Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 25 června 2025
Celkem je zde 197 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JurajH.
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 255
Online návštěvníků
Návštěvníků: 196
Uživatelů: 1
Celkem: 197

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

21.07 2010 22:25


Čau borci tak nevím po pročtení mnoha článku jsem z toho jelen.Kolísají mi otačky na A4 1.8T Bex 2003 když jsem auto kupoval měl jsem otáčky tak kolem 890. Měnily mi servo tak měly baterku určitě venku ale už to je docela dlouho a nic to nedělalo ale ted mírně kolísají otačky tak rozmezí 1000-900. Navic se mi rožla kontrolka elektonika motoru a na Vagu to píše překročení mezní hodnoty plynu nebo něco takovýho.Takže moje otázky jaký mají být otáčky normálně? Může to byt špatnou Lambda* sondou to kolísání? Mám jen jednu lambdu? V motoru je ješte podobny kus jako Lambda* je po leve strane motoru a je krasně přístupný co to je za díl??? Musím udělat základní nastavení škrtící klapky nebo cele řídící jednotky po odpojení baterie??

Děkuji za rady
Naposledy upravil Carlossss dne 22.07 2010 5:42, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





21.07 2010 22:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 364 | Témat: 47

21.07 2010 23:55


sprav to zakladne nastavenie skrtiacej klapky a uvidis co to spravi s otackami... Ak budu aj nadalej blbnut, bude sa hladat nove riesenie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

22.07 2010 21:21


Zdar borci tak jsem se k tomu dnes nedostal. Jen se chci zeptat nema někdo ještě nějaké zkušenosti může Lambda* sonda ovlivnovat mírné kolísání otáček v rozmezí 900-1000ot/min.Jak se projevuje spatna Lambda* sonda a co je to co přikládám na obrázku vypadá to jako Lambda* sonda ale snad mám jen jednu ta je pod autem neni takhle přístupná. Nebo teda nevím. Díky za rady http://yfrog.com/1gobraz0156tj http://yfrog.com/j9obraz0157j
Naposledy upravil Carlossss dne 22.07 2010 21:42, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

22.07 2010 21:39


kolísání otáček muže zpusobovat hodně věcí, ale ve většině případů stačí nastavit škrtící klapku podle návodu a naformátovat jednotku, podle návodu.
http://audiklub.cz/clanek-59
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

31.07 2010 21:57


Tak klapka vyčištěna a uděléno zakladní nastavení a problém stale trvá na volnoběh jako by auto mělo zdechnout nebo jelo na 3 válce.Také sací vedení překontrolováno žádná závada.Máte někdo nějaký nápad v čem jště může byt chyba???? Díky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 112 | Témat: 0

31.07 2010 22:30


zkoušel jsi odpojovat zapalovací trafa?? Podívej se i na svorky koncového výkonového stupně na air boxu, může být zoxidovaný kontakt, potom to běží po 3.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

02.08 2010 17:09


Ta klapka je OK. Přes vag to píše prřekročena mezní hranice tlaku vzduchu mezi škrtící klapkou a turbem.Auto startuje vše v pohodě jen se mi zdá že mín jede a na volnoběh se klepe a kolísají otačky prostě nepravidelný chod motoru. Jo a kdiž delší dobu stojím třeba na semaforu tak se rozblíká elektronika motoru. Prosím pomoc za každou radu neměl někdo takový problém. Děkuji.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.08 2010 11:19


Carlossss: Kdy byly naposledy měněné svíčky(kolik je na nich najeto) a jakou značku tam máš?
nahoru

sponzor





03.08 2010 11:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

03.08 2010 17:36


A kdy byly naposledy měněny cívky?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

03.08 2010 18:10


Zdarec borci tak svíčky podle doložených papíru ze Švycarska vyjetých v Audi byly dělány při 115490km a jsou tam podle kodu tyto: 101000063AA, cívky to nevím asi nebyly měněny. A to má vliv na volnoběh a na tlak v sání svíčky a cívky? Že to nenapíše ani Vag v závadách? Ale moc díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

03.08 2010 21:40


Cívky mají vliv na to, že to neháže jiskru a pak to dělá divy. Mně to třeba hlásilo nízký tlak ve válci. Nechal jsem je všechny vyměnit i se svíčkama a je klid. Možná ti to nepomůže, ale mně ta cívka zdechnula ve 128.000km, takže zhruba stejný nájezd jako ty. Naštěstí se mně to stalo ráno při odjezdu z domů, tak jsem jako důchodce dojel do servisu, co mám kousek a nechal to vyměnit a jenom doufal, že to opravdu bude jenom ta cívka. 1.8T na ty cívky právě trpí, blbý je, když se to stane někde v divočině, to je prostě na odtah...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

03.08 2010 21:45


Ale mě auto jede jen na ten volnoběh je to jak v traktoře vybrace a nepravidelný chod. Jakmile trošku přidám 1100 ot/min tak si přede jak kotě. To nechápu.Jak poznám špatnou cívku da se nejak změřit??? Ale díky za typ.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

03.08 2010 22:30


Dá se to zjistit tak, že za chodu vždy jednu odpojíš a vrátíš a tak postupně všechny. Dokud neodpojíš tu vadnou, tak by se chování motoru mělo vždy zhoršit, jenom u té vadné se to pořád bude chovat stejně.
Případně méně agresivní je ty cívky omrknout, vadná cívka je obvykle nějaká opálená.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

03.08 2010 23:21


A Jak ty cívky vyndám ještě jsem neměl tu čest člověk se pořad učí??? Jde to lehce???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

04.08 2010 20:29


Zdar borci tak dnes na VAG vypsalo to tuhle chybu:(17705 pokles tlaku mezi turbem a škrící klapkou, P 129 001 horní mezní hranice překročena) nevíte co s tím.Děkuji za každou radu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.08 2010 8:39


Carlossss: Některé modely mají na intercooleru čidlo.Takže se ně něj podívej a zkontroluj.
nahoru

sponzor





05.08 2010 8:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

05.08 2010 18:49


Tak tohle čidlo zrovna já asi nemám nebo nevím co máš na mysli nebo myslíš přetlakový ventil k turbu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

18.08 2010 21:48


Tak nic jinýho nezbívalo auto muselo do servisu. Po měsici a půl bádání je to taková hovadina. Ventil odvětrání klikové skříně Cena 270kč + 2x15kč za sponu. No cena za práci to už je detail.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email