Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 5 dubna 2020
Celkem je zde 5 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Aspean
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 45 252
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 2
Celkem: 5

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 13

13.08 2010 10:12


Zdravim

Mam dotaz , nechal jsem si menit Olej(Castrol Edge 0W40) V A4 2006 1.8T Quatrro a pri vymene jsme zjistili ze tam mam sportovni filtr . Ted jsme tam dali Klasicky papirovy filtr ktery tam patri .

Co jsem se zatim docetl o sportovnim filtu tak je
http://www.sportmotor.cz/filtr.htm

- zvýšení propustnosti vzduchu až o 40 %
- zvýšení výkonu motoru
- snížení spotřeby paliva
- 1 filtr po celou dobu životnosti vozidla !!!
- filtry je třeba čistit každých 50 000 km (dle typu a podmínek provozu - v prašném prostředí dodporučujeme čištění po 30 000 km)

na druhou stranu mi zase kamos na ktere ho ohledne aut DAM* tak tvrdi ze o 40% vice vzduchu znamena i o 40% vice bordelu v motoru ....

Zatim premyslim ze bych ten filtr dal zpet , ale musel bych ho nekde nechat vycistit , nejaky tip ?

Jaky mate na toto nazor , dik za kazdou informaci
nahoru

sponzor





13.08 2010 10:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 13

13.08 2010 11:37


Dik , procetl jsem to .

Takze jestli tomu dobre rozumim tak kdyz uz ho mame tak kdyz ho dame zpet , po vycisteni , tak by to nemelo byt proti nicemu .
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11037 | Témat: 102

13.08 2010 13:03


ja.viper: kvalitní sportovní filtr dobře impregnovaný je lepší volba než papír, auto lépe saje vzduch ale sportovní filtry podle mě mají význam spíš až když chceš chipovat motor - zvyšovat výkon, případně upravovat výfuk.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.08 2010 13:05


ja.viper:
Dik , procetl jsem to .

Takze jestli tomu dobre rozumim tak kdyz uz ho mame tak kdyz ho dame zpet , po vycisteni , tak by to nemelo byt proti nicemu .


ne, když ho budeš pravidelně čistit a impregnovat...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 13

13.08 2010 13:07


No me se nejedna o vykon , ten je pro me zatim zcela dostacujici , jedna se o to ze kdyz uz ho mam tak , tzn 0,- investice (max cistici Kit ) a nebo tam nechat ten papirovyu co jsme tam dali ted novy a az dojde tak ho vymenit za tento Sportovni ,

Nebo ten sportovni hned vycistit a vymenit za ten papirovy a ten papirovy si nechat jako zalozni ...

nebo tam ten sportovni nedavat vubec protoze muze poskodit motor a Turbo* ..


pokud se snizi zivotnost z 500 000 km na 450 000 km tak to neresim ale pokud mi kvuli tomu muze odejit Turbo* a nebo zanest se motor treba za 30-50tis km tak to uz je problem ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

13.08 2010 16:19


mám ho na ropě čistím ho pravidelně tak po 20 tis a supr.. už jen to že nemusím kupovat pořád nové filtry.. jeden mám v záloze když je tenhle čištěnej, ale jinak jezdím na sport KN.. a supr
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 13

13.08 2010 21:13


Tak dnes jsme ji protahli Pra-OVa a muzu rict ze bez toho filtru neni ono , nejak to netahne jako predtim ,takze ho urcite vycistime a dame zpet . Tah a zrychleni je znatelne . bohuzel
nahoru

sponzor





13.08 2010 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

13.08 2010 21:49


Neříkals náhodou,že Ti nejde o výkon? Máš ale recht,taky bych tam nevracel papír.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

13.08 2010 23:54


ja.viper:
Tak dnes jsme ji protahli Pra-OVa a muzu rict ze bez toho filtru neni ono , nejak to netahne jako predtim ,takze ho urcite vycistime a dame zpet . Tah a zrychleni je znatelne . bohuzel


tak to by me zajimalo co mas za motor? 1,6 v benzinu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 13

14.08 2010 10:02


No o vykon mi neslo , protoze kdyz jsme ho koupili a nevedeli jsme ze tam ten sportovni filtr je tak to jelo jedna basem, bylo to zive a zrychle jedna basen .

a znatelny rozdil po vymenene oleje a filtru byl znacny

Motor je 1.8 Turbo* Quatro 120 KW (163 hps) 2006
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.8. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

22.08 2010 21:50


Já bych tam ten sportovní vůbec nedával, protože jsem to chtěl i na svoji A4 a mechanik mě od toho zrazoval. Sice je to jen 1.8 benzín ale říkal, že si tím odrovnám motor. Ne hned, ale za nějaké kilometry prej pude do kytek. Páč ten sportovní má větší díry, aby mohl nasávat víc vzduchu a tím bylo auto živější, ale za odměnu tak dobře nefiltruje a saje i víc nečistot, takže já jsem zůstal u normálního papíru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 13

22.08 2010 21:57


Tot otazka , ja jsem slysel vice nazoru ... protoze technik si precte ze to nasaje o 40% vice vzduchu tak si automaticky domysli ze to to proste propusti i vice necistot . tzn ze to vice poskodi motor ...

to by se dalo pocitat pokud porovnas 2 papirover filty kdy jeden je novy a druhy traba taky novy ale propusti o 40 % vice vzduchy tak bych z toho mel taky strach


ale pokud to je uplne jina technologie , bavlna + olej povrch ktery by mel zachit mikro prvky ktere projdou bavlnou tak by je mel prave zachytit ten olejovy povrch ...

chtelo by to nazor nekoho kdo ho mel a pouzival delsi dobu .... idealne u Turba
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.8. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

22.08 2010 22:43


No prvě ten muj mechanik měl sporovní filtr ve svojem autě, protože ho už tak koupil a právě, že mu to Turbo* odešlo, takže říkal, že ho musí měnit a to je tak 30 papírů. A myslím si, že je to celkem zkušený a dobrý mechanik a kdyby chtěl jen kšeft, tak mě do toho natlačí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

22.08 2010 23:36


Ať sundám kteroukoliv hadici sání,nikdy tam žádný prach není,pokud by ta teorie platila,musel by prach na mastném vnitřku sání ulpívat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

22.08 2010 23:58


zas tak zkušený mechanik to nebyl když měnil Turbo* za 30 papírů. )
nahoru

sponzor





22.08 2010 23:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.8. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

23.08 2010 0:30


Tak to teda vážně nevím, ale tem mastný povrch toho filtru se po nějaké době ztratí a už to není tak dobré jak by mělo, takže než to zase naimpregnuješ, je to suché. A hlavně, jak může ten filtr pouštět víc vzduchu, když by byl hustší? To nedává logiku, přece čím větší díry ve filtru tím víc vzduchu se tam může dostat. Jinak nevím jak by to mohlo fungovat.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11037 | Témat: 102

23.08 2010 7:49


batesaldo: no nemáš pravdu. ten filtr čím je více zanesen prachem, tím lépe filtruje nečistoty. a ta vyšší propustnost vzduchu je dosažena lepším tvarem a strukturou vláken uvnitř toho filtru. je také nesrovnatelně dražší. bych to přirovnal jako klasické plechové střeše a střeše z karbonu - lehčí, tenčí, ale pevnější. jinak to chce kvalitní značku sportovního filtru, pro audi se nejvíc doporučuje KN. také to chce se o to starat a mít to ideálně naimpregnované. pokud se tohle nedodržuje, pak může být problém. no a jinak tyhle KN sportovní filtry (tato technologie) se používali i na závodech na pouštích a dalších prašných závodech a vykazovali velkou spolehlivost. bych se toho proto nebál.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

23.08 2010 7:56


1. Turbo* vam neznici sportovni filtr uz pro to ze nedokaze propustit veci castice je preci z malych dratu, to klasickej se prorazi raz dva. To ze propusti mikro prach jako kazdej jinej filtr neznamena ze vam znici Turbo*. V 99 % si Turbo* znicite sami nedochlazovanim. Ci nevymenenim klasickeho filtru.

To ze tu mastnotu casem ztrati taky neni pravda na filtru je presne danej interval udrzby. kdyz ho porusite vas problem ...

2. pokud si myslim koupim sportovni vlozku sani a pojede mi to 2x rychleji --- to si ju radej nekupujte. vyhozene penize

3. to ze sportovni filtr saje vice necistot je taky blbost je proste z jineho materialu nez papirak. Staci se mknout co zachyti papirak a co zachyti sportovni vlozka

4. aby se filtr vyplatil musite na aute najet tak 100 tis. kde si lehce spocitate ze kupovanim papirovej vlozek jste na 2x takove cene co za sportovni vlozku sani

5. mel sem sportovni vlozku na 3 autech nikdy se mi neposralo Turbo* ci motor diky vlozce spise to cloveka nuti pri kazde vymene oleje vlozku vycistit zkontrolovat u papiroveho na to kazdej sere. a vlozku tam ma klidne 2 roky


jako vsechny veci na aute i toto je o logice. Kdyz si to chci poridit tak si to musi spocitat aby se mi to vyplatilo. kdyz nemam jak se tu rika na banany nemam ani opici
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5498 | Témat: 143

23.08 2010 8:06


A mluvíte tu o celém filtru, nebo jen o sportovních vložkách do stávajícího boxu?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

23.08 2010 8:08


ja o sportovni vlozce sani
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5498 | Témat: 143

23.08 2010 8:11


=> nic, jen jiný filtr do stávajícího boxu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 13

23.08 2010 9:25


Mame neco takoveho ,
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


je to teda filtr nebo vlozka ?


A v aute uz byl takze cena je mimo

a na cisteni chci koupit toto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Cistit se ma co 15 000 km stejne jako nas olej takze v tom bych problem nevidel
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

23.08 2010 18:29


je to vlozka neboli se da na to same misto co stary papirovy filtr

na cisteni se vecinou pouziva nejakej odmastovac a pak olejik ve spreji )
nahoru

sponzor





23.08 2010 18:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 341 | Témat: 41

23.08 2010 22:50


avatar:
4. aby se filtr vyplatil musite na aute najet tak 100 tis. kde si lehce spocitate ze kupovanim papirovej vlozek jste na 2x takove cene co za sportovni vlozku sani


xe tak toto je nejaky divny vypocet
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

24.08 2010 17:12


DEW:


xe tak toto je nejaky divny vypocet


co ti mam najit tvoje auto tvuj papirovej filtr pak sportovni vlozku a spocitat ti to

????

pokud mas na krku hlavu a uvnitr mozek tak si to urcite dokazes spocitat sam kolik jich musi vymenit aby se ti to vyplatilo jenze to je holt prace navic ze ))))))))

no musim se smat u nekterej lidi
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2765 | Témat: 22

24.08 2010 18:12


Papír mám za 200, hadrák jsem pod 2000 neviděl ... při výměně co 10tis (tak to měním já) je to přinejlepším nastejno a to nemám započtenou chemii, kterou u papíráku netřeba
Nicméně stále jsem tu variantu definitivně nezavrhnul.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 341 | Témat: 41

25.08 2010 0:12


avatar:


co ti mam najit tvoje auto tvuj papirovej filtr pak sportovni vlozku a spocitat ti to

????

pokud mas na krku hlavu a uvnitr mozek tak si to urcite dokazes spocitat sam kolik jich musi vymenit aby se ti to vyplatilo jenze to je holt prace navic ze ))))))))

no musim se smat u nekterej lidi


AVATAR hlavu na krku mam a preto narazam na ten tvoj vypocet co si tam uviedol..., ze musim na aute nabehat 10O tisic aby sa mi to oplatilo a vzapati pises, ze by si za papierove dal 2x tolko, tak podla mna, ale je mozne, ze som sa ucil nejaku inu matematiku sa ti to oplati uz po nabehani 51000 a viac km. Ale ako vravim v matike som nikdy nebol tak dobry....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5498 | Témat: 143

25.08 2010 8:14


Jako co tu teď řešíte?
Vždyť se tu bavíte o sportovních filtrech a ne o "ekonofiltrech" panebože...

Spíš tu řešte to, zda se fakt na ty sportovní filtry dá spolehnou a zda mají opravdu efekt...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2013
Příspěvků: 217 | Témat: 11

18.04 2013 10:32


Tady ta debata mi přijde úplně zcestná - bavlněný vzduchový filtr je vždy lepší než papír. A rozhodně neplatí, že lepší probustnost vzduchu = více bordelu v motoru! Pokud dáte kvalitní filtr (Green, K&N,...) - vždy motoru prospějete, stačí ho 1 x ročně opláchnout a stříknout olejem. Bál bych se leda nějakého noname filtru ze supermarketu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email