Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 22 kvě 2025
Celkem je zde 91 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 90
Uživatelů: 1
Celkem: 91

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2010
Příspěvků: 24 | Témat: 5

20.08 2010 16:37


Zdravím Audináře,

koupil jsem nedávno A6 Avant 4F na 16" (225/55/R16). Ty dokonce ani nemám v TP, tak je chci nechat na zimu - co zatáčku trochu zostra, to pískání a občas i pocit, že mě neudrží na silnici...

Řeším dilema - jít do 17" (měl jsem je na Superbu a spokojenost s hlukem od děr na českých super silnicích). Tedy chci spíše jít do 17". Nicméně na netu je plno 18" (repliky RS6, R8 atp.). Tady se ale bojím, že to bude hrozně tvrdé. Mám v TP předepsáno k 18" 245/40/R18.

Máte někdo zkušenosti zda 17" v pohodě a 18" už dost tluče?

Díky za rady.

Tomas
nahoru

sponzor





20.08 2010 16:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

20.08 2010 16:47


SIS skoro odpovedel sam, ale ja mam 255/40 19 a v poho pohodli trpi trosicku ale vypada to jako mazel... proste nemuzes chtit vsechno bud a nebo kompromis bude asi ty 17 ale na aute za tolik penez, no nevim kola delaji auto stejne jako strecha dum, ja bych dal min 18... ty mam na zimu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

20.08 2010 16:50


Ahoj,
řešil jsem úplně stejné dilema jako Ty. No u mě rozhodl vzhled a mám 18. Ale postupem času si říkám, že pneumatiku s profilovým číslem menším než 50 už asi nechci. Ty naše silnice jsou fakt v katastrofálním stavu a na těch 18 je to fakt znát... On už ten podvozek A6 (bez vzduchu) není moc komfortní ani na těch základních 16...
Přímé srovnání 17 (225/50 R17, 245/45 R17) vs. 18 (245/40 R18) nemám. Pouze 16 (225/55 R16) a 18...

Když si tak jedu po rozbité cestě, tak si říkám jak mohou mít zdejší kolegové i 20" kola - to musej při větší díře vypadnout z auta...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

20.08 2010 16:56


honzza407sw:
jeden z mála, kdo to přizná...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

20.08 2010 17:08


no ja bych to tak nedramatizoval, jak rikas. i ten zaklad neni moc komfortni .... ja jel v a6 s 16 pak s 18 a nakonec jak jsem dal 19 tak mi to prislo horsi to jo ale ne zas tak o moc, ted nevim kdyz mam sportpaket jsou i tlumice tvrdsi asi ze jo??? s temi koly muj nazor.. ale trochu me stve ze to bude stat vice penez za predcasnou vymenu ramen, ktere se opotrebuji a vytlucou asi drive... nez kdybych tam mel 16ky, ale cert to vem,,
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

20.08 2010 17:19


zalezi ako casto chces opravovat napravy , mal som tu cest minuly mesiac predok za 30K a vobec to nepotesi , ja mam 17 s 245/45 a pride mi to dost tvrde hlavne po tych rozbitych cestach, samozrejme zalezi podla mna dost na tej vyske gumy ktora to bude tlmit, je jasne ze cim nizsi profil gumy tym je to krajsie ale za aku cenu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

20.08 2010 18:15


no ono se da sehnat naprava i levneji ted meli v auto kelly slevy na MOOG 50% odpocitas dph 20% a za 30% nekupto. ) kazda sranda neco stoji s tim se musi pocitat
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

20.08 2010 19:05


premek798:

ještě že jsi tu nápravu myslel ve srandě už jsem se lekl fakt
nahoru

sponzor





20.08 2010 19:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

20.08 2010 21:47


neviem ako je na tom MOOG s kvalitou a ci sa na taku zlavu dostane kazdy nicmenej ja som bral LEMFÖRDER s 30% zlavou z Elitecat a pokial mas menit vsetky ramena, klby, tycky, ucka, gumy pod stabilizator k tomu nejaka praca, geometria atd. tak to bola vyborna cena, tozto rozhodne s tym treba nejak pocitat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

21.08 2010 9:40


jasne mas pravdu, je to dobra cena jaks takz, kucíí z fora by ti tady pomohli najit jeste lepsi cenu za dily...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2010
Příspěvků: 24 | Témat: 5

21.08 2010 10:36


Díky za rady. Mě ty 16" nevaděj...jsou bez škrábance a pokud člověk trochu naleští i pneu, není to tak ošklivé... Jde mi o "závodnější" jízdu např.do zatáček. Pískačka a cítím jak se to převaluje na těch 225/55/R16... Pak mi do zatáčky napráská kdejaká lehká dvoukolka
Po přečtení Vašich názorů (až na Přemka - asi nejezdí v Praze...) půjdu asi do 17". Jen jsem ještě neviděl nějaké zajímavé - rád bych originály... Nevíte někdo o nových/zánovních Audi 17" ???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

21.08 2010 11:00


jestli ti to píská do zatáček, zkus si nejdřív ty gumy dofouknout. obecně je maj lidi většinou podhuštěný. správně nafouknutá guma jen tak hvízdat nezačne, to už musí bejz hodně zajímavý představení...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

23.08 2010 9:22


jsem koupil 18" ale dnes bych pořídil 19" kdybych znovu vybíral.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

23.08 2010 9:32


Mám na A4 18" a není problém. Jen je třeba počítat s častější investicí do podvozku, nejsme v Německu, že.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

23.08 2010 10:43


Chlapci já mám letňáky 20" a zimáky 18". Nechci traktor, ale pěkný auto. Než se něco posere, auto půjde z domu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

23.08 2010 10:46


ivoch:
Chlapci já mám letňáky 20" a zimáky 18". Nechci traktor, ale pěkný auto. Než se něco posere, auto půjde z domu


to je muj kluk ))


disky se nejlepe zhaneji na ebay.de
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

ja koupil origo 19 i s pneu jak nove za 1350 eur.. zajel sem si pro ne do berlina (cca 1500kč za naftu ) a bylo ))
nahoru

sponzor





23.08 2010 10:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

23.08 2010 11:09


chlapci já mám klasiku 17" a nemyslím si že bych měl traktor nebo něco hůře jak vy.. Možná až občas autem vezmete nějakou jámičku, zajedete na Ukrajinu či někam kde mají ještě horší cesty jak tady u nás tak vás ty 19 a 20 fakt přejdou..

ale každýmu dle jeho libosti a peněženky pravda jest
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

23.08 2010 13:05


ricom: Ale vypadá to luxusně Viděl jsem na A6 2.7TDI 16" kola a otřes mozku. Vážně jak nějaká stará Tatra 613....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

23.08 2010 13:06


premek798: To byl dobrej kup, když nejsou nějak podřený. Kola jsou základ....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.08 2010 15:58


můžu mít jeden skromný dotaz?

jaký je rozdíl mezi:

235/45/18
235/45/17

pořád se taky řeší velikost kola jestli 17, 18, 19... není to snad jedno? nezáleží spíše na šířce/výšce pneu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.4. 2010
Příspěvků: 48 | Témat: 13

23.08 2010 16:06


235/35/18 a 235/45/17 jsou pneumatiky, ktere je mozne na uato dat, a nezmeni se rozdil ve skutecne a merene rychlosti - neboli projde STK*.

A rozdil pri vetsich discich vznika tak, ze cim vetsi disky, tim nizsi kola, tim lepe vypadajici, ale tim vice horsi na tlumice, atd..

235/45/17 v pohode vezmou i drsnjsi povrch, ale hypoteticky 235/05/21 by asi na silnice nebyly zrovna idealni..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

23.08 2010 16:06


vencaa6: určitě záleží při komfortu nejvíc na výšce gumy, ale čím je větší průměr disku, tím musí být nižší pneu a tím méně pohodlné. pro A4 mám na 17" výšku 45 pro 18" výšku 40 a pro 19" bych musel dát 35. u šestky by šlo dát asi o 5mm vyšší gumu, ale je to v techničáku že.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.08 2010 16:12


lordmystic: proč musí? proč proč proč? vždyť to záleží pouze na majiteli... a ten rozměr co jsem hodil, je jen příklad... klidně se bavme třeba o 235/40/17 (18)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.4. 2010
Příspěvků: 48 | Témat: 13

23.08 2010 16:16


cim vyssi guma, tim vetsi objem vzduchu, ktery muze absorbovat narazy.
nahoru

sponzor





23.08 2010 16:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

23.08 2010 16:21


vencaa6: Protože jsou zde rozdílné obvody pneumatiky a tacho ti pak ukáže jinou, než skutečnou rychlost a to může být problém. Si to tady lehce spočítej:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil ivoch dne 23.08 2010 16:24, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

23.08 2010 16:22


Kazdy jak chce, ja mam 245/35 R19 leto a 245/45 R18 zima.

Akorat v lete kdyz jedu v centru v uzke ulicce a prede mnou stoji dodavka, kterou je nutno objet najetim na obruvnik, tak zustanu stat a vytvorim kilometr kolonu nez dodavka odjede.

Kdyz lidi troubej tak z okna ukazuju dvema prstama jako ze mam nizkej profil.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

23.08 2010 16:28


vencaa6: myslim si ze sa z toho technicaku da vybrat dostatocny pocet kombinacii a pokial nestaci tak si kup dalsiu sadu gum ciste len na technicku , si myslim ze tie 245/45 R17 ktore by si v technicaku mal mat su rozumnym kompromisom aj ked trosku papuce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

23.08 2010 16:29


VodkaFish: To máš taky ne moc dobrý (stejný) rozměr viz má tabulka v předchozím příspěvku. Na 10.000km budeš mít rozdíl na tachu 404km a rychlost se ti liší o 4%. To už může vzniknout problém. Nehledě na to, že šířka 245 se na zimu moc nehodí. Už je to moc.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

23.08 2010 16:30


VodkaFish: na obrubník nejezdím ani s výškou 40, to máš pravdu, je to někdy vopruz.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

23.08 2010 17:25


kukynas:
vencaa6: myslim si ze sa z toho technicaku da vybrat dostatocny pocet kombinacii a pokial nestaci tak si kup dalsiu sadu gum ciste len na technicku , si myslim ze tie 245/45 R17 ktore by si v technicaku mal mat su rozumnym kompromisom aj ked trosku papuce


tak pozor s tím opatrně.. Cajti při nehodě kontrolujou i způsob obutí a jestli to sedí podle TP je následně schopna řešit pojišťovna..

mám nazuto dle TP 225/50 17" Dunlop Sport Maxx a jsem fakt spokojen.. na zimu ten samý rozměr a pneu asi opět Dunlop..

16 palců bych asi nedal, 17-18 si myslím že tak akorát.. na A8 19-20.. toť můj názor a moje zkušenost.. a bavím se o tom že člověk nejezdí jen po dálnici..
občas nějaká ta polní cesta, lesík atak už se to tady řešilo z myslivcema párkrát
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email