Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 22 července 2025
Celkem je zde 103 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jirous65
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 292
Online návštěvníků
Návštěvníků: 101
Uživatelů: 2
Celkem: 103

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 3

14.11 2010 19:16


Zdravím Audináře, mám dotaz..mám A6 2.8i 142kw, kód motoru AMX., najeto údajně 180 000km. Motor mi baští oil a to asi 1.5l na 1000km, což si myslím, že dost, tlaky jsou dobré, jen jeden má o 200kpa míň, což by mělo být v normě. O behl jsem již spousty fachmanů a všici dávají ruce pryč..byl by někdo kdo dokáže poradit, nechce se mi kupovat jiný motor, neboť jen těžko budu shánět jakousi záruku.
nahoru

sponzor





14.11 2010 19:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

14.11 2010 19:31


A mizí to ve spalovacím prostoru a nebo to pídí po bloku a pod auto?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 3

14.11 2010 19:41


jde to do spalovacího prostoru. Pokud vím jde o netěsnost vodítek ventilů, nebo kroužky na pístech. Bohužel nemohu sehnat nikoho, kdo by to měl chuť zjistit. Ani nevím jaká spotřeba oleje je u tohoto motoru ještě v normě.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

14.11 2010 19:45


Na tohle Ti zaruku nikdo neda,zadnej mechanik neni kouzelnik. Vetsinou jsou v haji gufera ventilu. Zatvrdnou a vydrou se. Jak je to stary ten motor?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 3

14.11 2010 19:50


Rok výroby je 99. Ale nemám servisku. Tlaky jsou 13Mpa, což je divný, bo technická data uvádějí 10,6Mpa. A jaká je spotřeba oile ještě v normě.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 29.4. 2007
Příspěvků: 985 | Témat: 28

14.11 2010 20:16


Apač: Mám 2.4 a taky mi to papalo trochu více oleje (ke konci tak 1L na 200 km, teď po genrálce ani kapka). Jinak v příručce píšou že to může žrát i 1L na 1000, z čehož plyne že 1,5 je už nad normu, takže by to chtělo asi rozebrat a kouknout na to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 3

14.11 2010 20:31


Prosím Tě a na kolik přišla ta generálka. V autorizovaném servisu mi řekli polomontáž 80 000 kaček..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.11 2010 20:48


b.i.k.e.r.x:
teď po genrálce ani kapka).

komplet motoru nebo jen gufera?
nahoru

sponzor





14.11 2010 20:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 29.4. 2007
Příspěvků: 985 | Témat: 28

14.11 2010 20:56


Rob: Komplet motor, nové gufera, svíčky, pístní kroužky, těsnění, srovnání hlav válců a olej.
Apač: Dělal mi to jeden místní mechanik, jezdím k němu už dlouho. Jinak stálo mě to 22000 i s prací.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 3

14.11 2010 21:04


myslíš, že by jsi mohl dát kontakt? Pokud jsem dobře koukal, je to okolí Valmezu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

14.11 2010 21:10


Apač: čauky, sice jsem chtěl založit na to nový vlákno a podělit se s lidma s mou zkušeností, ale už to napíšu teď. Jeden mechanik, který mi dělal plyn, mi dal po mém rozhovoru přípravek do motoru K2 - Doktor Car Spec. Díky němu mi motor žere olej teďkom fakt minimálně.
Můžeš to vyzkoušet, uvidíš sám, možná ho Vlasta zná, možná ne. Nic za to nedáš, slouží k vytěsňování vůli a kdo ví co ještě
Good luck
Naposledy upravil Siki dne 14.11 2010 21:14, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.11 2010 21:13


Siki: ty voe tys tam dal plyn? cos to udělal?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

14.11 2010 21:16


lumirs: nejlepší nápad, který mně napad
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

14.11 2010 21:20


Apač:
Zdravím Audináře, mám dotaz..mám A6 2.8i 142kw, kód motoru AMX., najeto údajně 180 000km. Motor mi baští oil a to asi 1.5l na 1000km, což si myslím, že dost, tlaky jsou dobré, jen jeden má o 200kpa míň, což by mělo být v normě. O behl jsem již spousty fachmanů a všici dávají ruce pryč..byl by někdo kdo dokáže poradit, nechce se mi kupovat jiný motor, neboť jen těžko budu shánět jakousi záruku.


Hele pokud ti baští tolik a máš tlaky v cajku, tak bych to viděl na gufere. Taky mě to čeká. Já mám tlaky kolem 12.5 bar. Blbí je, že se prý musí sundat rozvody. Mě to baští kolem 1 litru na 3000 km. Kdyby byli špatný písní kroužky, tak si myslím, že by byli špatný i tlaky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 3

14.11 2010 21:21


jo taky jsem o tom přemýšlel, jen mám strach, že to bude jen na nějakou dobu a pak bude ten motor totálně v háji.Nevím jakou to má životnost.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

14.11 2010 21:24


lumirs:
Siki: ty voe tys tam dal plyn? cos to udělal?

Mě to už taky napadlo. Plyn je pořád kolem 13 kč a jede to stejně. Sekvenční vstřikování už je kapánek na jiné úrovni. Jenže bych na tom vydělal, kdybych to tam namontoval hned před dvěma lety.
nahoru

sponzor





14.11 2010 21:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

14.11 2010 21:57


Jaris:

Mě to už taky napadlo. Plyn je pořád kolem 13 kč a jede to stejně. Sekvenční vstřikování už je kapánek na jiné úrovni. Jenže bych na tom vydělal, kdybych to tam namontoval hned před dvěma lety.


Jaris: jenom pro představu, ať Ti krapet ulehčím počítání a rozhodování
Mám na plyn ujeto asi 12tis...budu počítat s cenou 33kč/km jelikoš minimálně musím brát 98ku a plyn tady máme od 11.5 do 14, takže dáme průměr 13 ok?
Benzín ...100km jezdím kolem 9.5l/1OO x 33kc= 300x120 = 37500
Plyn ...100km 10.5 x 13kc = 136x120 = 16380
Nuze?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 29.4. 2007
Příspěvků: 985 | Témat: 28

14.11 2010 22:26


Apač: Máš SZ, ty jsi někdo z okolí?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

15.11 2010 6:55


Siki:

Benzín ...100km jezdím kolem 9.5l/1OO x 33kc= 300x120 = 37500
Plyn ...100km 10.5 x 13kc = 136x120 = 16380
Nuze?


Hezky jsi to spočítal, ale ..
Ty startuješ na plyn?
Pochybuji, tedy kde máš podíl benzínu?
Kde máš revize?
Kde máš emise?
Kde máš servis LPG*?

Nicméně nepochybuji, že se ti to časem snad vyplatí
Já také stále ještě věřím ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.11 2010 15:51


Siki:
Apač: čauky, sice jsem chtěl založit na to nový vlákno a podělit se s lidma s mou zkušeností, ale už to napíšu teď. Jeden mechanik, který mi dělal plyn, mi dal po mém rozhovoru přípravek do motoru K2 - Doktor Car Spec. Díky němu mi motor žere olej teďkom fakt minimálně.
Můžeš to vyzkoušet, uvidíš sám, možná ho Vlasta zná, možná ne. Nic za to nedáš, slouží k vytěsňování vůli a kdo ví co ještě
Good luck



Proboha, zadny pripravky do oleje, ani proti klapani ventilu/hyder, ani proti mizeni oleje!!! Do oleje zasadne nic nepatri...ten co ti to poradil ma nepochybne vystudovanou chemii, delal rozbory a laboratorni mereni na tento pripravek, ze takove veci radi....

Btw, jestli chces na todle tema zakladat tema, doporucovat to, tak to prosim doloz nejakou studii nejlepe...protoze jak znam mistni, hned se toho chytnou a zacnou to lejt i do nadrze a pak tu bude plny tisic dotazu na problemy s motorem...achjooo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

15.11 2010 23:37


Javim:
Hezky jsi to spočítal, ale ..
Ty startuješ na plyn?
Pochybuji, tedy kde máš podíl benzínu?
Kde máš revize?
Kde máš emise?
Kde máš servis LPG**?

odpovím ještě za Tebe
ano stratuji na plyn, páč pokaždé auto vyhřívám vebastem...
revize a servis mám po dobu 2let zdarma, tak to neřeším...
emise? nějaká nechápu, to něco málo co dám na STK* mně jako zrujnuje?
jinak samozřejmě, že benzin používám, nevim 500kč dám za měsíc?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

15.11 2010 23:38


Lumpiq: já jsem se podělil o mou zkušenost, každý ať se zařídí dle svého, jsem přECI* všichni svéprávní ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

16.11 2010 6:09


Siki: Tak snad ti ten optimismus vydrží ... abys i nadále mohl zanedbávat benzín, servis a revize, prostoje a další "skoro nulové" položky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

16.11 2010 9:17


Javim: proč bych měl něco zanedbávat? však benzin liju, servis dodržuji včetně revize, akorát ten prostoj nějak nechápu?
mam vcelku nové auto, tak si ho užívám, funguje hezky, šlape jak hodinky, radost s ním jezdit ale nijak neopomínám udržbu(servis) který mu náleží...
nevim nějak nechápu co píšeš na mou osobu..ale asi jsem Tě špatně pochopil hm?
nahoru

sponzor





16.11 2010 9:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

16.11 2010 10:18


Siki:
ale asi jsem Tě špatně pochopil hm?


Určitě jsi mě špatně pochopil ... zanedbáváš ve výpočtu náklady typu "stokrát nic umořilo vola" ...
Náklady na provoz LPG* nejsou jen cena plynu krát spotřeba děleno nájezd ... blíží se to (a čím více se to blíží, tím lépe), ale není to rovno
A to je to, co si ne každý uvědomí. Ono se to po těch drobných dokáže naskládat tak, že už to je znát

Nicméně už jsme se hodně vzdálili od spotřeby oleje ve 2.8ičce
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

16.11 2010 12:11


Javim: zkus mi to do SZ nějak pořádně konkretizovat, páč tomu nějak nerozumím. Jediné co vím,že pěněz jsem moc neuštřil, páč o to víc jezdím
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.11 2010 13:38


Siki:
Lumpiq: já jsem se podělil o mou zkušenost, každý ať se zařídí dle svého, jsem přECI* všichni svéprávní ne?


A ty mas nejake zkusenosti? Desitky, stovky tisic km najeto, ten motor rozdelanej, pod microskopem prohlednuty povrch steny valcu/pistu, hydrostely zkontrolovane, tlaky cerpadla, chemicky rozbor oleje atd, ze muzes rici ano je to ok, doporucuji?

Vis ona jedna vec je ze odstranis primarni pricinu (prestal teci olej, nebo klapat hydra), ale muze vzniknout sekundarni problem, efekt, ktery ty uz nevnimas, neb nema hlasity ci opticky projev vne...Neberto nijak osobne, to nebylo nic proti tobe, jen olej je ten nejslabsi clanek motoru, ktery kdyz zanedbas, ci udelas nejaky neautorizovany zasah, nasledek je pak nezvraty...zvlaste u audin, ktere maji problem s mazanim jako jednu z nejcastejsich zavad....

Ja nejsem mechanik, ale par pribehu jsem uz slysel a jeden dokonce videl (po pripravku proti klapani hyder). Takovy pruplach celeho motoru, vymena hyder, vacek, gufer ventilu atd... neni prijemna....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

16.11 2010 14:38


Javim:


Určitě jsi mě špatně pochopil ... zanedbáváš ve výpočtu náklady typu "stokrát nic umořilo vola" ...
Náklady na provoz LPG* nejsou jen cena plynu krát spotřeba děleno nájezd ... blíží se to (a čím více se to blíží, tím lépe), ale není to rovno
A to je to, co si ne každý uvědomí. Ono se to po těch drobných dokáže naskládat tak, že už to je znát

Nicméně už jsme se hodně vzdálili od spotřeby oleje ve 2.8ičce


Taky jsem nepochopil co tím myslíš? Máme na plyn Fabii 1.4 a nic tam nelijem než olej a benzín + plyn. Po 7 letech se tam posrala řídící jednotka co stála 5 000 ale nic víc. Jo měnili jsme vstřiky, byli nějaký špatný, ale ty jsme sehnali za 4000 kč. Jinak auto je jako firemní a má nalítáno asi 150 000 km na LPG*. Klasickej servis do toho nepočítáme, to se musí dělat bez rozdílu jestli jezdíš na LPG* nebo na benzín.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

16.11 2010 14:43


Lumpiq:


A ty mas nejake zkusenosti? Desitky, stovky tisic km najeto, ten motor rozdelanej, pod microskopem prohlednuty povrch steny valcu/pistu, hydrostely zkontrolovane, tlaky cerpadla, chemicky rozbor oleje atd, ze muzes rici ano je to ok, doporucuji?

Vis ona jedna vec je ze odstranis primarni pricinu (prestal teci olej, nebo klapat hydra), ale muze vzniknout sekundarni problem, efekt, ktery ty uz nevnimas, neb nema hlasity ci opticky projev vne...Neberto nijak osobne, to nebylo nic proti tobe, jen olej je ten nejslabsi clanek motoru, ktery kdyz zanedbas, ci udelas nejaky neautorizovany zasah, nasledek je pak nezvraty...zvlaste u audin, ktere maji problem s mazanim jako jednu z nejcastejsich zavad....

Ja nejsem mechanik, ale par pribehu jsem uz slysel a jeden dokonce videl (po pripravku proti klapani hyder). Takovy pruplach celeho motoru, vymena hyder, vacek, gufer ventilu atd... neni prijemna....


Taky bych to nedoporučoval. Něco jsem o tom kdysi četl a spíš bylo hodně záporů než kladů. Nikdo to ale ničím nedoložil. Psávalo se tam něco ohledně čpavku. Už si nepamatuju co to bylo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

16.11 2010 17:59


Všichni jste jak umanutý ... to fakt nemá smysl cokoli vysvětlovat ...
jenom se posralo toto, ale to jsme sehnali za 4000 a pak tamto a to stálo 5000 a lijeme do toho jen olej a benzin ... bla bla bla ... ale náklady na provoz na plyn jsou jenom a jenom ten plyn ... to ostatní se vůbec nepočítá ... to stojí jenom drobné a to se nepočítá ...
Jenže právě ty drobné se v tom množství taky projeví a v některých případech se projeví už docela citelně.
A to vůbec nepočítám, že v té kalkulaci od Sikiho zcela chybí počáteční investice
Nastudujte si pojem fixní a variabilní náklady, rozepište si to a popřemýšlejte ... pak pochopíte co tu celou dobu píšu. Když budete jenom tak házet machry, že těch pár korun nikoho nepoloží a nezamyslíte se nad tím, tak vám to nedojde nikdy.
Neříkám, že se to ve výsledku nevyplatí, ale jen upozorňuju, že to není tak jednoznačné, jak to tu někdo vidí.
A tímto končím v rámci tohoto OT vlákna ... teď zapněte mozečky vy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email