Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 9 kvě 2025
Celkem je zde 104 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zerukolacee
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 188
Online návštěvníků
Návštěvníků: 101
Uživatelů: 3
Celkem: 104

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

24.09 2010 10:18


Ahoj, Má takový dotaz. Zdá se že na motoru mi odešli silentbloky při prudké akceleraci se ozívají rány. A při nastartování nebo vypnutí motoru se motor ožene. Chtěl sem se zeptat Na A4 1.9 TDI* 96 Kw Motor AWX je jeden silenblok se senzorem klepání. Ten je na levo. Stojí cca 2600,- problém je že ten pravý je bez senzoru. Originál pravého silenbloku v etce nelze objednad asi se už nedělá ale je za něj náhrada. Ta stojí ovšem víc než ten stím senzorem.

Takže můj dotaz zní. Na auto kelly jsem našel jeden pravý silentbok ale pro motor AVF... Myslíte že je stejný? a půjde nahradit stojí totiž jen 1600. Levý se senzorem radši koupím od audi není o moc drahý cca o 300 stovky.

Další dotaz je ten je možné že by mi tento senzor na silenbloku snížil otáčky při nastartování na tu nejnižší mez 840 otč/min a pak se vrátili do normálu?Vag nic nehlásí takže.... divný co? Jeden automechanik mi říkal že sou silenbloky OK a druhý že už sou načnutý. To je dilema co? Tak co dál Díky za rady, porady, názory, za vše jsem vděčen ptž. jsem už bez nápadu.
nahoru

sponzor





24.09 2010 10:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

24.09 2010 12:03


To nemáš v pytli silentbloky ale setrvák.U těch silenbloků se pozná lehce ,že jsou vyteklý,to na tom jednom není senzor ale ovládání tuhosti,jinak k sehnání jsou měnil jsem je nedávno akorát VW změnil OEM čísla,můžu ti je poslat ale až po víkendu ,krabice od nich mám na chalupě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 18 | Témat: 3

24.09 2010 12:28


Zkontroluj ještě uložení převodovky, mě to dělalo taky. Při prudkém přidání a ubrání plynu z volnoběhu na 2 rychlostní stupeň mě to pod autem klepalo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 18 | Témat: 3

24.09 2010 12:45


No a ke druhému dotazu: zkontroluj VAGEM kanál 13, dávkování vstřikovačů, ulož sem LOG. Hodnoty se nesmí extrémě lišit, jinak jednotka se snaží vadný vstřik doplňovat. Projevuje se to také chvěním motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

24.09 2010 12:50


Setrvační vylučuju protože je Týden nový
Vag nemám ale co mi mechanik kontroloval vstřiky tak sou ok a VAGina by hned napsala závadu ne?
Ale kdo ví..
Jo jinak mám takový pocit taky na vnitřní klouby poloosy.
Občas při jízdě když zatočím třebas na parkovišti mám pocit že z pravé strany něco jako by hrkne a kolo podsekne. Takže první budou ty poloosy na kontrolu ty je snadné zkontrolovat jestli nejsou klouby v pr*eli. Poté vyměním silentbloky protože ty vybrace ukazují na ně. Jo čidlo chladící kapaliny sem taky měnil (to kvůli těm otáčkám) Auto vibruje i při 1900 otáčkách jen teda páka.. To uložení Převodovky je prej taky OK. Spíš si myslím že je to někde mechanická závada.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 18 | Témat: 3

24.09 2010 13:07


Právě že tato závada se nevypisuje, protože ty ostatní dobré vstřiky se snaží doplnit ten špatný.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 18 | Témat: 3

24.09 2010 13:17


No to podseknutí kola může mít víc příčin (poloosy klouby jak píšeš, uložení tlumičů, uložení motoru a převodovky a v neposlední řadě rozměr PNEU.) Doporučuji pořádně zkontrolovat všechny díly ať zbytečně nevyměníš 1/2 auta.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

24.09 2010 13:41


V kanálu 13 nesmí být věší srozdíl mezi dávkou vstřiků -+1 ale to nebude ten problém protože to se projrvuje hlanně na volnoběh,ta Převodovka* to být může ,koukni jak vypadá ten držák vazdu,potom by to mohl být ten silentblok vředu co do něj zapadá ten držák na olejový vaně.Ty tripoidy jen tak nepoznáš ,to už by musely bejt hodně ožvejkaný ale to by dělalo hroznej bordel a homokineťáky by si poznal do každý zatáčky..Řekl bych ře tam bude něci zmrcasenýho při tý výmšně toho setrváku,něco asi nesedlo když tan tu převodovku vracel.
nahoru

sponzor





24.09 2010 13:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

24.09 2010 14:09


Každopádně děkuji za názory ale tý převodovce či setrvačníku bych se vyhnul dělalo to i před výměnou. Akorát po výměně mi přestalo auto cukat v rozjezdu . Spíš možná to uložení tý převodovky. a ten držák tam vzadu, občas něco bouchne když při záběru v koloně hned pustím spojku tak se ozve takový LUP!.
A to při tý akceleraci to dělá BUM BUM BUM jako by prokluzovala spojka ale dělá to jen z 1300 nebo 1400 otáček ze dvojky a to musím trošku přidupnout. Jinak to dělá jen do kopce v tý dvojce. A to cukání při 1800 spíš na rovině do kopce mám trošku víc sešláplý plyn tak jsou ty vybrace menší.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

24.09 2010 15:52


Jak ti tam jdou kvalty ,hlavně ta dvojka?Nekope náhodou nazpět?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

24.09 2010 18:20


Jako cejtim že 2 a 3 jdou malinko přes zuby ale nevyskakuje nevraci jen 4 cuká
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

25.09 2010 9:32


Jo tak ať si dá s převodovkou repete aby sedla kulisa ,přesně to jsem měl po výměně setrváku a taky klepala řadička jak sviňa.Normálně to bylo citlivý na teplotu jak svň,Když to bylo studený tak v poho ,jakmile se to zahřálo tak to ztěšklo ,normálně se ani nevracela šalcka ze strany do středujak to dřelo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

25.09 2010 9:53


To mě se v pohodě vrací ze středu nebo můžu sní naprosto v poho zakvrdlat doleva do prava v neutrálu ani to nedře a nepříjde mi že by to šlo ztuha. To řazení a ty vybrace páky to dělalo i před výměnou setrvačníku. Proto jsem ho taky měnil v domění že je to odcházejícím setrvačníkem. Já fakt tipuju ty silenbloky. Dneska sem najel na retardéry za jedna cca 15 kmh a auto se celý zaklepalo a po chvilce to přešlo. Nebo když brzdím a najednu na hrboly tak motor se podl emě o něco opře a zavibruje. Tohle je nejhorší je to určitě nějaká mechanická závada. Ty silentbloky by měl mám pocit taky VAg ukázat.. díky tomu čidlu.. Já se snad už zblázním
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 190 | Témat: 7

26.09 2010 12:56


Teď jsem řešil Passata 1,9TDi PD, pán chtěl vyměnit silentbloky na motoru, příznaky naprosto stejné, jak jsou tady popsané. Při nastarování sebou motor škubnul a rána, při vypnutí to též. Nakonec jsem našel chybu u držáku převodovky, 2 šrouby vytřepané pryč (nebo je tam někdo nedal, to nevím) a třetí šroub ustřižený. Navařit matku, vytáhnout šroub ze závitu, nové pevnostní šrouby a vše je v pořádku. Silentblokami motoru to fakt být nemusí, ikdyž to tak vypadá...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

27.09 2010 8:02


Už se blížím Vypadá to na silentbloky převodovy či zavěšení převodovky. Při jízdě když se rozjíždím a rychle sešlápnu spoku auto povolí a uprostřed středového tunelu to lupne. Tak držte palce když na to přídu napíšu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

27.09 2010 8:38


Dava: Presne jak pises. Vetsinou jsou to povolene drzaky. Malokdy jsou ty silentbloky vymlacene (utrzene) tak,aby to takhle mlatilo.
nahoru

sponzor





27.09 2010 8:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 190 | Témat: 7

28.09 2010 18:20


karel.scorpion: Tak jsem rád, že Vlasta má stejné zkušenosti, tak zvednout auto a zaměřit se na uchycení převodovky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email