Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 20 června 2024
Celkem je zde 639 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Cepinson
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 513
Online návštěvníků
Návštěvníků: 639
Uživatelů: 0
Celkem: 639

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 1

04.12 2010 23:02


prosím o informace, postřehy ohledně životnosti motoru 3,7 benzín v A8. Auto je z roku 2004 a má najeto něco málo přes 400tis. Otázkou tedy je jaká je životnost tohoto motoru, zda má cenu takové auto vůbec kupovat.

Díky
nahoru

sponzor





04.12 2010 23:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

04.12 2010 23:42


mann: 400 by už asi i na mě bylo dost a že km moc neřeším. Spíš než motoru bych se ale bál převodovky, pokud nebyla repasovaná, stavu podvozku, ... máš někde link?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 1

05.12 2010 0:54


není to auto z netu. je to od známého dá se říct. podle toho co říkal, tak tomu dával pravidelný servis a nikdy s ničím neměl problém. je jasné že opotřebení převodovky a podvouku bude asi větší, když to má tolik nalítáno. udajně ale vše funguje tak jak má bez problému. víš jak to je auto muže mít najeto 100 tis a posere se ti Převodovka* ani nevíš jak. Co s tou životností, nevíš kolik třeba udává výrobce, nebo nějaké zkušenosti?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

05.12 2010 3:41


mann: To fakt nevím, jsem jen uživatel a stejně to při tomhle nájezdu záleží už spíš na náhodě. Nicméně si myslím, že atmosférický osmiválec neodejde ze dne na den. Navíc automat asi nedovolil jeho nadměrné huntování. Takže pokud je a zní OK, nějakou dobu by mohl ještě vydržet.
Ale samotnýho by mě to zajímalo, taky koukám po A8 a tyhle 3.7 v ní jsou docela často a 202kW zas není tak špatný výkon, řekl bych na šetrný ježdění vzhledem k váze tak akorát
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.12 2010 9:32


opotrebenie podvozku by som neriesil, 400000 km pravdepodobne nalietal na dialniciach a mozno zahranicnych takze to nie je nic, na prevodovku bacha ak je tam automat tak poriadne otestovat a potom sup na vymenu oleja
motoru tie km nemozu vadit. dalsie auta z toho roku maju rovnaky pocet km a mozno vacsi len na tachometri je 160 000 km vonavka po dochodcovi ty aspon vies kolkko to ma realne, ak to nestocil z 800 000 km
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

05.12 2010 11:21


mann:
Můžu mít dotaz? Co tě vede k tomu si pořídit A8 3.7 s 400tiskm? Cena?
To auto najede samozřejmě i více než se projeví první nedostatky ale já osobně bych do auta s těmihle km už nešel...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.12 2010 11:49


jizan.com: si myslis ze mas menej km ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

05.12 2010 11:52


SCORPION:
přečti si ještě jednou co jsem napsal
nahoru

sponzor





05.12 2010 11:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

05.12 2010 11:54


To by mě taky zajímalo, nevím jestli se to hodí do tohohle téma, ale kdyby někdo věděl kolika se přibližně dožívaj jaký motory, rád bych to přečetl. Na obyčejným dieslovým Tranzitu ježděným jako sanitka jsme třeba nalítali 500.000, ale zajímal by mě třeba kolik vydrží TDI* motor.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

05.12 2010 11:57


Traveler:
Auto co jezdí denně a hodně km za krátkou dobu najede vždycky víc km jak to co stojí a popojede jednou sem tam pár km...
Říkají vám něco MB Sprinter nebo VW LT? Oba měly stejné motory a to jsou převážně R5 TDI* tyto aut najedou v poho milkm. Ty nové Sprintery mají bohužel 2,2CDI a R4 ale i tak tyhle motory pokud jezdí štreky najedou 600-i víctiskm bez větších zásahů do motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 1

05.12 2010 12:02


je to složitější no. 400 tis. to už je pěkná dávka kilometrů. Zase jsem slyšel názory, že tyhle novější motory mají celkou životnost a auta s 500 tis a víc tohoto typu nejsou vyjimkou.

Jak píše Scorpion. Tyhle A8, BMW 7 a pod. se prodávaj v bazarech a na tachometru mají 200 tis najeto za 6-8 let příkladem. Ale má cenu tomu veřit Člověk s takovým autem ho asi nemá na to, aby jednou v neděli vyjel do Tesca se starou na nákupy. 400 tis. za 6 let je skoro 70 tis za rok. Což je normál u tohoto typu auta bych řekl. Takže, když pak vidíš v bazaru A8 s 200 tis. říkáš si paráda. Ale to máš za 6 let 33 tis. To muže i nemusí být podezdřelé.

A jak píše Scorpion aspon vím jaký je real stav toho tachometru a vím po kom bych to bral. Z 800 to určitě nestočil, ten by se na nějaké stáčení Km vykašlal. Si myslím, že by ani nevěděl jak na to

Freddy: tak ty máš zálusk taky na A8 3,7 jo? Kolik do toho tak chceš vrazit?

jizan.com: no co mě k tomu vede? Cena je určitě asi ta stěžejní no. Když si představíš, že za relativné nízké a dobré prachy máš luxusní auto, představa lákavá nemyslíš?

Chlapi a teď otázka do placu. Vezměme fakta. A8 3,7 Q, rok 2004, 400 tis, Po prvním majiteli, s pravidelným servisem, bez závad v průběhu provozu. Zachovalé auto. Kolik by jste za takové auto dali?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

05.12 2010 12:03


jizan.com:
Auto co jezdí denně a hodně km za krátkou dobu najede vždycky víc km jak to co stojí a popojede jednou sem tam pár km...
Říkají vám něco MB Sprinter nebo VW LT? Oba měly stejné motory a to jsou převážně R5 TDI* tyto aut najedou v poho milkm. Ty nové Sprintery mají bohužel 2,2CDI a R4 ale i tak tyhle motory pokud jezdí štreky najedou 600-i víctiskm bez větších zásahů do motoru.


Tak díky, to mě těší. Doufám že ten můj taky něco ještě snese Mám tam psáno něco přes 200 a někde jsem se dočetl že tyhle motory jsou dobrý tak do 250 a pak se kazí. Ale stejně tomu moc nevěřim že je tam tolik km kolik je. Já měl předtím nový auto a za 6 let jsem na něm nejel 170t km a tohle je 12 let starý a má 200t tak to nevím no.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.12 2010 12:20


mann:
Chlapi a teď otázka do placu. Vezměme fakta. A8 3,7 Q, rok 2004, 400 tis, Po prvním majiteli, s pravidelným servisem, bez závad v průběhu provozu. Zachovalé auto. Kolik by jste za takové auto dali?

trochu rozpis este vybavu a hlavne sa v tom prevez a otestuj to
Traveler: stocene takze porucha ta necaka, 250 000 to malo najskor pred 3 rokmi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

05.12 2010 12:26


SCORPION:

Traveler: stocene takze porucha ta necaka, 250 000 to malo najskor pred 3 rokmi


No super, to mě těší Ale jo, taky mi přijde že to o 100 dali dolů..ale nějakej čas to ještě sloužit určitě bude, tváří se dobře zatím
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

05.12 2010 14:20


Traveler:
Kazové určitě ne to je celkem pomluva ikdyž těch 3.7 moc není, ale v podstatě by to měl být ten sám motor jako 4.2 jen jiný obsah.
Těmi km bych se sám vyhnul a to proto, protože auta s takovými nebo podobnými km jsou už trošku přece jen opotřebené a je to na nich poznat.
Měl jsem možnost několik po 300tiskm motor 100%, Převodovka* 100% ale na zbytku to šlo už znát. Před léty mi bylo nabídnuto st.modelu s podobnými km hodně pod cenu a tak jsem do něho šel. Pokud ti ovšem nevadí sem tam nějaká oprava či investice do staršího auta jako je a8 běž do něj. Jediná nevýhoda že na a8 stojí máloco pár tisKč, většinou je to finančně cítit ale to ostatně i u ostatních modelů audi. Motor 3.7V8 není neúspornější, je to spíš auto na dálky než na kratší a střední tratě, potom se ti spotřeba vyplatí v poměru výkon/pohodlí. Dobře si vyber a neboj se zklepat z ceny, km jsou vždy rozhodující a určují cenu auta.
Jen pro info před 3/4 rokem jsme prodávali A8 4.2V8Q 03" S8packet 1.maj. 340tiskm za 260tisKč.
Km lze ověřit vyjetím VIN* v Elze nebo kdekoliv u Audi a vyjedou ti poslední servis u nich-datum a km.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

05.12 2010 21:44


Traveler:
Na obyčejným dieslovým Tranzitu ježděným jako sanitka jsme třeba nalítali 500.000, ale zajímal by mě třeba kolik vydrží TDI** motor.

V drtivé většině jsou stočený. Pokud ne, tak 500- mega km jde.
Mámoš má A4 97 1,9tdi a má tam nakluntaný skoro 500 tis. Pokud to bylo stočený, tak ještě víc. Motor šlape jak hodinky.
nahoru

sponzor





05.12 2010 21:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

05.12 2010 21:48


Tak díky vám, to jsem chtěl slyšet že to ještě něco nalítá To ověření km asi někdy vyzkouším.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

05.12 2010 22:06


mann: Čau, samozřejmě bych chtěl koupit co nejlevnější v pěkném stavu, dělám to tak vždycky. Je to boj, zabere to dost času, ale dá se tak docela ušetřit (nebo prodělat, když je smůla). Moje představa by byla tak 230-250t Kč, což bude docela boj. Raději bych 4.2i, ale ta 3.7i není zas o tolik slabší, aby mi to kazilo radost.
Nicméně to ještě není úplně aktuální, ještě jsem se ani nerozhoupal k prodeji mé A6... Viděl bych to tak na jaře, ale kdyby byla dobrá nabídka, tak klidně i dřív.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 1

06.12 2010 0:36


výbavu ti přesně neodrecituju, ale co mám info,tak by tam měla být plná palba. Každopádně pro mě více důležitější, než nějaké odvětrávané sedačky například, je to, aby to třeba ještě dalších 100-200 tis km najelo Já si myslím, že když se na to podíváme kolem a kolem, tak polovina takových luxusních aut u nás ma nalítáno přes 500 tis. jen ty tachometry prostě jsou stočený Prostě priorita pro mě byla tady zjistit, jaká je životnost toho motoru. Protože vše má svou životnost.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 1

06.12 2010 0:44


freddy: Ahoj, no tak ten známý za tu A8 chce 270 tis. Myslím, že na 250 by ale šel 4,2 by asi bylo lepší dělo no, ale tak i ta 3,7 si myslím, že se nemusí za své výkony stydět

Jak to tady tak pročítám, tak si fakt myslím, to co jsem už napsal výše, že polovina aut u nás má stočený tachometry. Zvlášt pokud jsou to takové limuzíny. Jako logicky s takovým autem za rok 30 najet to je docela málo. Takže když vidíš na netu 6 let starou co má najeto 180 tis. říkáš si to je paráda, ale skutečnost si myslím, že je kolem těch 400 ne-li víc. Takový otický klam ty stočené tachometry

Co ty si o tom myslíš, šel bys do toho auta, když má najeto 400 tis. za tu cenu? Jo ještě jsem tady zapomněl napsat. On to je rok 2004, ale je tam facelift na model před tou novou co vyšla. Takže taky velké plus. No nezamiloval by ses?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

06.12 2010 1:05


mann: 250 za 2004 by byla pěkná cena.
Ale s tím faceliftem nevím, imho to u tohodle auta cenu spíš sráží. Cení se origo stav. Předělávka na FL znamená, že to bylo bouchlý, nebo se v tom někdo vrtal. Ani jedno není plus. Navíc pak při prodeji vysvětlovat, proč je to předělaný a že to nebyla totálka....
3,7 nebo 4,2 je asi fuk, auto s takovou porcí km bych už stejně moc nehonil, protože bych se bál, že po 20.000km odejde do věčných lovišť Moje A6 má poctivých 275.000km a občas si udělám radost při nájezdu na dálnici, ale jinak to jen tak s respektem ke stáří šolíchám do půl plynu, abych to nehuntoval, stejně jsem nejrychlejší

Pro mě je při koupi stěžejní stav a cena (holt jsem ještě student ). Km a spotřebu neřeším, barvu taky ne a z výbavy mám jen pár položek, které vyžaduju,zbytek jsou už jen příjemné bonusy. A8 je auto, kde bych výbavu vůbec neřešil, protože už v základu má vše potřebné. Raději chudou A8 v pěkném stavu s 300.000km, než stočený vrak 'v plné palbě'.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

06.12 2010 6:56


freddy:
mann: 250 za 2004 by byla pěkná cena.
Ale s tím faceliftem nevím, imho to u tohodle auta cenu spíš sráží. Cení se origo stav. Předělávka na FL znamená, že to bylo bouchlý, nebo se v tom někdo vrtal. Ani jedno není plus. Navíc pak při prodeji vysvětlovat, proč je to předělaný a že to nebyla totálka....
3,7 nebo 4,2 je asi fuk, auto s takovou porcí km bych už stejně moc nehonil, protože bych se bál, že po 20.000km odejde do věčných lovišť Moje A6 má poctivých 275.000km a občas si udělám radost při nájezdu na dálnici, ale jinak to jen tak s respektem ke stáří šolíchám do půl plynu, abych to nehuntoval, stejně jsem nejrychlejší

Pro mě je při koupi stěžejní stav a cena (holt jsem ještě student ). Km a spotřebu neřeším, barvu taky ne a z výbavy mám jen pár položek, které vyžaduju,zbytek jsou už jen příjemné bonusy. A8 je auto, kde bych výbavu vůbec neřešil, protože už v základu má vše potřebné. Raději chudou A8 v pěkném stavu s 300.000km, než stočený vrak 'v plné palbě'.


Je dost podstatný rozdíl jestli nekdo předělával na facelift z důvodu že bylo auto po raně,a nebo se mu prostě líbí new model koupí si díly a předělá to.

To by taky podle tvé teorie každá audina která je po rozvodech byla mrdka protože ji někdo rozdělal celý předek??????
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.12 2010 9:54


freddy: mas uz niekde inzerat ? kolko to potiahne z nadrze pri normalnom rezime, ziadne setrenia a ani pretahovanie kosti...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

06.12 2010 10:09


Ono se to dělá přes havko všichni víme asi jak...a máš hned face...
Já bych osobně chtěl 4.2 ve full a pokud možno i webasto, sedačky recaro atd...prostě a8 má mít výbavu a pořádnej motor a rozdíl ve spotřebě už není víc jak l.
nahoru

sponzor





06.12 2010 10:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

06.12 2010 12:21


jj, bez webasta bych ji už asi taky nechtěl. člověk si na to zvykne dost rychle.

SCORPION: Inzerát zatím nikde nemám, jen jsem si zatím předběžně sepsal nějaké info o autu, abych to měl pohromadě, až se rozhodnu to nabídnout. Kdybys měl zájem, můžem pokecat.. Protože bydlím pár km za Prahou, jezdím většinou po městě. Nijak to nehoním, ale jsem nejrychlější Při takovém jízdním stylu mi PC ukazuje cca 12,5, skutečnost je však odhadem kolem 14, což si myslím, že je na 1.9t těžkou 4,2 V8 v automatu a torsenem obutou na zimních 255/40/18 slušné. Teď když každé ráno zapínám na půl hodinky webasto, je dlouhodobý průměr o cca 0,5l vyšší. Jo, ale to je spotřeba N95, přijde mi zbytečné lít tam v zimě, kdy se čAST* paliva propálí v nezávislém topení, N98. S ním by spotřeba byla asi ještě o něco nižší.
edit: dálnice Tempomat* 150-160 jsou kolem 10 a rychlý silnice I. tř s častým předjížděním, ale zas žádný race, kolem 12.

Mně stejně ani nebaví točit motor k omezovači a užívat si krásnýho zrychlení, protože vím, že většinu BMW, Medvědů a jiných aut si s tím podám, ale moc mě baví ten zvuk motoru a výbava (a s í související pohodlí), která je v mém kousku opravdu slušná.
Naposledy upravil freddy dne 06.12 2010 12:26, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

06.12 2010 12:22


Giovany: No flame, máš pravdu, jen jsem napsal, že většinou to lidi nedělej pro zábavu a když to udělaj, může pak být problém to případnému kupci důvěryhodně vysvětlit...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

06.12 2010 12:43


freddy:
Nafotit to před demontáži a při montáži nového předku
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

06.12 2010 12:47


jizan.com: Jedině tak.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

06.12 2010 12:57


freddy:
[
Ale to ti nikdo neukáže, protože to každý udělá na havko a někde to opře...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

06.12 2010 13:02


jizan.com: Jak mám ale potom poznat, že to opřel správně a nepochroumal a nezohýbal i další díly? Navíc u auta napěchovaného elektrikou bych se měl trochu na pozoru... Nemusíš nic udělat špatně a začně to za třeba deště vypisovat hlášky, o kterých ani nikdo neví, že existujou... (měl jsem 607) Podle mě záměrně bourat auto je kravina, která mu moc neprospěje.
ale to se už trochu dostáváme OT...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email