Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 509 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 509
Uživatelů: 0
Celkem: 509

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 13

03.08 2008 1:11


Zajímal by mě Váš názor na novou politiku firmy Audi, která se odhodlala do sportovního vozu Audi TT 2. generace použít kromě benzinových verzí i prozatím jednu dieselovou 2.0 TDI* se 170 koňmi a quattrem, později má přijít i 140ti koňová bez quattra (dieselový agregát (12ti válec) má rovněž přijít i do "Audi R8").

Na diskuzích u recenzích tohoto modelu (Audi TT TDI*) je řADA* rozporuplných názorů. Jak to vidíte tedy Vy?

Můj subjektivní názor:
Osobně za sebe mohu říci, že na dieselovou variantu se moc těším...

Budu muset počkat nějaký ten rok, než si koupím ojetý vůz audi tt TDI* 2. generace v provedení coupé, který se vyrábí i v S-Line úpravě, jak jsem zjistil na Internetu, pokud to je relevantní informace. Na nový prostě nemám, což přiznávám, ale auto jsem si nějak zamiloval a jsem odhodlaný si jej také koupit dříve nebo později. Čas ověří a ukáže, jaké vůbec bude nové tétéčko co se týče kvality a zpracování, takže není ani kam spěchat. Mohu dojít i k názoru, že tento vůz pak nebude pro mě vhodným kandidátem, kdo ví. Zatím tento názor nesdílím.

Proč je tedy pro mě diesel v tétéčku tak důležitý a dávám mu prioritu před benzinem? Mám trošku jiné požadavky než obvyklý majitel takového vozu, který si jej kupuje většinou jako druhý vůz, jezdí s ním málo, většinou v létě, a tak se na spotřebu moc nedívá a užívá si hlavně jízdy a pěkného benzinového zvuku linoucího se z motoru. Samozřejmě, že mohou existovat i výjimky, které s tétéčkem jezdí celoročně. To nikomu neberu.

Proč audi tt a ještě k tomu v dieselu?
1. kombinovaná spotřeba 5,3 l/100 km u verze coupé - jezdím často dálnice, a to celoročně a bude to můj jediný vůz, prostě "tétéčko pro chudé";
2. moc líbivý a hezký design;
3. image řidiče (tzv. metrosexuál);
4. verze se 170 koňmi má quattro* - takže výborné využití v zimě;
5. nemám početnou rodinu, takže místo pro děti, ani zavazadlový prostor nebudu muset řešit, dva lidé se do auta včetně zavazadel na dovolenou "nějak" vejdou;
6. cena ojetého vozu nebude tak vysoká.

A teď zápory:
1. zvuk motoru;
2. dostačující, nicméně neobvyklá TDI* verze se 170 koňmi a quattrem, bohužel nejsilnějším benzinovým verzím se co do maximální rychlosti TDI* nevyrovná;
3. zájem zlodějů;
4. závist lidí a objíždění automobilu korunou apod.

První dva zápory nejsou pro mě podstatné, třetí a čtvrtý bod to je horší a člověk si takové auto musí pořádně pojistit, s tím musí počítat...

Tímto bych chtěl tedy oponovat těm, kteří říkají, že tétéčko musí být jedině v benzinu. Ano, máte pravdu, pokud k tétéčku přistupujete čistě jako ke sportovnímu vozidlu "na vyblbnutí". Berete-li to ale jako seriozní "užitkový sportovně laděný vůz", se kterým budete pravidelně jezdit a používat jej jako běžný vůz, nemusí to být už tak jendnoznačná pravda a nemáte-li přitom k tomu ještě dost peněz na živení vašeho drobečka, je diesel jasnou volbou. Co si budeme povídat, takové auto skoro nutí člověka, aby se mu šlapalo na plyn. U dieselu Vám vyskočí spotřeba tak o litr, maximálně dva, když ho budete hodně honit, tedy 6,5 až 7 l, u benzinu budete minimálně na 10 l, spíše 12 l a s dnešním neustálým zdražováním pohonných hmot to zrovna není nejlepší kombinace. To je pravděpodobně aspekt, který firma Audi vidí v dalších potenciálních zakázníkách, kteří by měli zajem o tento vůz, ale benzinové verze by "neuživili".

TAKŽE, PŘEČETLI JSTE SI MŮJ NÁZOR, MÁTE-LI JINÝ SUBJEKTIVNÍ POHLED NA VĚC, NAPIŠTE TO I PRO OSTATNÍ, JSTE-LI DOKONCE MAJITELEM TAKOVÉHO VOZU NEBO JSTE SE SVEZLI V BENZINOVÉ I V DIESELOVÉ VERZI, UVEĎTE MOTORIZACI A PODĚLTE SE O VAŠE DOJMY Z AUTA...

Děkuji za porozumění. Všechny Vaše kladné i negativní podněty mi budou přínosem.
nahoru

sponzor





03.08 2008 1:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

03.08 2008 16:20


Celkem s tebou souhlasím, jediný v čem si nejsem jistej, je jak na tom bude po pár letech se spolehlivostí motor 2.0 TDI* 170koní proti 2.0 TFSI*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 13

05.08 2008 7:37


No, na to jsem také zvědavý, ale jestli to budu kupovat až za pár let, tak už člověk bude snad vědět do čeho jde. Říkal jsem kamarádovi, že se mi líbí tétéčko a on mi řekl, že to si kupují jen ženské, metrosexuálové a gayové a že pro normálního člověka takové auto není, že si mám raději koupit audi a5. Nevím, nezdá se mi, že by si takové auto kupovali jen výše zmíněné "druhy" lidí, třeba se mýlím, rozhodně ani do jedné skupiny nepatřím.

Je pravda, kdyby tétéčko nevyšlo, tak bych pravděpodobně volil a5 nebo a4 opět v TDI*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.08 2008 19:35


HaryXXL: To jsou jen řeči. TT si koupí i tí, kteří chtějí něco jiného.
Ber to tak, že je to o stylu a i A5 je dobrá volba. No když nad tím přemýšlím tak bych asi šel do té A5.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

05.08 2008 21:44


TT určitě bych nevahal nad TT jinak A3 ale tu tady nikdo nezminoval.A ja sem přiznivec benzinu těm naftam nevěřim vim co sme si na dilně zažili s prvnimi motory z oktavky 2.0TDi.a tedkom už šlapou dobře ale mouchy byly.Naftza je pro ty co toho hafo naježděj.JA nastartuju a potřebuju jet spiš kratke vzdalenosti tak volim benzin.Ten je na to idealni.Diesly spiš pro ty cestovatele ale každeho věc je to muj nazor.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

05.08 2008 22:02


vy ste divný A8 4,2 TDI* mám odposlouchanou..jen težko po zvuku poznáte že se jedná o diesel ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

05.08 2008 22:18


m.i.v.:
HaryXXL: - jedině benzín - co s naftou v dnešní době ??
je to kurva drahé. ty motory to nedovedou vstřebat a když už to vstřebají, tak za cenu nových čerpadel, vstřiků, žhavících nesmyslů a dalších zbytečností
- nehledě k tomu, že když náhodou ráno potřebuješ vyjet dřív, tak vzbudíš celou ulici tím "lahodným" zvukem
-
ovšem - pokud jsi tak trochu masochista, tak nějaký V6 110kW je pro tebe ideální řešení
-
a teď vážně -- NAFTA PATŘÍ DO KAMEN

já raději budu jezdit s naftovým motorem než čumět blbě na počitadlo u benzinky, abych náhodou nepřebuřil částku za 200kč.
Mě spotřeba 5l/100 maximálně vyhovuje a co se týče živosti,mno raději ty benzíny moc nevychvalujte:-) Moc vám to nejezdí...
Naposledy upravil Siki dne 05.08 2008 22:19, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

05.08 2008 22:18


to by měl potom moc jednoduché
Naposledy upravil Siki dne 05.08 2008 22:45, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





05.08 2008 22:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

05.08 2008 22:39


tak ted si to napsal dvakrát tak to snad pochopí i ARC*
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.08 2008 1:14


Benzín. Jinak si kup cokoli co se Ti líbí a na řeči, že to kupujou jen ti a nebo támhleti se vykašli.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

06.08 2008 8:52


root:
Benzín. Jinak si kup cokoli co se Ti líbí a na řeči, že to kupujou jen ti a nebo támhleti se vykašli.

já bych to ještě jinak definoval...zkus si zjed s dieselem a benzínem no a potom dělej nějaké další závěry...Buď máš raději velký kroutící moment,pružnost a zátah v nízkých otáčkách,nebo raději vytáčíš motor. O ničem jiném to není....Haw
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 13

06.08 2008 9:49


Je pravda, že hodně cestuji, takže spotřeba 5 l/100 km je pro mě důležitá, v podstatě nejdůležitějším parametrem, proto jsem rád, že audi začala nabízet u takového sporťáku i dieselový motor. Pokud bych měl tétéčko jako druhé auto k občasným projížďkám, šel bych do benzinu, to je jisté. Každé má své pro a proti.
Někde jsem četl recenzi, že údajně zvuk u toho dieselu (u tétéčka) trošku poupravili, takže to nezní jako klasický diesel, ale je jisté, že benzinovému motoru o obsahu 3.2 litru se to zvukově prostě nemůže vyrovnat. Pro mě subjektivně je však finančně zajímavější mít raději malou spotřebu, než mít "vytuněný" zvuk auta, protože automobil nebudu mít na občasné projížďky, ale budu ho využívat jako "plnohodnotný vůz".
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

06.08 2008 22:20


Benzin forever!sem mlady na naftu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

06.08 2008 22:54


Stipl:
Benzin forever!sem mlady na naftu

přijeď se svým benzínem a dáme sprint!! potom jak zkončíš s utíráním okna od prachu ti řeknu kolik mi to žere na 100 a pojedu domů. Zatím
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.08 2008 23:42


Siki:
Ale jo proč ne, já mam sice jen 1.8 bez Turba, ale věřím, že 81kW předjedu ... já si tu trojku na 6ti tisících klidně podržím

HaryXXL:
Volil bych benzín. TT v dieslu znamená 2.0TDi, předpokládám, že proti tomu tedy zvažuješ 2.0TFSI.
To znamená ve
- spotřebě 5.1 (5.3 v Q) vs. 7.7 l/100km
- výkonu 170 vs. 200 koní
- ceně cca 25k vs. 17k euro

zdroj
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Spočti si svůj roční nájezd kilometrů, zvaž vysokou cenu nafty proti benzínu, né zas až tak velký rozdíl ve spotřebě, znatelný rozdíl ve výkonu a přihlédni k faktu, že 2.0TDi je zase jen důkaz o tom, že audi neumí od jisté doby dělat motory. A samozřejmně za cca 7k euro rozdilu v ceně budeš na benzín jezdit hodně, hodně hodně moc kilometrů HOWK
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

06.08 2008 23:47


jojo, root má pravdu. a navíc, jestli chceš jezdit jen po městě a často startovat, to se naftě moc líbit nebude. navíc sporťák, kterej se nedá vytočit, je... divnej
nahoru

sponzor





06.08 2008 23:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

07.08 2008 0:07


root:
Siki:
Ale jo proč ne, já mam sice jen 1.8 bez Turba, ale věřím, že 81kW předjedu ... já si tu trojku na 6ti tisících klidně podržím

klidně,proč né jediné co mně zatím na sprint dostalo byla 1.8T Q od Remixe..a nemám 81.ale 85 což je systém PD + 285 Nm:-) takže why not
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

08.08 2008 2:43


Siki:

přijeď se svým benzínem a dáme sprint!! potom jak zkončíš s utíráním okna od prachu ti řeknu kolik mi to žere na 100 a pojedu domů. Zatím


muzu taky prijet? ) Jinak k tematu, sel bych do benzinu, jakkoliv to TDI* bude kultivovane, benzinu se to nevyrovna, ten zvuk, moznost to tocit... A nedelejte si iluze o spotrebe, to rozhodne nebude 5 na sto To neni realne u zadneho dieselu. To byste museli jezdit porad 90 mimo mesto
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

08.08 2008 7:22


Mno pokrok nezastavis s tymto sa jazdi (a vyhrava) Le Mans

Audi Sport
Type: V12 leaning at 90°, type TDI*, alu
Position: Longitudinal, central AR, porteur
Valve gear: Double ACT, 4 soupapes par cylindre
Supply: Injection diesel directe TDI*
Ignition: Bosch MS14
Boosting: 2 Turbo* GARRETT
Engine torque: + 1100 Nm
Regime maxi: 5000 RPM for the race 5000 RPM
Horsepower 650 hp NC RPM
Restriction: 2 brides dia. 39,9mm

Este by stalo za to vypocut jazdzov, co oni na ten divny "nebenzinovy" zvuk a nemoznost vytacat do otacok.

Takze: benzin do zapalovacov!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

08.08 2008 8:13


Siki:

přijeď se svým benzínem a dáme sprint!! potom jak zkončíš s utíráním okna od prachu ti řeknu kolik mi to žere na 100 a pojedu domů. Zatím


aj já můžu přijet?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

08.08 2008 12:14


jo,přijeďte všichni,přijednom uděláme mini sraz
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

08.08 2008 15:48


Milos1:
Mno pokrok nezastavis s tymto sa jazdi (a vyhrava) Le Mans

Audi Sport
Type: V12 leaning at 90°, type TDI*, alu
Position: Longitudinal, central AR, porteur
Valve gear: Double ACT, 4 soupapes par cylindre
Supply: Injection diesel directe TDI*
Ignition: Bosch MS14
Boosting: 2 Turbo* GARRETT
Engine torque: + 1100 Nm
Regime maxi: 5000 RPM for the race 5000 RPM
Horsepower 650 hp NC RPM
Restriction: 2 brides dia. 39,9mm

Este by stalo za to vypocut jazdzov, co oni na ten divny "nebenzinovy" zvuk a nemoznost vytacat do otacok.

Takze: benzin do zapalovacov!


no jasne, tohle je auto specialne stavene na le mans, ale muzu oponovat - jezdi F1 na naftu? Krom toho, benzinove motory jdou taky dopredu, kuprikladu nizkoobjemove TSI od koncernu s turbem a kompresorem..takze: nafta smrdí
nahoru

Anonymní





08.08 2008 16:46


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

08.08 2008 17:57


Nejdem rozduchavat nekonecnu diskusiu N-B. Formula zatial nechodi na D, ponevac su tam velke tech. obmedzenie ( objem motora, .... ). Priklad som uviedol len pre oslabenie az vyvratenie tvrdenia, ze s naftou sa neda zavodit. A hosik chce svoju TT na nezvykle ucely, nez pre ktoru je to TT cko postavene, tak ak bude mat stastnu ruku vyber motora, preco nie "Traktor Diessel Inside"
nahoru

sponzor





08.08 2008 17:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 13

08.08 2008 19:47


Jasně, chci úsporný motor v tétéčku na dálky a myslím si, že dvoulitr benzin mi bude sice "papat" 7 l, ale jen, pokud ho nebudu honit, což u tohoto typu auta pravděpodobně nehrozí, takže se dostanu ze sedmi litrů na 10 l benzinu. U dieselu, i když ho slušně vytáčíte, tak si maximálně vezme o dva litry více nafty, a jak tady napsal pan Milos1, tétéčko chci trošku na "jiné účely" než je zvykem, takže mi zvuk motoru nějak moc nezajímá, resp. není pro mě tak důležitá. Každopádně, kdyby ten diesel nevyšel, pravděpodobně bych šel do a5 opět v dieselu, jak jsem napsal již výše.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

08.08 2008 19:59


Siki:

přijeď se svým benzínem a dáme sprint!! potom jak zkončíš s utíráním okna od prachu ti řeknu kolik mi to žere na 100 a pojedu domů. Zatím

A můžu i já? Mám to k tobě blízko, btw. moje je tam A4 co mám v mých autech
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

08.08 2008 20:36


ste se všicni posrali ne? psal to tomu týpkovi co nemá ani auto v profilu a najednou se chytnou všichni
No nevím jestli bych se chytl proti 2.8čce,jsi blázen? Ber trošku přibližnou kubatůru a výkon. To mi může rovnou napsat někdo kdo ma 2.7BiTurbo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

08.08 2008 20:37


Siki:
ste se všicni posrali ne? psal to tomu týpkovi co nemá ani auto v profilu a najednou se chytnou všichni
No nevím jestli bych se chytl proti 2.8čce,jsi blázen? Ber trošku přibližnou kubatůru a výkon. To mi může rovnou napsat někdo kdo ma 2.7BiTurbo

Delal jsem si srandu, neboj ale lekl ses, co?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email