Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 280 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 274
Uživatelů: 6
Celkem: 280

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2010
Příspěvků: 24 | Témat: 5

25.08 2010 16:26


Zdravím A6 team,
mám Audi 4x4 od léta 2010...

Slyšel jsem - poradte:

Díky 4x4 se starým systémem rozložení 50/50 mezi obě nápravy dochází u 3,0TDI (motor těžký a moc vpředu) k nedotáčivosti. Respektive, až budu chtít v zimě zablbnout a driftnout zatáčku na sněhu, pojedu ne bokem, ale spíše rovně za předkem ven...
Tím, že Audi mi tam zabudovalo el.ručku, nemohu ani zkorigovat zadek do smyku...
Jaká je vaše zkušenost ???
nahoru

sponzor





25.08 2010 16:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





25.08 2010 16:36


kto Ti povedal taku hlupost?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

25.08 2010 17:08


tak hloupost to uplně není,ona jde nejdřiv předkem ven,ale pak se utrhne,ale musíš na to pořádně šlápnout
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

25.08 2010 17:15


Přesně tak, když na to pořádně šlápneš, tak půjde víc síly na zadek (ten poměr 50-50 není u 4F pevný) a jede to jak zadohrab. Já loni s mojí A6 jezdil i pátýma dveřma ze zatáčky ven. (samo úmyslně na letišti a s vypnutým ESP*...)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

25.08 2010 17:17


nasty: čoveče proč do tý zatáčky couváš?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

25.08 2010 17:28


nikde som sa nato nedival ani s nikim nediskutoval ale nemal by byt ten ucinok premenlivy dle zatazenia? tak isto cakam na prvu zimu v quattru tak som zvedavy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

25.08 2010 18:50


Tomas A6: A6 má proměnlivé rozložení hnací síly. Nemá napevno 50x50.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

25.08 2010 19:48


navíc má poměr 40:60 na zadek
nahoru

sponzor





25.08 2010 19:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

25.08 2010 21:28


Tomas A6: Kašli na to co ti někdo namluvil, poznáš to v prvním sněhu sám.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

26.08 2010 3:02


V průměru je to 50:50, ale v první zatáčce na sněhu poznáš co máš dělat (pokud polechtáš plyn samosebou) a po tečně ven ze zatáčky rozhodně nepojedeš, neboj
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

26.08 2010 7:47


Vitezz:
nasty: čoveče proč do tý zatáčky couváš?
Protože popředu zatáčky jezdí každej druhej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.08 2010 10:02


A jinak, jak funguje ta elektronická brzda?

A ta se za jízdy nespustí?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

26.08 2010 12:09


Spustí (v malé rychlosti určitě, jak ve vyšší jsem nezkoušel a ani nebudu), ale než se zatáhne a znovu povolí, tak stojíš. Nehledě na to, že to asi nebude úplně prozívat quattru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

26.08 2010 12:19


za jizdy kdyz zatahnes tak funguje normalne jak pakova akorat to mas s akustickym doprovodem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2010
Příspěvků: 24 | Témat: 5

26.08 2010 12:28


za jízdy pípne a nic neudělá, zkoušeno !!!
Je to prý napevno 50/50, až úplně nové modely, snad 2009+ to mají již 40/60...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

26.08 2010 13:01


Tomas A6:
za jízdy pípne a nic neudělá, zkoušeno !!!
Je to prý napevno 50/50, až úplně nové modely, snad 2009+ to mají již 40/60...


to nevim co jsi zkousel ale kdyz zatahnes za tu packu tak ti to zane pipat a normalne se ti zablokujou zadni kola. A kde jsi slysel ze quatro je 50/50 na pevno to taky nevim u quatra se hnaci sila mezi napravama meni jak je treba nevim jak je presne to rozmezi ale meni se to.
nahoru

sponzor





26.08 2010 13:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.08 2010 13:02


techWiki: quattro*
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

26.08 2010 13:31


No ona ručka u quattra je asi ošemetná věc (nezkoušel jsem teda pořádně...) protože Torsen* z principu žene větší část hnací síly na nápravu která se točí pomalejc (nevim jak sou ty hranice, max asi 75:25 nebo tak nějak) - když zatáhneš ručku, hnací síla pude proti tomu... Ale stejně mi přišlo v zimě že na quattru je ručka opravdu jenom na parkování...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2010
Příspěvků: 24 | Témat: 5

26.08 2010 13:51


el.ruční brzda u 2007 je aktiní pouze při zstavení vozu. Při jízdě (zkoušeno u 40 km/h) to neudelá nic.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2010
Příspěvků: 24 | Témat: 5

26.08 2010 13:54


techwiki:

Stálý pohon všech kol.
Středový Torsen* Diferenciál*, 50/50 rozdělení, automatické uzavírání až do 80% točivého momentu na jakoukoli nápravu. Některé současné vozidla mají rozdělení 40/60 předek/zadek
...právě prý až od 2009 +
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

27.08 2010 12:11


mam a6 2007, tam uz je 40:60, staci se kouknou o kolik vic se sjizdi zadek.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

27.08 2010 14:02


parik: Aha, takže když se ti víc sjíždí zadek, tak je to 40x60? Zajímavé....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

27.08 2010 15:49


Dneska na dalnici zatahnu tu el. ručku a pak DAM* vedet co a jak se stalo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.08 2010 15:50


VodkaFish: tak to zkus alespoň při 180 Ať je prdel
nahoru

sponzor





27.08 2010 15:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

27.08 2010 16:31


tak já to už zkoušel asi v 60 km a nic, auto zpomalilo ale žádná blokace nic.. to by asi bylo fakt hodně veselo..

mluvím o elektronicke ruční brzdě pochopitelně.. no šlápnout levou nohou na brzdu je fatk horší..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

27.08 2010 17:45


ricom:
tak já to už zkoušel asi v 60 km a nic, auto zpomalilo ale žádná blokace nic.. to by asi bylo fakt hodně veselo..

mluvím o elektronicke ruční brzdě pochopitelně.. no šlápnout levou nohou na brzdu je fatk horší..


koukam ze ty mo me des vsude kde neco napisu. Asi v utery jedu do Prahy tak dame urco to kafe.

Ted k tomuhle tematu rozjed chytni se za koule rozjed tu svoji milenku na aspon na 100km/h a zatahni tu el. rucku a !!DRZ JI!! nevim jestli zrovna na suchu ti pujdou kola do PRIMO do smyku prece jenom to ma 2tuny a 18palcovy kola ale na ledu/snehu/sterku se ti normalne kola zablokujou. Ja te presne vidim jak tam sedis jedes 60 a jen tak prstikem z opocenym celem za ni tahas (ale tady podotykam mam ALlroada na obyc A6 jsem to nikdy nezkousel ale pochybuju ze by to bylo jiny)
JA furt nevim proc tady nekdo bud neumi cist nebo cte mezi radky vsak jasny, ze ti kola asi nepujdou smykem to nedocilis ani mech. ruckou kdyz mas 2tunovy auto(zase tady uz cekam ze jak kdo to zasmejruje kdyz ji zarve az ke stropu :d)

btw koukni na co jsem ja reagoval tady nekdo napsal ze ta el. rucka za jizdy nefunguje a ono svete div se funguje. pro jistotu mi HOD* dalsi !!KARMU!! mam rad cervenou barvu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

27.08 2010 17:55


ale je mozny ze to quatro 40:60 muze bej az od modelovyho roku 2007
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

27.08 2010 19:09


Paja.su:

ještě jednou upřesním ju..
nedržel jsem ji, jen jsem jednou na zkoušku zatáhl..
to bude rozdíl..

chtěl jsem vyzkoušet co to udělá.. a máš pravdu já si taky myslím že když bych ji držel ve 100 tak to bude pěknej problém..

a jedna důležitá věc. nereagoval jsem na tvůj příspěvek to za prvé a za druhé jsem jen konstatoval co to udělalo mě když jsem jednou zatáhl..
s tím co psal Tomas A6 já také nesouhlasím protože v 60km/h jsem to vážně vyzkoušel neb jsem si myslel to samé co on..


takže teď jsi prozměnu asi nečetl moc ty co jsem psal já..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

27.08 2010 19:26


ikdyž pravda že z logiky věci bych čekal také že ruční brzda bude vyplá při dosáhnutí nějaké ?? rychlosti.. fakt asi není.. ve vyšší rychlosti to fakt zkoušet nebudu ani na polygonu..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

27.08 2010 20:40


k té nedotáčivosti - ano je nedotáčivé, ale po pár pokusech zjistíš že to jde dobře i bez ručky - stačí si před zatáčkou maličko auto rozhoupnout na opačnou stranu a pak už se to jen řídí plynem. jinak největší problém nebude to urthnout i když to máš 50:50 jako já, ale už když to máš utrhlé tak je to poměrně těžké auto, jdeš dveřma napřed, ale jdeš moc ven a auto se občas nestačí vyškrabat ven ze zatáčky když je to hodně kluzké. takže za začátku doporučuji na bezpečném místě to ozkoušet a pak doufám že tě uvidíme s námi zase v sosnové či na nějakém snow driving experience na nějakém letišti...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email