Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 června 2025
Celkem je zde 181 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Valdavalda1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 228
Online návštěvníků
Návštěvníků: 179
Uživatelů: 2
Celkem: 181

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.11 2010 17:26


Zdravím všechny automobilové fanoušky

Mám velký zájem o Audi A3 (2005+) a zajímalo by mě, jaké máte zkušenosti s tímto vozem a zda by jste ho doporučili mladé generaci. Názory od prodejců beru trochu s rezervou, protože ti mi přece nenapíšou : Toto auto si nekupujte, protože....blablabla..

Obdivuji celou řadu Audi, ale v mém případě je zatím nejdostupnější (cenově) právě A3. Servis i náhradní díly nejsou zrovna 2x levné, ale záleží i na tom, zda je auto poruchové nebo ne.

Zatím jsem slyšel pouze kladné hodnocení až na případy těch, co Audi v lásce nemají, nebo je to opravdu jen předražený Golf či Octavie?
Prosím o veškeré rady a vaše zkušenosti.
nahoru

sponzor





06.11 2010 17:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

06.11 2010 18:06


Vitej na klubu,

ono az na zavistivce budes kladny hodnoceni poslouchat dal.

Vice nez model (subjektivni nazory) bude ale rozhodovat spis motor. K tomu ti tady rekneme daleko vic

A nediv se az ti to moderatori presunou do sekce "co rikate na?"
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.11 2010 18:13


mikejn:
Vitej na klubu,

ono az na zavistivce budes kladny hodnoceni poslouchat dal.

Vice nez model (subjektivni nazory) bude ale rozhodovat spis motor. K tomu ti tady rekneme daleko vic

A nediv se az ti to moderatori presunou do sekce "co rikate na?"

Omlouvám se, ale tím, že jsem nový, tak mi připadala tato sekce nejlíp a už teď se omlouvám za zbytečnou práci moderátorů
K motoru, no, nejvíc by se mi líbil nějaký 2,0 TFSi ale stojím nohama na zemi. Bylo mi řečeno, nebo spíše vytknuto, že např 1,6 jsou moc slabé a hlučné, nebo 1,9 TDi nevkusné vzhledem k autu. Jediné, co chci je, aby mi napsal někdo, kdo s tím má zkušenosti. Nebaví mě číst věty typu : zbytečně drahý, lepší je Leon nebo Golf, kup si Focuse RS apod. Byla mi doporučena tato stránka, takže věřím, že tu najdu plno zkušeností s tímto vozem a popř. i jeho nedostatky apod
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

06.11 2010 18:22


Budes se muset rozhodnout benzin x nafta, a to ve smyslu, co od auta ocekavas.

V podstate az na 2.0 TDI, ktery se serou po celem koncernu, a na ktery opatrne pri koupi, nemuzes slapnout vedle.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

06.11 2010 18:22


Devill14: je fakt, ze 1.6 na to kolik zere, vubec nejede. 1.9TDi vcelku skvely motor, vubec bych se nebal si ho koupit v A3 a hybat s tim autem bude taky slusne. 1.8TFSI by byla taky slusna volba, spotreba nekde kolem 8-9 litru, svezeni prijemne a dokaze byt i rychle. A 2.0TFSI bych se taky nebal, spotreba pod 10 (samozrejme zalezi jak moc velky zavodnik jsi) a svezeni uchvatne....

Jinak interierove to urcite neni golf nebo octavia...interier je moc pekny a kvalitne udelany. Na podvozku a jinych castech auta se koncernove dily najdou, ale.... komu by to vadilo, pokud je to udelano dobre
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

06.11 2010 18:24


...mám od nova sportbacka-ano je to octavkaII-mám 1.9 tdi čiplé na 96kw-k dnešku najeto cca 44 tis.-bez investic-vyšlo mně levněji než octa..co tě zajímá víc?podrobnosti mám v garáži...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.11 2010 18:37


sTeblo:
Devill14: je fakt, ze 1.6 na to kolik zere, vubec nejede. 1.9TDi vcelku skvely motor, vubec bych se nebal si ho koupit v A3 a hybat s tim autem bude taky slusne. 1.8TFSI by byla taky slusna volba, spotreba nekde kolem 8-9 litru, svezeni prijemne a dokaze byt i rychle. A 2.0TFSI bych se taky nebal, spotreba pod 10 (samozrejme zalezi jak moc velky zavodnik jsi) a svezeni uchvatne....

Jinak interierove to urcite neni golf nebo octavia...interier je moc pekny a kvalitne udelany. Na podvozku a jinych castech auta se koncernove dily najdou, ale.... komu by to vadilo, pokud je to udelano dobre

Závodník nejsem. Občas je nálada k tomu to trochu prošlápnout, ale nejsem šílenec, ovšem mít pod kapotou 150+ koní, tak si myslím, že mít lehkou nohu na plynu snad ani nejde. Zatím se mé myšlenky ubírají nejvíce na 1,9 TDi (pojede slušně a malá spotřeba) a nebo potom tu 1,8 TFSi nebo 2,0 TFSi , ale to už se cena za takové Audi bude pohybovat 300 000+ a to já si nemůžu v tuto chvíli dovolit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

07.11 2010 1:09


cau, mam stejnej motor jako trupsy 1,9tdi + cip neni to zadnej zavodak ale hejbe se to pekne,) a jezdim za 5 litru, delsi trasa s klidnou nohou se da jet krasne i za 4 podle palubaku,) a hlavne je to spolehlive, mam tam 207tis km a jenom menim olej a leju naftu

jinak podvozek i vetsina motorovych dilu je octavia 2 prevlecena do krasnyho a kvalitniho kabatku ,) hlavne interier, neda se s ochcavkou srovnavat
nahoru

sponzor





07.11 2010 1:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Žena
Registrace: 15.2. 2010
Příspěvků: 505 | Témat: 6

07.11 2010 21:49


mikejn:

V podstate az na 2.0 TDI, ktery se serou po celem koncernu, a na ktery opatrne pri koupi, nemuzes slapnout vedle.


Mám zminovany 2.0 TDI, a nemuzu si vubec na nic stezovat (štěstí ) , r.2005, A3 8P, najeto necelých 200tis km, a šlape jako hodinky. Udělány jen rozvody + průběžná výměna ostatních opotřebitelných věcí, která je nezbytná.
Spotřeba klidnou jizdou kolem 5l, ale umí jet i svižně, vetšinou můj případ

Btw...vítej na klubu a přeji dobrý kup
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

07.11 2010 22:31


Selmickae:


Mám zminovany 2.0 TDI, a nemuzu si vubec na nic stezovat (štěstí ) , r.2005, A3 8P, najeto necelých 200tis km, a šlape jako hodinky. Udělány jen rozvody + průběžná výměna ostatních opotřebitelných věcí, která je nezbytná.
Spotřeba klidnou jizdou kolem 5l, ale umí jet i svižně, vetšinou můj případ

Btw...vítej na klubu a přeji dobrý kup

To jsi možná šťastlivec, protože jsem zatím všude četl, že 2,0TDi jsou docela poruchové. Tak teda nevím, ale přeji ti, aby sloužila i nadále. Zatím je ještě na všechno čas, ale dostávat rady od vás, kteří Audi mají neni určitě na škodu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.11 2010 9:25


Devill14: Vítej ve fóru.

Neboj, tu ti nikdo Golfa, Focuse tak tlačit nebude...

No co se týče motoru, taky záleží, kolik toho najedeš.
Ale pokud zvažuješ i diesel, tak bych se toho 1.9 TDi do A3 nebál. Co se týče spolehlivosti, je to fakt dobrý motor, spotřeba parádní. (a na kecy, co se komu hodí nebo nehodí kašli, tahle "kvázy odobrníky" vypusť z hlavy).

Vybíráš si auto (model) a pak motor, který Ti bude vyhovovat z hlediska výkonu a spotřeby a ohlasů o spolehlivosti (proto já osobně bych se 2.0 TDi vyhnul) a taky dostupnosti daného motoru (když kupuješ starší vozidlo, musíš řešit i tohle, protože se může stát, že auto v kombinaci výbavy, barvy, stavu a motoru prostě nenajdeš.

Já osobně původně chtěl Audi A4 B6 1.9 TDi Quattro ale těch bylo jak šafránu, musel jsem vyloučit 2.5 TDi kvůli spolehlivosti, pak jsem se díval po 1.8T Quattro, tak problém s výbavou a barevnou kombinací interiéru a chtěl jsem 6 kvalt., pak jsem B6 zavrhl a přešel na B7.

A tam, 1.9T Di byla už slabá na mě (má 85 kW oproti 96 Kw v B6) a nemají Quattro, 2.0 TDi jsem podobně jako 2.5 TDi vyloučil pro jistotu a nakonec jsem zakotvil u 2.0 TFSI Quattro... (a jsem spokojen)

=> člověk míní, život mění...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.11 2010 9:30


Si myslim že ten 2.0 TFSI by nemusel bejt špatnej, zatim si ho všichni chválí .. má ho tu několik uživatelů. Jen tam bude asi vyšší pořizovací cena toho auta.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
óóóó
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.11 2010 10:00


deejayvenca: Někdo by se mohl probrat z opice...
On chtěl A3 a ty mu tu šupneš A4 a ještě Avant.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

08.11 2010 10:20


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
óóóó[/quote]

Boze ta je ale nadherna.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

08.11 2010 11:22


tak ta A4 je fakt nádherná.. moc pěkná..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

08.11 2010 11:32


Ale preco ma na maske s-line a ne quattro?
nahoru

sponzor





08.11 2010 11:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.11 2010 11:43


matto82: Protože je to S-Line. Má to příplatkový balík S-Line (sportovní nárazník, sportovní sedadla i podvozek).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

08.11 2010 11:46


Aha.Ja som myslel ze ked je to uz quattro tak sa tam dava.
Osobne mne by sa pacil viac ako s-line.
Michal.K:Dik za vysvetlenie.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

08.11 2010 13:32


Michal.K:
Devill14: Vítej ve fóru.

Neboj, tu ti nikdo Golfa, Focuse tak tlačit nebude...

No co se týče motoru, taky záleží, kolik toho najedeš.
Ale pokud zvažuješ i diesel, tak bych se toho 1.9 TDi do A3 nebál. Co se týče spolehlivosti, je to fakt dobrý motor, spotřeba parádní. (a na kecy, co se komu hodí nebo nehodí kašli, tahle "kvázy odobrníky" vypusť z hlavy).

Vybíráš si auto (model) a pak motor, který Ti bude vyhovovat z hlediska výkonu a spotřeby a ohlasů o spolehlivosti (proto já osobně bych se 2.0 TDi vyhnul) a taky dostupnosti daného motoru (když kupuješ starší vozidlo, musíš řešit i tohle, protože se může stát, že auto v kombinaci výbavy, barvy, stavu a motoru prostě nenajdeš.

Já osobně původně chtěl Audi A4 B6 1.9 TDi Quattro ale těch bylo jak šafránu, musel jsem vyloučit 2.5 TDi kvůli spolehlivosti, pak jsem se díval po 1.8T Quattro, tak problém s výbavou a barevnou kombinací interiéru a chtěl jsem 6 kvalt., pak jsem B6 zavrhl a přešel na B7.

A tam, 1.9T Di byla už slabá na mě (má 85 kW oproti 96 Kw v B6) a nemají Quattro, 2.0 TDi jsem podobně jako 2.5 TDi vyloučil pro jistotu a nakonec jsem zakotvil u 2.0 TFSI Quattro... (a jsem spokojen)

=> člověk míní, život mění...

Děkuji za uvítání.
I mě by se líbil nějaký 2,0 TFSI, ale ta spotřeba. Jezdit s takovým motorem úsporně asi 2x nejde (myslím to v dobrém), protože při každé malé příležitosti to svádí k rychlé jízdě, nebo se mýlim ? A za druhé bude pro mě v tuto chvíli nepřijatelná cena vozu. Nejlevnější jsou 1,6 no a hned potom 1,9 TDI, ale jak říkáš. Je těžké najít auto podle představ a v ceně, která je pro mě adekvátní. Nejlepší by byla "funglovka" , to je jasné, ale zatim jsem nedědil
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email