Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 září 2024
Celkem je zde 605 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dadosh87
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 604
Uživatelů: 1
Celkem: 605

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

11.12 2010 10:35


Audi Zdar,

mám malý problém, rozsvítí se mi oranžová kontrolka (výfukové plyny či co). Na Vagu to píše něco o překročení adaptivních hodnot, smazali jsme to ,pak to šlo na diagnostiku LPG* a vše OK. PO 200 km se zase roszvítila. Co s tím? Máte někdo zkušenost?

díky
nahoru

sponzor





11.12 2010 10:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2010 11:42


Napiš model a8 rok motor a vypiš závadu přesně podle vagu i s kódem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 403 | Témat: 18

11.12 2010 11:45


Typuju ze to bude neco s Lambda* sondou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2010 11:53


lambdu systém normálně vypíše za vadnou, řek bych že mu nesedí to LPG* trochu, chce to kód té závady...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

11.12 2010 13:16


Jizan nezkamal:)


na vagu jsem byl v utery , ale kod závady byl myslím:00561 0231 2413 Přizpůsobení složení směsi - překročena mez adaptace aditivní/multiplikativní


taky jsem si myslel,že to má co tědal s plynem,ale teď se to rozsvítilo i na benzín. LPG* servise mi říkali, že by bylo leší vyčistit vstřikovače na jedné straně válců.

Jinak A8 4.2 BHF,2004

Je to zásadní problém?audi jezdí jinak normálně, začalo to až teď když je fakt zima. 00561 0231 2413 Přizpůsobení složení směsi - překročena mez adaptace aditivní/multiplikativní
etšinou se to stalo po delším stání na volnoběh a pár km jízdy.


Dík
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2010 13:26


soki:
No říká se že plynem se trochu zanáší vstřiky chtělo by to na emise zajet a budeš si stopro jistý, jinak na čištění palivového systému a hlavně vstřikovačů je 100% tohle používá se to jak na Ba tak Na.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.12 2010 13:32


soki:
Tuším, že Mikkimu se to jednou, či dvakrát rožlo ... Co si pamatuju, tak jen na moment a stačilo to protáhnout po dálnici trošku. Prej je to kontrolka "syndromu klobouk" ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

11.12 2010 13:37


to Root: ono se rožlo a svítí pořád, protáhnout na ba nebo na LPG*.

to jizan: ten boerc v servise LPG* říkal ,vsřikovače LPG* jsu hlučneější ,takže takový repas nebo vyčištění, ale můžem to být tím?
Ještě říkal ,že to asi tím ,že mohla být chudá směs v 1800ot.
Někde to vyčet. Prý je machr na LPG*. Je z kunína.

mám doma jěště A6 TDI*, tak nějak nejsem zvyklý na ba/LPG*....proto možná blbé dotazy:)
nahoru

sponzor





11.12 2010 13:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2010 13:43


soki:
Tak tos neslyšel moje vstřiky jak mlátěj od plynu je to jak 3.0 TDI*..no co dodat, říkal jsi že se to rožlo i na Ba tak chci ať vyčistíš Ba vstřiky ale řeknu ti tak, LPG* aby vždy dodalo dané množství směsi pro tenhle motor, bude ti to dělat častěji mě to dělá když mám půl nádrže tak začíná být už chidší, buď si zvykneš nebo musí ti ji obohatit. Ale pokud se ti to rožíná i na Ba tak je celkově chudší, chce to protáhnout oba systémy něčím. U LPG* se čistí vstřiky zatím ultrazvukem, vychází to do 1500,- dělají to plynaři.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

11.12 2010 13:47


Jizan: ok už rozumím. Slyšel jsem,že u LPG* vozítek se to dějě často. A tom plynu, jsm něco četl, že hlabně v zimě u krátkých vzdáleností, zbyvá v nádrží už trošku chudší směs.

No asi to moc řeším
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2010 13:49


soki:
Ty jsi v pohodě, jen sis koupil auto kde je moc zbytečných kontrolek...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

11.12 2010 13:52


jj,asi něco na tom bude, i můj machanik, říkal, že je to normální. U A6 V6 TDI* ,že si nic nerožlo,je se to rovnou posralo:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2010 14:06


soki:
Tak nějak....ono dát 4litru a 246kW pokaždé tu ideální směs je problém zvlášť pro alternativu. Hodně lidí si myslí že LP je běžné palivo-není je to alternativa a právě proto musíš počítat s nedostatky tak jak u CNG* nižším výkonem. Až u CNG* se jim podařilo nyní dosáhnout téměř stejného výkonu a to díky tomu že CNG* má 130octanů-LPG* 110oct. Proto se doporučuje na přestavby spíš CNG*-zvlášť pro novější náročnější auta na vstřikování jako jsou tyhle. Já jsem se setkal v životě párkrát s CNG* a pokaždé ty auta jeli málem pružněji jak na Ba. U 4E jsem ho zažil také, spotřeba/výkon super prakticky jako Ba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

11.12 2010 14:17


něco na tom bude. Moje poslední auto na LPG* byl nissan 1,6 karb. asi před 10 lety tam to žádnou směs neřešilo, buˇjelo nebo nejelo:)
Dneska už je to trochu jinde.S CNG* nemám zkušenost, ale sleduju, že se teď strká i d nových aut. Ale bude tam asi zatím problém s velikostí nádrží. Půl auta jsou jen bomby:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2010 14:19


soki:
Právě...a jejich váha..u té 4E co jsem viděl to mělo už carbonové nádrže byly lehší a možná i menší bylo to už o něčem jiném zástavba za kilo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

11.12 2010 14:25


to je husté kilo,ale při nájezdu 4é tis ročně se i to vrátí.

Káždopádně dík za rady.

Vyčístím a budu jezdit a neřešit:)

Měj se.
nahoru

sponzor





11.12 2010 14:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email