještě mi přijde že celkově to běží nějak hlučně, to horní řemenice na tom drážkovém tak truchu hučí
nahoru

sponzor





25.12 2007 11:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

25.12 2007 11:53


Krolboys to mně pískalo taky. Když mně zamrzla nemrzka...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

27.12 2007 23:32


Zdar s tema remenama je to boj me to taky za studena fnaka jak husa,ale remeny to nedelaji to jsou loziska bud na napinaku u klimi co je remen nebo me to dela treba samotna klima ta volnobezka jak v ni je tak piska jinak jestli ti huci rozvodove kolo tak to je to ze jsi vymenil jen remen a kola jsi nechal stary ale nema zadny vliv na funkcnost takze bud klidnej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

31.12 2007 13:21


řetěz je tam taky,ze zadu od převodovky,jsou jím propojeny vačky,ten se ale mění jen v případě opotřebení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.01 2008 11:29


Spiker prosím, celý název toho snímače co bych mohl mít špatný je snímač teploty chladící kapaliny?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

07.01 2008 20:56


Zdar to čidlo se jmenuje ,,snímač teploty" takhle ho nejdes v katalogu jen musis podle typu auta ze jo.
Ale ne ze me pak zabijes kdyz to nebude ono
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.01 2008 21:51


neboj, nezabiju. na to mám známé.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.01 2008 21:58


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


z toho su v ofsajdu. nevím, které to je.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.01 2008 22:03


hm, tak ten odkaz nefunguje. zkrátka když se tam podívám a najdu si čidla, tak je tam jen: Snímač, teplota chladiva.
nahoru

sponzor





07.01 2008 22:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

08.01 2008 2:07


a ten snimac teploty chladiva je on ja nakupuju u autokelly a tam to maji jinak napsany kazdopadne jestli je ten nazev spojeny s teplotou tak je to on
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

08.01 2008 17:28


ok, díky moc
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.01 2008 20:21


Spiker:
a ten snimac teploty chladiva je on ja nakupuju u autokelly a tam to maji jinak napsany kazdopadne jestli je ten nazev spojeny s teplotou tak je to on


spiker už ti asi polezu krkem, ale našel jsem tam dva typy. buď je dvou a nebo čtyř konektorový. který z nich je ten pravý? nebo kde se ten snímač nachází? že bych se na to kuknul, jestli je tam nějaký rozumný přístup.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

14.01 2008 0:50


Ten 4 konektorovi je dvojite cidlo teploty jedna dvoji jde primo do rid.jednotky a ta druha dvojice ti jde na budik do pristrojove desky to cidlo se nachazi za motorem tesne pred baterkou mam pocit ze na hadici zalezi co mas za motor a to druhy cidlo je na na stav chlad.kapaliny zda ji je tam dost ale to je mam pocit primo na nadrzce.
JInka hledej a neboj neotravujes
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.01 2008 8:42


můžeš se prosím podívat kousek zpět v tomto tématu? mám tam pár foto, tak jestli to není ono. takže já potřebuju ten 4 konektorový?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

15.01 2008 16:43


Jo to co tam je na fotce tak to je to cidlo jak jsem ti rikal 4 konektrove.To potrebujes!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email