Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 18 srpna 2019
Celkem je zde 13 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: hanskramarz
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 43 829
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 10
Celkem: 13

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

11.10 2010 19:40


Zdravim všechny,, pro dnešek mám jen malinkou radu...Stane li se vám že vám bude vycházet nesnesitelné vrzání z přední nápravy//to myslím že může platit i předešlého modelu a-8 ale i u a-6 i a-4,,

Tak s největší pravděpodobností to jsou horní ramene//zadní// jsou utržené a protáčejí se a vržou jako stará svi.ě

Já už chtěl rozdělávat vzd.měch ale naštěstí je to tahle kravina.
Jinak jsou ostatní ramena po 230 tisících super,tak jsem tyhle pomocné řízení obj. u TRW.. tak věřím že nebudou na měsíc? A jestli ano pak objedn.. sadu asi v Audi origo..

Pak ještě taková vychytávka,, soudruzi trochu zapoměli mazat, ten horní šroub je nemožné normální cestou dostat ven!! Je zapotřebí flexa a trn a pořadné kladivo.. Prostě jsou to volové..Po 6 letech neni možné nic rozebrat normálně??

Pár foto.
http://giovanny1971.rajce.idnes.cz/Ramena_a-8/
nahoru

sponzor





11.10 2010 19:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

11.10 2010 20:00


Tu garáž Ti závidím OT, ale já musel
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

11.10 2010 20:52


jj taky mne to čeká. Koukám že si to dělal bez vyndání tlumiče. Jak si pak nastavoval rameno při dotažení? Jinak na ramena jsem se ptal Meggyho a má dobrý ceny na Lemforder. Vychází stejně jako TRW na netu...
Ta garage by se taky hodila
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

12.10 2010 6:43


Ninánek:
jj taky mne to čeká. Koukám že si to dělal bez vyndání tlumiče. Jak si pak nastavoval rameno při dotažení? Jinak na ramena jsem se ptal Meggyho a má dobrý ceny na Lemforder. Vychází stejně jako TRW na netu...
Ta garage by se taky hodila


Ahojte. tak když jsem koupil barák tak u něj byla i málá garáž na 1 auto, ale jelikož jsem se auty dřív zabýval ,a chodil jsem pořád po nájmech//což už mě štvalo furt platit a čekat kdo mě z kama vyhodí nebo zvedne nájem!! Tak jsem se rozhodl garáž přestavět zvednout a prodloužit.Jelikož jsem byl při přístavbě limítovám místem//sousedův pozemek// tak i při osazování heveru jsem musel použít mou tehdejší a-8 a vše rozměřit a zabetonovat ram.Od té doby hever domá je fakt super věc//kdo to má tak zná ,,, Ale skoro nutnost,, každý měsíc oleje,oleje v automatech,páč manželka zdědila Pajero a to si žádá taky vše na heveru. A pak zákazníkup poskytuji půl roku servis na prodané vozy takže hever využitý.
Každému doporučuji kdo má možnost hever někam postavit do garáže at to udělá pač už jde dnes koupit za 25 tis a je to super věc.

Jinak rameno jsem nenastavoval nijak vzadu díra neni excentrická a do těhlice jde klasicky,, jedině si ještě přejdu geošku ,ale už jsem to v minulosti dělal i na jiných a vždy to bylo v toleranci. Jinak tlumič jsem nesundával jen jsem povolil třy šrouby zezhora a pustil o 2 centáky dolú nato aby se dostal ven šroub z toho horního zadního ramene to stačí.

U toho horního předního ramene už je potřeba tlumíč sundat dolů tak 15-20 cm protože šroub neni jinak kama vytáhnout. Ale fakt je to jednoduché a zvládne to každý.

Jen říkám ten dlouhý šroub co drží v těhlici obě horní ramena to je fakt k nasrání!! Ale koupil jsem v kovomatu přesně ty co tam byly za 5 kč ale už je namažu

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.10 2010 7:09


Chlapi taková super skládačka kterou parádně rozmontujete až na ten horní šroub co obepíná obě horní ramena v těhlici..vše jde vyměnit a pokud ví člověk jak tak bez dřiny. Ten horní šroub mazat!!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

12.10 2010 7:41


Já se ptal jen proto, že v else je danej přesnej úhel pro dotažení toho zadního ramene. Na přední se dostaneš když shodíš ten plastový podběh a nic se nenastavuje. Jen kdyby se sundavalo i to zadní, tak je tam taky míra.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

12.10 2010 9:55


Ninánek:
Já se ptal jen proto, že v else je danej přesnej úhel pro dotažení toho zadního ramene. Na přední se dostaneš když shodíš ten plastový podběh a nic se nenastavuje. Jen kdyby se sundavalo i to zadní, tak je tam taky míra.


Jo já jsem napřed vyrazil čep,pak jsem si odměřil výšku ramene od čela té těhlice,, je to asi 12cm, prosté když je těhlice v nejnižším bodě tak to rameno se v silenbloku musí napružit ,aby při dosednutí vozu na zem silenblok byl pokud možno v neutrální poloze, pak se brzy vyláme znovu .

Doporučuji 4E postupně zozdělávat a mazat preventivně Teda kdo si ji chce nechat déle
Naposledy upravil Giovany dne 28.05 2011 6:28, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

12.10 2010 14:06


Elsa říká toto:
– Přiložte rovně pravítko -A-.
Rozměr -b- = 73 ± 2 mm.
– Nastavte rameno závěsu kola nahoře vzadu na rozměr -a- a utáhněte pouze popsaným utahovacím momentem
– Po utažení bez dalšího úhlu otočení zkontrolujte nastavení, případně nastavení opakujte.
– Utáhněte šorubové spoje ramena závěsu kola.

Pro přední rameno je to 87 ± 2 mm a utahovací moment je 50 Nm a pak ještě pootočit o 90° pro obě ramena.
nahoru

sponzor





12.10 2010 14:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

12.10 2010 14:08


můžeš to pak porovnat s tím co si změřil ty
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

12.10 2010 19:00


Ninánek:
můžeš to pak porovnat s tím co si změřil ty


Nepotřebuji radit od teoretiků z papíru,jestli pudu pro radu tak za někym kdo nepotřebuje ke všemu ETKU,nýbrž má to v hlavě

Můžeš v klidu studovat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

12.10 2010 19:11


Máš pravdu. Na tomhle autě jsem to ještě nedělal. Všechno je jednou poprvý. Ale raděj si o tom nejdřív něco přečtu než dělat pokus omyl. Chtěl jsem jen pomoct
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.10 2010 19:13


Giovany:


Nepotřebuji radit od teoretiků z papíru,jestli pudu pro radu tak za někym kdo nepotřebuje ke všemu ETKU,nýbrž má to v hlavě

Můžeš v klidu studovat

Přesně tak to je kravina takhle skládat a měřit, zkompletovat a dotáhnout a bez problému.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

12.10 2010 19:17


jizan.com:

Přesně tak to je kravina takhle skládat a měřit, zkompletovat a dotáhnout a bez problému.


JoooooJooooo a funguje to
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

12.10 2010 19:20


Giovany:


JoooooJooooo a funguje to


Otázka je jak dlouho
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

12.10 2010 19:20


Ninánek:
Máš pravdu. Na tomhle autě jsem to ještě nedělal. Všechno je jednou poprvý. Ale raděj si o tom nejdřív něco přečtu než dělat pokus omyl. Chtěl jsem jen pomoct

Bud v klidu já to nemyslel zle Doufám že ses neurazil??

To auto mám rád ale někdy mě v něm sere ta elektrika,,Já tak y nerozumím všemu, co nevím tak se zeptám a nebo se snažím pochopit jak to funguje a pak už neni problém to vždy nějak zvládnout
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

12.10 2010 19:21


Ninánek:


Otázka je jak dlouho


Už mě to auto sere asi si koupim BMW
nahoru

sponzor





12.10 2010 19:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

12.10 2010 19:32


Neboj se nic
Ale o tý eletrice mi povídej... Koupil jsem si to pro radost a ne pro starosti. Hned první jsem řešil táhlo stěračů a pomalu se snažím to celé dát do kupy.
Rameno mám v háji u řidiče ale až takovým způsobem, že tam něco přeskakuje.
Ale co, sranda musí bejt
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.10 2010 19:38


Máte zůstat u staré klasiky D2 a neřešily by jste pořád elektroniku ale max ty táhla co mám i já zadřené. Co jsem dělal v práci všechny nové řady tak pořád něco a už mě přešla chuť pořídit si 4E přECI* jen je vzácná D2 po face je jich málo a novou řadu s velkým grilem už vidíš na cestě častěji jak tu starou.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

12.10 2010 19:39


Kluci jako dlouho se s tatíkem koukáme po A8 od roku 04. On chce s píše s grilem, ale mě se stejně víc líbí klasika. Po tom ale jak čtu ty problémy co to má... Kua sere mě to Ale je to prostě překrásné auto!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.10 2010 19:51


Giovany:


Už mě to auto sere asi si koupim BMW

Tím by sis pomoh, tam nekoupíš jen kábel za talíř na málem i na nakódování jednotlivých fukcí auta na to zapomeň...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

13.10 2010 7:08


jizan.com:

Tím by sis pomoh, tam nekoupíš jen kábel za talíř na málem i na nakódování jednotlivých fukcí auta na to zapomeň...


To byla legrace BMW nechci už ani vidět,a když jo tak X-6 ale to až v příštím životě

Víš s tou 4E je to těžké,,bud mám smůlu nebo nevím,,,auto jede bez problémú ale píše mi to vadný silenblok motoru// to je trvalá to vím chce to vyměnit už je objednán///,pak pořád sporadické servomotorky klapek, dovírání kufru,spínač oken..,nekdy spinač brzd světel,,atd Když to vymažu tak je to tam za chvíli znova ,,ale všechno funguje!!!

Co mě nejvíc sere že mi nezobrazuje na MMI* ten CAR ??!!! Píše to to zobrazovací jednotka žádná komunikace? Jenže S VAG-em se teprve učím takže ani VIS to nevýřeší
Tady je zapotřebi zkušenost. A co já znám tady kolem mají i nektří KTS ale každý to ovládá tak na půl
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 19

11.05 2011 22:25


A když nepomůže ani výměna ramen a stále to vrzá (né nějak moc), tak to budou asi načnuté vzduchové měchy, že?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

11.05 2011 22:30


To je normální. Chvíli to vrže a pak si to sedne. Třeba při přejíždění prahu to vrzat bude. Ta guma je tam hodně namáhaná. A taky záleží na teplotě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

13.05 2011 8:52


sensitive:
A když nepomůže ani výměna ramen a stále to vrzá (né nějak moc), tak to budou asi načnuté vzduchové měchy, že?


Pokud stále vrzá tak ti 100% pomůže výměna gum stabilizatoru.. problém byl totiž tam!
nahoru

sponzor





13.05 2011 8:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.05 2011 11:01


Silenbloky ale hodně se sypou ty tyčky stabíku které po letech jdou na sucho jelikož voda a sol se dostane všude.
Já měnil včera celou zadní nápravu to byl zážitek...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

13.05 2011 12:40


jizan.com:
Silenbloky ale hodně se sypou ty tyčky stabíku které po letech jdou na sucho jelikož voda a sol se dostane všude.
Já měnil včera celou zadní nápravu to byl zážitek...

Jsem asi blbej Máš na mysli ty céčka?
Koukám na to a na D3 nejdou sehnat silenbloky sabiku nebo co? Nevidim to jako samostatnej díl v Etce
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.05 2011 12:47


Pokud jde o přední nápravu tak musíš hledat, nejvíce trpí horní ramena, mě taky vržou když je horko a to je mám skoro nové.
Nedoporučuji měnit jen silneblok, rameno nestojí ranec v náhradě a čep už na tom po letech taky nebude nejlépe.
Ideál je zajet STK* tam ti to udělají na třesáku téměř zadara a a spíš půjde vidět odkud to jde.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

13.05 2011 13:11


To si taky myslím. Když jsem měnil vršky tak jsem zjistil že jsou v háji právě ty čepy. Byla tam pěkná vůle. Taky se to projevovalo pěknejma vibracema do volantu oklo 100 Km/HOD*. Holt kvalita made in Moog.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.05 2011 13:16


Bohužel za to nemůže ani moog ani lemforder, ale naše cesty v kombinaci s 18,19,20 a víc palců kola.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

13.05 2011 13:26


jj silnice a velký disky to je u nás vražda. Zimní mám 18" a letní 19" a je to brutální rozdíl...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 171 kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2006 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a2dp a3 a3 8l a3 8p a4 a4 cabrio audi radio barvy dratu draty kabely a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afn afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a3 sportback left rear light chyba audi a4 audi a4 b7 radio mmi audi a5 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caga cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dl501 dobíjení doklady dotaz dovírání dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g052529a2 g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hudba hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky p2015 p2016 palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v10 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email