Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 prosince 2019
Celkem je zde 11 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: razjel
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 9
Uživatelů celkem: 44 588
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 8
Celkem: 11

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3149 | Témat: 119

17.12 2010 19:12


Vím, že se to tady řešilo už mockrát. Ale je to celkem nejednotný (hlavně k čemu jaké je čidlo)

Takže na přírubě na termostat jsou 2 čidla

- spodní čtyřpin : to dává informace budíkům teplotu motoru, kontroluje přehřátí.
- horní dvoupin : dává informace řídící jednotce

Pak je tam nějaký čidlo na konci hlavy ve vzduchu - to by mělo být spouštění sahary při přehrátí motorového prostoru

A teď otázka, co řídí 6-tý vstřik? Respektive co pro něj měří teplotu? Dělá to ten dvou pin pomocí řídící jednotky Nebo je na to přímo ještě někde schovaný čidlo?


Problém je ten, že auto když je studené, tak normálně chytne, ale na přidání plynu reaguje dušením až chcípnutím. Pokud se to podaří jednou vytočit, tak je to pak už OK. Myslíte, že by to mohlo být tím 6-tým vstřikem? On funguje jen, pokud je teplota nižší než 15 stupňů? Teď jsem na něm při startování měřil napětí a bylo tam jen 0,7 V.
nahoru

sponzor





17.12 2010 19:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.12 2010 22:10


Dave_S2: Sesty vstrik je rizen termospinacem, umistenym zezadu v hlave. Jestli signal zpracovava Rj, nebo je posilan primo na vsrikovac, to nevim. Cim je nizsi teplota, tim je dele sepnut. Prubeh casu v zavislosti na teplote je vyobrazen napr. v knize Jak na to aneb bastlis, bastlim, bastlime
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3149 | Témat: 119

17.12 2010 23:15


děkuji pane. O grafu vím. Jen jsem chtěl slyšet někoho, kdo ví, oč se jedná

A to čidlo je tedy někde nad palici na straně převodovky? A klasika dvoupin? Dík
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.12 2010 23:43


Dave_S2: To neni cidlo, ale spinac!!! Neplet pojmy Melo by byt nasroubovane v hlave zezadu, jak jsou hadice topeni. Je to dvojpin s bilou patici. Alespon doufam, ze si to jeste pamatuji, NG-cko jsem neprohlizel uz dlouho a to mam doma dve
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2171 | Témat: 25

18.12 2010 18:11


dolezita informacia, ten dvojpinovy spinac (kaltzeitschalter) by mal byt pripojeny cez spinacku tak, ze strieka len a jedine pocas startovania motora.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

18.12 2010 18:55


Ja mam podobny problem , chytne , chvily jede normalne pak kdyz sa zhreje kolise volnobech , budto chcipe nebo otacky litaj i pres 3500. Dalsi problem je tiez taky isty , pri pridani plynu se dusi ale vo vyssich otackach slape plynule...no. A co ted. Heslo. KV.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3149 | Témat: 119

22.12 2010 15:57


já ten spínač prostě nemůžu najít. Je možný, aby na NG nebyl? Ani v etce jsem ho pro NG nenašel.

Měřil jsem dnes ten 6-tý vstřik. Motor přes noc venku a při startování tam skočilo 6 voltů (tak na 1 vteřinu) a pak zase do 1 voltu. Takže někde je něco blbě
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

22.12 2010 18:26


Dave_S2: A po dratech jit nemzes, ktre te dovedou az ke spinaci? Chtelo by to el. schema. Az budu mit chvili, tak se schvalne na to podivam, ten termospinac tam musi byt a na vodnim okruhu, tak to neni tezke najit.
nahoru

sponzor





22.12 2010 18:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

22.12 2010 18:44


Snad ti to pomuze.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 119 | Témat: 11

23.12 2010 23:02


sniper:Nechci rejpat, ale neni ten spinac jenom u KV? U NG j to rizeny tim dvoupinovym na prirube pres RJ ne? Nejsem si uplne jistej, kdyztak me opravte
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

24.12 2010 10:24


lynhy: Nerejpes a je to mozne. Sam presne nevim, protze jsem to nikdy na NG-cku neresil. Jelikoz KV je podobny motor, dal jsem to sem, pokud tam nic nenajde, je to jasne. A prave jsem jeste slysel, ze to ma zezadu v hlave, nad prirubou spojky. Asi kouknu do schematu el. instalace.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

24.12 2010 22:56


sniper: něco podobného, co popisuješ na motoru mám, ale místo drátů skrz to vedou hadičky na pnematický spínač umístěný na přepážce.
Jestli je něco podobného na NG mohu zjistit až v týdnu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3149 | Témat: 119

25.12 2010 14:26


tak jsem se díval i na NG, co mám v garaži venku a to čidlo tam prostě není Ani na autě mi dozadu k hlavě žádná elektrika nevede.

I v té etce píšou že je u KV. U NG tedy asi nebude. Takže je to na figu...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 2

02.02 2011 17:22


je to to dvoupinove na prirube
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2171 | Témat: 25

07.02 2011 8:25




konecne som sa s fotakom za svetla dostal k motoru... ja tam mam na hlave namontovane toto. je to ten snimac je 6-ty vstrek, alebo to je snimac atmosferickeho tlaku pre vyskovu adaptaciu? (nic ine ma uz nenapada, co by to mohlo byt)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3149 | Témat: 119

07.02 2011 8:44


Toto by mělo být teplotní čidlo, které spíná saharu, pokud pod kapotou vzroste příliš teplota.
nahoru

sponzor





07.02 2011 8:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2171 | Témat: 25

07.02 2011 8:54


o takom som ani netusil, ze tam je )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 119 | Témat: 11

07.02 2011 9:17


Taky jsem furt premejslel k cemu je tam dobry Jenom nevim jak to elektricky funguje, protoze cidlo na chladici rozpina privod k sahare. No ale mozny je vsechno.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

07.02 2011 9:23


no on je to spis dobeh sahary pro dochlazeni po vypnuti motoru...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

07.02 2011 10:46


Maca ma pravdu ...

tohle je dochlazovani pri vypnutym motoru ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

07.02 2011 14:42


JJ, čtyřválce maj to samý vepředu na palici a je to fakt na saharu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

07.02 2011 18:05


jupí, konečně mám jednou taky pravdu a dokonce to potvrdí sám Pix Vím to od té doby, co sme tatíkovi kupovali B3 a pán nám říkal, že to odpojil, protože nemá rád, když mu něco v autě žere baterku, když u toho není a ještě k tomu se to točí
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3149 | Témat: 119

07.02 2011 18:10


vždyť jsem to psal první
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

07.02 2011 18:12


Dave_S2: tys psal, ze to je cidlo pro spinani sahary pri zvysene teplote pod kapotou, ale to by znamenalo, ze to spina i za jizdy a to neni pravda, spina, kdyz je motor horkej, ale ty ho vypnes...
nahoru

sponzor





07.02 2011 18:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

07.02 2011 18:16


maczaCZ: Opět přesně, funguje to jenom při vyplým klíčku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3149 | Témat: 119

07.02 2011 18:16


nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2171 | Témat: 25

07.02 2011 18:23


dik za info to s tym mojim motorom este bude radosti a starosti... len musi byt trocha teplejsie.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

07.02 2011 18:45


Dave_S2:
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email