Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 11 kvě 2024
Celkem je zde 591 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DoLy
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 443
Online návštěvníků
Návštěvníků: 587
Uživatelů: 4
Celkem: 591

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

05.10 2010 21:28


Dobrý den. Měl bych dotaz jestli někdo nemáte chip od této firmy. Jedná se o motor 1.9 TDI 81kw
Na stránkách píšou zvýšení výkonu o 22kw na 103kw a točivého momentu z 235 na 285Nm.
Co na to spotřeba a spojka? Stačí normální nebo je potřeba větší?

Co kouřivost?

Díky za rady a zkušenosti
Naposledy upravil jmarek dne 22.10 2010 22:49, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





05.10 2010 21:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

06.10 2010 11:23


jmarek: tenhle motor jsem nechal dělat bráchovi (má ho v passatu) a nechal jsem to u sportmotor.cz (u AK máš na ně dokonce slevu). maximální spokojenost, nemá jediný problém se spojkou (originál spojka a najeto 170tis. km) a spotřeba plus minus podobná. jen říká že se ten motor neskutečně zvedl, hlavně např. při předjíždění na pružné zrychlení, prostě se hodně smázne ta největší slabina toho motoru. určitě bych do toho šel, jen ur tuning neznám, ale jak píšu, sportmotor ověřen.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

06.10 2010 23:06


Ahoj a nevíš přibližně jaká spotřeba mu zůstala? Já aktuálně jezdím za 5,3 - 5,6L. To ale asi nelze srovnávat váhově s passatem. Pokud by se to trošku zvedlo tak nevadí. Co kouřivost? Kolik má ted výkon po úpravě?
Díky za reakci
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.10 2010 7:38


jmarek: také mu slibovali kolem 102-103kw a 290Nm i když mu nakonec napsali asi 280 nebo 285Nm. na brzdě to neměl ale určitě to plus minus nějaký koník bude. je to dost podobný, tenhle základní chip je pro tyhle motory léty odzkoušen a toto zvýšení je pro motor bezpečné a optimální. s tou spotřebou bych kecal, on někdy říká že jede kolem čtyřech litrů jindy za šest, záleží na stylu jízdy, ale spotřeba je dle stylu jízdy, určitě nepocítíš žádné razatní zvýšení nebo snížení. kouřivost překvapivě dobrá, na to že ten motor sám o sobě v sérii trochu kouřil tak se o moc víc nezvedla, snad možná jen při max. výkonu to trochu víc začoudí, ale na 96 a 125kW motory to ani zdaleka nemá v množství dýmu .
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

07.10 2010 16:00


podivej nekoukam od kud jsi ale pokud chceš čip najdi si firmu ktera ti změři vykon před upravou, to že máš v pap,81 to je min. určo máš vic pokud nemáš mil. kil.pak po upravě bez brzdy do toho nechod, a spojka jen čip vydrži další upravy pak musíš probrat s profiky a na to jsou fora, ti kluci vi o čem píšou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

07.10 2010 16:09


alf.66:
jasne hend stim na brzdu kde vyplazne dalsich 15kulíků a hend dvakrat jeste jednou predem ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.10 2010 16:55


osobně si také myslím, že pokud je ověřená firma - u nás na tdi bych věřil třeba - dieselpower, cimbu, sportmotor či možná i bitpower pak bych měřit výkon nenechal a pokud budu chtít 100% jistotu tak si u firmy která chipuje výkon měřit už tuplem nenechal, brzda se nechá nastavit různě a určitě bych si to přeměřil sám u jiné firmy která měří výkon. pak mám průkazné neovlivněné výsledky.

ale znám kámoše, který nechal chipovat 96kw passata na 120kw od garážisty co si tím přividělává za pár korun a jen mu to kouří a nejede, ujel mu i brácha s tím jeho passatem 81@103kw
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

07.10 2010 19:36


No právě brzda je dost drahá... Ale je zas pravda že bez ní člověk nikdy neví Může to být pocitově lepší
nahoru

sponzor





07.10 2010 19:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

07.10 2010 19:55


ja mam auto po upravě softu, brzdy jsem měl před i po zadarmo, mechanik mi 3 hodiny kontroloval auto jestli je pro danou upravu schopno, po dvou letech se mnou na jakoukoliv otazku okamžitě komunikuje, bez problemu poradí a jestli jsem dal o 2tácy vic než tomu co to dělá u lidlu? tak to v žadnem připadě nelituji.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

07.10 2010 20:59


lordmystic:
ujel mu i brácha s tím jeho passatem 81@103kw


Tady je článek zrovna o passatu s tímto motorem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

08.10 2010 15:45


jinak čip by měla být finální a jedna s posledních ůprav motoru dle odborníků(pokud nechceš začít a skončit čipem) a vše nechat seriový... ne první ůprava,protože s jakýmkoliv novým komponentem musíš opět ladit software a jiný vostřejší komponenty jako je sání,turbo,intercooler,vstřiky atd. dávaj motoru větší dynamiku než čip

na tdi je totiž nejdůležitější vstříknutí paliva do válce,takže větší trysky mají více dírek,lepší vstřikovače maj karbonem potažený tělo,to znamená menší tření a motor při perfektním roztříknutí zpracuje veškerou naftu a ne jako u origo trysek kdy rostříknou hovno a spíš to tam nateče okolo a půlka zpět do EGR

Naposledy upravil TAVIC dne 08.10 2010 16:43, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.10 2010 16:04


TAVIC: naprostý souhlas, já to udělal blbě a teď narážím na tyto problémy. nechal jsem chip, teď chci výfuk což by ani nevadilo ale pak chci větší turbo a budu muset nechat zase upravit mapy a možná nějaké další věci. ale neplánoval jsem původně nějaké další úpravy takže tak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

09.10 2010 17:29


A kolik máš najeto kilometrů? Nebylo by lepší v první řadě vyměnit vstřikovací trysky a při tom dát rovnou větší? S tryskyma POWERPLUS 764 dosáhneš zvýšení výkonu o cca 20 PS.

Ze zkušenosti doporučuji si nechat změřit výkon vždy před a po úpravě! Jméno úpravce zde nehraje kolikrát velkou roli.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

09.10 2010 18:20


no konečně se ozval někdo zkušeny, ja taky začal od konce ale kdo mohl tušit že budu chtit vic, a víc ale dobry upravce ti to pak uděla po domluvě za facku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

09.10 2010 19:54


Dukes:
A kolik máš najeto kilometrů? Nebylo by lepší v první řadě vyměnit vstřikovací trysky a při tom dát rovnou větší? S tryskyma POWERPLUS 764 dosáhneš zvýšení výkonu o cca 20 PS.


Najeto mám 147tis ale netuším jak hodně reálné ty km jsou. Nejsem první majitel. Ale auto nekouří, nežere.
Nad výměnou trysek jsem uvažoval ale UR to nemá v nabídce. A navíc nevím jestli se nezvedne spotřeba?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

09.10 2010 22:31


das minimalne bura za chiptuning, osmicku za trysky, a resis to ze se ti trochu zvysi spotreba?
nahoru

sponzor





09.10 2010 22:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

09.10 2010 22:53


lordmystic:
jmarek: také mu slibovali kolem 102-103kw a 290Nm i když mu nakonec napsali asi 280 nebo 285Nm. na brzdě to neměl ale určitě to plus minus nějaký koník bude. je to dost podobný, tenhle základní chip je pro tyhle motory léty odzkoušen a toto zvýšení je pro motor bezpečné a optimální. s tou spotřebou bych kecal, on někdy říká že jede kolem čtyřech litrů jindy za šest, záleží na stylu jízdy, ale spotřeba je dle stylu jízdy, určitě nepocítíš žádné razatní zvýšení nebo snížení. kouřivost překvapivě dobrá, na to že ten motor sám o sobě v sérii trochu kouřil tak se o moc víc nezvedla, snad možná jen při max. výkonu to trochu víc začoudí, ale na 96 a 125kW motory to ani zdaleka nemá v množství dýmu .


Pokud budeš jezdit před i po chipu +- stejně tak spotřeba může i klesnout ale proč tedy chipovat když ten výkon nebudeš využívat.Ale spíše se ti spotřeba zvedne jelikož tě to auto začne více bavit
Pokud 96 kw motor upravený pouze softem čoudí tak nevím jestli je to dobrá úprava.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

10.10 2010 10:28


jmarek:
jak pise kolega ..spotreba ti pri normalni jeizde je schopna klesnoutaz od 2 litra protoze to nepotrebujes tak tocit a diky lepsi vstrikovacum motor spali veskerou naftu, ale v realu na to budes chit vic slapat a pak zere samo ze vic..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.10 2010 11:04


těm dvoum litrům určitě nevěřím, kor u 81kW tdi které má již tak nízkou spotřebu (to by jezdil za tři litry!). neklesla o dva litry ani mě na tdci 96kw, možná max. o litr o který se to hned zvedlo když jsem dal širší pneu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

10.10 2010 11:09


lordmystic:
samozřejmě jak kterej motor. ty max dva litry u 66kw 4rychlostni automat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

10.10 2010 14:16


nechci se do toho vmesovat ale proc chipovat auto u pochybnejch firem UR tuning nikdy sem o nich neslysel kdyz na v CR na diesl je tu jednoznacny expert dieselpower.cz ???

jejich ceny se my zdaji bejt velice slusne....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.10 2010 14:29


avatar: také můj názor, ale předpokládám že jmarek k ur tuning má nějaký bližší vztah že chce právě tuhle firmu, jinak bych určitě také vybral dieselpower.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

10.10 2010 17:47


jmarek:


Najeto mám 147tis ale netuším jak hodně reálné ty km jsou. Nejsem první majitel. Ale auto nekouří, nežere.
Nad výměnou trysek jsem uvažoval ale UR to nemá v nabídce. A navíc nevím jestli se nezvedne spotřeba?


UR tuning dělá opravdu je chiptuning a montuje přídavný řídící jednotky.

Spotřeba je jak už tu někdo napsal závislá na jízdním stylu. Díky vyššímu výkonu a kroutícím momentu se dá v některých režimech jízdy i ušetřit nějaká ta desetinka.
Trysky POWERPLUS navíc mají oproti standardním tryskám vylepšenou konstrukci, která přispívá k lepšímu rozprášení každé dávky paliva.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

10.10 2010 18:49


jmarek: Výměnu trysek má málokdo v nabídce. ale když si je koupíš, měl by ti je vyměnit každej lepší servis. Já sem si to třeba dělal sám podle přesnýho návodu na foru dieselpoweru, a to se tim neživim. nic na tom neni. vyndáš vstřiky, rozebereš vyčistíš od sazí, dáš nový trysky složíš zpátky a jedeš. Potom by to měl ale už chipovat někdo kdo má chip na to upravenej. nejlíp přímo individuální software.
nahoru

sponzor





10.10 2010 18:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

11.10 2010 11:41


lordmystic:
avatar: také můj názor, ale předpokládám že jmarek k ur tuning má nějaký bližší vztah že chce právě tuhle firmu, jinak bych určitě také vybral dieselpower.


Přesně tak. Mám možnost mít ten chip za lepší cenu než mají na webu. Jinak bych o nich neuvažoval.

deejayvenca:
jmarek: Výměnu trysek má málokdo v nabídce. ale když si je koupíš, měl by ti je vyměnit každej lepší servis. Já sem si to třeba dělal sám podle přesnýho návodu na foru dieselpoweru, a to se tim neživim. nic na tom neni. vyndáš vstřiky, rozebereš vyčistíš od sazí, dáš nový trysky složíš zpátky a jedeš. Potom by to měl ale už chipovat někdo kdo má chip na to upravenej. nejlíp přímo individuální software.


Diselpower a vymena vstriku by se me libila ale je to prece jen trosku z ruky. Mam to k nim pres 300km. Tady ve východních čechách o nikom kvalitním nevím...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

11.10 2010 11:42


jmarek: Dyť píšu že nemusíš jezdit k nim, pošlou ti je poštou a pak ti je vymění "kdokoliv"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

11.10 2010 13:07


Jasný ale samotný trysky jenom? Trysky se mění a k tomu úprava softu přeci ne? A to si doma asi neudělám sám...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

11.10 2010 18:44


jsi vzdy vpomenu jak sem jel se smartem na chip do nemecka az za frankfurt 600 tam 600 km zpet ))). jedinej duvod byl nikdo to tady v CR proste v te dobe neumel udelat poradne )))
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

11.10 2010 18:46


jmarek: Já měl taky motor jako máš ty, konkrétně AFN, a vyměnil sem jen trysky a znát to teda bylo. už jenom z hlediska "údržby" na tom nic nezkazíš. výkon sem něměřil ale 96 kW superba sem stíhal místama i předjížděl. (dálnice)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

11.10 2010 20:47


tak máš spoustu dalších humpolec, chipforum, a spousta dalších, dobrych tady to neřeš, najdi si forum přimo o tom tam jsou profici.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email