Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 591 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 589
Uživatelů: 2
Celkem: 591

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2007
Příspěvků: 19 | Témat: 2

26.11 2007 16:56


Zdravim,
kupil som A6 3.0 quattro*, r.v. 2002, 250tis.km, je to moja prva skusenost s oooo, mohol by sa niekto skusenejsi vyjadrit k tejto motorizacii, na co si dat pozor? mimochodom, postrehol som ze je velmi malo A6 s 3.0 V6, cim to je? nepodareny motor, alebo....?? dakujem
nahoru

sponzor





26.11 2007 16:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2007
Příspěvků: 19 | Témat: 2

28.11 2007 10:35


m.i.v. dakujem za privitanie a tvoj nazor hned som kludnejsi...toto som potreboval pocut
nahoru

Anonymní





03.12 2007 20:25


Aku maš priemernu spotrebu na tej V6 ke ? ako to šlape?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2007
Příspěvků: 19 | Témat: 2

03.12 2007 20:34


Co ja ti viem...cca 13-14 po meste, velmi to nesledujem, k takym obsahom to nepatri jazdil som doteraz na Passate V6 2.8 4motion* '02 a vykonovo ak to mam subjektivne porovnat mi to pripada iba mierne zivsie...skor mu vyhovuje taka komotna jazda dialnicou, to je fakt pohodlicko
nahoru

Anonymní





03.12 2007 20:41


jasne dakujem za odpoved hlavne že si spokojná a všetko je ok
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2007
Příspěvků: 19 | Témat: 2

03.12 2007 20:45


nie je zac je to moja prva skusenost s audi tak tu nasaavam info...ty aky model osedlavas?
nahoru

Anonymní





03.12 2007 20:47


ja mám A4 Avant 2,5TDi 110kw rok 2000
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2007
Příspěvků: 19 | Témat: 2

03.12 2007 21:24


a motor slape ako ma? som pocul nie velmi lichotive nazory na tuto motorizaciu...
nahoru

sponzor





03.12 2007 21:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





03.12 2007 21:46


Ano narozprava sa toho hodne ale tieto motory maju najazdene už veľmi veľa ked to sem niekto dovezie zvyčajne cez 300tis km a ke dto jazdi na longlife tak sa tam vydieraju vačky.No a to vieš že ani to čerpadlo nejde donekonečna a tiež Turbo* netlači naveky a predna naprava tiež. Takže ked to kupi takyto človek tak ho to čaka vymeniť a zase sa može voziť dalšich 300tis.Ale zase som videl A4 z roku 1998 a bola s talianska mala 250tis km a olej meneny po 15tis a vačky ako nové. Takže to maš tak. Ja som kupil auto s vymenenými novými hlavami s vačkami nove Turbo*, čerpadlo viskospojka a pod tak tieto drahé veci som meniť nemusel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2007
Příspěvků: 19 | Témat: 2

04.12 2007 10:32


chvalabohu si natrafil na taky model...ja take stastie nemavam pri autach, skor ci neskor sa vzdy nieco "zaujimave" objavi som zvedavy kedy bude audi pytat prve peniaze na servis...niekto ma sice ubezpecoval, ze tieto relativne nove trojlitre by ma v klude aj prezili, no predsa len uz trpnem kedy kde co vyskoci...hlavne sa obavam tiptronicu, vsade sa inak tvrdi - menit olej alebo nie? ako spoznam spravny chod automatu? hladke preradovanie bez kopancov?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

04.12 2007 10:37


ivan.adamcik, ahoj, obecne se v diskuzich tvrdi, ze olej se v tiptronicu nemeni. a spravny chod automatu by mel byt plynule razeni bez cukani
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2007
Příspěvků: 19 | Témat: 2

04.12 2007 11:23


yohn dakujem...a este jedna otazocka - aky olej pouzivat pre V6? plnu syntetiku?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

04.12 2007 11:51


ivan.adamcik, ja nejsem ten pravej abych radil - nemam tolik zkusenosti, ale u tohoto motoru bych rekl, ze urcite. Optej se ostatnich kluku, urcite ti poradi. Ja lil do svoji 2.8 V6 30V plnou syntetiku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

04.12 2007 11:52


ivan.adamcik, Taky bych dal plnou. Na oleji nešetřit .. 8)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2007
Příspěvků: 19 | Témat: 2

04.12 2007 12:07


dakujem panove za promptne odpovede
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

04.12 2007 12:10


nahoru

sponzor





04.12 2007 12:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

04.12 2007 14:13


No já jsem teda vůbec nevěděl, že se do A6 dával V6 3.0, co to je vůbec za motor? A výkon?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

05.12 2007 12:46


jj, daval. ale kdyz jsem ted koukal na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tak jsem tam nenasel auto s timhle motorem v roce 2002, ale az od roku 2004. takze jak to je vlastne ??
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

05.12 2007 12:54


daval se po faceliftu prelom 2001-2002...do te doby byla mivova 2.8ma...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2007
Příspěvků: 19 | Témat: 2

05.12 2007 16:18


tak tak...po facelifte sa tam zacal davat a dokonca aj 2.0 tej istej konstrukcie a tych je este menej... 3.0 ma vykon 220 koni
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

05.12 2007 17:25


jj můj šév v práci má taky A6 3.0 V6 quattro* Tiptronik r.v. 2002 a má 162 kW. Je to nástupce motoru 2.8 V6 30V 142 kW který mám zas já ve svém služebním Passatu combi Synchro. A jelikož jezdím občas i tou audinou tak je můžu porovnat a asi největší rozdíl mi přijde v hlučnosti. 2.8 je tichounký v celém pásmu otáček. 3.0 je na tom do 3 tis asi stejně - taky o něm nevíte ale potom začně o sobě dávat pořádně vědět. Jeho zvuk je ovšem velmi příjemný se sportovním nádechem takže to svádí ho vytáčet. Co se týče výkonu tak ten rozdíl 20 kW je sice znát ale taky to nemá s těmi 1600 kilami moc lehké. Ale pokud dáte plyn na doraz při rozjezdu s křižovatky tak tiptron+quattro* se postarají o perfektní akceleraci při které nemá šanci skoro nikdo (ať majitelé S/RS prominou ) tam mi ten tiptron přijde o dost rychlejší než manuál. Pod kapotou lehčí A4 musí být ten motor už hodně dobrý. Ale chtěl bych vyzkoušet jeho nástupce což je 3.2 V6 FSI* 188 kW, to už musí být pořádné dělo.
nahoru

Anonymní





05.12 2007 18:50


ivan.adamcik:
chvalabohu si natrafil na taky model...ja take stastie nemavam pri autach, skor ci neskor sa vzdy nieco "zaujimave" objavi som zvedavy kedy bude audi pytat prve peniaze na servis...niekto ma sice ubezpecoval, ze tieto relativne nove trojlitre by ma v klude aj prezili, no predsa len uz trpnem kedy kde co vyskoci...hlavne sa obavam tiptronicu, vsade sa inak tvrdi - menit olej alebo nie? ako spoznam spravny chod automatu? hladke preradovanie bez kopancov?


Ano mal som štastie v podstate.Na tvojom aute by sa nemalo nič važne pokazit pokial nenajazdiš 50tis ročne možeš byť kľudný a veľa rokov sa voziť v pohode.Horšie je to s tým tiptronicom na ňom sa občas objavia poruchy ten olej treba vymeniť po 150tis km spolu s filtrom pretože tam vznikaju nečistoty ktore upchaju ventilky a potom máš problém s preradovaním.Ide tam myslim okolo 11litrov oleja ale to zavisi od toho koľko sa ti ho podari odtial vysať ked ti v servise vymenia 7litrov alebo 6 tak je jasné že to odflakli.Liter oleja stoji okolo 900sk
nahoru

Anonymní





05.12 2007 18:52


ivan.adamcik:
yohn dakujem...a este jedna otazocka - aky olej pouzivat pre V6? plnu syntetiku?


Pre tvoj motor je idealny olej 5w40 plna syntetika pokial chceš ušetriť tak tam daj Valvoline je cenovo prijateľný.U castrolu platiš za značku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

08.12 2007 8:42


Aha, ok díky kluci za vysvětlení, právě jsem na to koukal na mobile.de a nenašel jsem ani jedno, vůbec jsem ten motor neznal proto jsem se ptal .-)
nahoru

sponzor





08.12 2007 8:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email