Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1386 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: safrmichal
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 491
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1385
Uživatelů: 1
Celkem: 1386

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

09.12 2007 13:27


zdreavim vas panove vim ze tady je problem s manualem na audinky uz jsem nejakou videl , tak pokud budete mit problem zkuste napsat specializuji se na 1,8T a 1,6 motory
Zatim zdarec
nahoru

sponzor





09.12 2007 13:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

11.12 2007 22:27


nazdar, mám malinký problém u mého motoru 1.8T. Při akceleraci na 1/4 nebo 1/2 plynu mezi 2 až 3 tisíci otáček mi motor malilinko škube, a přijde mi takový lenivý prostě se mu moc nechce. Když dám ale plný tak pak pořádně zabere a není už pak žádné cukání cítit. A když mám víc jak 3 tis otáček tak je to už taky dobrý i na toho 1/2 plynu. A taky mi přijde trochu moc žíznivý. Nevíš kde muže být chybička ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

11.12 2007 22:35


tohle je takova zahadna chyba a muze to delat nekolik veci hodne zalezi jestli je cipovana protze pokud ano tak se toho problemu nezbavis
Pokud ne tak pocem bych sel prvni je potenciometr skrtivi klapky podle toho jak popisujes ze na 1/4 plynu skube a na 1/2 ne tak to vypada na vydrenou odporovou drahu protoze 1/4 plynu je nejcasteji poloha pedalu to znamena ze klapka spatne udava polohu a ridici jednotka spatne vyhodnoti tim padem za skube,potom jeste zalezi na snimaci polohy klikoveho hridele taky casty problem chce to odpovedi takze tady mas me ICQ a muzes me napsat 269-633-197

Jinak plnymu plynu zdar
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

11.12 2007 22:48


hmm tak ty už jsi s myšlenkama dál, no brácha měl podobný problém na felicii a příčina byly svíčky. Dal nové a už to bylo OK. Ještě jsem slyšel od známého že to může dělat zasraný vzduchový filtr. A jelikož auto cca 2 měsíce a nevím v jakém stavu tyto věci jsou tak bych chtěl ty svíčky a vzducháč vyměnit a doufám že pak nebudu muset tydle věci jak tady píšeš řešit
Jinak motor čipnutý není a má najeto poctivých 102 tkm. Jo a jezdím na Shell V-pover Racing 100 octanů - nemůže být toto ta příčina ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

11.12 2007 23:29


Svicky to muzou byt to jsem zapomnel napsat mel jsem taky feldu a ta me teda obcas skubala ale hlavne nemela vykon no uvidis zkusil povymenovat zaklad a uvidis co se stane pak muzes hledat dal takze zatim zdar
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

12.12 2007 10:49


Mam taky problem U 1,6 r.v. 98. Auto konci u 5200ot./min a pak uz jen omezovac, co myslis ze by to mohlo byt ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

12.12 2007 15:18


Zdarec ma taky 1,6 A4 ale omezovac je nekde u 6500ot za min to je divny jsou tri moznosti to je ze v jednotce je posunuta hranice dal ze spatne ti ukazuje otackomer(kolik ot ti ukazuje na volnobeh?) nebo je domatenej snimac ot. ale to by delalo vetsi paseku jako napr vysika spotreba spatny zatah a podobne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

12.12 2007 20:25


Volnobeh mam na 900ot/min takze pohoda, za kolik litru jezdis ?
nahoru

sponzor





12.12 2007 20:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

12.12 2007 20:35


sniper mechanicka konkurence
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

12.12 2007 21:25


Kdyz jsme jel do chorvatska tak jsem jel za 6,5 litru jinak prumer 7,5 az 8 a ve meste kolem 10 - 11
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 864 | Témat: 51

12.12 2007 21:46


Tak to mam podobny Takze to vypada na Rj co ? a co s ni vymenit ? na kolik vyjde ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

12.12 2007 23:46


urcite bych jednotku nemenil je to skoda penez,vycitals nekdy zavady na ni jeste se muze stat ze se prepne do nouzoveho rezimu kdy zjisti chybu a aby jsi nedokurvil motor tak omezi vykon a snizi omezovac delaji to nove kary treba kvuli vymene oleje.Dalsi je moznost celou jednotku prehulit softikem nebo ju nechat nacipovat a mohla by se zpamatovat a muzes mit i vic nez 6500ot/min
A nebo nejaky cidlo je v haji musis to vycist a pak me rekni co dal.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

13.12 2007 21:11


Je to normální že mi za jízdy kolísá teplota kapaliny mezi 80 až 90 st.?. Dělá to tak že když je motor v zátěži tak drží těch 90, ale jak sjedu někde s kopce na neutrál tak teplota klesne na těch 80. Je to v zimním období běžné nebo je vadný termik?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

13.12 2007 21:32


rek bych ze urcite vadny termik...btw: ty jezdis z kopce na neutral?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

13.12 2007 21:51


No samozřejmě že nejezdím na neutrál Přece si nebudu zbytečně dřít desky a kotouče a navíc ještě přitom pálit benzín, když s kvaltem ulehčím brzdál a spotřeba je 0.0 l
Jen jsem chtěl dát příklad, ale s tou teplotou když jede topení a motor nemá zátěž s kopce tak přece nemá to teplo odkud vzít ne? Takže po chvilce by ho to topení mohlo ochladit. Vím že diesely to v zimě dělají běžně aspoň na obou dodávkách co mám v práci i na služebním novém Focusu TDci* to tak dělá. Ale faktem je že na služ. Passatu 2.8 V6 jsem toto nespozoroval - to je zas ale už kus motoru.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2007 19:07


spiker: mám 1.8T r. 2000. Po nastartování mně kolísají otáčky kolem 1100. Nevíš, čím to může být? Jo a ještě jestli se můžeš podívat na ty fotky, v tom kroužku asi něco chybí, ne? Myslím, že by tam měly být ty čidla dvě, ne? Mně z toho pravého nic nevede, žádné dráty, nic...
nahoru

sponzor





18.12 2007 19:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

18.12 2007 20:41


Venco jdu se juknout na svoje, poslu ti foto
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2007 21:34


OK
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

18.12 2007 21:37


Venco tak já tam mám taky jen 1 čidlo, vedle vpravo mám jen kulatou záslepku.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2007 21:40


Na té fotce to tam moc vidět nejde. Víc blesku by to chtělo. Ale to je jedno. Jestli říkáš, že je tam to čidlo jen jedno, tak je to v poho. Potom nevím, proč mně to s těma otáčkama dělá.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

18.12 2007 21:47


A neměl jsi náhodou v poslední době odpojenou baterii? Jestli jo tak se musí naformátovat ŘJ - do té doby to kolísá při volnoběhu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2007 21:55


Ty jo já nevím. Já to tak již koupil... Ale to nedělá vždycky. Jen jak nastartuju. Ujedu kousek a už to nedělá. Pak to třeba udělá při dojezdu na křižovatku, lehce to zakolísá a pak se to ustálí. Ale ne vždy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

18.12 2007 22:02


No pokud se to po chviličce ustálí tak to opravdu vypadá na vymazanou paměť ŘJ po odpojené baterii ona by se měla po cca 50 km sice sama loadnout ale existuje na to správný postup aby to fungovalo jak má, moment pošlu odkaz
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2007 22:04


A tím, že bych teoreticky měl vymazanou paměť, tak to ovlivňuje ještě jaké další věci?
nahoru

sponzor





18.12 2007 22:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

18.12 2007 22:08


No tak to myslím že né, jen to muže víc žrát a taky to smaže paměť závad myslím tkeré zůstaly po nějaké poruše a už nejsou aktuální.
Tady je ten návod, a myslím že to fakt pomáhá jen nezapomeň že baterka by měla být odpojena min 10 minut a pak startovat při studeném motoru - to je důležité
Udělat bys to měl , tím nic nezkazíš

http://audiklub.cz/forum/tema/1342
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2007 22:15


OK. Zkusím to. Takže vypnu baterku a pak nechat jen nastartované, nebo i projiždět?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

18.12 2007 22:25


No odpoj to na cca 15 min (nebo to nech odpojené klidně i přes noc) a jak bude motor úplně vychladlý tak startni ale pozor! všechny spotřebiče ať jsou vypnuté včetně klimy ventilátoru atd. a na žádné pedály nesahej. po 5 min to vypni a pak to opakuj ještě 2x (startuj znova po 1 minutě) jak to uděláš celkem 3x to už by měl být motor ohřátý na provozní teplotu tak startni počtvrté a vyjeď na projížďku a pokud možno tak to projeď v celém rozsahu otáček až k červenému poli
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2007 22:29


No nevím, jestli se mně na pětku podaří to projet na pětku k červenému...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2007 22:29


češtin můj kobyl. sorry.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

18.12 2007 22:39


No to právě podle mě není ani potřeba dodržovat ty kvalty - podle mě tam jsou důležité jen ty otáčky a ne převody nebo rychlost. Já bych spíš doporučoval projet třeba trojku od volnoběhu až do červeného - prostě ať si muže ten motor projít celé funkční pásmo pod plným plynem a to vícektát opakuj
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email