Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 29 kvě 2024
Celkem je zde 578 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: fas
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 460
Online návštěvníků
Návštěvníků: 576
Uživatelů: 2
Celkem: 578

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

09.11 2007 23:49


Lidi, musím se fakt podělit o svojí první zkušenost s quattro*. Byl jsem na Šumavě, právě napadl sníh takovej ten krásně načechranej a zralej na šouráka. Rozhodl jsem se, že vyrazim ze Slupečný na sjezdovky Kramolína, ikdyž mám pořád jenom letní pneu... Tohle dilema jsem opravdu řešil jen prvních 50 metrů při vjetí na souvislou sněhovou pokrývku. Pak jsem sešlápl plyn až na podlahu a nechal se vyvézt až tam, kam většinou míří jen rolba, skútr nebo vrtulník.
Po cestě jsem našel stopu nějakýho šikovnýho řidiče ( dvoukoláka nejspíš ) z levotočivý zatáčky směrem ven vpravo a zpět na silnici, což přetočil a napálil to do levýho břehu.

Lidi, je to krásný jezdit stylem AUDI quattro*. 8)
nahoru

sponzor





09.11 2007 23:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

22.11 2007 12:54


Jjj - quattro* je krásný ale mysli na to že když vyjedeš kam chceš tak to neznamená že taky zastaví/zatočíš kde chceš Takže radši koukej přezout na zimní. Pak je to ještě větší prča ....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

25.11 2007 22:13


carrera: díky, za starost... Nejsem zas takovej pilot, takže přezuto už mám pár dnů. Je fakt, že když vyjedu někam, není psáno že to musím stejně tak dobře sjet zpátky, takže jsem si vyzkoušel i na zimních gumách fakt obtížný sjíždění.. 30 metrů na čerstvým sněhu za minutu je fakt na zpocení celých zad.


Pro starý quattra už to není novinkou, ale kdo nemá zkušenost - dávejte fakt bacha, kdo jede s quattro* dolu, je normální osobák jako každý jiný auto!!!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

26.11 2007 9:45


aby jste se z toho q neposraly
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 17 | Témat: 1

29.11 2007 21:03


Macek71:
aby jste se z toho q neposraly

posrat, by se mněl každej, kdo má audi bez 4kolky...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

30.11 2007 1:04


Drápalík:
Macek71:
aby jste se z toho q neposraly

posrat, by se mněl každej, kdo má audi bez 4kolky...

No........nemám 4kolku, ale posrat se nemíním. Zdar machře.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 17 | Témat: 1

30.11 2007 13:09


Mirek:
Drápalík:
Macek71:
aby jste se z toho q neposraly

posrat, by se mněl každej, kdo má audi bez 4kolky...

No........nemám 4kolku, ale posrat se nemíním. Zdar machře.

Třeba jednou budeš mít . Tak nebuď nabručenej .
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

30.11 2007 15:30


Drápalík:
Mirek:
Drápalík:
Macek71:
aby jste se z toho q neposraly

posrat, by se mněl každej, kdo má audi bez 4kolky...

No........nemám 4kolku, ale posrat se nemíním. Zdar machře.

Třeba jednou budeš mít . Tak nebuď nabručenej .

Tak dobře, příští AUDI kupuju 4kolku.
nahoru

sponzor





30.11 2007 15:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

01.12 2007 16:26


Hoj, já jsem taky hrdý majitel quattra a musím říct že když to má nové zimáky jako já tak to vyjede téměř nemožné. Minulý týden jsem se pustil po cestě na Lysou horu a jestli to tam někdo z vás znáte v zimních měsících tak dáte za pravdu že to byl opravdu náročný výjezd. Sice jsem to asi po 2 km u první možnosti otočení vzdal, protože neustálé vyhýbání se turistům a lyžařům sjíždějícím dolů nemělo smysl. Navíc stejně si myslím že by to ani chlazení nezvládlo, protože jsem jel na jedničku v neustálem prokluzu kol a boření auta do sněhu. Pod koly bylo asi 30 cm uhlazeného sněhu od lyžařů (cesta se v zimě nijak neudržuje ani nepoužívá - je tam celoroční zákaz vjezdu) Každopádně quattro* se dralo nahoru jako tank
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

02.12 2007 13:02


m.i.v. Gratulace, tohle by měla Audi od tebe odkoupit a použít na podporu prodeje 8)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

02.12 2007 13:04


he byl jsem tam muzu potvrdit
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

02.12 2007 16:00


no ale zase RS6 a ty osdesatky teda nic moc ve snehu ... bych radsi neukazoval
nahoru

Anonymní





02.12 2007 16:08


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

04.12 2007 14:36


Pěkný video, to tam kluci byli na letákách ne? Já jsem taky před týdnem dělal test, nový zimáky + žádný zkušenosti s ESP* a byl jsem hodně překvapenej, trochu jsem dřív litoval že jsem nešel do Quatra ale když jsem viděl jak jede tohle tak už toho vůbec nelituju ESP* je parádička a na neuježděným i uježděným sněhu se jelo jak na asfaltě, zkoušel jsem snad vše
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

04.12 2007 21:09


ikdyž se může zdát quattro* pro někoho zbytečný, je třeba rozlišovat, jestli auto jezdí ve městě nebo po horách. Tam je quattro* skutečnou nutností. A ikdybych měl jezdit jenom po hlavních první třídy nebo dálnici, tak se tam taky jednou za čas objeví nějaká bílá skvrna, která dokáže pořádně vyškolit. V létě při velkým lijáku se dá o quattro* taky pořádně opřít a při nejmenším je to zkrátka prvek pasivní bezpečnosti.
Vyměnil jsem BMW 2.0i 110kW za A6 2.5 TDI* 132kW quattro* a když porovnám spotřebu, tak jsem na tom líp než u dvoukolovýho baga a navíc tohle je pořádnej kočár.

No nemám pravdu bráchové? 8)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 17 | Témat: 1

06.12 2007 21:12


Lukýno A6:
ikdyž se může zdát quattro* pro někoho zbytečný, je třeba rozlišovat, jestli auto jezdí ve městě nebo po horách. Tam je quattro* skutečnou nutností. A ikdybych měl jezdit jenom po hlavních první třídy nebo dálnici, tak se tam taky jednou za čas objeví nějaká bílá skvrna, která dokáže pořádně vyškolit. V létě při velkým lijáku se dá o quattro* taky pořádně opřít a při nejmenším je to zkrátka prvek pasivní bezpečnosti.
Vyměnil jsem BMW 2.0i 110kW za A6 2.5 TDI* 132kW quattro* a když porovnám spotřebu, tak jsem na tom líp než u dvoukolovýho baga a navíc tohle je pořádnej kočár.

No nemám pravdu bráchové? 8)

Kdo si jednou čuchne ke 4kolce a pomůže mu ze sraček (byť i jeden krát za rok), nemůže už jezdit s jinou károu (nemusí být nutně audi, je i plno jiných dobrých kár).
nahoru

sponzor





06.12 2007 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

08.12 2007 21:22


Je jasný, že 4koly mají velkou výhodu. Jen nesouhlasím s tím, že je hodně dobrých čtyrkol. Podle mě je pouze Audi nebo Subaru. Pokud je 4kola přes Haldex* nebo jiný automaty, dojde pokaždý k prodlení a když letíte kilo, nezachrání tě ani 12 airbagů.

Přizná se každej dobrej prodejce Subaru, že s Audi naprosto souhlasí a prodejce Audi, že Subaru respektuje. Pak už je na rozhodnutí každýho, jestli bude mít love na dieslovou Audinku, nebo chce vysloveně Japonskýho benzíňáka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 17 | Témat: 1

08.12 2007 21:36


Lukýno A6:
Je jasný, že 4koly mají velkou výhodu. Jen nesouhlasím s tím, že je hodně dobrých čtyrkol. Podle mě je pouze Audi nebo Subaru. Pokud je 4kola přes Haldex* nebo jiný automaty, dojde pokaždý k prodlení a když letíte kilo, nezachrání tě ani 12 airbagů.

Přizná se každej dobrej prodejce Subaru, že s Audi naprosto souhlasí a prodejce Audi, že Subaru respektuje. Pak už je na rozhodnutí každýho, jestli bude mít love na dieslovou Audinku, nebo chce vysloveně Japonskýho benzíňáka.

Nóóó..., když si to myslíš.....(co třeba Evo, nebo starý BMW ix, Lancia Delta HF atd...) áááále, když myslíš...
Naposledy upravil Drápalík dne 09.12 2007 13:03, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





09.12 2007 11:13


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

09.12 2007 11:59


Podpíše sa vlastne Q aj mimo zimu na jazdné vlastnosti?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

09.12 2007 15:45


crky:
Podpíše sa vlastne Q aj mimo zimu na jazdné vlastnosti?


No u tvého motoru ti quattro* pomuže už i při svižném rozjezdu z křižovatky na suchém asfaltě. 310 Nm přední kola na 1. st. nejsou schopna přenést takže nadbytek Nm sežere ASR*. V dešti to platí dvojnásob! Takže s Quattrem mužeš naplno využít potenciál motoru a užívat si zátahu svého V6 TDI*
To samé platí i při výjezdu ze zatáček. A navíc quattro* má trochu víc váhy na zadní nápravě a tak je trošku líp vyvážené což mírně zlepší jízdní vlastnosti.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

09.12 2007 20:38


quattro* je fajn věc, loni v zimě jsem projel tam, kde ostatní zůstali stát a bez jedinýho zaváhání jsem vytáhl tátovo auto zapadané sněhem, když se mu cestou do práce podělal motor (olej totálně ztuhnul, takže motor se nemazal... )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

09.12 2007 20:47


Krolboys:
Hoj, já jsem taky hrdý majitel quattra a musím říct že když to má nové zimáky jako já tak to vyjede téměř nemožné. Minulý týden jsem se pustil po cestě na Lysou horu a jestli to tam někdo z vás znáte v zimních měsících tak dáte za pravdu že to byl opravdu náročný výjezd. Sice jsem to asi po 2 km u první možnosti otočení vzdal, protože neustálé vyhýbání se turistům a lyžařům sjíždějícím dolů nemělo smysl. Navíc stejně si myslím že by to ani chlazení nezvládlo, protože jsem jel na jedničku v neustálem prokluzu kol a boření auta do sněhu. Pod koly bylo asi 30 cm uhlazeného sněhu od lyžařů (cesta se v zimě nijak neudržuje ani nepoužívá - je tam celoroční zákaz vjezdu) Každopádně quattro* se dralo nahoru jako tank


Z tebe bude mít červík radost 8)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

09.12 2007 20:49


Kriznik:
no ale zase RS6 a ty osdesatky teda nic moc ve snehu ... bych radsi neukazoval


rs6 i 80tka měli letní - (ikdyž miv s letníma vyjel skoro celý kopec) byl to první sníh,den předtím nebyla ani vločka,takže jsme byli zaskočení všichni,kromě snipera
nahoru

sponzor





09.12 2007 20:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

09.12 2007 20:50


Já chci taky quattro*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

10.12 2007 23:00


Od středy má zase sněžit a já se těším, jako zamlada na sáňky, až se budu zas někde brodit sněhem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.10. 2007
Příspěvků: 39 | Témat: 1

10.12 2007 23:22


Hm,už teď mě mrzí že mám jen předohrab
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

11.12 2007 15:12


mikl:
Hm,už teď mě mrzí že mám jen předohrab


No tak těch tvých 370 Nm krouťáku potřebuje quattro* jako sůl. Sníh je bez debat ale na mokru i suchu by jsis mohl užívat zátah svého motoru na 100%. Takhle ti při svižném startu tu pravou sílu sežere ASR* [smilie=az.gif]
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email