Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 223 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 222
Uživatelů: 1
Celkem: 223

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2010
Příspěvků: 78 | Témat: 9

12.11 2010 10:58


Ahojte,

chcel by vas poprosit o rady, zvazujem kupu A8 bud motorizacie 3.2 FSI, 3.0 TDi aleob 4.2 FSi

vsetky auta su r.v. 2006
3.2 FSI ma 145tis km - http://audi-a8.autobazar.eu/32-fsi-quattro-id1775304.html
4.2 FSI ma 95tis km. - http://audi-a8.autobazar.eu/42-fsi-quattro-id1842309.html
3.0 TDi cca 180 tis. ale toto auto je kupene na Slovensku s tym ze majitela poznam a je k tomu uplna servisna historia.

Ak viete o muchach motorizacii dajte pls vediet .. o 3.2 FSI a 3.0 Tdi som sa docital ze tam su dost velke problemy so sponovakmi a retazami, co ma dost zneistilo ..

Spotrebu moc neriesim, skor spolahlivost a komfort vozenia.

Za kazdy poznatok budem vdacny.

Dakujem

J.
nahoru

sponzor





12.11 2010 10:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.11 2010 18:33


sophicx:

HOdně bych se rozmyslel do čeho půjdeš:

3,2FSi problémový motor a poruchový, navíc do A8 si myslím že nedostatěčný výkon

3,0TDi pokud tam bude jeden z těch prvních parádních prvních V6 TDi motorů kde odchází od rozvodů po vstřiky tak budeš nešťastný. Pokud to bude už innovovaný motor kde už neodchází rozvody po 150tiskm tak dobrá volba poměr spotřeba/výkon, ovšem top motor od Audi byl a bude vždy V8 a to nejen v Audi ale i u jiných značek

4,2FSimá jediný problém a to s alternativou-pokud ovšem neuvažuješ o alternativě budeš jezdit pouze na původní palivo na benzín, myslím a to nemluvím jen za sebe absolutně bezproblémový motor, je fakt že FSi už není to co staré vstřikování, ale pořád je to benzín a benzín bude vždy co se týče poruchlivosti a náročnosti na tom nejlíp. Výborný poměr výkon/spotřeba.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

12.11 2010 19:34


[quote="jizan.com"][/quotTo se dá podepsat,neni na starý klasický 4,2 4,2 FSI bude urcitě nej volba,co se týká alternativního paliva,nevím ale LPG se snad už montuje ale je to problematické,možná zatím v plénkách?? Ale píšeš že spotřebu neřešíš,což by se u a-8 moc nemělo tak ti V-8 udělá hodně radosti při jízdě a málo starostí při servisu.

Mimo to , mám ted rekordy z posledních cest z Ital a podle palubaku jsem jel 8,8 až 9,5 100 až 140km/h trasa asi 1400km.

já mám fakt z v-8 radost
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.11 2010 19:40


[quote="Giovany"]
jizan.com:
[/quotTo se dá podepsat,neni na starý klasický 4,2 4,2 FSI bude urcitě nej volba,co se týká alternativního paliva,nevím ale LPG se snad už montuje ale je to problematické,možná zatím v plénkách?? Ale píšeš že spotřebu neřešíš,což by se u a-8 moc nemělo tak ti V-8 udělá hodně radosti při jízdě a málo starostí při servisu.

Mimo to , mám ted rekordy z posledních cest z Ital a podle palubaku jsem jel 8,8 až 9,5 100 až 140km/h trasa asi 1400km.

já mám fakt z v-8 radost

Přesně tak..kdo jezdí štreky tak neušetříš nic na naftě, protože ten 4,2 je taky tahač a jestli jede za 8 nafty nebo 9 benálu to není úspora. A když bude chtít sporotvní svezení, ne že by s 3,0TDi nebyl, ale víc se člověk vyřádí se 4,2 měl jsem jich v rukou několik, a můžu říct na to co má moje za sebou tak ještě není na tom špatně...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

12.11 2010 23:25


nekde sem se docetl ze Taliani uz maj reseni ... LPG a benzin s pruznou zmenou pomeru...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.11 2010 23:51


2Pix:
nekde sem se docetl ze Taliani uz maj reseni ... LPG a benzin s pruznou zmenou pomeru...

Pořád lepší plynná fáze než fáze kapalná s tuhým palivem, vstřikovacím tlakem nekolik set barů a přesností menší než mikromilimetr...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

13.11 2010 1:24


Pokud jsem to pochopil, tak řeší kubaturu, ne plyn.
Z těch tří variant 4,2 FSI.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.11 2010 10:19


Romijn:
Pokud jsem to pochopil, tak řeší kubaturu, ne plyn.
Z těch tří variant 4,2 FSI.

Řeší ne kubaturu ale motor který bude jezdit a alternativa je jedna z věcí jak uživit větší obsah motoru
nahoru

sponzor





13.11 2010 10:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2010
Příspěvků: 78 | Témat: 9

13.11 2010 14:23


Dakujem za rady a postrehy, v pondelok alebo v utorok by som mal mat 3.0 TDi v na testovanie, uvidime.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.11 2010 14:31


sophicx:
Dakujem za rady a postrehy, v pondelok alebo v utorok by som mal mat 3.0 TDi v na testovanie, uvidime.

Jednoduché nejdřív se posaď do 3,0tdi a potom do 4,2 no a potom si spočítej údržbu 3,0tdi a to samé u 4,2 a uvidíš co bude pro tebe lepší varianta.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.11 2010 15:26


4.2
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

14.11 2010 2:46


jizan.com:
Řeší ne kubaturu ale motor který bude jezdit a alternativa je jedna z věcí jak uživit větší obsah motoru

sophicx:
Spotrebu moc neriesim, skor spolahlivost a komfort vozenia.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

14.11 2010 9:02


3,2 je nesmysl, neutahne ani TT natoz A8. 3litr ti staci
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

14.11 2010 9:44


No Belmondo, když jsem Tě viděl posledně v TT, tak jsi uháněl docela slušně Zpět k A8... Já osobně bych volil 4,2 (limuzína, osmiválec bla bla bla). 3,0TDi jede v A6 jako pila, a A8 je jen o něco málo těžší. Takže jestli Ti to stačí takhle..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.11 2010 10:05


Romijn:

Zajímavé ale podle těch kubatur bych řekl že ji právě řeší, vypsal tady až na jeden nejslabší motory...takových co neřeší spotřebu znám plno, jak je to do 10l je jim to jedno ale jak se to přehoupne nad 15 už se škubou přeci jen to už jde cítit...
A nezlobte se hoši ale V6 jede dobře to ano ale mít pod kapotou takové nádhery V6 a ještě v naftě? To bych se styděl mít na zádi číslo 8...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

14.11 2010 12:31


jizan.com: no o spotřebě konkrétně napsal, že ji moc neřeší ... (kdyby jo, tak se zeptá kolik to žere, nebo jestli tam šoupnout plyn).

Ten výběr motorů (si myslím) vznikl na základě výběru tech jednotlivých aut v těch bazarech. Neřešil spotřebu a motorizaci a proto chtěl poradit a rozhodnout se.

Apropo .... ta 4.2 je už pryč což o něčem svědčí
nahoru

sponzor





14.11 2010 12:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

14.11 2010 13:26


jizan.com:

A nezlobte se hoši ale V6 jede dobře to ano ale mít pod kapotou takové nádhery V6 a ještě v naftě? To bych se styděl mít na zádi číslo 8...


No dobre 8valcu je 8 valcu. Co kdyz mam ale pocit, ze je stavajici 3.0 TDI na bezne jezdeni hodne srovnatelne s 4,2 benzin? Mel jsem stejny nazor, dokud sem obe nevyzkousel. Ano V8 lepsi, ale jen o fous a s plno minusi. Brzdama pocinaje a spotrebou konce. A o nakem krasnem zvukovem projevu se take mluvit neda.

Ja sem s ropou nadmiru spokojen, nad 200 jedu min jednou denne, v prumeru kolem 100km a spotrebu mam kolem 9. Fakt spokojen

Ale rozumim a chapu ty co ropu nemusej.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

14.11 2010 13:27


MarkA6:
No Belmondo, když jsem Tě viděl posledně v TT, tak jsi uháněl docela slušně Zpět k A8..


To byl asi nekdo jinej, ja ji uz od jara nemam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

14.11 2010 13:29


Bylo to ještě na AC sraze cca 2 roky zpět
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.11 2010 13:44


belmondo:


No dobre 8valcu je 8 valcu. Co kdyz mam ale pocit, ze je stavajici 3.0 TDI na bezne jezdeni hodne srovnatelne s 4,2 benzin? Mel jsem stejny nazor, dokud sem obe nevyzkousel. Ano V8 lepsi, ale jen o fous a s plno minusi. Brzdama pocinaje a spotrebou konce. A o nakem krasnem zvukovem projevu se take mluvit neda.

Ja sem s ropou nadmiru spokojen, nad 200 jedu min jednou denne, v prumeru kolem 100km a spotrebu mam kolem 9. Fakt spokojen

Ale rozumim a chapu ty co ropu nemusej.

Budeš jí mít plné zuby až tě začne zlobit, ale ty máš tak mladý ročník že je ještě na to brzo. Jestli má 4.2 slabé brzdy tak tím pádem není o kapánek lepší než 3.0tdi ale o velký kus. Ano ve spotřebě je lepší, taky to je o víc ja litr menší obsah a navíc nafta ještě aby to mělo stejnou spotřebu. 4.2 si kupují lidé co mají rádi pružný motor a neřeší spotřebu, u tebe je pružný díky turbu dokud nemáš plnění tak to nejede. Proto ta 4.2 byla hned pryč, kdo se svez s ní a s V6 ve stejných km nechtěl už jinak. 3.0tdi po 200tiskm už umírá, 4.2 se teprve zajíždí.
nahoru

Anonymní





14.11 2010 16:12


jizan V8 je V8 to nie je o com..ale 3,0TDi postacuje na dost rychlu jazdu aj v A8 urcite by som nebol tak protirope naladeny ako Ty ... dokym neprijde na servisovanie TDi tak je to skoro porovnatelne so 4.2 by som povedal.. (nie uplne )

3.0TDi je skratka dost dobre pohanadlo aj v A8..

ak je nove volil by som 3.0TDi ak jazdene tak 4.2 ne-FSI..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.11 2010 18:24


azmodan:
jizan V8 je V8 to nie je o com..ale 3,0TDi postacuje na dost rychlu jazdu aj v A8 urcite by som nebol tak protirope naladeny ako Ty ... dokym neprijde na servisovanie TDi tak je to skoro porovnatelne so 4.2 by som povedal.. (nie uplne )

3.0TDi je skratka dost dobre pohanadlo aj v A8..

ak je nove volil by som 3.0TDi ak jazdene tak 4.2 ne-FSI..

Rozvody, vstřiky a jsme někde jinde s úsporou u 3.0TDi...
nahoru

Anonymní





14.11 2010 19:31


ano,preto vravim ak nove tak Tdi ak jazdenku tak v8..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.11 2010 19:32


azmodan:
ano,preto vravim ak nove tak Tdi ak jazdenku tak v8..

Na nové nemáme tady asi nikdo takže
nahoru

sponzor





14.11 2010 19:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.11 2010 21:23


sophicx:

Abych jsme to zhrnuli trošku-ani jedné motorizace V6 nemá naběháno zrovna málo a to ted neříkám kvůli odporu ale kvůli riziku z větších investic a jiných problémů, na ten 3.0tdi je to tak akorát km na možné časem jevící se vstřikovače, rozvody můžou být dobré ale ti lidé moc dobře ví, proč se toho zbavují v určitých km, rozvod ani u novějších 3.0tdi není úplně bez problémů, když se neozve do 200tiskm tak později ano a k tomu již zmíněné vtřikovače a jsi na pěkné sumě-nevím co vydrží ovšem Fab u V6TDi ten taky není levný. Kdybys měl třeba 2roky starou TDi a naběháno třeba 70tiskm tak to by bylo jiné kafe ale to v ČR těžko seženeš za normální cenu. U té 4.2 se mi nepodařilo otevřít inzerát a zjistit co je to za rok výroby, má nějak málo naběháno km, každopádně interval pro rozvod motoru u V8 je někde snad 120tiskm ale nestojí tolik co řetězový rozvod a je to jediné co je tam třeba vyměnit. Někdy se ozve nějaká cívka, nemají rády vodu takže stačí jak někdo před tebou umyje wapkou motor a máš vystaráno. HOdně zdaru při výběru, každopádně vyber tu která bude mít servisní historii i původ 100%.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2010
Příspěvků: 78 | Témat: 9

19.11 2010 23:39


Takze A8 sa nekona...

mal som v uzsom vybere 3.0 TDI co som pisal ale bola by tam investicia 7000 Eur... + cakat kedy sa rozlucia vstrekovace... mal som to auto na 4 dni pozicane a teraz aspon viem o com je A8 ... ak ju nebudem mat aspon na to nikdy nezabudnem.

Auto o ktorom som si myslel ze to spravne:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


kedze to tam ma nafotenu servisnu kniznu tak som to dal preverit v audi a auto s takymto VIn nemaju v systeme(ak mate niekto do toho access preverte ak mozete) .. hm a teraz budme mudri, co nie je 100% ciste do toho nejdem, ved 22000 Eur je celkom dost penez...

Dakujem kazdemu co sa vyjadril, ostavam pri svojej A4 8k 1.8 TFSi..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.11 2010 16:22


To ano to máš recht ale právě u takových částek teprve padají podvody...
jak to tak čtu tak jsem měl pravdu s tou 3.0tdi, nebo ještě někdo o tom pochybuje? Zaměř se na ty 4.2 těch je sice jak koukám čím dál míň na prodej a asi všichni víme proč..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.6. 2010
Příspěvků: 78 | Témat: 9

16.12 2010 17:19


Taaakze som sa nechal ukecat a A4 odchadza a A8 prichadza ...

Detaily: A8 rv 2006, 3.0 TDi, cierna, 180 tis km ...

Teraz sa na nej riesia neake drobnosti snad buduci tyzden bude uz doma.

Dakujem za rady
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

16.12 2010 17:24


Ať slouží Myslím si, že 3,0TDi je do ní docela dost pružný, když rozhejbe takovou mrchu jako je Q7 a s minimální spotřebou Akorát bych si nechal asi udělat rozvody při těch 180.000km a ostatní blbůstky..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.2. 2009
Příspěvků: 354 | Témat: 4

16.12 2010 18:35


Taky přeju hodně štastně najetých kilometrů.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email