Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 24 kvě 2024
Celkem je zde 320 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Pavel108
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 457
Online návštěvníků
Návštěvníků: 311
Uživatelů: 9
Celkem: 320

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

22.10 2010 11:56


radar354: Dík za bodík. Jak řikám, nejhorší je to vyndat. Já to vyndaval na nájezdech, lepší by byla montážní jáma nebo zvedák. Jeden šroub starteru má závit v bloku motoru, druhý jde zkrz a má matku. Nezapomenout odpojit baterku.
nahoru

sponzor





22.10 2010 11:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

22.10 2010 12:13


Můžu potvrdit, výměna startéru je docela zábava a místa tam na to moc není. Mořil sem se s tim docela dlouho, ale taky nejsem zadnej mechanik, takze moje minus. Kdyz uz se to tady řeší. Připojil byhc taky jeden dotaz s dovolením ja vyměnil startér za kus co měl být po repasu, zatim točí docela OK. Ale mám doma ten starej, zajimalo by me jestli by slo ho nejak opravit. Točil dost bídně, celý auto se klepalo a start měl hnusnej zvuk. Sedí postup jak psal Rakyroky ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

22.10 2010 18:29


AMDDawe: Na tom startéru v podstatě nemá co jiného odejít než to ložisko u kolektoru, uhlíky, nebo vyšoupaný křivý kolektor. Ale i vyjímky potvrzují pravidlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

23.10 2010 8:12


rakyroky:
Nevíš náhodou rozměry toho bronzového pouzdra??
Já bych si jej zatím vytočil než bych to rozdělal.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

23.10 2010 14:52


Takle vypadalo rozměrově ložisko v mém starteru. Vnitřní průměr jsem dostružoval na přesno stavitelným výstružnímem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

23.10 2010 19:52


rakyroky:
Tak to mi stačí, po neděli to skusím pořešit v práci.
Díky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

23.10 2010 21:38


Nemá cenu to sustružiť,treba tam dať originál puzdro zo samomaznej bronze stojí to pár korun.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

24.10 2010 8:00


MUFTY:
Proč by to nemělo cenu?? když dělám v kovo výrobě, tak to není problém.
nahoru

sponzor





24.10 2010 8:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

24.10 2010 10:41


radar354: Ono je hlavní problém, to, že když jsem se poptával přímo u Bosche na to futro, tak mi řekli že ho nedodávají a nabídli mi celý starter za 13tis..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

24.10 2010 14:40


To si ho radši nechám za 2000 z repasovat, než abych ho kupoval za 13 litrů nehledě na to, že když to dám soustružníkům, tak to futro budu mít za 50 kč možná ani to ne. Akorát sina to udělat čas, měl bych mít ještě jeden startér doma tak bych mohl skusit prohodit celou hlavu, nebo na tom druhém jsou v háji asi uhlíky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

25.10 2010 21:13


Mam problem, proc mi chyta motor pri zhaveni naprosto bez problemu na prvni skrtnuti i kdyz je studeny a pri situaci, kdy nezhavi a motor je studeny to jde z tuha, tzn. chvili toci unavene a pak se teda necha ukecat a chytne? kde je problem? Baterka?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

25.10 2010 23:36


Dzany: Mám teď, po tom co jsem dělal vačku a další věci kolem, menší předvstřik na čerpadle a dělá mi to to samý. Takže má rada zní, zkus nechat skontrolovat nastavení čerpadla. Pak to může souviset s horšími kompresními tlaky ve valcích a prostě to dýl trvá, než vznikne potřebný tlak - teplo pro zapálení směsi, ale spíš bych věřil tomu nastavení. Mě to pořád nějak klepalo(bylo to na klice, to jsem ale nevěděl), tak jsem si pro jistotu nechal udělat předvstřik od jednoho místního automechanika. Jenže použil TDI* graf a jak říká Vlasta, je pak jediná jistota, že je to špatně. Vlasta mi vždy nastavil čerpadlo tak, že to chytalo na drc za každejch okolností a jestě ke všemu to i líp jezdilo, tak za ním musím zas zajet, vřele doporučuji.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.10 2010 13:46


[quote="radar354"]MUFTY:
Proč by to nemělo cenu?? když dělám v kovo výrobě, tak to není problém. [/quot

Ono to nie je len o tom futre,ale aj o presustružení komutátora ,kontrole pastorka,volnobežky,výmene uhlíkov a premeraní kotvy či tam nie je medzizávitový skrat.. toto si štartér určite raz za čas zaslúži, takto mi ho spravia za cca 30 eur.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.10 2010 20:20


mam problem s prvnim startem.proste toci pomalu a diky malym otackam to trva nez chytne.dnes jsem zkusil nastartovat i za pomoci kabelu z bezici T4 a tocilo to uplne jinak.to jsou veci..baterka je dva roky stara.takze ji holt budu muset vymenit.ale poohlizet se budu po velkym startovacim proudu,starter jsem mel na kontrole u elektrikare.bycistil promazal a rekl ze je ok.takze to pujde cestou baterky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.10 2010 20:31


KaCzaba:
mam problem s prvnim startem.proste toci pomalu a diky malym otackam to trva nez chytne.dnes jsem zkusil nastartovat i za pomoci kabelu z bezici T4 a tocilo to uplne jinak.to jsou veci..baterka je dva roky stara.takze ji holt budu muset vymenit.ale poohlizet se budu po velkym startovacim proudu,starter jsem mel na kontrole u elektrikare.bycistil promazal a rekl ze je ok.takze to pujde cestou baterky



pozor pokial pripojíš druhé auto kablom tak je tam vyžšie napetie,takže to točí lepšie.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.10 2010 20:33


napeti se pohybuje vicemene v toleranci soustavy pro auto.takze je tam max 14V
jinak to nezvedam jako na 24V dvema akumulatory.tak nevim v cem je problem.proste to na nastavenou baterku roci rychleji nez na stavajici v aute.
nahoru

sponzor





26.10 2010 20:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.10 2010 20:40


KaCzaba:
napeti se pohybuje vicemene v toleranci soustavy pro auto.takze je tam max 14V
jinak to nezvedam jako na 24V dvema akumulatory.tak nevim v cem je problem.proste to na nastavenou baterku roci rychleji nez na stavajici v aute.


No práve ak má ráno baterka cca11.8 V točí inak a keby si ju dal na nabíjačku alebo pripojíš iné auto tak stupne na 14 V a podla ohmovho zákona tam teče Večší prúd a tým pádom lepšie točí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

27.10 2010 10:54


Kačusi je to ta baterka, dává malej startovací proud. Vždyť jsme to řešili v nějakym vlákně. Tady máš link co jsem sehnal:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Je to největší startovací proud co se dá sehnat při zachování tý výšky 175. Dýlka je na hraně a šířka má asi 4mm rezervu
Dělalo mi to v podstatě to samý co tobě, s touhle bat to točí rychlejc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

27.10 2010 12:16


ok poresim to.bude to baterkou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

29.10 2010 7:45


ups, v tom Auto Kelly mají nějakou podezřele vysokou cenu za tu baterii, nebude lepší ji koupit tady?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

29.10 2010 9:11


jj, koukám že máš pravdu a je to docela rychta. Já jí teda bral v kelly, protože jsem to potřeboval pořešit rychle ten den a měl jsem to přes majitele se slevou. Jinak nic neřešit a vzít to z toho odkazu jak jsi sem hodil, je to fajn cena.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

06.12 2010 11:59


Tak já to mám už pořešeno nechal jsem zrepasovat startér, teď to chytá bez problémů, nové uhlíky, vonoběžka, pouzdra a ještě cosi nevím ale co
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

06.12 2010 14:15


kolik to vyslo?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

06.12 2010 14:23


KaCzaba:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





06.12 2010 14:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

06.12 2010 14:24


bylo to zrepasováno do druhého dne cena 1500
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

06.12 2010 19:43


radar354: Jojo, to ze starter s motorem toci, neznamena ze toci dostatecne aby chytil na cvrnk. Starter vetsinou stoji za horsim chytanim motoru...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

06.12 2010 20:11


vlasta:
v poslední době už to spíš motor jen převalovalo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

07.12 2010 23:05


vlasta: To mohu potvrdit.Kdysi jsme měli v práci VW Jetta I 1.6D.Díky mechanickému přidavači paliva perfektně chytala.Pak začala hůř,a hůř,až už to byl v - 20°C prob.Po delších peripetiích byla identifikována závada.Startér.Nový stál tenkrát 23 000Kč.Tak ho za 10 zrepasovali.Opět perfekt starty.2 měsíce.Pak už se ten nový koupil.V 440 000 km ji prodali,a ještě pořád starty parádní...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

25.02 2011 12:17


Tak startér po repasi a teď jak byli ty teploty hodně do mínusu, tak to startuje takhle
Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

25.02 2011 13:44


radar354: teda to je zvuk...
a já si myslel, že mi to blbě startuje...

Včera u nás bylo 17 pod nulou - chytlo to asi po pátým převalení motoru a bylo slyšet, že to nejspíš nejede na všechny válce, ale za chvilku se to uklidnilo. Ale je fakt, že mi to taky dost podobně hulí (teda ze začátku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email