Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 224 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 224
Uživatelů: 0
Celkem: 224

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

15.10 2010 21:38


Nemůžu nikde najít kód převodovky (označení). Štítek v autě nemám, a velký TP je mi taky k ničemu. Potřebuji koupit novou a nechci koupit jinou. Díky za zodpovězení zřejmě stupidní otázky.
nahoru

sponzor





15.10 2010 21:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Žena
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 3654 | Témat: 60

15.10 2010 22:44


z VIN* kodu lze rozlustit ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 735 | Témat: 15

15.10 2010 22:46


bazz: pozri sa do kufra, pri rezerve by mal byt nalepeny vyrobny stitok s vinkom, kodom motora, prevodovky, diferencialu, farby atd, atd....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

16.10 2010 0:29


Bozetecha:
z VIN* kodu lze rozlustit ...


Z VIN* kodu na to nemůžu přijít. Dekodéry a podobné věci mě zradily...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

16.10 2010 0:30


disKoC4:
bazz: pozri sa do kufra, pri rezerve by mal byt nalepeny vyrobny stitok s vinkom, kodom motora, prevodovky, diferencialu, farby atd, atd....


Po těch letech je už bohužel k nepřečtení
nahoru

AK fanda
AK fanda

Žena
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 3654 | Témat: 60

16.10 2010 1:10


bazz:


Z VIN* kodu na to nemůžu přijít. Dekodéry a podobné věci mě zradily...


posli mi VIN* do SZ a ja ti v pondeli poslu co tam mas vsechno jde ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2010 9:58


Třeba bys moh začít o jaké auto a motor se jedná a výběr se rapidně zúží...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

16.10 2010 11:27


jizan.com:
Třeba bys moh začít o jaké auto a motor se jedná a výběr se rapidně zúží...


Audi A8 4,2i quattro*, rok 94. Automat s Tipronicem.
nahoru

sponzor





16.10 2010 11:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Žena
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 3654 | Témat: 60

16.10 2010 11:37


bazz:


Audi A8 4,2i quattro*, rok 94. Automat s Tipronicem.


tak to je 4kvalt, budes to mit stejny jako ja, DAM* vedet.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2010 11:39


Malá nápověda CML mám ji bohu..taky...myslím že oprava nevyjde dvakrát draho, uvažoval bych jestli tam dát druhou s půlmilkm nebo raději repasovanou
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

16.10 2010 17:02


jizan.com:
uvažoval bych jestli tam dát druhou s půlmilkm nebo raději repasovanou
a resumé?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

16.10 2010 19:16


jizan.com:
Malá nápověda CML mám ji bohu..taky...myslím že oprava nevyjde dvakrát draho, uvažoval bych jestli tam dát druhou s půlmilkm nebo raději repasovanou


Jdu tedy shánět a koukat po CML 4 kvalt. Snad máš pravdu. Repas mě vyjde na cenu průměrně ojete Audi A8. Druhou převodovku dnes seženu za pár peněz.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2010 22:04


bazz:


Jdu tedy shánět a koukat po CML 4 kvalt. Snad máš pravdu. Repas mě vyjde na cenu průměrně ojete Audi A8. Druhou převodovku dnes seženu za pár peněz.

4kvalt je jen CMN a CML. CMN mají 6vály a CML 8. Jednoduché jako facka. Převodovku seženeš určo, ale zajímalo by mě co dělá ta stará...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

17.10 2010 0:38


jizan.com:

4kvalt je jen CMN a CML. CMN mají 6vály a CML 8. Jednoduché jako facka. Převodovku seženeš určo, ale zajímalo by mě co dělá ta stará...


Stávající Převodovka* škube mezi 1. a 2. rychlostním stupňem. Auto je hozené do nouzového režimu a při přeřazování nehorázně škube (takovým stylem, že se zablokují kola). Řadí v 1800 ot. místo 5,5 tis. ot. Dříve škubala, ale řadila. Teď už skoro ani neřadí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2010 0:49


Už se tady několikrát řešil nouzák a škubání, je třeba zkontrolovat všechny konektory a diagnostiku převodovky než bych se pouštěl do výměny. PřECI* jen stará Převodovka* nemusí být v o moc lepším stavu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

17.10 2010 1:02


jizan.com:
Už se tady několikrát řešil nouzák a škubání, je třeba zkontrolovat všechny konektory a diagnostiku převodovky než bych se pouštěl do výměny. PřECI* jen stará Převodovka* nemusí být v o moc lepším stavu.


Všechny konektory jsou zkontrolovány a proměřeny. ŘJ převodovky je čistá. Na autě se už udělalo téměř vše a Převodovka* je jednou z posledních věcí. Snad budu mít štěstí a bude to "pouze" Převodovka*.
nahoru

sponzor





17.10 2010 1:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2010 10:47


bazz:


Všechny konektory jsou zkontrolovány a proměřeny. ŘJ převodovky je čistá. Na autě se už udělalo téměř vše a Převodovka* je jednou z posledních věcí. Snad budu mít štěstí a bude to "pouze" Převodovka*.

Ještě tam je měnič ale pokud auto neškube při rozjezdu anebo při zařazení D" na místě nebo nechcípá motor tak měnič asi ještě funguje, je na tobě jestli tam necháš ten starej.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

17.10 2010 11:44


jizan.com:

Ještě tam je měnič ale pokud auto neškube při rozjezdu anebo při zařazení D" na místě nebo nechcípá motor tak měnič asi ještě funguje, je na tobě jestli tam necháš ten starej.


Při zařazení "D" nebo "R" auto škubne. Rozjezd je pak ale plynulý, až do dalšího přeřazení. Motor nechcípe, ani nekolísají otáčky. Kouknu se raději i po měniči, kdyby se našel nějaký.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.9. 2009
Příspěvků: 70 | Témat: 6

17.10 2010 12:25


to razeni pri 5500 otacek je pri pedalu na podlaze nebo ti to takhle radilo pri normalnim proslapnuti do te prvni polohy pedalu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2010 12:48


bazz:


Při zařazení "D" nebo "R" auto škubne. Rozjezd je pak ale plynulý, až do dalšího přeřazení. Motor nechcípe, ani nekolísají otáčky. Kouknu se raději i po měniči, kdyby se našel nějaký.

To kopnutí můžou být i lamely nebo ventily v převodovce špatné spíš bbych to typoval na lamely, ptal jse mse jak se pozná u CML špatný měnič a bylo mi řečeno že když dáš rychlost tak auto poskočí nebo chcípne motor. Zpátečka mi kone taky trochu ale to typuju že je stářím a hlavně tím jak v kopci někdo startuje na P a potom vyřazuje ze západky samože jak jinak než přes R tak tam se pěkně ničí taky ta lamela od R"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

17.10 2010 13:52


jizan.com:

To kopnutí můžou být i lamely nebo ventily v převodovce špatné spíš bbych to typoval na lamely, ptal jse mse jak se pozná u CML špatný měnič a bylo mi řečeno že když dáš rychlost tak auto poskočí nebo chcípne motor. Zpátečka mi kone taky trochu ale to typuju že je stářím a hlavně tím jak v kopci někdo startuje na P a potom vyřazuje ze západky samože jak jinak než přes R tak tam se pěkně ničí taky ta lamela od R"


Tzn. že koupě nové převodovky vč. měniče by tento problém měla vyřešit, že ano?

Jen mi nejde do hlavy, že by Převodovka* způsobovala takové problémy jako je "nouzový" režim nebo co to vlastně je. Auto jede i 250 km/h, ale jízda s ním je hrozná a šíleně to trvá. Poslední rychlost to řadí v 60 km/h a je to hrůza.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2010 14:25


bazz:


Tzn. že koupě nové převodovky vč. měniče by tento problém měla vyřešit, že ano?

Jen mi nejde do hlavy, že by Převodovka* způsobovala takové problémy jako je "nouzový" režim nebo co to vlastně je. Auto jede i 250 km/h, ale jízda s ním je hrozná a šíleně to trvá. Poslední rychlost to řadí v 60 km/h a je to hrůza.

Poslední rychlost v 60km/HOD* to znamená že na plný plyn když se rozjíždíš tak ti to 4ku zařadí v 60km/HOD*? A máš tam dost oleje? A co filtr? Kdo ti to vše kontroloval a popiš mi hlavně jak!?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

17.10 2010 14:33


jizan.com:

Poslední rychlost v 60km/HOD* to znamená že na plný plyn když se rozjíždíš tak ti to 4ku zařadí v 60km/HOD*? A máš tam dost oleje? A co filtr? Kdo ti to vše kontroloval a popiš mi hlavně jak!?


Přesně tak jak říkáš. 4-ku to zařadí v 60 km/h i s plynem na podlaze. Předchozí majitel mi sdělil, že je už načatá Převodovka*, tak neřešil olej ani filtr. V Audi mi řekli také, ať vyměním rovnou celou převodovku, že je zbytečné dávat peníze za olej a filtr. Kdybych měl alespoň trochu jistotu, že je to jen olejem, tak neváhám. Ale každý mě od toho zrazuje a doporučuje novou skříň...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2010 14:41


bazz:


Přesně tak jak říkáš. 4-ku to zařadí v 60 km/h i s plynem na podlaze. Předchozí majitel mi sdělil, že je už načatá Převodovka*, tak neřešil olej ani filtr. V Audi mi řekli také, ať vyměním rovnou celou převodovku, že je zbytečné dávat peníze za olej a filtr. Kdybych měl alespoň trochu jistotu, že je to jen olejem, tak neváhám. Ale každý mě od toho zrazuje a doporučuje novou skříň...

Jednoduché moh se aspoň zkontrolovat hladina, při zahřátem motoru při zařazené rychlosti P povolit šroub na čelní straně spodního víka-pozor! Je to jiné jak u 5st.tiptronicu ten to má zespod! Ty to máš zepředu na vaně od automatu!
nahoru

sponzor





17.10 2010 14:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2010 14:47


Je to na obrázku jak je číslo 9 tak tam je kontrolní šroub, v etce bohužel někdo zapoměl že a8 už nemá měrku a tenhle obrázek tam nechal ještě z V8 kde byla. Jinak podle obrázku až na měrku pod číslem 10 vše souhlasí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

17.10 2010 22:10


el-diablo:
to razeni pri 5500 otacek je pri pedalu na podlaze nebo ti to takhle radilo pri normalnim proslapnuti do te prvni polohy pedalu?


Řadila při pedálu na podlaze. Je to snad špatně?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.10 2010 22:12


bazz:


Řadila při pedálu na podlaze. Je to snad špatně?

Ne ale nesmí přeřadit dřív jak v 5,5tis ot/min, mi to přeřazuje snad až v 6tis ot/min.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

17.10 2010 22:44


jizan.com:

Ne ale nesmí přeřadit dřív jak v 5,5tis ot/min, mi to přeřazuje snad až v 6tis ot/min.


Ano, s tím souhlasím.

Jinak díky za ty rady tady. Docela dost mi tohle pomáhá a ulehčuje trápení s mojí A8.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

18.10 2010 6:53


Tady máš hned jednu, sice 231tiskm za 14let se mi zdá trochu nesmysl ale i tak plně funkční..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

18.10 2010 19:10


jizan.com:
Tady máš hned jednu, sice 231tiskm za 14let se mi zdá trochu nesmysl ale i tak plně funkční..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Já nevím ale ,pokud nikdo nevypustí olej ze skříně a nevymění filtr ,tak to je podle mne základ!! Mohl bych výprávět o škubání převodovek s totálně ucpaným filtrem přes který šlo tak 40-50% oleje.

Stav oleje už napoví v jakém je špajzka stavu,vypouštěl jsem kolikrát olej černý jako z dieselu a po proplachu 20ltr oleje řadila jako za mlada

Podle mne zásadní vliv na funkčnost a životnost ma čistota oleje a filtru,pak samozřejmě také mezičlánek mezi volantem a sedákem,mnozí si to pletou s tankem a myslí že to snese jakékoli zacházení,v neposlední řadě také naj km.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email