Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 září 2024
Celkem je zde 785 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dadosh87
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 783
Uživatelů: 2
Celkem: 785

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

13.11 2010 17:29


AUDI zdar,

mám dotaz, v kolonách nebo při opravdu dlouhém staní ,se mi dostane teplota až ke 100-120st.Díval jsem se na ventilátor a netočil se,ale viděl jsem jen ten blíže motoru (snad to byl on).Při normální i rychlejší jízdě se ohřeje k 90 a drží.

Máto někdo tušení. Myslel jsem si že termostat, ale k tomu mi nesedí ta vrtule.

Dík za odpověď
nahoru

sponzor





13.11 2010 17:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.11 2010 17:45


soki:
AUDI zdar,

mám dotaz, v kolonách nebo při opravdu dlouhém staní ,se mi dostane teplota až ke 100-120st.Díval jsem se na ventilátor a netočil se,ale viděl jsem jen ten blíže motoru (snad to byl on).Při normální i rychlejší jízdě se ohřeje k 90 a drží.

Máto někdo tušení. Myslel jsem si že termostat, ale k tomu mi nesedí ta vrtule.

Dík za odpověď

Vlevo velký ventilátor je napojen přes viskozitu na motoru, točí se sice přes ni ale točí podle otáček a teploty motoru se upravují jeho otáčky. Pokud se ti vůbec netočí je v pytli viskozita. Ten vpravo je od Klimatizace* ale spíná se i tak při teplotách nad 100C. Mám stejný problém taky když popojíždím v koloně nebo dlouho stojím na místě se mi motor zahřeje na 100-110C ale vždy se to udrží nebo po sléze klesne podle toho jestli se rozjedu či nikoliv. PřECI* jen je to přetlaková soustava a ta tohle snese. Tenhle problém budu ovšem řešit jestli není něde chyba třeba právě v termostatu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

13.11 2010 17:55


Dík, u mě je to tak, že jsem zatím měl stěstí.Teplota vyšla nad 110 a pak se kolona rozjela nebo když jsem stál ,tak jsem to vypnul.Dneska jsem to schválně nechal běžet a šel se podívat na chladič (ten na straně ridiče se netočil na ten druhý jsem asi neviděl) mezitím už byla teplota před 130. Samozřejmě se vypíná klima. Ta viskospojka je součást větráku nebo čeho?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.11 2010 19:06


soki:
Dík, u mě je to tak, že jsem zatím měl stěstí.Teplota vyšla nad 110 a pak se kolona rozjela nebo když jsem stál ,tak jsem to vypnul.Dneska jsem to schválně nechal běžet a šel se podívat na chladič (ten na straně ridiče se netočil na ten druhý jsem asi neviděl) mezitím už byla teplota před 130. Samozřejmě se vypíná klima. Ta viskospojka je součást větráku nebo čeho?

Tak promin já si něvšim ty máš 04" a tam už viskozita není, pokud to na jednu vrtuli se takhle přehřívá viděl bych to na termostat. Pokud ovšem ti nejedou obě vrtule nad 100C je chyba navíc ve spínači vrtule což bude třeba u starších modelů na chladiči. Takže servis nebo někdo kdo ti vymění nejprve jedno a potom pomůže opravit druhé...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

13.11 2010 19:13


je tam visko ale hnana hydraulikou...
to bude bolet penezenku asi:(
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

13.11 2010 19:31


to Jizan: v pondeli to zavezu ke znamemu. Audiny umí
to Mike:bolet jak bolet, hlavne at je to ok,nerad bych byl v nekde v koloně nervozní. Ale i tak máš přdstavu ceny?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.11 2010 19:58


mike:
je tam visko ale hnana hydraulikou...
to bude bolet penezenku asi:(

Ty znáš jinou visko než hnanou hydraulikou?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

13.11 2010 21:08


jizan.com:

Ty znáš jinou visko než hnanou hydraulikou?


hnanou remenem:)
nahoru

sponzor





13.11 2010 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.11 2010 21:26


mike:


hnanou remenem:)

No tak to už není viskoza..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.11 2010 21:27


jizan.com:
A co by to bylo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.11 2010 21:36


root:
jizan.com:
A co by to bylo?

To co myslí kolega je elektromotor který žene řemenem vrtuli, viskoza je když se olejem pohání vrtule většinou podle teploty...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

13.11 2010 21:46



Náhled, klikni pro zvětšení.


srry mas tam opravdu elektro tri vetraky...
600 + 600 + 100 W

ty vetsi etka rika 10t jeden ten mensi 6t/ks


jizan -

visko je hnana remenici a SPINANA hydrospojkou...

pak jeste je vetrak hnanej hydromotorem ale ne u tohohle typu...
sem delal machra
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.11 2010 21:48


jizan.com:
Kolega myslí to co já. Visko je normálně hnaná řemenici, jde jen o to že na základě změny teploty se mění viskozita media a tím tření a tím velikost přeneseného momentu a tím otáčky toho větráku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.11 2010 21:59


mike:

Náhled, klikni pro zvětšení.


srry mas tam opravdu elektro tri vetraky...
600 + 600 + 100 W

ty vetsi etka rika 10t jeden ten mensi 6t/ks


jizan -

visko je hnana remenici a SPINANA hydrospojkou...

pak jeste je vetrak hnanej hydromotorem ale ne u tohohle typu...
sem delal machra

Vidíš to...viskozu kterou myslíte vy dva se naštěstí u těhle zlatých motorů nedává a taky na co, je to akorát hlučná a problémová věc nemluvě o té poslední kde se spíná přes ventil..on bude mít možná asi jen spálenou pojistku jak vidím tu vatáž tak tam bude dobrej temelín...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.11 2010 22:01


jizan.com:
Počky, tam je to jinak? Jakože to médium tvoří přímo motorovej olej?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.11 2010 22:05


root:
jizan.com:
Počky, tam je to jinak? Jakože to médium tvoří přímo motorovej olej?

Které médium? Kde? Ne u 4E jsou jen elektro, u staré 4.2 je jedna visko a jeden elektro..jiná visko není a ani nebyla tak nevím proč tady pořád mluví že jsou dva druhy...
nahoru

sponzor





13.11 2010 22:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

14.11 2010 1:52


Slušná debata, ale nakonec jsem i já chytřejší.

Díky všem, kéž by to bylo pojistka jak píše jizan, no uvidíme v pondělí.Pak dám vědět.


Audi zdar
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

14.11 2010 8:38


pokud to nebude pojistka zkus poklepat motor toho vetraku co se netoci a pokud se rozbehne tak jsou to uliky - vetrak...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

15.11 2010 11:46


čau pánové,

takže záhada vyřešena - vypadlý konektor k ventilátoru:)

ale to by nebylo ono, kdyby takhle příběh skončil:).

Dali jsme tam konektor, ventilátor pořád točil a točil až po 15 minutách byla baterka KO a ja nenastartoval:(, vyřešilo to odpojení ventilátoru a druhá baterka.


Takže to bude nějaké čidlo nebo .....???


víte někdo?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.11 2010 11:48


soki:
Baterka je asi zralá na výměnu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.11 2010 12:15


soki:
čau pánové,

takže záhada vyřešena - vypadlý konektor k ventilátoru:)

ale to by nebylo ono, kdyby takhle příběh skončil:).

Dali jsme tam konektor, ventilátor pořád točil a točil až po 15 minutách byla baterka KO a ja nenastartoval:(, vyřešilo to odpojení ventilátoru a druhá baterka.


Takže to bude nějaké čidlo nebo .....???


víte někdo?

Mělo by to ovládat čidlo co je na chladiči, další cesta bude přes relé nebo jednotku a tam to může být ve zkratu nebo někde to kabeláž jsou to ty silové kabely v motorovém prostoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

15.11 2010 12:34


Trochu OT, ale s tou baterkou má Root pravdu. I kdyby běžely všechny ventilátory, dělá to za čtvrt hodiny odběr cca 30 Ah a to bys ještě nastartovat měl...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

15.11 2010 12:44


JJ, myslím,že ta baterka už určitě není v nejlepší formě, tipuju,že je tam od výroby:), tu každopádně vyměním.

Jinak mi bylo jásné,že to neí samosebou,že ten větrák běžel ještě 15 min po vypnutí motoru. nebylo moc co chladit, motor byl sotva na 90. Zítra to dáme na diagnostika a ta snad něco vykecá.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.11 2010 12:50


soki:
JJ, myslím,že ta baterka už určitě není v nejlepší formě, tipuju,že je tam od výroby:), tu každopádně vyměním.

Jinak mi bylo jásné,že to neí samosebou,že ten větrák běžel ještě 15 min po vypnutí motoru. nebylo moc co chladit, motor byl sotva na 90. Zítra to dáme na diagnostika a ta snad něco vykecá.

Motor má sice na rafičce 90C ale podle diagnosy může mít už 100C. A pokud běžel ventilátor a bylo v autě ještě něco zaplé stačí jen klíček v zapalování zastrčený tak tam je takový odběr že stačí někdy i 15min a baterka je k.o. Pro jistotu ji ale proměřte zátěží.
nahoru

sponzor





15.11 2010 12:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 3

17.11 2010 19:14


Zdravím pánové,

takže vyřešeno.
1 zapojit zpět konektor ventilátou
2, Diagnostika,vymazání chyb
3, pořadné prověření, když má tak větrá, když není třeba nevětrá


Asi vypojením konektoru vznikla nějaká chyba a jen po zapojení to pro jistotu pořád točilo.


Jinak díky všem za rady.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.11 2010 21:30


soki:
Zdravím pánové,

takže vyřešeno.
1 zapojit zpět konektor ventilátou
2, Diagnostika,vymazání chyb
3, pořadné prověření, když má tak větrá, když není třeba nevětrá


Asi vypojením konektoru vznikla nějaká chyba a jen po zapojení to pro jistotu pořád točilo.


Jinak díky všem za rady.

Blahopřeji dobrá rada pro všechny z nás bez diagnósy ani ránu..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email