Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 15 kvě 2025
Celkem je zde 443 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: maxx96
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 200
Online návštěvníků
Návštěvníků: 441
Uživatelů: 2
Celkem: 443

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 9:39


Prosím o pomoc řešením nefuknčního chlazení. Už si s tím nevím rady.
Přitom:
- Kompresor* spíná a trubka, které jde do auta, chladná je
- VAG-COM* nehlásí žádnou chybu
- náplň byla dělaná v květnu 2008. Beru i to, že by náplň mohla uniknout, ale nepřijde mi to pravděpodobné.

Jediné co mohu říct je, že když nastavím teplotu 22°C, tak to chladí jen mírně. Jakékoliv snížení teploty způsobí to, že to začně topit. Už jsem to konzultoval s jedním vedoucím servisu, který mi řekl, že to může dělat nějaká klapka, která se nedovírá a potom to topí.

Další problém je, že jsou rozporuplné informace o množství náplně R134a*. Několik zdrojů uvádí, že množství náplně se může pohybovat v rozmezí od 550 do 700g. V servisu Audi mi řekli, že tam má být 550g. Dovedu si přitom představit, že když tam je náplně málo, tak to logicky nechladí.

Poslední problémem je, k čemu tam je ten bezpečnostím ventil. Plní funkci, že když je málo náplně, tak se klima vypne?

Díky všem za pomoc
nahoru

sponzor





19.08 2008 9:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.08 2008 10:10


náplň jsem měl na A4 550 + 50 oleje
bezpečák by měl vypnout Kompresor* když tam bude málo nebo moc, případně jiný tlak

taky bych to viděl na nějakou klapku...nebo nemá to směšovací ventil? u náklaďáků je problém vždy v něm, ale na OOOO nevím jestli vůbec je-nezkoumal jsem to

vrtuli jsi určitě kontroloval, že?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 10:17


Meggy: Díky za odpověď.
Všechno totiž běží jak má. Alespoň tak se to tváři. Klapky se přestavují, ale otázkou je, jestli správně.

Z Etky mám všechny možné obrázky, abych alespoň věděl, kde co je. O víkendu se chystám na rozborku, tak snad na něco přijdu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.08 2008 11:08


1. Mne po zapnutí klímy sa po cca 20 sekundách púšta ventilátor na chladiči, do vtedy to skoro vobec nechladí.
2. Skontroloval si vstupy na vagu či senzory fungujú ako majú?
3. Skús základné nastavenie pre klímu.
4. Náplň môže uniknúť.
5. Zanesený skrtiaci ventil resp. expanzný neviem aký máš na aute. Ten sa dá rozobrať resp. skontrolovať až keď je klíma vyfučaná.
6. Vadný dehydrátor
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 11:39


flashmajster: Zkoušel jsem projet vagem akční členy a základní nastavení jsem dělal už několikrát.

Ten škrtící ventil by to mohl být. Podle schématu je vložen do trubičky chladící směsi.

Ještě se zeptám. Když šáhnu na trubičky, tak pouze jedna je chladná. Je to dobře?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.08 2008 13:45


Chladná by mala byť iba tá hrubá. AK je tá hrubá studená tak je to v poriadku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.08 2008 14:44


jj ta druhá je teplá
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

19.08 2008 18:27


důvodů může být několik,pokud máš správně naplněno což u tvého auta je 550g,můžeš mít ucpaný vysušeč,nebo vstřikovací trysku a nebo komresor netlačí,ale to vše pozná mechanik klimatizací na mašině podle tlaků na výtlaku a na sání.NA vagu zjistíš krom funkčnosti čidel
nahoru

sponzor





19.08 2008 18:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 18:31


To jste mě kluci trochu uklidnili.

Stále mi dělá hlavu ta gramáž. V Autodata 2005 jsem se dočetl, že některé modely mají mát 700-750gramu. Mám sice rv2000, ale model je to 2001, takže bych se nedivil, že by tam mohlo být náplně víc. Přece jen je rozdíl 480g nebo 700g.

Kdyby mi někdo potvrdil, že tam má být více chladiva, tak já bych to nechal doplnit a bylo by po starostech. Bohužel infomace a jistotu zatím nemám.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 18:34


drak: Takže když přijedu někam, kde mají techniku a zapnu motor, tak by na 100 procent měli poznat jestli tam je tlak. No to by bylo super.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.08 2008 18:34


a ty tam nemáš štítek? na každém křápu je štítek kolik chladiva a kolik oleje
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

19.08 2008 18:34


zítra se podívám do mašiny kolik tam máš mít přesně a dám ti vědět,je v ní program pro vechny vozy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 18:37


drak:
zítra se podívám do mašiny kolik tam máš mít přesně a dám ti vědět,je v ní program pro vechny vozy


Děkuji. To budeš velice laskav. Klidně napiš i přes ICQ.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.08 2008 18:37


no ono bacha na elsy, vividy a jiný autodata....už se mi hodněkrát stalo, že to co tam psali byl nesmysl
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

19.08 2008 18:42


toje mašina na kompletní servis klimatizací a myslím že by tam nebyl žádný nesmysl,ještě se nespletla
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.08 2008 18:43


jj tak to jo
nahoru

sponzor





19.08 2008 18:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

19.08 2008 18:45


zítra dám vědět chlopi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.08 2008 19:04


od 1995 do 11.1997 je vaha 650g, od 11.1997 vyse je to podle kondenzatoru- pokud je tam showa tak 750g , pokud je tam AWG tak 600g chladiva, mnozstvi oleje je nemene - 275ccm. (ctrl+c, ctrl+v, originál napísal Vlasta)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 19:07


flashmajster:
od 1995 do 11.1997 je vaha 650g, od 11.1997 vyse je to podle kondenzatoru- pokud je tam showa tak 750g , pokud je tam AWG tak 600g chladiva, mnozstvi oleje je nemene - 275ccm. (ctrl+c, ctrl+v, originál napísal Vlasta)


To je zajímavé. To by podpořilo můj názor. Ale jak poznám, že je tam AWG nebo Showa.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.08 2008 19:22


Petan:


To je zajímavé. To by podpořilo můj názor. Ale jak poznám, že je tam AWG nebo Showa.


Neviem, ale čo takto pozreť v ETKE, možno to tam bude aj nápísané.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 20:08


flashmajster: Právě že do ETKY jsem se díval, ale tam o typu není nic. Možná ELSA, ale tu budu mít za pár dní.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

19.08 2008 20:34


sakra to je divný já zas nenarazil na nic jiného než Hella a Valeo.Ale to je jedno asi jsem toho ještě málo viděl
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 20:46


No a teď jsme právě u toho, že není nic jasné. Vůbec bych se nedivil, kdybych měl v autě něco jiného, než předpokládáme. Auto je program Itálie, takže co teď s tím.

No nic. Dávám sem obrázek klimy z ETKY, snad někdo bude vědět. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli někdo neví jakou funkci skutečně plní položka 28. Bohužel tenhle kus tam nemám.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

19.08 2008 21:04


TO JE GUMOVÝ NÁVLEK NA VYSOUŠEČ
nahoru

sponzor





19.08 2008 21:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.08 2008 21:04


Petan:
flashmajster: Právě že do ETKY jsem se díval, ale tam o typu není nic. Možná ELSA, ale tu budu mít za pár dní.


Ak máš číslo karosérie do 8D1 200 000 tak potom to je 700+50g. Od 8E1 000 001 - je tam teoreticky zmena ale neviem aká.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 21:08


flashmajster:


Ak máš číslo karosérie do 8D1 200 000 tak potom to je 700+50g. Od 8E1 000 001 - je tam teoreticky zmena ale neviem aká.


Tak teď jsi to asi trefil. To číslo Karoserie* 8D1 200 000 souhlasí.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 21:10


drak:
TO JE GUMOVÝ NÁVLEK NA VYSOUŠEČ


A musí tam být? Když tam není tak co se stane? Díky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.08 2008 21:16


Petan:


Tak teď jsi to asi trefil. To číslo Karoserie* 8D1 200 000 souhlasí.


Takže som ešte hľadal a našiel som v ELSE (mali v tom trošku bordel: viď. priložený súbor.)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 21:33


flashmajster: Takže opět zmatky. Já se z toho zblázním. Ale ten obrázek z ELSA je dobrý. Bohužel k tomu ventilu se nedostanu,protože je za světlem. Ale to je velmi dobré vodítko.To už je cesta. Ještě co vím, tak tam je ZEXEL Kompresor*.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.08 2008 21:39


Takže to zhrniem:
Z dvoch zdrojov(Elsa +Etka) vieme že má byť náplň 700+50g(SHOWA), jedine že by si mal jedno z 10000 aut ktoré vyrábali medzi rokmi 98/99 a to by si mal 550+50g(awg).
Takže sme sa dopracovali k tomu že máš málo chladiva.

Ešte doporučujem : vyčerpať staré von a skontrolovať/vyčistiť expanzný ventil, vyvakuovať a naplniť.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email