Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 4 června 2024
Celkem je zde 364 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: 1Henry
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 479
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 8
Celkem: 364

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

24.11 2010 14:56


Blbost strmene menit netreba su stejne a tak isto dosticky su stejne meni sa len kotuc a drziak strmena. Daval som to na svoje auto
nahoru

sponzor





24.11 2010 14:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

24.11 2010 14:56


Nechci vám tady kazit iluze, ale i třmeny se dělaly s různým průměrem pistků. Já jsem vyměnil 288 za 312 + brzdiče s větším prům. pístků + hl. brzdový válec s větším pruměrem a je to paráda.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

24.11 2010 14:59


A4/a6 mali priemer piestika 57mm ci 288/312mm brzdy a golf/okta mali na 288/312mm brzdach 54mm piestiky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 4

16.12 2010 23:28


komin:
Treba ti len drziaky strmenov na 312mm mali ich passat b5.5 na 6valcovych motoroch tak isto A4 6 valcove po roku 2001 a A6/c5 po roku 2001 brzdic a dosticky su u 312mm a 288mm brzdach take iste drziak brzdica vlastne len odsadi brzdic od stredu aby tam vosiel 312mm kotuc mam to na aute skus na dieselpower clena Ladas ten ich ma v ponuke v bazare ma staly inzerat hned na vrchu.


To co pises je pravda len z casti, pretoze A4 a A6 maju ale inu roztec dier na upevnenie k otoci 145mm, kdezto stara A4 B5 ma 95mm tak mu to pasovat nebude, lebo by musel robit medzikusy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.11. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 3

16.12 2010 23:41


co vše je tedy potřeba ? na jaře budu dělat přední brzdy, tak bych to do té doby vše pořešil. Z čeho co dát? Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

17.12 2010 7:29


To ano audi prislo ako prves roztecou 145mm ale az okolo roku 2001 a vyssie zhanaj drziaky z passatu b5,5 V6jak benzin tak nafta tie mali 312mm brzdy ktore potrebujes u audi ti to neviem povedat presne do ktoreho roku. Ale ked to budes zhanat pytaj sa hlavne na roztec uchytenia drziaku strmena potrebujes 95mm roztec
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

09.03 2015 17:11


Mám A4 B6 rv. 2003 1,9 TDI* 96 kW a chci předělat brzdy z 288 na 312 mm. Vítě někdo přesně z jakého auta na to pasuje držák třmene, případně originál číslo dílu???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.10. 2014
Příspěvků: 22 | Témat: 2

10.03 2015 23:33


potrebujes A4 B6 (standarne mely 2,5 TDI* 312mm) nebo mozna i novejsi A6

u A4 b6 uz jsou hlinikove tehlice vetsi srouby na drzak asi i jina roztec


Ja uz mám sadu doma sehnal jsem nedavno za 2000 kč
velmi slusne origi kotouce, skoro nove desky Bosch a drzaky i se trmenama. proste parada.

jinak opravdu staci drzak a kotouc
trmen je ATE 57 ( stejnej s pasatem,superbem,a6)

(golf, oktavka tady maj asi ATE 54)

ja cekam na jaro. 312 se nevlezou do 15" zimáků

Cislo drzaku je 4B0615125C

novej drzak jinak stoji raketu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





10.03 2015 23:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 2

11.03 2015 8:31


tomtva:

Díky za info.
Ke stejným informacím jsem už pomocí etky atd. došel také, takže to bude stopro OK. Jen ty držáky třmenů se mi nedaří sehnat. Zatím jsem narazil jen na samotné použité držáky třmenů za 3000 Kč/pár, což se mi zrovna moc nelíbí. Každopádně tobě se ta cena povedla narposto famózní!!! Kdybys na ně náhodou někde narazil, tak dej prosím vědět. Můžu se ještě pro inspiraci zeptat, kdes jsi to sehnal?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 3

12.03 2015 14:33


Advik990 (11.03 2015 8:31) orig :
tomtva:

Díky za info.
Ke stejným informacím jsem už pomocí etky atd. došel také, takže to bude stopro OK. Jen ty držáky třmenů se mi nedaří sehnat. Zatím jsem narazil jen na samotné použité držáky třmenů za 3000 Kč/pár, což se mi zrovna moc nelíbí. Každopádně tobě se ta cena povedla narposto famózní!!! Kdybys na ně náhodou někde narazil, tak dej prosím vědět. Můžu se ještě pro inspiraci zeptat, kdes jsi to sehnal?


Jak je to u a6 c5 288mm. Potřebuju jen držák z 312mm a kotouče? Tedy z a6 c5 2.5tdi např.?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.10. 2014
Příspěvků: 22 | Témat: 2

16.03 2015 22:21


cau

sehnal jsem na bazosi hledal jsem pres zimu a povedlo se fakt luxusne cena me samotneho prijemne prekvapila

sjel jsem si pro ne hned osobne do Pisku

prodaval to chlapik co mel celou napravu na díly

podle jeho slov taha motory ale proste dostal s motorem i napravnici

jinak taky jsem se setkal uz i shodne vymackanejma drzakama


Spise nez jen drzaky bych hledel auta na dily
pokud nekdo prodava samostatne brzdy 312 nevi co za ne?
vydel jsem cenu i přes 6000


na A6 takto netusim jake drzaky to je podle roku vyroby
vice prozradi etka nebo nejakej online katalog
ale vseobecne je to stejne pro generace kolem cca roku 2002 jen drzaky a kotouce ale vybrat ty správné
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.08 2023 17:40



Přímý odkaz na youtube video

Jo prechod z 288 na 312mm brzdy spociva len v zmene drziakov strmena + kotuce. Prijemny upgrade za prijemnu cenu. Tiez do toho idem, pre srandu som nasiel aj video kde meraju o kolko +- to lepsie brzdi. Ziadna drama, ale ak niekoho cakaju brzdy tak preco tam nedat nieco lepsie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

05.09 2023 7:51


[quote="snuff (21.08 2023 17:40) Ak budes chciet, budem menit z 312 na vacsie, takze moje predne budu na predaj.
Popripade aj zadne 255mm.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.09 2023 8:28


No uz som si ich zohnal. Ale mozno o zadne by som mal zaujem.
Co si sa konecne rozhodol do toho pustit? Ide tam poriadne Turbo*?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 189 | Témat: 27

10.09 2023 17:58


Čaute, pridám sa do tejto debaty. Ja som mal zasa problém, menil som z 280 na 288 kôli vybitému držiaku na 280. Ľahšia je zmena na 288 kde je už dostupný aj tento držiak. Ostal Vám niekomu tento držiak z 288?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email