Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 17 června 2024
Celkem je zde 274 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Darius32
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 504
Online návštěvníků
Návštěvníků: 274
Uživatelů: 0
Celkem: 274

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





06.12 2007 13:54


Takže diagnostika nic neukázala,ale mám problém.Ráno nastartuju v pohodě,někde dojedu vypnu na 10 minut nastartuju v pohodě,ale jak to nechám třeba hodinu stát tak mám problém nastartovat dlouho točím aby to chytlo.co to může být
nahoru

sponzor





06.12 2007 13:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.12 2007 14:04


jako mas teplotu motoru kdyz to nechce chytit?
ani teply ani studeny co?
videl bych to na spatny michani smesi mozna.. muze byt problem v cidle ktery nehlida diagnostika?
nahoru

Anonymní





06.12 2007 14:16


vmike:
jako mas teplotu motoru kdyz to nechce chytit?
ani teply ani studeny co?
videl bych to na spatny michani smesi mozna.. muze byt problem v cidle ktery nehlida diagnostika?

jaké myslíš čidlo,teplotní jsem zkoušel ale nic.co se týká teploty motoru tak jsem jsi nevšim kolik ale motor je teplý
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.12 2007 14:23


jj presne teplota motoru muze byt spatne vyhodnocena a podle ni se samo davkuje pomer paliva a vzduchu(smesi).. moc bohaty nebo chudy..
nebo potom klapka nasavanyho vduchu ale ta by asi ukazala na vagu chybu...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.12 2007 14:26


taky me napadla vaha vzduchu..
bych zkusil vse co ma na pomer smesi projit a vycistenim nebo kontrolou bys nemel nic pokazit
co svicky?
jakej mas motor? 12ventil nebo 30ventil?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

06.12 2007 14:28


no hlavne bylo dobry sdelit co to mas za motor, typ
nahoru

Anonymní





06.12 2007 14:30


motor 2,8quattro 12 ventil typ aah
svíčky v pohodě
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.12 2007 14:38


tam ti jeste podle me diagnostika vschno nerekne jako u novejsich kar...
luciferka se startovanim nemela treba problem ale moc to nejelo, liny a studeny cvrlikalo... vymenili sme cidlo klepani - vohen.. cidlo ael hlasila diagnostika, bylo to lepsi a pak sme vycistili vahu vzduchu a plamenomet...
jede jak cyp! volnobeh trosku kolisa ale taky novy svicky a rozvody a vse se jevi jako okej..
chcu rict ze fakt na diagnosstiku se v tomhle spolihat jednoznacne nejde..
nahoru

sponzor





06.12 2007 14:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.12 2007 14:38


vmike:
tam ti jeste podle me diagnostika vschno nerekne jako u novejsich kar...
luciferka se startovanim nemela treba problem ale moc to nejelo, liny a studeny cvrlikalo... vymenili sme cidlo klepani - vohen.. cidlo ael hlasila diagnostika, bylo to lepsi a pak sme vycistili vahu vzduchu a plamenomet...
jede jak cyp! volnobeh trosku kolisa ale taky novy svicky a rozvody a vse se jevi jako okej..
chcu rict ze fakt na diagnosstiku se v tomhle spolihat jednoznacne nejde..


kua sem zapom - v coupe ma stejne motor co ty:)
nahoru

Anonymní





06.12 2007 14:55


právě že váha je vyčištěná,jak říkáš diagnostika moc neřekne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 17 | Témat: 1

06.12 2007 15:01


milk:
právě že váha je vyčištěná,jak říkáš diagnostika moc neřekne

Vyčistit, vždycky nepomůže... . Skoušet, skoušet, sk......
nahoru

Anonymní





09.12 2007 12:21


Takže dík za rady ze kterých jsem se nic nedozvěděl v pondělí jedu k dost dobrému elektrikáři a doufám že nato přijde,budu informovat
nahoru

Anonymní





13.12 2007 14:39


takže auto stálo dva dny a nic se nového neudálo prostě mechoši kteří nic neví když jim to pc neukáže tak nevěděj kde maj šáhnout uvidíme příští týden
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

13.12 2007 18:22


Podle mě teplotní čidla.
Tyhle jedny z prvních MPI* jsou citlivé na cokoli, jak malá děcka!
Diagnostika je o ničem, otrocky měřit odpor teplotních čidel v závislosti na teplotě atd. Dělá to hodně!!
nahoru

Anonymní





28.12 2007 14:13


Takže jsem byl a konečně to klaplo opět na vagu a ukázalo to tyhle chyby-16885 signál rychlosti vozidla,16506,00600 potenciometr,01271,01272.Ted jen rozlouskat co to je za chyby.Ví to někdo.jo a píšu do thoraxu jaký jsou tam čuráčci že jim to nic neukázalo za 400kč svině
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

28.12 2007 14:39


16506 - Throttle valve potentiometer -G69
Potak polohy plynu.
Open circuit or short to earth in signal wire between -G69 and engine control unit
- Voltage supply for -G69 defective
- -G69 defective
-- Loss of power
-- Engine running problems

00600 - takovy kod neexistuje.
-------------------------
01271 a 01271 Jsou klimacka.
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty
01272 - Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Central Flap (V70) falty
nahoru

sponzor





28.12 2007 14:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

28.12 2007 14:53


the second: je dobre te videt zase zpet v plne informacni sile
nahoru

Anonymní





28.12 2007 14:58


The Second:
16506 - Throttle valve potentiometer -G69
Potak polohy plynu.
Open circuit or short to earth in signal wire between -G69 and engine control unit
- Voltage supply for -G69 defective
- -G69 defective
-- Loss of power
-- Engine running problems

00600 - takovy kod neexistuje.
-------------------------
01271 a 01271 Jsou klimacka.
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty
01272 - Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Central Flap (V70) falty

00600 je je to potenciometr na ovládaní teplo těmi tunely tzv.motorek jinak co jsi napsal dík ale moc tomu nerozumí kdyby jsi to napsal česky.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

28.12 2007 22:13


Aha, tak promin.

Profesionalni prekladatele prominou.

16506 - Potenciometr polohy plynu -G69
Jde o vec pod skrtici klapkou. Pri nulove pozici musi cvaknout mikrospinac jako kdyz kliknes mysi. Mel by to byt plochy 6pinovy konektor.
Mozne zavady dle popisu:
Rozpojene vedeni nebo zkrat mezi konektorem a ECU* (ridici jednotkou)
Problem s napajenim.
Vadny Potenciometr.
Zkontroluj konektor. Zkontroluj napeti na pinech. Mozna nekde najdu zapojeni. Takze napeti by melo jit namerit mezi pinem 1 a 2 (2 a 4 je zem).

00600 - takovy kod neexistuje.
-------------------------
01271 a 01271 Jsou klimacka.
01271 - Motorek Klimatizace* V68 (ovladani teploty) vadny. (Mozna zasekly motorek - na 99% uhliky)

01272 - Vedeni/koentory do motorku - centralni klapky V70 vadny. Tady bych sacoval vykoplej konektor - skriplej a ulomenej kabel...

Na obrazcich vidis, ktere motorky to jsou. Ta V70 je solidni osirek - me ten motorek zlobi - nejezdi v celem rozsahu. Ani po resetu Klimatizace* do zakladniho nastaveni. Ale jsem proste linej tak hluboko kopat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

28.12 2007 22:17


Kriznik:
the second: je dobre te videt zase zpet v plne informacni sile

Dik, ale ja jsem lempl. Treba sem jednou najde cestu HardCoreMan - elektrotechnik telem i dusi (a hlavne s kopou volneho casu, aby provedl reverzni inzenyrink)
nahoru

Anonymní





29.12 2007 9:39


The second-tak zatím dík
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

29.12 2007 13:19


milk - thorax to jsis vybral fakt dobře
nahoru

Anonymní





11.01 2008 13:38


Takže OPRAVENO A ODSTRANĚNO a můžu říct ani jeden jste se netrefil ani čidlo a nic takového a diagnostika úplně na nic.Čím tooooo oooo
nahoru

Anonymní





11.01 2008 15:27


nahoru

sponzor





11.01 2008 15:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





11.01 2008 15:35


FrantaCech:

Takže po všech měřeních a různých triků bylo zjištěno že mám všech 6 vstřiků špatných a že se tohle málo stává.takže opět mě se přisralo.Jinak opravil to úplně někdo jiný.jinak vstřiky sehnal starší dobré kus za 400kč což myslím je dobrá cena .Takže + zjištování co stím je jsem za to vše platil 5 klacků.zdá se vám cena ok.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

11.01 2008 18:43


milk:

Takže po všech měřeních a různých triků bylo zjištěno že mám všech 6 vstřiků špatných a že se tohle málo stává.takže opět mě se přisralo.Jinak opravil to úplně někdo jiný.jinak vstřiky sehnal starší dobré kus za 400kč což myslím je dobrá cena .Takže + zjištování co stím je jsem za to vše platil 5 klacků.zdá se vám cena ok.

Cena v poho podla mna - ak to uz startuje OK, tak je ta cena uplne super
Co konkretne sa menilo? Trysky, alebo cele vstrekovace?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.10. 2007
Příspěvků: 39 | Témat: 1

11.01 2008 19:13


Tak já pro změnu opět nemůžu nastartovat viz. moje příspěvky v sekci Všeobecné:Odvzdušnění palivové soustavy A6 2,5 TDI*.Ve středu odpoledne jsem auto odstavil v práci na parkovišti a druhý den ráno po 16cti hodinách stání jsem opět nenastartoval Takže dneska odtah do AutoBayer Slavkov a po neděli uvidím co řeknou.Jestli to zase jen odvzdušní a nic nenajdou jako minule,tak nevím jak se na tu káru mám spolehnout!26.ledna mám odjíždět na hory a s takovou závadou nezávadou to bude těžká loterie.Podotýkám,že jsou vyměněny přívodní i přepadové hadičky z palivového filtru+filtr+přepadové hadičky mezi válci.Už nevím co vyměnit.Podávací čerpadlo v nádrži a celá nádrž je čištěna asi před měsícem,kdy jsem natankoval asi špatnou naftu,která smrděla jako hovna a tekla jako med.Od té doby se to sere a nikdo na to nemůže přijít.Díky za každou informaci,která povede ke znovuzprovoznění mého jinak krásného mazlíka.
nahoru

Anonymní





11.01 2008 19:20


wakko:

Cena v poho podla mna - ak to uz startuje OK, tak je ta cena uplne super
Co konkretne sa menilo? Trysky, alebo cele vstrekovace?

celé
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

11.01 2008 20:36


milk:

celé

No potom je to podla mna uplne skvela cena
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

11.01 2008 20:41


mikl:
Tak já pro změnu opět nemůžu nastartovat viz. moje příspěvky v sekci Všeobecné:Odvzdušnění palivové soustavy A6 2,5 TDI*.Ve středu odpoledne jsem auto odstavil v práci na parkovišti a druhý den ráno po 16cti hodinách stání jsem opět nenastartoval Takže dneska odtah do AutoBayer Slavkov a po neděli uvidím co řeknou.Jestli to zase jen odvzdušní a nic nenajdou jako minule,tak nevím jak se na tu káru mám spolehnout!26.ledna mám odjíždět na hory a s takovou závadou nezávadou to bude těžká loterie.Podotýkám,že jsou vyměněny přívodní i přepadové hadičky z palivového filtru+filtr+přepadové hadičky mezi válci.Už nevím co vyměnit.Podávací čerpadlo v nádrži a celá nádrž je čištěna asi před měsícem,kdy jsem natankoval asi špatnou naftu,která smrděla jako hovna a tekla jako med.Od té doby se to sere a nikdo na to nemůže přijít.Díky za každou informaci,která povede ke znovuzprovoznění mého jinak krásného mazlíka.

A pozeral si na tu priehladnu hadicku od filtra do vstrekovacieho cerpadla? A je vymeneny termoventil na filtri? Alebo aspon gumicky co ho utesnuju? Toto je velmi casta zavada veduca k zavzdusneniu.
Niektori ludia ako riesenie takehoto "neriesitelneho" zavzdusnenia pouzivaju spetny ventil, na dieselpower.cz a mozno aj niekde tu je to popisane... ale najskor by som pozrel ako to vyzera v tej privodnej hadicke po vypnuti motora a par (10?) hodin potom, ci sa tam objavia viacere bublinky, a skusil vymenit ten ventil na filtri cez ktory ideu odpadove hadicky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email