Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 1 kvě 2025
Celkem je zde 101 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomDomin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 167
Online návštěvníků
Návštěvníků: 100
Uživatelů: 1
Celkem: 101

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 1

22.10 2010 6:24


poradte prosim vas ako sa da vypnut pneumaticky podvozok, odporúča sa to vypnut pri dvíhaní auta zdvihákom

je to audi A8
dakujem
nahoru

sponzor





22.10 2010 6:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

22.10 2010 6:43


mattock:
poradte prosim vas ako sa da vypnut pneumaticky podvozok, odporúča sa to vypnut pri dvíhaní auta zdvihákom

je to audi A8
dakujem


Něco jsem otom slyšel,ale mě někdy po zvednutí na heveru auto zůstane v normální pozici,někdy sedne ůplně,pak stačí jen nastartovat abych ho dostal z heveru ... Co ty s tím máš něj problém?? Nevím jestli se dá vypnout hlavně čím??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2010
Příspěvků: 29 | Témat: 2

22.10 2010 7:21


U A6 se dá vypnout přímo v MMI* právě kvůli zvedání vozu takže jistě do jde i u A8.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

22.10 2010 7:30


MSokol:
U A6 se dá vypnout přímo v MMI* právě kvůli zvedání vozu takže jistě do jde i u A8.


Prosímtě a jaký je postup u a-6??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2010
Příspěvků: 29 | Témat: 2

22.10 2010 9:50


V menu pro zvedání podvozku zmáčknout setup a u A6 je to ta první položka ( nevím teď z hlavy její název ) dát z on na off.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

22.10 2010 13:23


Vypíná se to přes MMI* když máš CAR a dáš SETUP. Objeví se nabídka na zablokování podvozku pro zvedání a pro případ tažení vleku. Nevím co je první, ale když dáš zablokování podvozku tak se rozsvítí kontrolka na přístrojovce. Je to užitečné hlavně když to zvedáš ručně. Když to neuděláš, tak se s tebou bude podvozek "prát" jak se bude hýbat. Jde to pouze při zapnutém zapalovaní a má to automatické odblokování při určité rychlosti kdybys náhodou opomenul
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

23.10 2010 8:45


Ninánek:
Vypíná se to přes MMI* když máš CAR a dáš SETUP. Objeví se nabídka na zablokování podvozku pro zvedání a pro případ tažení vleku. Nevím co je první, ale když dáš zablokování podvozku tak se rozsvítí kontrolka na přístrojovce. Je to užitečné hlavně když to zvedáš ručně. Když to neuděláš, tak se s tebou bude podvozek "prát" jak se bude hýbat. Jde to pouze při zapnutém zapalovaní a má to automatické odblokování při určité rychlosti kdybys náhodou opomenul


Výčerpávajicí odpověd ,,já jen musím dořešit jen takovou maličkost že když zmačku tlačítko car nic se neděje a pak to snad vyzkouším
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

23.10 2010 11:05


Giovany:


Výčerpávajicí odpověd ,,já jen musím dořešit jen takovou maličkost že když zmačku tlačítko car nic se neděje a pak to snad vyzkouším

No záleží na tom jaký tam bude přístup, ale neměl by to být takový problém. Pokud si to nedělal tak panel se vyndá lehce. Je tam jen jeden torx pod popelníkem a zbytek je jen zacvaklej na takový čepy. Pak tam budou malé torxy které povolíš a dostaneš se na rovnou na ty microspínače. Zkusil bych je vyčistit lihem nebo kontaktolem. Bude tam kafe nebo jinej sajrajt Je to práce tak na hodinku. Pak to ještě napíchni a vymaž chyby co to nahodí. Myslím, že to stojí za to
nahoru

sponzor





23.10 2010 11:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

23.10 2010 19:27


[quote="Ninánek"]
No záleží na tom jaký tam bude přístup, ale neměl by to být takový problém. Pokud si to nedělal tak panel se vyndá lehce. Je tam jen jeden torx pod popelníkem a zbytek je jen zacvaklej na takový čepy. Pak tam budou malé torxy které povolíš a dostaneš se na rovnou na ty microspínače. Zkusil bych je vyčistit lihem nebo kontaktolem. Bude tam kafe nebo jinej sajrajt Je to práce tak na hodinku. Pak to ještě napíchni a vymaž chyby co to nahodí. Myslím, že to stojí za to [/quote

Čteš mi myšlenky,, přesně to jsem udělal, vyšrouboval torx v popelníku, pak rozebral panel a vše vyčistil lihem,ale probl je v tom že tam kdeč to bylo zalepené rozlitým kafím ,tak tam to fungovalo i před vyčištěním, ale mikrospínač ani žadný obvodů na pravé straně nebyl zasažen??

Podvozek funguje bez probl,, po celou dobu nežli jsem zjistil že nejde přepínat jsem jezdil na nejnižší polohu //svítila mi pořád zelená šipka dolů// Pak jakmile jsem zjistil žer to na MMI* nejde přepnout tak jsem zapojil VAG a četl pamět závad ,ihned se mi vag spojil s jednotkou řízení výšky, ale v paměti závad nic!! Pak jsem zkusil akční členy... vše fungovalo,,, pak jsem klikl do přizpůsobení// základní nastavení... tím se stalo že zelená šipka zhasla a auto se zvedlo do základního nastavení a v tom také setrvává ,,jinak pokud vjedu na dálnici tak při dosažení 130 km /h se podvozek přepne do nejnižší polohy, takže vše funguje jen volba na MMI* nejde zvolit????

Chtěl bych to pořešit jenže s VAGEM ještě nejsem tak velký kamarád abych zvládl vše , a nikoho poblíž nemám abych věděl že se v tom vyzná dobře? A ten o kterém vím že se vyzná ,otom zase vím že je zloděj a nikdy bych tam nešel .V přiszpůsobení mě to jiné možnostinenabízí:_? Možná by to chtělo vyzkoušet na fungujicím panelu a pak by se vydělo zda je to tím?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

23.10 2010 20:03


Giovany: No ta elekronika je u tohohle auta fakt hrozná. Zlatá C4 Já toho tam mám k řešení fakt plno. Ale třeba mne zlobilo podsvětlení stropu. Přes akční členy to šlo ale ve skutečnosti ne. Nakonec to byl jen špatný dotek ve svorkovnici. Zřejmě to jde přes akční členy jinudy. A pak něco hledej Ještě bych zkusil ten spínač proměřit. Pak budeš mít jistotu. Nevím jestli se může člověk spolehnout na akční členy.

Podvozek se ovládá také přes CAR. Zřejmě tam máš automatiku protože v jiných režimech se výška nemění. Co přesně Ti dělá ta kontrolka? Ona ukazuje víc věcí. Jedna je že je auto moc nízko. Ale já tu zelenou vidím jen při startu a nebo když zablokuju podvozek.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

24.10 2010 6:49


Ninánek:
Giovany: No ta elekronika je u tohohle auta fakt hrozná. Zlatá C4 Já toho tam mám k řešení fakt plno. Ale třeba mne zlobilo podsvětlení stropu. Přes akční členy to šlo ale ve skutečnosti ne. Nakonec to byl jen špatný dotek ve svorkovnici. Zřejmě to jde přes akční členy jinudy. A pak něco hledej Ještě bych zkusil ten spínač proměřit. Pak budeš mít jistotu. Nevím jestli se může člověk spolehnout na akční členy.

Podvozek se ovládá také přes CAR. Zřejmě tam máš automatiku protože v jiných režimech se výška nemění. Co přesně Ti dělá ta kontrolka? Ona ukazuje víc věcí. Jedna je že je auto moc nízko. Ale já tu zelenou vidím jen při startu a nebo když zablokuju podvozek.


Já jsem tu zelenou videl vždy pořád pokud jsem měl podvozek v té nejnižší poloze,ted se mi vždy rozsvítí když na dálnici jedu 130 a více a svítí po celou dobu dokud nespomalím pod 50 ,pak se zase auto zvedne do základniho nastavení.

Tobě ta zel kontrolka vůbec nesvítí když dáš do nejnižší polohy???

Nejlíp bude když ten panel napojím od někoho kdo to má funkční,a pak se uvidí.

Abych řek pravdu ani mi to nějak nevadí že to nefunguje,na dalnicí si to sedne,a na tech okreskách je to zase výš tedy pohodlnější
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

24.10 2010 12:35


Giovany: Tak oprava. Na nízký podvozek upozorňují obě kontrolky s tím, že když ta světlá bliká tak se nemá pokračovat v jízdě.
Jinak to co popisuješ se u mne tedy neděje. Mně se rozsvítí opravdu jen u toho zablokovaného podvozku. A v manuálu píšou to samé. Když se u mne mění výška tak se to ukazuje v MMI* šipkami nahoru a dolu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
23.Listopad 2021 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
2
10.Prosinec 2020 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
9
05.Červenec 2020 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email