Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 25 června 2024
Celkem je zde 815 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JaysterK
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 529
Online návštěvníků
Návštěvníků: 813
Uživatelů: 2
Celkem: 815

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

16.10 2010 17:33


Tak mě napadlo, co je vše potřeba k tomu, abych předělal A8 od let 03 - 05 na facelift? Liší se to i ve světlech, kapotě blatnících? Nebo jen čumákem?
nahoru

sponzor





16.10 2010 17:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

16.10 2010 17:56


MarkA6: to jsem mel o tobe lepsi mineni ,,, nez bastlit Aosmy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

16.10 2010 18:09


z předfaceliftu na facelift dělá se to normálně bobe
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

16.10 2010 18:20


Jednim slovem, co chces udelat... prasarna.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

16.10 2010 18:27


ma to ine svetla, proste cely predok, pokial viem tak to stoji okolo 100 000
a mne sa tiez facelift paci viac, a nieje to az taka prasarna, robi tieto packety original audi
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

16.10 2010 18:31


nedelejte z A8 nejakou bohovou AUDI porad tady na klubu je to jen auto nic vic. Neni na tom nic lepsi ani horsiho nez A4 ci A6

je to jen auto pokud to chce predelat je to jeho vec pta se tu na konktretni naroz toho kdo to zna .

Ja jsem pro proc to nepredelat ? snizi bezpecnost ... NE snizi prodejnost .. to tezko A8 se uz ta tezko prodava...

Proste chce mit hezci predek na A4 se to dela bezne

Jeste ze se nezeptal jakto predelat na LPG* to by tady kazdej vykrikoval jakej je barbar a dalsi veci...



K tematu:

Zkus najit nekoho kdo ma facelifta a mrkni se co se tam lisi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

16.10 2010 19:01


Dzany: Neptal jsem se na Tvůj názor, ale na cenu a díly.
xark: Vím, že to Audi dělá za cca 60.000Kč
Ratavo zkusím to pohledat po netu a LPG* proč ne? jede to stejně, stojí to méně Náš první Passat měl LPG* z výroby a jedním slovem paráda V holandsku a na západě se to dělá už od prvovýroby běžně... tím nechci rozdělávat diskuzi na téma LPG*, ale jen říct že: proti gustu... já jsem pro plyn
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

16.10 2010 19:04


MarkA6:

jj jasne ja jen at tu a A8 nedelaji bohyni a neco nadrazneho na co se nesmi sahnout . Delat si muzes co chces tvoje auto. Ty hlavne potrebujes informace a ne reci typu prasarna barbarstvi atd...

ja drzim pesti at se tu najde nekdo kdo ti poradi.
nahoru

sponzor





16.10 2010 19:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.10 2010 19:08


MarkA6:
Marku, není jednodušší koupit rovnou facelift?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

16.10 2010 19:27


Hoši kua... Já tam píšu "tak mě napadlo" Nepíši tam, že to chci udělat. Martine Ty jsis odpověděl sám už tou otázkou. Samozřejmě je to jednodušší
Já se jen ptám, v čem všem se to liší. A8 ani ještě nemám. Je to čistá zvědavost. Snad se nebudu muset ptát na VW klubu
Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.10 2010 19:35


MarkA6:
Světla, nárazník, kapota, blatníky vepředu, jiné zadní lampy vzadu. V interiéru krom jiných volantů asi nic. Hodně si to rozmysli, riziko je v laku a pak se potenciální kupec bude ptát proč je měněný komplet předek a já osobně bych moc nevěřil, že to bylo dělaný jen z estetických důvodů

Facelift je fajn, ale i ten starší vzhled je nádhernej ... osobně bych na to nesahal.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

16.10 2010 19:35


No jasně děsná prasárna. Dneska každej druhej přestavuje B5 na facelift, C5 na facelift, C6 jakbysmet, D2.... Takovej Belmondo je děsnej prasák s těma face světlama...

Od pohledu se liší:

- přední nárazník s maskou
- kapota
- přední + zadní světla
- mlhovky
- zrcátka
- volant
- možná zadní nárazník

Díly na D3 už dneska takovou raketu nestojí. 60 nebo dokonce 100k se mi zdá hodně přehnané. Když prodáš staré díly, tak bych náklady tipoval do 20k včetně laku.

root:
MarkA6:
Marku, není jednodušší koupit rovnou facelift?


Záleží kolik má pěněz. D3 se vyrábí od 03 a facelift přišel v 07. Obě auta tedy cenově bývají většinou dost jinde... Samo koupit si leden 07 a přestavovat na facelift by byla trochu blbost.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

16.10 2010 19:38


root: Koukám na ty blatníky ještě jednou a zdaj se mi stejný...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.10 2010 19:40


Kratz:
Jo blatníky ber s rezervou, to si spíš myslím, než vím ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.10 2010 21:42


MarkA6:
Tak mě napadlo, co je vše potřeba k tomu, abych předělal A8 od let 03 - 05 na facelift? Liší se to i ve světlech, kapotě blatnících? Nebo jen čumákem?

Záleží na tom kterej facelift máš na mysli. Jsou totiž dva

05 - 08
kapota
světla
výztuha nárazníku
nárazník s maskou
lišty v nárazníku chrom i plast
mlhovky a mřížky zůstavají
interier stejný

08 - 09
kapota
světla
výztuha nárazníku
nárazník s maskou
lišty v nárazníku chrom i plast
mlhovky a mřížky jiné
zadní světla
interier se liší přechodem MMI* 2g na 3g s navigací u spolujezdce, jiné ovládání na středové konzole, jiná přístrojovka atd...

blatníky jsou všude stejné

snad jem na nic nezapomněl
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2010 22:02


Ninánek:

Zapoměl jsi na motory...
nahoru

sponzor





16.10 2010 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.10 2010 22:08


jizan.com:

Zapoměl jsi na motory...

No to už je detail ne ňáký FSI* a u nafty o dvě decky víc
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.10 2010 22:12


Ninánek:
Docela přehled Co myslíš tou navigací u spolujezdce a jak konkrétně se měnila přístrojovka v tom druhém faceliftu?

Týká se to i modelu W12?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2010 22:14


Ninánek:

No to už je detail ne ňáký FSI* a u nafty o dvě decky víc

Hlavně ta 4,2TDi je trochu jinde..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.10 2010 22:32


root:
Ninánek:
Docela přehled Co myslíš tou navigací u spolujezdce a jak konkrétně se měnila přístrojovka v tom druhém faceliftu?

Týká se to i modelu W12?

No tak taky jsem o tom přemýšlel. Ale jsou tam potřebnější invetice než jen vzhled...

Ten poslední facelift má navigaci v přihrádce u spolujezdce. Už neni vzadu u zesilovače. Na přístrojovku jsem taky koukal, ale už přesně nevím co tam bylo jinak. Ale mám pocit, že to vše souviselo s tou jinou elekronikou. Jsou tam jiné jednotky a je tam jinak řesené audio a mám pocit, že je tam i hdd pro data i navigaci jako standart ale nerad bych kecal... Ona tam byla dost velká změna v tom roce.

Co se W12tky týká, tam je velká maska už od začátku. A navíc se tam dávali LED* i přední světla. A samozřejmě i jiný zadní nárazník kvůli oválným laufům
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.10 2010 22:35


jizan.com:

Hlavně ta 4,2TDi je trochu jinde..

To je. Jenže stále to co ušetříš na spotřebě dáš do rozvodů i když ten výkon je šílenej...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.10 2010 22:38


Ninánek:
Jasně co se týče exteriéru tak W12tka byla jiná od začátku, ale šlo mi o interiér jestli tam nebyly nějaké změny proti standardu a tam mám pocit, že nikoli
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2010 22:38


Ninánek:

To je. Jenže stále to co ušetříš na spotřebě dáš do rozvodů i když ten výkon je šílenej...

Já ne, já si nekoupil osmu abych šetřil, a s tou alternativou vo tam mám se akorát přibližuji ostatním motorům...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.10 2010 22:39


jizan.com:

Hlavně ta 4,2TDi je trochu jinde..


Hlavně v tom, že se nepropalujou písty ... aneb slavná 4.0TDi.
nahoru

sponzor





16.10 2010 22:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.10 2010 22:50


root:
Ninánek:
Jasně co se týče exteriéru tak W12tka byla jiná od začátku, ale šlo mi o interiér jestli tam nebyly nějaké změny proti standardu a tam mám pocit, že nikoli

Myslím že tam se to lišilo jen v tom prostoru vzadu ne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.10 2010 22:52


jizan.com:

Já ne, já si nekoupil osmu abych šetřil, a s tou alternativou vo tam mám se akorát přibližuji ostatním motorům...

To já taky ne. S osmou se snad ani šetřit nedá Ale dát 80 za rozvody, to kluci asi dost nedomysleli...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.10 2010 23:07


Ninánek:
Myslíš Long? Ne, W12 se dělala i v sociálu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2010 23:10


Jedinej důvod proč se mi přestali líbit A8 s velkým grilem a to jediný-z dálky nejde poznat co to jede, jestli a6 nebo a8 a řek bych že pár lidí to zepředu nepozná pořádně do ted..u staré osmy to bylo jasné už z dálky že jde o 8, vyčuhovala pěkně z řady oproti staré a6....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.10 2010 23:16


root:
nemyslím Long ale jen verzi pro 4 lidi. Nevim jak to u ní bylo.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

16.10 2010 23:22


jizan.com:
Jedinej důvod proč se mi přestali líbit A8 s velkým grilem a to jediný-z dálky nejde poznat co to jede, jestli a6 nebo a8 a řek bych že pár lidí to zepředu nepozná pořádně do ted..u staré osmy to bylo jasné už z dálky že jde o 8, vyčuhovala pěkně z řady oproti staré a6....

O tom mi povídej. Občas s tím mám problém do teď když se blbě podívám Ale na druhou stranu ten chromovej gril z S8 nevypadá vůbec zle
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email