Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 22 kvě 2025
Celkem je zde 103 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 101
Uživatelů: 2
Celkem: 103

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

17.10 2010 14:34


Takže vymienal som aj kotuče aj platničky vzadu , avšak ked som daval nove platničky nedali sa narvať do toho strmena ... takže som musel toho šneka zatočiť dovnutra asi tak 3 cm lebo by som tam nebol dostal ani platničky ani ani novy kotúč ....

kamarat mi poradil že ked naslapem po vymene brzdu tak sa ta ručna brzda dotiahne sama lebo ja samo dotahovacia ale , nič take sa nestalo najazdil som 50 km auto ako tak brzdí ale ručna o pozanie slabšie ako predtym ... a to su tam nove platničky podotykam !!

čo teraz ?? ono sa to dotiahne este samo alebo ??

poradte niekto
Naposledy upravil martiner18 dne 28.05 2011 13:03, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





17.10 2010 14:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

17.10 2010 18:56


ruční brzda je samostavitelná, pokud teda nemáš problém někde v lanovodu nebo jinde a nové brzdy si sedají myslím 200km, takže po tu dobu pokud možno nebrzdit agresivně, pak by měly brzdit bez problému.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

17.10 2010 18:58


jo a co jsi dával za značku kotoučů a destiček ? protože ono totiž nejsou brzdy jako brzdy !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

17.10 2010 20:00


martiner18: ja ked som menel zadne platnicky a kotuce tak to tiez nebrzdelo musi si to sednut hlavne ako pisal xerux snaz sa brzdit s citom ber to tak ze zadek ti chvilu nebude skoro vobec brzdit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.10 2010 20:39


jj musí se to pořádně zajet/sednout a pak to bude brzdit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

17.10 2010 21:14


diky chlapi uvidime po tych 200 km kotuče aj platničky RH roadhouse (z elitu)

len ma stve že v križovatke v kopci musim tu ručnu ťahať až nadoraz ..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

17.10 2010 21:25


martiner18:
No vzhledem k tomu že máš quattro* tak je tam pěkně blbej přístup. Ale nad kardanem je tuším na 10 klíč matice a tu musíš dotáhnout, tak aby ti to nešlo až navrch.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

18.10 2010 15:10


Tak v křižovatce v kopci zatím nedávej ručku a rozjížděj se normálně, ne?
nahoru

sponzor





18.10 2010 15:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

28.05 2011 11:06


a kde je to rovno pod ručnou brzdou ??? alebo niekde u zadnej napravy ???
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

28.05 2011 11:24


martiner18: Za 200 km si sednou destičky ale ručka si musí sednou hned. Pokud ti jde moc nahoru i po několika zataženích a bylo to i před výměnou tak je špatně nastavená a je potřeba jí dotáhnout jak píše radar354, popř. seřídit. Dotahuje se pod autem. Je tam fakt blbej přístup jen otvorem v tlumení kousek za ručkou.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

28.05 2011 11:30


Pokud dáš desky tak se doseřizují tak že taháš a pouštíš ručku tím se ta šroubovice na samostavu uvnitř válečku pomalu vyšroubovává až do doby než se to vymezí pokud jsi to jen vyšlapal pedálem tak se nediv že to nebrzdí.Taky zkontroluj na pákách zda nemáš volný lana a to při nezabržděný ručce.Pokud budou volný tak je třeba je doseřídit ale jen tak aby už nebyla páka přišponovaná pak by se ti to přibržďovalo a hřály se kotouče.
Naposledy upravil áček dne 28.05 2011 11:31, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

28.05 2011 11:31


a to je ono ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

28.05 2011 11:41


nějak nevim co se ti povedlo vyfotit, ale k té matici vedou lana ruční brzdy a tou maticí se dotahuje takové vahadlo na kterém jsou ty lanka zavěšena. Pokud máš veškerou izolaci na podvozku, tak to není vidět. Je tam pouze otvor a potřebuješ delší trubkáč nebo nástavec aby ses tam dostal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

28.05 2011 11:45


je to tam značne skorodovane ... a izolaciu ? dal som dolu zaruvzdorne kryty a DAM* by to malo byť posielam este jeden foto obrazok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

28.05 2011 11:46


[quote="martiner18"]je to tam značne skorodovane ... a izolaciu ? dal som dolu zaruvzdorne kryty a DAM* by to malo byť posielam este jeden foto obrazok
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

28.05 2011 11:55


martiner18:
Ještě ti tam chybý to vahadlo to je ned tím plechovím krytem.
nahoru

sponzor





28.05 2011 11:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

28.05 2011 11:59



Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

28.05 2011 12:00


martiner18: Takhle to vypadá
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

28.05 2011 12:00


radar354:
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

28.05 2011 12:08


acek: to co pises je hovadina, nic se doserizovat nejakym tahanim za rucku nemusi. Naslapes brzdy a hotovo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

28.05 2011 12:29


A jak se asi ten váleček vyšroubuje co? Pohybem táhla na samostavu na třmenu klidně si to zkus až budeš měnit desky a tahej za ručku a váleček se bude pomalu vysouvat protože tímto pohybem se ta šroubovice opírá o tělo válečku samozřejmě to že to vyšlapeš pedálem tak ti to sice brzdí ale bez řádnýho účinku ručky která se musí doseřídit tím vyšroubováním šroubovice.Ono u novejch desek to nepoznáš protože tam moc volnýho místa není a proto se ti zdá že si ty desky musej sednout aby to brzdilo líp. A to je ta doba kdy zatahuješ a pouštíš ručku pomalu se to tak doseřizuje.Akorát ti to trvá těch 200km.Mě to brzdí hned bez potřeby aby si to sedlo a dělám to tak už nějakej čas u všech těchto brzd.Jak na audi tak i na oktávce.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

28.05 2011 12:45


áček: To co popisuhješ platí, ale pouze když dáváš starší kotouče a desky, pak je dobré to seřídit aby raménko ruční brzdy na třmenu mělo co nejmenší vůli. Ale když dáváš nový kotouč a nové desky, je celý mechanismus na "nule" a pokud něco nefunguje, může být problém ve vlastním samostavu. Už jsme jich pár zkurvených viděl, protože málo kdo ví, že se musí pístek tlačit a zároveň šroubovat, někteří po tom mlátí kladivem apd
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

28.05 2011 12:46


áček: To co píšeš je vážně blbost. Ručka musí fungovat ihned a ne po 200 km. Jak správně píšeš, je to samostav. Běžně dělám to, že při sundavání třemenu píst zašroubuju aby nezarůstal i když desky neměním. Pak jen šlápneš několikrát na pedál až si to sedne a ručka normálně funguje. To bych se pěkně natahal podle toho co popisuješ
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

28.05 2011 12:55


To zatáhání stačí tak 5x a musí to bejt OK tím nebylo myšleno že se s tím musí prát bůhví jak dlouho.Pokud mu to nebrzdí tak je to buď špatnej samostav je poškozenej nebo má vůli na lanech.A na seřízení lan by se měl dostat pod loketkou na koci středovýho tunelu.Pokud sundá loketku vyndá popelník tak by se tam mohl na to seřízení lan dostat.
nahoru

sponzor





28.05 2011 12:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

28.05 2011 13:09


ale ja mam C5 nie c4 myslis ze su tam tie vahadla na serizení ? a popelnik tam nemam a jak na to hovori ze to je pod autom tak neviem teda
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

28.05 2011 13:15


acko: to co popisujes jsem v zivote nedelal ani nebudu. Je to samostav, serizuje se sam
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

28.05 2011 13:16


martiner18: Aha. Tak to bude tím. Já už si to řikal dřív podle těch fotek že to neznám
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

28.05 2011 13:21


Jak koukám na ty obrázky tak ty lana jsou nastrčený do průchodek a ten seřizovací mechachanizmus je uvnitř v tunelu a bude třeba ten tunel rozebrat aby si se k tomu dostal pokud není ze spoda mezi lany nad kardanem otvor kterým by se dalo jak už zde bylo zmíněno trubkovým klíčem seřít.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 48

28.05 2011 13:27


kvoli ručnej Kardan* dolu davať nebudem !
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

28.05 2011 13:29


áček:
ty fotky co tady má ode mě a od Ninánek: jsou z C4 zřelmě na C5 je to jinak.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email