Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 23 kvě 2024
Celkem je zde 353 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 6
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

05.11 2010 21:19


stres3d:
nebo jenom vymeni hadicky k n75 ale to ze chcije cerpadlo to asi dobry nebude..

me ted zase utika voda(prosakuje) tam jak je hadice s chl. kapalinou pripojena na hlavu je tam na to nasroubovanej drzak krytu motoru.. pristup jak penezum opet


Mě to asi teklo na stejným místě, mám fotku v garáži. Ta příruba byla prej prohnutá tak to musel vytmelit trošku lepícím tmelem. Ale já mám kryt dole, tak tam mohl celkem dobře. Bál sem s eže je vyfouklý těsnění hlavy, páč voda protékala až tam, ale naštěstí dobrý.
nahoru

sponzor





05.11 2010 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

06.11 2010 4:53


no pokud ti tam neco menil tak ti snad vratil starej dil ne? to by ti tam mohl rovnou vymenit nejaky tesneni ocistit a rict ze tam mas jinou hlavu!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

06.11 2010 4:55


Traveler:

jojo presne tam mi to utika
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

07.11 2010 10:19


Nechtěl mi to říct.Pokud mi to řekne bude mě to stát 5000kč.Asi je trochu na hlavu......
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

07.11 2010 10:34


vymen mechanika je to nejakej magor asi.. buh vi co ti tam vubec spravil mel sis to dat rovnou s papirem..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

07.11 2010 11:49


proboha, co to je za debila....kdyz si platim opravu, mel bych vedet co se pokazilo, pipadne dostat vadny dil zpet, jako garanci toho, ze to byla ona soucastka...

takhle to mohla byt podtlakova hadicka praskla (oprava za 50 Kc) a pak ti nauctovat dardu....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

07.11 2010 18:59


Najel jsem 300km od opravy a dneska se mi to znovu stalo.
Opět to stratilo výkon.Už jsem volal tomu mechanikovi a zítra mám přijet,prý tam něco pošteluje.
Typ jsem dostal od kolegy,měl podobnou závadu na Oktávce 1.9 TDI* 81kw a je spokojený.Zítra uvidím,jinak budu chtít peníze zpátky a oslovím někoho z audi klubu....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

07.11 2010 21:47


aha tak to ti asi jen rozhejbal rukou regulaci turba ta se zase sekla.. to bude nejkej srandista
nahoru

sponzor





07.11 2010 21:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

07.11 2010 21:50


a jeste "sikula" k tomu...tam kolem tebe neni nekdo sikovnej?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

07.11 2010 23:03


Takových borců je tu hromada,každý doporučuje toho svýho a do servisu kde to stojí majlant to nedám.Tam vymění všechno možný a to bude ranec.
Potřebuji někoho,kdo tyto vozy zná,někoho na koho je spolehnutí a hlavně tomu rozumí.
Uvidím v pondělí,co s toho mechanika vypadne..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

10.11 2010 19:31


Tak jsem byl na reklamaci a musel to předemnou opravit.Nebyl nadšený,že to uvidím,ale jiná možnost nebyla.Hrabal se v turbu,zkoušel ho rozhýbat.Když to prý udělá znovu,bude ho muset rozdělat a oprava bude stát okolo 6000kč.Už jsem mu 2000kč platil.Když to udělá znovu,budu chtít zpět peníze a nechám to opravit někde jinde.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.11 2010 3:06


No jestli to opravoval tak, ze to Turbo* nerozdelal, ale jen tahal za tahlo, hrabal se v hadickach a tohle je ta jeho "nepovim" sluzba za dvojku, tak to je "frajer"...a jestli si za otevreni a vycisteni turba uctuje 6 tisic, tak to je "super frajer" na druhou....

cena repasovane turbiny se pohybuje u 2.5TDi kolem 8 tisic, u 1.9TDi to bude podobne, taky je tam mam pocit garet....repasovana znamena komplet zgeneralkovana vcetne serizeni (napr tahla naklapeni, vyvazeni)...

takze jako netusim, co chce za 8 tisic opravovat, kdyz na repas je potreba spec vybaveni, zkusenosti (neni repas jako repas, andre by mohl vypravet, jak se to da pokazit a takovy kousky lopatek v sani ci olej neni prdel)...

sel bych o servis dal, ve vsi vaznosti...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

11.11 2010 21:21


macek:
Tak jsem byl na reklamaci a musel to předemnou opravit.Nebyl nadšený,že to uvidím,ale jiná možnost nebyla.Hrabal se v turbu,zkoušel ho rozhýbat.Když to prý udělá znovu,bude ho muset rozdělat a oprava bude stát okolo 6000kč.Už jsem mu 2000kč platil.Když to udělá znovu,budu chtít zpět peníze a nechám to opravit někde jinde.


Ty vole ser na to.Nekrm ho!!!!Sry za ty slova a tohle je fakt mazec!!!!!!Jinak jak tady píšou chlapy,DEJ NA NĚ!!!!!!!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

17.11 2010 22:15


Tak to dneska dvakrát udělalo.Zítra tam jedu a chci vrátit peníze,ale vidím to blbě,do telefonu mi řekl,že to na počkání opraví.Takovou opravu už dělěl a stejně to udělalo.Zítra uvidím...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

18.11 2010 21:22


Tak to jsem ještě nežral.Přijel jsem tam,kouknul na to a říká,budu to muset rozdělat.A to jsem mu už zaplatil 2000kč za udajnou opravu.Říkám,to nebylo rozdělaný? On:nebylo potřeba.Povídám,od vás už to opravit nechci,mám někoho jiného a on koho? Toho neznáte a chci vrátit peníze.Šel pryč,po chvilce přišel a povídá,vrátím vám 1200kč a já za co tak málo? Taky jsem stím měl nějakou práci a chlavně víte co stím je.To mě nasral. :evil:Nechtěl jsem se hádat,říkám dejte mi zpět těch 1200kč a už jsem nepojedu.On: dobře,máte nazpátek na 5000kč ?Samozřejmě,že jsem neměl,tak po mě chtěl číslo účtu,že to prý pošle.
Ještě teď se to ve mě vaří..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.11 2010 23:05


Napis sem jeho jmeno, servis, at si ostatni daji pozor
nahoru

sponzor





19.11 2010 23:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

19.11 2010 23:16


Tak peníze už neuvidíš.Já měl taky problém a kolega mi doporučil svého známeho mechanika.Ve výsledku mě to stálo zbytečné 2 tisíce ale hlavně ten ztracený čas cca měsíc.Jenže když člověk neví kam jinam tak je to těžké.Jiný známy mi poradil zase svého tak tam jedu řeknu mu co je za problém ale měl plno na dva týdny dopředu tak jsem tam dojel pak a auto hotovo do týdne a bylo po problému a stálo to pakatel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

20.11 2010 12:32


macek:
Tak to jsem ještě nežral.Přijel jsem tam,kouknul na to a říká,budu to muset rozdělat.A to jsem mu už zaplatil 2000kč za udajnou opravu.Říkám,to nebylo rozdělaný? On:nebylo potřeba.Povídám,od vás už to opravit nechci,mám někoho jiného a on koho? Toho neznáte a chci vrátit peníze.Šel pryč,po chvilce přišel a povídá,vrátím vám 1200kč a já za co tak málo? Taky jsem stím měl nějakou práci a chlavně víte co stím je.To mě nasral. :evil:Nechtěl jsem se hádat,říkám dejte mi zpět těch 1200kč a už jsem nepojedu.On: dobře,máte nazpátek na 5000kč ?Samozřejmě,že jsem neměl,tak po mě chtěl číslo účtu,že to prý pošle.
Ještě teď se to ve mě vaří..


Vem si do auta dva dobře urostlé kámoše a požádej ho o vrácení těch peněz nazpět.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

27.11 2010 9:28


Tak je to asi vyřešeno.Dělalo to Turbo*.Místní dědula,který už je v důchodu,ale pořád doma ještě maká,mi Turbo* rozdělal a vyčistil.Říkal,že se zasekávalo naklápění lopatek.
Cena byla taky super,chtěl lahvinku vína.

Ten parchant,co jsem mu dal prachy za opravu,tak mi je jěště neposlal.Pojedu ho navštívit a nebudu sám...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

27.11 2010 12:32


macek:
Ahoj.Prosím každého,kdo by mohl pomoci.
Řešíme problém na Audi A4 1.9 TDI* 81kw.r.v 1998
Při jízdě v tahu,auto zničeho nic ztratí výkon a chová se to jako obyčejný diesel.
Po vypnutí a zapnutí klíčku,je vše ok,ale pak to udělá znovu.
Bylo to na vagu a tato chyba:

1 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-00 - regulacni diference
Poraďte prosím,co to znamená a jak tuto závadu odstranit.
Děkuji všem

Mam uplne stejny problem, stejne chyby. Jedine, co me napada je prohlednout hadicky podtlaku, pac rozdvojku T mam provizorne zalepenou, takze muze nekudy utikat vzduch. Zadne skvrny okolo turba nejsou. Doufam, ze to bude jen tema hadickama. Nevite jake tam jsou vnitrni prumery a jestli se da nejak pres VAG odzkouset tesnost hadicek?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5288 | Témat: 68

27.11 2010 12:48


arlie: Cez VAG tesnost trubiciek nevyskusas, ale staci ti podtlakova pumpa. Ako som pisal niekde vyssie, preventivne vymen vsetky podtlakove hadicky (1m stoji asi 20Kc) a daj si vycistit Turbo* (Ked najdes dobraka ako nasiel macek, bude ta to stat lahvinku vina). A potom mozes riesit drahsie veci Good luck
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

27.11 2010 12:52


diky..uz sem mackovi napsal sz..nejdrive projdu hadicky, jenze pres tu tkaninu toho moc neuvidim a v posledni rade budu resit Turbo*...
jinak se mi zda, ze Turbo* ma trosku jiny zvuk..vice piska, ale prijemne...kazdopadne by nebylo na skodu, dat to vycistit..pochybuju, ze to predchozi majitele nejak resili
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5288 | Témat: 68

27.11 2010 15:39


Normalne si zozen rucnu podtlakovu pumpu s budikom, vyberies hadicku, jednu stranu zapchas prstom, na druhu nasadis pumpicku a sledujes, ci ti neklesa tlak. Ale radim ti, vymen vsetky opletene hadicky a mas pokoj, je to minimalna investicia a skor ci neskor ta to caka.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

27.11 2010 16:59


a kdepak se daji ty hadicky sehnat?..hlavne jaky material..jestli treba uz silikon nebo neco specilelne?
nahoru

sponzor





27.11 2010 16:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5288 | Témat: 68

27.11 2010 19:32


su to obycajne gumene hadicky s opletom, kupis v kazdej mototechne Len si pozri aky priemer potrebujes, myslim ze su dva
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

27.11 2010 19:50


hledal sem na internetu..jediny, co sem nasel byly tyhle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

myslim, ze by asi sly pouzit
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5288 | Témat: 68

27.11 2010 19:53


arlie:
hledal sem na internetu..jediny, co sem nasel byly tyhle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

myslim, ze by asi sly pouzit

Urcite sli, zmeraj si vnutorne priemery, ale podla mna je zbytocne ich kupovat cez net, to maju bezne v obchodoch s autodielmi
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

27.11 2010 19:58


dobre, zkusim se nekde stavit...snad budou mit i tu rozdvojku..
ja mam sice a6 1.9tdi, ale predpokladam, ze to bude stejny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

28.11 2010 22:00


Jak píše hemic,kup nový hadičky,stojí pár korun a vyměníš si je sám.Kupoval jsem obyčejný hadičky co jsou stejný jako přepadový na naftu.
Pokud to nepomůže,dej někomu vyčistit Turbo*.
Pozor,aby jsi nedopadl jako já.Borec si vzal peníze za něco co neudělal a těď to zněho páčím zpět.
Ten dědula co mi to čistil říkal,že vyčistit Turbo* je pohoda,ale sundat ho z motoru,to byl porod.Už měl cukání to vzdát,špatný přístup a všechno rezatý.
Jsem spokojený,auto jede bez problému,žádný cukání,prostě paráda...
Rád bych poděkoval všem,za vaše příspěvky,moc mi to pomohlo.
Děkuji..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

28.11 2010 22:32


koukal jsem na ty hadicky a je jich tam nejak moc a vubec nevidim, kam to vede..vypadaji jako bovdeny na kole..jsou to ony?..zadny vyplet okolo nich neni, jen tam kde jsou spoje
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email