Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 29 dubna 2025
Celkem je zde 171 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zukov05606
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 162
Online návštěvníků
Návštěvníků: 170
Uživatelů: 1
Celkem: 171

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

24.10 2010 19:58


Ahoj, dokázal by mi prosím někdo poradit? Mám A6 2,5TDi aut.př., quatro r.v. 98.Auto jezdí v pohodě,ale jakmile přijde kopec, tak po pár desítkách metrech přestane jet,noha je na podlaze a jako by byl špatnej přísun palia nebo co a i když třeba manuálně podřadím, tak otáčky motoru jsou furt stejné a prostě bez výkonu.nevím co se s tím dá dělat a jestli už se to někomu stalo,tak prosím poraďte zda se to dá nějak vyřešit.Díkes
Naposledy upravil Fauik dne 13.11 2010 20:07, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.10 2010 19:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

24.10 2010 20:02


že by prasklá hadice od turba, nebo samotné Turbo* v háji??
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 740 | Témat: 9

24.10 2010 20:05


Fauik: Co takhle diagnostika?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

24.10 2010 20:19


1.Turbo* asi ne,páč po rovině a z kopce jede jak čert a ani zmínky o nějaký závadě...
2. na diagnostice jsem ještě nebyl a myslím že by asi stejně nic nezjistili,pokavaď to jezdí normálně. Teda aspoň si to myslím...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 740 | Témat: 9

24.10 2010 20:22


Fauik: Myslet si můžeš co chceš, ale aby ses nedivil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

29.10 2010 19:04


No tak jsem auto dnes napíchl a vyhodilo mi to akorát poruchy čidel přední kapoty a zadního kufru na alarmu, jinak zjištěných závad 0.Myslíte že by to mohl dělat palivový filtr,nebo tak něco?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

29.10 2010 20:07


Tak znova zdravím,
najel jsem ve VAGu na jedn. motoru a zahlásilo mi to 7 chyb, zde jsou čísla:
00575
00553
00523
01262
01265
00542
00741

Tak prosím poraďte co by to z toho mohlo dělat,to že do kopce nejede.Ještě jednou Díkys
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.10 2010 21:28


diagnostika problemu motoru neznamena jen napichnuti diagnostikou a vycteni registru chyb, ale predevsim live diagnostiky, tzn. analyza logu z jizdy vozidla...pripadne fyzickym merenim akcnich clenu, snimacu, atd...

Diagnostika problemu na 2.5TDi je narocnej orisek i pro zkusenejsi automechaniky, takze rada zni, nech to na nekom, kdo tyto motory zna a umi je diagnostikovat...jinak se v tm budes placat a bude te to stat zbytecne moc penez...
Naposledy upravil Lumpiq dne 29.10 2010 21:43, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





29.10 2010 21:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

29.10 2010 21:33


Oukej, dám na radu zkušenějšího a uvidíme co se s tím bude dát dělat,zatím díkes...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.5. 2010
Příspěvků: 133 | Témat: 40

30.10 2010 10:29


Fauik:
Tak znova zdravím,
najel jsem ve VAGu na jedn. motoru a zahlásilo mi to 7 chyb, zde jsou čísla:
00575
00553
00523
01262
01265
00542
00741

Tak prosím poraďte co by to z toho mohlo dělat,to že do kopce nejede.Ještě jednou Díkys

skoro vsetky chyby maju spolocne nieco s podtlakom a tlakom takze jedine nanovo pozriet po poruche na pc alebo naj spravit log a mozno to bude ventil N75 ale to by ti padalo do nudzoveho rezimu a este skontroluj podtlakove hadicky ci nemas nejaku praskutu tot vse heh
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

30.10 2010 10:45


Když se to stane a řadíš manuálně (zkus co nejvíc rychlostí), tak jsou otáčky pořád stejné nebo se mění?
Pokud se mění a auto jakoby netáhne (třeba 2000 ot na pětku a rychlost 80 km/h), tak to může být překlenovací spojka v převodovce.
Každopádně nejdřív na diagu zjisti, co je s motorem...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.10 2010 11:25


je to klasicky nouzovy rezim, lopatky se otevrou a omezi se palivo..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

30.10 2010 12:44


Lumpiq:
diagnostika problemu motoru neznamena jen napichnuti diagnostikou a vycteni registru chyb, ale predevsim live diagnostiky, tzn. analyza logu z jizdy vozidla...pripadne fyzickym merenim akcnich clenu, snimacu, atd...

Diagnostika problemu na 2.5TDi je narocnej orisek i pro zkusenejsi automechaniky, takze rada zni, nech to na nekom, kdo tyto motory zna a umi je diagnostikovat...jinak se v tm budes placat a bude te to stat zbytecne moc penez...

JJ má pravdu předseda.

"Fauik"
Jinak kdyby sis doplnil nebo napsal odkud si tak se ti případně i někdo nabídne (nebo někoho skušeného doporučí) - že by ti na to kouknul atd. Ale takhlenc na tebe každý hodi bobek.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

30.10 2010 20:03


Rhino:
Když se to stane a řadíš manuálně (zkus co nejvíc rychlostí), tak jsou otáčky pořád stejné nebo se mění?
Pokud se mění a auto jakoby netáhne (třeba 2000 ot na pětku a rychlost 80 km/h), tak to může být překlenovací spojka v převodovce.
Každopádně nejdřív na diagu zjisti, co je s motorem...


Mno jakmile se to stane,tak vzhledem k tomu že mám automat,ale i s tiptr. tak jsem to také zkoušel,ale nic se nezměnilo,jinak otáčky se pomalinku zvedaj jaky by to mělo snahu,ale rychlost skoro klesá,prostě nejde do tahu,jako by fakt byla nějaká ruplá hadice od podtlaku,ale zase na rovině to jede normálně.A někdy i když to roztáhnu před kopcem,tak to taky jede normal a v poho... Jinak na ty hadice se zkusím zítra mrknout... Zatím díky za info
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

30.10 2010 20:12


hmm 2,5 TDI* nic noveho o nouzaku je napsano mnoho staci hledat pokdu ti to tady ale ofsem pujde obcas ten hledac nechce a nechcce
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

31.10 2010 9:28


Fauik:
Mno jakmile se to stane,tak vzhledem k tomu že mám automat,ale i s tiptr. tak jsem to také zkoušel,ale nic se nezměnilo,jinak otáčky se pomalinku zvedaj jaky by to mělo snahu,ale rychlost skoro klesá,prostě nejde do tahu,jako by fakt byla nějaká ruplá hadice od podtlaku,ale zase na rovině to jede normálně.A někdy i když to roztáhnu před kopcem,tak to taky jede normal a v poho... Jinak na ty hadice se zkusím zítra mrknout... Zatím díky za info

Taky píšu o automatu . Překlenovací spojka ti od trojky nahoru překlenuje hydroměnič, aby neprokluzoval. Když ta spojka blbne, jedeš pořád s hydroměničem a chová se to jak píšu.
Nicméně u tebe to vypadá na problém jinde, než v převodovce...
nahoru

sponzor





31.10 2010 9:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

31.10 2010 18:38


P:

JJ má pravdu předseda.

"Fauik"
Jinak kdyby sis doplnil nebo napsal odkud si tak se ti případně i někdo nabídne (nebo někoho skušeného doporučí) - že by ti na to kouknul atd. Ale takhlenc na tebe každý hodi bobek.


Jsem z Chomutova,tak jestli je někdo ochotný poblíž,který by mi věnoval chvilku a podíval se na to,byl bych vděčen.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

31.10 2010 20:02


Jj taky jsem v kopci padal do nouzaku. Prorazeny zpetny ventil podtlaku a n75. Ted uz zase jezdi jak ma.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

31.10 2010 20:34


Netfinity:
Jj taky jsem v kopci padal do nouzaku. Prorazeny zpetny ventil podtlaku a n75. Ted uz zase jezdi jak ma.


Ještě prosím tě, co je to n75
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

31.10 2010 20:48


Tak ja sem hloupy ajtak, ale tento ventil je rizen ridici jednotkou motoru a ovlada regulaci turba. U me podtlakove. Ventil je asi celkem namahany protoze porad kmita.

Ale u tebe to muze byt i nejaka blbost. Bude potreba prolezt cele vedeni podtlaku, zkontrolovat tlaky, uniky, jestli neni regulace turba pridrena atd. Ja to delal s klukem co tomu rozumi, sam bych se v tom nehrabal (no ted uz jo) protoze jsem neznal funkcnost a co kontrolovat.

Doufam ze me ted nejaky odbornik nesejme ze sem neco napsal blbe.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

31.10 2010 20:59


No tak i tak teda budu hledat někoho z okolí Chomutova,kdo by se na to podíval,každopádně děkuji za vysvětlení...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

31.10 2010 21:45


Kazdopadne je asi tezko odhadovat na dalku co tomu je a myslim ze udelas jen dobre kdyz to nechas zkontrolovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

13.11 2010 0:36


Tak asi po týdnu pročítání fór tady na ooooklubu a na dieselpoweru a samozřejmě za přispění některých diskuzí od Lumpiqa a Satase jsem se rozhodl pustit do toho co z 99% ukazovalo na hlavní příznaky proč auto nechtělo do sebemenšího stoupání jet.Po prověření všech možných čidel,hadiček podtlaků a tlaku v sacím potrubí jsem se rozhodl demontovat Turbo** a kladný výsledek je na světě.Podle fotky je vidět že se není čemu divit...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

16.11 2010 8:43


a jeje a uz to zacina panacku

ale porad te vidim jezdit,uz to mas v kupe?
nahoru

sponzor





16.11 2010 8:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 104 | Témat: 8

16.11 2010 16:58


jo mám to po 8hodinový šichtě pokupě a zase lítám jak drak... Snad mi to vydrží co nejdýl.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email