Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 5 dubna 2020
Celkem jsou zde 4 lidé (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Aspean
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 45 252
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 2
Celkem: 4

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: zapojeni tempomatu
tagy: wiki: Tempomat...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 59 | Témat: 11

15.08 2008 2:16


Prosim nemate nekdo montazni navod na zapojeni tempomatu do audi a3 r.v98?Mam jen packu s kabelama a nevim kam co mam zapojit.Jeto na 1.9tdi 66kw.Dekuji za pomoc
nahoru

sponzor





15.08 2008 2:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 59 | Témat: 11

25.09 2008 2:56


to nikdo fakt nemate to zapojeni?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

25.09 2008 21:39


třeba ti pomůže tohle schema z eTECHu, Tempomat* je č.760 a řídící jednotka je č.100
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

25.09 2008 22:07


tak jsem ti našel ještě podrobnější zapojení, podle něho to 100% zapojíš.
Popis těch jednotlivých modulů máš v tabulce vlevo dole

Tak ať ti slouží
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.09 2008 22:17


Ty jo, tak z toho bych byl zmaten i já. A to že už mám něco v elektronice za sebou.

Sorry, ale autoelektrika patří mezi nejsložitější technologie. Z toho bych nezapojil nic.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

25.09 2008 22:25


z toho druhého zapojení je to přece jasný, ne?

S20 - je páčka tempomatu a ty čísla jsou napsaná na tom konektoru na páčkách
A4 - řídící jednotka, čísla jsou zase čísla na RJ

tzn. neudělá nic jiného, než že propojí páčky s RJ přesně podle těch čísel (od jednoho čísla k druhému) a pak to zprovozní VAGem a je to

EDIT: jen pro příklad, takhle vypadá ten konektor tempomatu - jsou na něm uvedené čísla a podle nich se propojí s RJ, nic na tom není
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.09 2008 22:39


chicon: OK. Já to beru. U dieslu to asi je jednodušší, ale u benzínu to předpokládá mít instalovanou příslušnou škrtící klapku, která má servo motor, pro úplné otevření klapky. Toť komentář k problematice.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 59 | Témat: 11

26.09 2008 1:42


chicon:
z toho druhého zapojení je to přece jasný, ne?

S20 - je páčka tempomatu a ty čísla jsou napsaná na tom konektoru na páčkách
A4 - řídící jednotka, čísla jsou zase čísla na RJ

tzn. neudělá nic jiného, než že propojí páčky s RJ přesně podle těch čísel (od jednoho čísla k druhému) a pak to zprovozní VAGem a je to

EDIT: jen pro příklad, takhle vypadá ten konektor tempomatu - jsou na něm uvedené čísla a podle nich se propojí s RJ, nic na tom není



Tak to si me dostal ja mam tenhle Tempomat* a sem se strka ten konektor do kterho se zapojuji ty dratky ale nevim proc nejaky dratky maj piny a nejaky ne to mam jinej nebo co mito poslaly za Tempomat*?Je natom cislo SWF HLS 103 a pod tim DOT SAE* QB 96.Dekuji za pomoc
nahoru

sponzor





26.09 2008 1:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3996 | Témat: 60

26.09 2008 6:45


Petula
dratky s pinmi sa strkaju do konektora na pozicie, s uvedenymi cislami a tam piny nie su. Drat (asi iba jeden) bez pinu by mal ist cez poistku na napajanie. U mna to bol konektor pod RJ, nie priamo do RJ.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

26.09 2008 7:24


mělo by to být, jak to napsal Milos1, konektor zapojíš do páčky tempomatu a ty piny zapojíš do RJ + jeden k pojistce
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 59 | Témat: 11

27.09 2008 1:48


ok zkusim to a pak DAM* vedet co a jak.Zatim dekuju
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 69 | Témat: 3

27.09 2008 12:28


Nasel jsem na netu docela detailni navod na montaz pro A3 a Golfa, sice v nemcine a podle fotek to jde taky. Bohuzel nevim jak sem vlozit pdf. Ale muzu poslat mailem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 59 | Témat: 11

27.09 2008 22:46


Standa:
Nasel jsem na netu docela detailni navod na montaz pro A3 a Golfa, sice v nemcine a podle fotek to jde taky. Bohuzel nevim jak sem vlozit pdf. Ale muzu poslat mailem.
Tak jestli budes tak hodnej tak mito prosim posli na email
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Dekuji
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 69 | Témat: 3

28.09 2008 18:25


Mas to v mailu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 59 | Témat: 11

29.09 2008 23:52


Dekuji ti moc snad to podle toho DAM* dohromady.Petula
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 69 | Témat: 3

30.09 2008 19:46


Neni zac, snad to pomuze!
nahoru

sponzor





30.09 2008 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4112 | Témat: 62

16.02 2009 13:42


Zdravim, mozno je to trochu OT, ale nemate niekto doma zbytocnu packu, uz ju zhanam niekolko mesiacov a bezvysledne .
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3996 | Témat: 60

16.02 2009 14:34


Na A6 bola v avizo.sk za cca 900 Skk. Na A4 je to vcelku problem, len origo u audi. ja som to poriesil vypinac + tlacidlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

20.02 2009 10:44


Lidi kde najdu řídící jednotku v TTčku? Čekal jsem, že bude pod volantem, ale tam prostě není. Podle fotek jsem to chtěl napojit do té svorkovnice pod stěračema, ale to by nějak nefungovalo, jelikož z druhé strany ty dráty prostě nepokračují.. Ach jo
Dík za rady.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4112 | Témat: 62

20.02 2009 10:50


Milos1:
Na A6 bola v avizo.sk za cca 900 Skk. Na A4 je to vcelku problem, len origo u audi. ja som to poriesil vypinac + tlacidlo.


Aha, takze si podla schemy len zapojil obycajny spinac a vypinac a niekam ho nasroboval na palubku? Problem je ze mne ta packa pomaly umiera, tak ju budem asi musiet menit tak ci tak (pri lavej smerovke sa mi zapnu dialkace ) Nemate niekto skusenosti s rozoberanim? Alebo je to vsetko zaliaty plast? Napadla ma totiz moznost kupit napr packu z oktavie aj s tempomatom, ktora je neporovnatelne lacnejsia a skusit ju vlozit namiesto tej povodnej.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3996 | Témat: 60

20.02 2009 11:47


Mam tlacidlo + vypinac pod manzetou salcpaky. Nevidno ho a je po ruke. Oprava paciek je do urcitem miery mozna, avsak piplava robota. Mam za sebou rozborku paciek S120, S favo, Ford Escort a teda vacsinou su to plasty => 80% poruch skoncilo novymi packami. Asi bude pasovat len od Audi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3996 | Témat: 60

20.02 2009 11:48


suki:
Lidi kde najdu řídící jednotku v TTčku? Čekal jsem, že bude pod volantem, ale tam prostě není. Podle fotek jsem to chtěl napojit do té svorkovnice pod stěračema, ale to by nějak nefungovalo, jelikož z druhé strany ty dráty prostě nepokračují.. Ach jo
Dík za rady.

pokial si bol v spravnom konektore, chybaju tam piny, ktore su sucastou sady tempomatu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

04.01 2012 14:17


Ahoj chicone.
Nemohl bys mi poslat schema zapojení tempomatu u AUDI A4 AVANT B5 , r.2000, 1.6, 74 kW, kod motoru ANA.
Páčku a připravenou kabeláž mám, jen to napíchat do RJM a aktivivat.
Prosím o odpověď do emailu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a bylo by super to hodit i sem do fora, protože jsem to tady nikde nenašel.

Díky moc předem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

07.01 2012 1:12


Tak jsem se po dlouhém hledání dopátral ke správnému schematu.
Snad to mnoha lidem pomůže.

Piny na ŘJM - 66,67,68,69
Bílá svorkovnice T15 - 7,8,9,10



nahoru

sponzor





07.01 2012 1:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 3

28.08 2013 18:37


Nema nekdo prosim foto cisla pinů na svorkovnici u pacek? Ja si vyrabim vlastni kabely a blba svorkovnice od pacek neni ocislovana.. :/. packy, schemata mam, uz mam vse natahany a zapojeny, jen nvm, co na ktery pin prijde u pacek... prosim... diky, specha...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email