Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 14 června 2024
Celkem je zde 430 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mihal00125
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 500
Online návštěvníků
Návštěvníků: 426
Uživatelů: 4
Celkem: 430

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 2

14.12 2010 15:01


Zdravim, rad bych se zeptal, zda ma smysl chipovat motor 3.0 V6. Jezdim s docela tezkou nohou a nepotrebuji tolik vykonu, ale zajima me ta spotreba. Diesel-technik slibuje usporu 1,5l /100km, coz mi prijde celkem pekne. Ma smysl tedy chipovat i kdyz nepotrebuji jezdit 260 ?
Tiptronic prevodovka se s tim nejak popasuje ?
Diky.
nahoru

sponzor





14.12 2010 15:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

14.12 2010 15:02


oxley: Obecně nemá smysl chipovat atmosférický benzín. Dáš za to 15.000 a vydoluješ o údajných 8koní víc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 2

14.12 2010 15:25


diesel technik to nabizi za 6500,- nebo tak, a prida to kroutak atd. Jak rikam, jde mi o tu spotrebu. Za 6500 se mi mozna vyplati nechat to chipnout, pokud ta spotreba jde o 1,5l, ne ? Jinak jezdim za 15 asi jak nic.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

14.12 2010 15:31


Pokud jezdíš s těžkou nohou, tak Ti spotřeba stejně neklesne. Pokud řešíš spotřebu, kup si naftu.
Pokud by to bylo opravdu tak nějak, jak píšou, tzn, že na 100km ušetříš cca 30Kč, tak po 22.200km jsi ušetřil prvních 30Kč A to nemluvím o zvýšeném riziku poruch..
Ve skutečnosti si myslím, že půjde spíš o placebooefekt a benzín bych nechipoval.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

14.12 2010 15:34


wow, že bych si nachipoval auto na 333PS, 436Nm a max. 270kmh?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 2

14.12 2010 15:41


uspora po prvnim roce.. to je asi nic moz.. takze se to nevyplati. Diky za radu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

14.12 2010 15:41


firma ktera se jmenuje diesel technik by na moje benzinove auto nesmela sahnout...
za 1500 si dej podlozku pod plyn, a bura posli mne za radu jak usetrit...
jestli mas tezkou nohu ted, tak ji budes mit i potom, v tom proste ti zadnej chip nepomuze
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.12 2010 16:23


panebože, načipuj to pičo, at to táhne vodspodu
nahoru

sponzor





14.12 2010 16:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 10

14.12 2010 18:42


oxley: kdyz nepotrebujes tolik vykonu a vadi ti vysoka spotreba proc sis porizoval 3.0 V6??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.12 2010 20:22


Dominator: on ma totiz nick zacinajici na OX a to znamena vůl
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

14.12 2010 20:48


S 3.0 za 15, to tomu asi slapes porad. Nic nechipuj. Pochybuju, ze rozdil poznas, tech par koniku na tomhle vykonu nebude stat za rec. To radsi tech 6500 dej do toho, ze budes tankovat nejakou lepsi 98ku. Pocitove to podle me bude vetsi rozdil, nez chip. Rekneme, ze bude o 2 Kc na litru drazsi, takze to mas na 3250 litru, tzn. 21 600 km.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.12 2010 20:50


tohle vlakno je jeden velkej omyl
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 10

14.12 2010 20:51


lumirs:
tohle vlakno je jeden velkej omyl


souhlas
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.12 2010 20:53


Dominator: ale mozna existuje i čip na 4.2 mel bys o tom premejslet
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.12 2010 20:55


LPG

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 10

14.12 2010 20:58


lumirs:
Dominator: ale mozna existuje i čip na 4.2 mel bys o tom premejslet


zejtra si ho jedu rovnou nechat udelat za 6000 i s DPH to bude vyhra dobra koupe

ale jak pise Scorpion tak reseni asi bude instalace LPG pro snizeni nakladu na km
nahoru

sponzor





14.12 2010 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

14.12 2010 21:02


1,5 litru úspora u benzínu je těžkej FAKE..
Spotřeba neklesne o nic

U dobře přeprogramovanýho dieselu s turbem klesne spotřeba reálně o 0.5 až 0.7 litru na 100 km, pouze s LEHKOU nohou
Při šlapání na plyn se zvýší o 1L/100 km

Diesel-technik je v tomhle případě banda lhářů, tak jim jejich marketingový žvásty tak nebašti )

Jestli chceš jezdit za málo, dej to na plyn nebo si kup 1.9TDI a budeš jezdit za 6L/100

Gwynn
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.12 2010 21:24


Jestli to chápu správně, těžká noha, chip na benzínu 3.0 V6 30V za Kč 6500, kterej ušetří celej 1.5l paliva na 100km.

Buď se na klubu v poslední době dýluje nějakej slušnej materiál, nebo už prostě některý věci nepobírám, absolutně nepobírám ...

Za Kč 5000 ho naučím jezdit jako bělocha, ne jako čuně, za zbytek si může zajít na dobrej stejk ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.12 2010 21:38


root: nesnaž se to chápat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

15.12 2010 19:33


root: lumirs: to nepochopite, nad tym sa musite iba zasmiat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

15.12 2010 21:24


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

15.12 2010 21:32


JJJ LPG to jistí!! Jinak vymněnit mezičlánek....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.12 2010 22:09


určitě nechipovat, odkurvíš jen motor. spotřeba ti určitě neklesne, ta sotva klesne u turbomotorů kde je nárůst krouťáku opravdu razantní.

ve tvém případě bych se spíš podíval po lepším výfuku a kitu sání. na zvýšení výkonu pak i palivové čerpadlo co to bude tlačit pod větším tlakem, ale s tím bys měl mít upravenou řídící jednotku. tady určitě spotřeba ale neklesne, ba naopak.

jen přeprogramováním řj pochybuji i o tom nárůstu o těch pár koní, možná že i jo, ale pak už to bude nestandardní vůči správnému chodu motoru.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.12 2010 22:12


jinak tahle firma jsou jen obyčejní nalejvači, tedy upirátí (v lepším případě koupí) nějaký sériový tuningový soft a ten nalejvají do aut. tento přístup není dobrej, sice pro většinu aut to problém nebude, ale je tu zvýšené riziko že se ti něco posere. lepší je určitě vybrat firmu která se specializuje na koncernové motory, zde se ti upravují přímo tvé mapy.
nahoru

sponzor





15.12 2010 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

16.12 2010 14:36


Oxley: Jestli do toho chceš jít, tak ti doporučuji nechat si změřit výkon před a po úpravě na válcový zkušebně.
V poslední době jsme tu měli pár zákazníků na přeměření výkonu po úpravě od Diesel-techniku a nikdo neodjížděl moc nadšený, spíš naopak.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.12 2010 15:46


lordmystic:
na zvýšení výkonu pak i palivové čerpadlo co to bude tlačit pod větším tlakem


Lorde jako džouk dobrý, fakt dobrý ... 3.0 je normální benzínová stříkačka s monomotronicem, tam zase tak velký tlaky nejsou
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

16.12 2010 15:54


root:


Lorde jako džouk dobrý, fakt dobrý ... 3.0 je normální benzínová stříkačka s monomotronicem, tam zase tak velký tlaky nejsou


Není tam turbo, tak to chce přeplňovat benzínovým čerpadlem...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.12 2010 16:00


Kratz:
Což je přiznejme si u zážehovýho motoru celkem revoluční myšlenka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

17.12 2010 7:58


Kratz:
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

17.12 2010 13:38


Kratz:

Možná kdyby spolujezdkyně pořádně zmáčkla své dudy, taky by se zvýšil tlak. A taky plnící
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email