Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 26 kvě 2024
Celkem je zde 456 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Pavel108
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 453
Uživatelů: 3
Celkem: 456

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1578 | Témat: 15

11.11 2010 15:15


to sem teda zvědavej na výsledek
nahoru

sponzor





11.11 2010 15:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

11.11 2010 16:48


tak hotovo. provedeno. Petr zpracuje video a můžete se kochat
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

11.11 2010 17:12


vencaa6: A jak to dopadlo? Povídej
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

11.11 2010 17:24


Vitezz: musíte si počkat Peťa, jako "otec" této myšlenky vytvoří článek, který já schválím a pak to půjde do světa chápeš, prostě to musí být profi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

11.11 2010 17:39


vencaa6: No doprdele Mě to docela dost zajímá, sám jsem se rozhodoval mezi těmito motory, nakonec vyhrál slabší protože to auto celkově bylo a je skvělý
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

11.11 2010 18:22


Těším se až to zpracujete, tohle mě hodně zajímá
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.11 2010 18:44


vencaa6: Ok, a jak jste se dohodli s tím článkem, alespoň přibližně časově?
Ještě dnes či zítra?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

11.11 2010 18:45


Michal.K: tak ke konci roku by to mohlo být
nahoru

sponzor





11.11 2010 18:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.11 2010 18:49


vencaa6: kua to je tak tazke napisat ktory motor bol lepsi v ktorom smere ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.11 2010 18:51


vencaa6: Srandičky srandičky?

Tak alespoň prozraď, zda bylo provedení testu podle plánu a podle představ.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

11.11 2010 18:53


SCORPION: není to těžké

Michal.K: plán změnila PČR
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.11 2010 18:58


vencaa6: Takže vy jste to měli i měřením?
No ty jo, fakt profesionálně odvedená práce a přístup...

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

11.11 2010 19:03


napinavy jak maly gate, ale zas kdyz tomu chlapci chteji hodit kabat proc ne.. fakt se tesim
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

11.11 2010 19:13


vencaa6:
SCORPION: není to těžké

Michal.K: plán změnila PČR


kterej obvod vás tam zastavil, jim zavolám, ať to nechaj být
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

11.11 2010 19:16


Ezio: diq za nabídku, ale v pohodě jsme to zvládli.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

11.11 2010 19:54


Zatím mám videa pořád ve FullHD, poprvé se to snažím zkomprimovat, ještě jsem to nepotřeboval. Dělám na tom.
sponzor





11.11 2010 19:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 29.4. 2007
Příspěvků: 985 | Témat: 28

12.11 2010 6:21


Petr_C: vencaa6: Tak koukám že sem to teda prošvihnul. Tak doufám že alespoň videa budou stát zato.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

12.11 2010 6:27


Protože mi žádný soft neumožnil komprimaci (prostě to nepotřebuju), tak zatím první soubor je zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

heslo pro stažení: AK
Další postupně přidám, včetně článku.
AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

12.11 2010 10:19


vencaa6:
Kolik váží tvoje kára prosimtě? 1300 kg zhruba? O dost lehčí než 6ka..
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

12.11 2010 10:25


ej toto bude tazke, bo ja si neviem kuknut video ani na jutube a nie este takto, takze prosim prosim sup sup sem s clanockom
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 203 | Témat: 9

12.11 2010 10:53


No asi méňe než moje A4 se 1780kg...!!! Jo jinak prosím v čem to jde spustit???
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

12.11 2010 11:32


FIENDMAN: Já to spouštím v majkrošroťáckém Media Playeru. Je třeba uvolnit kodeky. Odpoledne doma dodělám článek a pověsím další videa.
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

12.11 2010 11:36


Petr_C:
FIENDMAN: Já to spouštím v majkrošroťáckém Media Playeru. Je třeba uvolnit kodeky. Odpoledne doma dodělám článek a pověsím další videa.



M N A M
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

12.11 2010 16:09


Místo, Rožnov – Dolní Bečva (Koliba Pod Horů), cesta mírně do kopce.

Celé video zpracované lordmysticem zde:


Přímý odkaz na youtube video


1. První test:
Rychlost 50, zařazena dvojka. Je vidět, jak za to Venca vezme (čas záznamu 0:35), já mám malé zpoždění. V čase 0:40 je vidět zhoupnutí při přeřazení na trojku, já řadím v 0:41. Čtyřka tam jde v 0:49 respektive 0:50 u mne.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


2. Druhý:
Rychlost 50, jedeme na trojku. Tady jsem hodně zaváhal, atmosféra má malý kruťák, takže tady je největší rozdíl. Možná jsem se i víc věnoval tomu kamiónu vepředu , ale prostě jsem nestačil.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


3. Třetí pokus:
Rychlost 60, trojka. Změna v začátku, jak srovnám rychlost, probliknu a tím přidáme v zásadě ve stejnou chvíli. Je vidět moje bliknutí a následné zhoupnutí jednoho i druhého auta. Tentokrát se držím lépe, než v druhém pokusu.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


4. Čtvrtá jízda:
Rychlost 60, zařazena dvojka. V čase 0:38 řadí Venca trojku, já až v 0:39. Opět je vidět přidání a řazení.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


5. Pátý test:
Rychlost 60, Venca jede za čtyři, já za tři. Chyba v komunikaci. Říkal jsem si, proč mu to nejede, já to na tu trojku jen lechtal proti předchozím jízdám.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Závěr. Rozdíl může každý posoudit sám po prohlédnutí záznamu. Já jsem počítal s větším rozdílem. Byl jsem překvapen, že atmosféra docela držela krok. Jsou vidět patníky, nevím ale jejich vzdálenost pro posouzení rozdílu (tady se mi zdají docela blízko), kolik na mě Venca udělal. Na začátku ta distanc mohla být tak do 10 metrů. Hodně záleží na tom, kdy za to kdo vzal. Zaváhání na začátku se pak nedá dohnat. Ten krouťák u turba je znát, ale není to nic zásadního. Na běžné ježdění nezáleží na turbu. Pokud někdo chvátá, tak jsou u těchto motorů srovnatelné možnosti v akceleraci. Na vzdálenost 50km bych odhadnul, že na mne auto s turbem udělá tak maximálně minutu. Prostě normální cesta, občas padesátka, sedmdesátka, atd. Rozdíl těch 25 koní se pozná opravdu až na dálnici (v Německu) při rychlostech nad 130, kde už ten výkon bude znát. Případně na vyšší převodový stupeň při zrychlování z nižších rychlostí, ale když spěchám, tak podřazuju. Víc koní je třeba víc nakrmit, spotřeby si můžete vytáhnout z garáže. Něco málo výkonu navíc je u toho turba pod kapotou, ale je tam i to Turbo*. Kdo chce s A4 opravdu chvátat, tak určitě silnější Turbo* s výkonem132kW, nebo motor 2,8. Tolik z mého pohledu, Venca určitě přidá své poznatky.
Naposledy upravil Petr_C dne 13.11 2010 6:02, celkově upraveno 4 krát. (0% původního příspěvku)
sponzor





12.11 2010 16:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

12.11 2010 16:46


a aky to malo zvuk?
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

12.11 2010 16:59


Paolo: Náhodou ty 20V na 4 válce mají hodně pěknej zvuk..
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

12.11 2010 18:31


Petr_C: patníky jsou +- po 50m. mám to odměřené. jinak zatím bojuju se spuštěním videa
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

12.11 2010 19:24


vencaa6: s videem se netrap, po osme ho sem dám, trochu sem to prohnal barevnejma filtrama a dodal titulky... ještě vyrenderovat a pak to hodím na yt.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

12.11 2010 20:31


tady to je, je to čerstý, takže se plná kvalita dogeneruje počítám až za pár minut, proto počkejte pokud video ještě nepojede. už nemohu čekat, manželka mě volá...


Přímý odkaz na youtube video
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

12.11 2010 21:55


lordmystic: díky za komprimaci. Já všechno ukládám tak jak to natočím (Full). Teď jsem si na tom vylámal zuby.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email