Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 582 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 244
Online návštěvníků
Návštěvníků: 578
Uživatelů: 4
Celkem: 582

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 18:34


Ahoj všem. Tak konečně nadešel ten okamžik, kdy si i já splním sen a do rodiny přibude A8 D2 r.v. 2000, jak jinak s 5st. tiptronicem. Jelikož by měl chodit na 100%, rád bych jej v tomto stavu udržel co nejdéle. Samozřejmě hned proběhne výměna náplně a nový filtr, ale jelikož jsem nikdy automat neměl, otázek je mnoho a zní:

Jak správně používat a řadit s tiptronicem?
Jak a kdy používat manuální řazení?
Jak používat řazení na volantu?
Jak a kdy používat omezení stupňů?
Jak a kdy měnit ruční a automatické řazení?
Jak zacházet s převodovkou ve městě brzda/plyn/brzda - semafory?
Jak a kdy používat pozici P a N ?
Co nedělat při jízdě a co při nastartovaném motoru?

Moc děkuju předem za informace a poučení o používání automatu.
Naposledy upravil PEDROA80 dne 23.10 2010 18:51, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





23.10 2010 18:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.10 2010 18:47


PEDROA80:
Ahoj, v D2 '00 by měl být pětikvalt.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 18:50


jj, je tam pětikvalt - omezení rychlostí je do 4 / sry - opraveno
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.10 2010 19:07


PEDROA80:
Ahoj všem. Tak konečně nadešel ten okamžik, kdy si i já splním sen a do rodiny přibude A8 D2 r.v. 2000, jak jinak s 5st. tiptronicem. Jelikož by měl chodit na 100%, rád bych jej v tomto stavu udržel co nejdéle. Samozřejmě hned proběhne výměna náplně a nový filtr, ale jelikož jsem nikdy automat neměl, otázek je mnoho a zní:

Jak správně používat a řadit s tiptronicem?
Jak a kdy používat manuální řazení?
Jak používat řazení na volantu?
Jak a kdy používat omezení stupňů?
Jak a kdy měnit ruční a automatické řazení?
Jak zacházet s převodovkou ve městě brzda/plyn/brzda - semafory?
Jak a kdy používat pozici P a N ?
Co nedělat při jízdě a co při nastartovaném motoru?

Moc děkuju předem za informace a poučení o používání automatu.


Správná jízda s tiptronicem dobrá otázka, dnes už se nemusíš bát že repas převodovky bys neutáh, pokud chápu dobře kupuješ auto nad 100tisKč a navíc provoz tohodle autíčka je někde jinde než u ostatních aut takže jakákoliv oprava tě asi nerozhodí a ani oprava převodovky. Pryč je ta doba kdy go převodovky stála 120tis apod-ano pokud pojedeš do audi, ne pokud si to necháš udělat u někoho kdo se specializuje na automatické převodovky a někdo ti ho doporučí že není drahý ale je kvalitní. Manuál můžeš používat kdykoliv, moc bych to nehrotil dokud se nezahřeje, pokud se ŘJ něco nebude líbit, buď nepodřadí nebo nepřeřadí jiný rychlostní stupeň než je třeba. Řazení na volantu je stejné jako na voliči středového panelu je tam taky +-. Ve městě hodně lidí dělá chybu a tu že řadí P" na červené, správně čím míň vyřazuješ na N" tím míň se opotřebí měnič-další věc která by tě měla zajímat krom převodovky. P se má správně používat s kombinaci s ruční brzdou-málokdo to používá a v kopci dají stejně P a nechají to skočit na západku v převodovce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 19:33


Díky moc, jak a kdy se tedy používá stupeň N a P ?
Když startuju a vypínám motor, tak mám mít P?
Jsou některé stupně, které můžu řadit pouze když auto stojí na místě?
Jak a kdy používat omezení stupňů?
Jak a kdy používat manuální řazení?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 19:39


A jestli tomu tedy dobře rozumím, tak ve městě zařadím D a na semaforech používám už jen brzdu/plyn bez potřeby jakkoliv řadit. Co ale když narazím na zácpu a popojíždění krokem a přískokem po dvou metrech?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.10 2010 19:44


PEDROA80:
N - používej tehdy a jen tehdy pakliže s autem zastavíš a necháš běžet motor. Nebo pokud ho potřebuješ vléct (to referuj s manuálem). Typicky nastartuju na P, hodím D popojedu k bráně, hodím N zatáhnu ručku vylezu otevřu si bránu ... Nebo zastavíš na delší dobu v koloně, například. Nikdy nevyřazuj na N před křižovatkou, nebo při jízdě s kopce jak je to zvykem u manuálu.

P - používej tehdy a jen tehdy, když vypínáš motor. Nikdy nedávej P když zastavíš na červenou. NIKDY nenechávej auto brzdit jen přes P, tím víc pakliže stojíš z kopce, nebo do kopce NIKDY.

Manuální řazení se snaž nepoužívat. Hodí se hlavně v zimě na sněhu, když potřebuješ mít plnou kontrolou nad vozem.

Když stojíš do kopce VŽDY stůj na brzdě a to tak, že hodně. NIKDY a za žádných okolností nenechávej automat, aby stál v kopci sám a přešlap mezi brzdovým a plynovým pedálem se snaž minimalizovat při následném rozjetí.

Zamknutí převodových stupňů se použivá v kopcovitém terénu, nebo při tažení přívěsného vozíku. Referuj s manuálem kdy je to vhodné.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 19:47


Takže když zaparkuji, tak vždy zatáhnout ručku? Ale co v zimě, není riziko že přimrzne?
nahoru

sponzor





23.10 2010 19:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.10 2010 19:49


PEDROA80:
Ano, platí pravidlo, že Pčko jistíš ručkou. Vždy a za všech okolností. Nepřimrzne, je to Audi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 19:51


super, díky za info
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.10 2010 19:59


PEDROA80:
NZ. Ujedeš s tím pár desítek km a budeš vědět. Je to celkem jednoduché zařízení u kterého je snadné odtušit co se mu líbí a co ho naopak zbytečně poškozuje. Ještě jsi se ptal na popojíždění v kolonách, to je na automatu to nej, většinou stačí pracovat jen s brzdovým pedálem. Máš tam Dčko zabrzdíš, pustíš brzdu ono se to pomaličku rozjede samo, zase zabrzdíš. Nic víc nedělej, nevyřazuj jen brzda a případně plyn. Minimalizuj dobu dobržďování, snaž se o plynulost. Protože po úplněm zastavení se automat pere s brzdama, než si tam sám hodí neutrál, nebo nechá klouzat měnič - to jak kterej.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

23.10 2010 20:04


Proč když stojím se zaplým motorem, musím dát N a ručku a nesmím dát P a ručku??
Jinak se vším souhlasím. V
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
mi taky říkali, ať se snažím manuální režim spíš nepoužívat, že to jen zvyšuje opotřebení a k ničemu to většinou moc není.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 20:05


takže brzdit spíše z ostra a ne jak u manuálu že jsem to na křižovatkách jen tak "šolichal"?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.10 2010 20:13


PEDROA80:
takže brzdit spíše z ostra a ne jak u manuálu že jsem to na křižovatkách jen tak "šolichal"?

Ty jsi nikdy nejel s automatem a s a8? Kdo ji teda kupuje?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 20:15


jen jsem se vezl, a jelikož si pro ni pojedu cca 700 km až po neděli a čeká mě cesta zpět po vlastní ose, potřebuji "nasát" co nejvíce teorie
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.10 2010 20:27


PEDROA80:
jen jsem se vezl, a jelikož si pro ni pojedu cca 700 km až po neděli a čeká mě cesta zpět po vlastní ose, potřebuji "nasát" co nejvíce teorie

Dáš D" a celou cestu pořád jen pravou nohu jak u autíček, buď brzdy nebo plyn nic jiného...kam pro ní jedeš?
nahoru

sponzor





23.10 2010 20:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 20:35


jako většina do německa, až nahoru k moři, je to mezi Rostockem a Kielem

jak s tím bržděním pls? Vím že se ptám jak chuj, ale chci se k ní chovat (jak už jsem tu někde četl) jako běloch ))))

našel jsem to :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
rootův příspěvek
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.10 2010 20:44


PEDROA80:
jako většina do německa, až nahoru k moři, je to mezi Rostockem a Kielem

jak s tím bržděním pls? Vím že se ptám jak chuj, ale chci se k ní chovat (jak už jsem tu někde četl) jako běloch ))))

našel jsem to :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
rootův příspěvek

Normálně úplně jako v čem je problém ty nevíš jak brzdit? Já někdy podřazuju tiptronem a celkem to pomůže zabrat ale záleží jak jezdíš, ono když máš na tacho přes 120 tak se už brzdí rychle hůř, já to vyřešil a dal si větší brzdy a je to zas jinde...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 20:47


jizan.com:

Normálně úplně jako v čem je problém ty nevíš jak brzdit? Já někdy podřazuju tiptronem a celkem to pomůže zabrat ale záleží jak jezdíš, ono když máš na tacho přes 120 tak se už brzdí rychle hůř, já to vyřešil a dal si větší brzdy a je to zas jinde...



Vím )), jen raguju dotazem na rootův příspěvek výše
"Minimalizuj dobu dobržďování, snaž se o plynulost. Protože po úplněm zastavení se automat pere s brzdama, než si tam sám hodí neutrál, nebo nechá klouzat měnič - to jak kterej."
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.10 2010 20:51


PEDROA80:



Vím )), jen raguju dotazem na rootův příspěvek výše
"Minimalizuj dobu dobržďování, snaž se o plynulost. Protože po úplněm zastavení se automat pere s brzdama, než si tam sám hodí neutrál, nebo nechá klouzat měnič - to jak kterej."

Jo to je fakt ale to je nevýhoda města, bohužel tam odchází měnič ale pokud budeš popojíždět nejeď brzda-plyn ale nech jet ono to jede samo i na dvojku, jedničku prostě pohoda...snaž se mu nekouřit pořád ceres na rozjezd ale potom zas už můžeš, nejhorší se říká pro automat je řazení hehe..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 20:57


Kluci díky moc, až dorazím tak umeju, vyčistím a hodím nějaké foto.
Sice má pár drobností které nejsou 100%, ale Tiptronic* by měl být v dobrém stavu a o to jde především, takže ty drobnosti se pak vyřeší průběžně
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.10 2010 21:05


PEDROA80:
Kluci díky moc, až dorazím tak umeju, vyčistím a hodím nějaké foto.
Sice má pár drobností které nejsou 100%, ale Tiptronic* by měl být v dobrém stavu a o to jde především, takže ty drobnosti se pak vyřeší průběžně

Drobností? Co to má najeto a co za to chtěji?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 21:11


špatné čidlo park. asistenta
chybí cd changer
jiná Navi nebo jiný rámeček, takže nesedí v palubce

cena 4800 Eur

najeto 190000
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.10 2010 21:13


PEDROA80:
špatné čidlo park. asistenta
chybí cd changer
jiná Navi nebo jiný rámeček, takže nesedí v palubce

cena 4800 Eur

najeto 190000

A to nekoupíš u nás? Teda nevím takové věci, asi tam nebyla navi a on ji tam nacpal, nebo...no uvidíš no ale jsou zajímavé lidé i venku koukám...
nahoru

sponzor





23.10 2010 21:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

23.10 2010 21:14


Oprava prevodovky repas tiptrona 5 kvalt cca 50 tis tez k se dostanes nize 500 ecek stoji jen soupatkova skrin a dalsich 500 hyromenic tak to proste je ono zalezi na tom co stim je ale vecinou to odchazi vse )))) kdyz uz se sere tak poradne ))

ono taky kdo meni olej od koupi po 80 tis (ve meste po 60tis) na klubu tady nenajdes jedineho coveka a ve svete taky ne))) takze pak to proste odchazi no a muzou zi za to lidi samy.. nedorzji to co jim rika vyrobce ZF (audi neni vyrobce)
Naposledy upravil avatar dne 23.10 2010 21:15, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.10 2010 21:15


avatar:
Oprava prevodovky repas tiptrona 5 kvalt cca 50 tis tez k se dostanes nize 500 ecek stoji jen soupatkova skrin a dalsich 500 hyromenic tak to proste je

Přesně už to spadlo ty ceny, vem si jen co dáš za novou komplet spojku+dvojhmotu u TDI* taky necháš 30 jak nic..automat je automat...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 21:15


asi bych ji koupil i tady, ale mám obavu ze stavu, stočených km, servisní historie a pod jako u skoro všech CZ aut
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.10 2010 21:18


PEDROA80:
asi bych ji koupil i tady, ale mám obavu ze stavu, stočených km, servisní historie a pod jako u skoro všech CZ aut

Jednoduché najdeš si top stav co se ti líbí a je za normální cenu, existuje audi servis tam stačí zajít s někým se domluvit a vyjedou ti poslední servis z elzy, jinak mám taky někoho kdo mi to může vyjet ale nevěřím tomu, že tam koupíš top stav už jen z toho co píšeš to není punťa...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.10 2010 21:26


freddy:
Můžeš dát P, napsal jsem to moc striktně. Ale většinou stačí to Nko a ručka.

avatar:
Za posledních 30tkm jsem měnil olej dvakrát, tak nevím co furt máš.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

23.10 2010 21:27


mám tip od známého který tam pracuje a zná se s mechanikem který to auto servisuje. To auto je po rozvodech a nových brzdách, nové kabely a svíčky. Přesně jsem nepochopil jak je to s tou navi, nebyl čas do nějak dalece rozebírat, ale buď mu praskl rámeček, nebo odešla navi a dal tam jinou - ale vše funkční. Changer mu odešel a jelikož jej stejně nepoužíval, tak jiný nedával. Ramena jsou 100%. Takže spojuju příjemné s užitečným, stavím se u kamaráda a dovezu si jako bonus auto. Tedy pokud to je tak jak mi říkal. Nebudu ho brát za každou cenu jen proto že jsem urazil 700 km.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
7
18.Březen 2025 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
1
15.Leden 2025 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email