Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 29 dubna 2025
Celkem je zde 220 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zukov05606
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 162
Online návštěvníků
Návštěvníků: 212
Uživatelů: 8
Celkem: 220

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 16

18.07 2010 11:12


Zdravíčko,

ze dne na den mi přestaly fungovat oba stěrače, když je chci spustit, jenom se cuknou asi o 2 mm a to je vše. Už někdo tento problém řešil? Co je potřeba vyměnit?

Díky
nahoru

sponzor





18.07 2010 11:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 196 | Témat: 6

18.07 2010 12:04


Ty audiny to mají snad nějak zakódované a když se to začne srát na jedné tak jich jde víc nebo co...začíná mi to dělat taky...celý ten mechanismus prej stojí nový v audi cca 1600,- kdyby náhodou se ti stím nechtělo blbnout.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

18.07 2010 12:21


Jj dělají dřív nebo později všechny.Jedině preventivně vyndat dokud to nedělá a promazat.Mohlo by stačit nastříkat WD pokud to není ještě seknuté.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 16

18.07 2010 14:03


Díky kluci, takže stačí použít výše zmíněný návod a mělo by to být ok? Nebo už je to zaseknutý a musím koupit nový mechanismus jak chápu z valchovy odpovědi ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

18.07 2010 14:18


Když to není seknuté tak je to pohoda.Sundáš stěrače a na hřídeli co je stěrač je myslím ještě gumička a segerka a ty sundáš taky.Pak už jen záleží jak moc je to chycené.Možná bude stačit trochu bouchnout a hřídelka vypadne.Ale většinou to je chycene dost a musíš využít co se dá abys to dostal ven.Někdy i rozpojit ta táhla ale to se pak rozhodí doběh stěračů...taky radost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 16

18.07 2010 14:25


A jak poznám jestli je to seknuté? Samo se to cukne třeba tak ty 3 mm, pak to dál nejde, ani když tomu pomáhám rukou...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 196 | Témat: 6

18.07 2010 14:26


Jeslti ještě teda můžu doporučit, když sme to měnili (vyndávali celý ten mechanismus ven) s kamošem na jedné B6 tak sme si to pro jistotu vyfotili jak to tam je přesně dané, protože je to celkem prdel to dostat ten mechanismus ven a tím pádem i zpět - takový ježek v kleci.
nahoru

sponzor





18.07 2010 14:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

18.07 2010 14:40


Nki: jj, ježek v kleci je trefné
McLaren: jestli už je to ve fázi, kdy s tím ten motorek nepohne, tak vydělat mechanismus ven (návod je v tom odkazu, popsal jsem to tam) a rozdělat táhla a pomocí svěráku to rozdělat, vyškrábat rez, namazat a složit

jo a odpoj si baterku, protože jestli si budeš nastavovat ta táhla do té polohy, abys to mohl vytáhnout ven, tak je možné, že se ten motorek nějak probere a bude se snažit točit (jako tehdy mě) a jestli bude v nějaké nešikovné poloze, tak ti může rozbít čelní sklo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 7

19.07 2010 22:16


Ahoj, je to nedavno, co jsem mel stejny problem. Pokud si pamatuju dobre, postup byl nasledujici:

0) nastavit starace do vychozi polohy a vypnout je
1) demontovat vsechny plastove kryty
2) demontovat plastove krytky ze steracu a poradne prostrikat, napr. WD, nechat chvili pusobit.
3) pak opatrne zkusit sundat za pomoci sroubovaku, pozor na sklo
4) Pokud nefunguje sroubovak, jako v mem pripade, musi se pouzit stahovak
5) Pokud jsou sundane sterace je za tebou prvni horsi chvilka
6) sundat plast pod steraci. V mem pripade jsem musel sundat i kryt motorove jednotky. (A4 B6 1.9TDI, 96kW)
7) Odpojit konektor od motoru stracu
8) Odsroubovat dva srouby, kterymi je mechanismus chycen ke karoserii
9) Velmi opatrne vyndat jezka z klece - je to vopruz
10) Az bude mechanismus venku, opatrne uchyt napr. pravou cast (vlozku ve, ve ktere je trn na kterem je nasazen sterac) mechanismu do sveraku
11) sundat segerovku a gumovy okrouzek, ktery to pravdepodobne bude mit za sebou. Dale plochym sroubovakem vycvakni rameno z cepu od hridele motoru
12) Mechanismus bude pravdepodobne zarezly mezi vlozkou a trnem, na kterem je nasazen sterac, nutno poradne prostrikat opet WD-ckem a nechat pusobit
13) vem poradny plochy sroubovak zastrc ho mezi vlozku a trn, pozor na tesnici podlozky a zacni pacit smerem nahoru. Pritom delej pohyby celym mechanismem k sobe a od sebe (s citem). Dej pozor, aby si pacil smerem nahoru jen sroubovakem u trnu!!!, jinak ulomis vlozku od zbytku mechanismu, je to z nejake slitiny hliniku, pak bys musel hledat nekoho, kdo vari hlinik
14) kdyz to pujde nahoru jen trochu, tak to opet prostrikni a naraz zpet, pak zas nahoru
15) Az sundas hlinikovou vlozku z trnu, je treba jemnym smirkem obrousit jak trn tak mosazne pouzdrou uvnitr hlinikove vlozky.
16) po obrouseni a vycisteni, na trn nejdrive vratit tesnici podlozky, namazat poradne trn i vlozku nejakou vodeodpudivou vazelinou, napr. grafitkou a vlozku nasadit zpet. Nasad novy tesnici okrouzek a segerovkou.
17) Nacvaknout zpet rameno na namazany cep u hridele motoru
18) Postup opakovat i na druhem trnu (levem steraci)
19) Hlavne davej pozor, at pacis nahoru jen sroubovakem pod vlozkou a at nepacis celym mechanismem, jinak to na 99 procent ulomis

Vratit mechnismus zpet je lahudka, ale da se to, muzes si pomoct otacenim hridele motoru tak, aby se ti mechanismus natacel do polohy, kdy jde lepe vratit zpet na sve misto

Pri vraceni je opet treba dbat zvysene opatrnosti, abys nenastipl sklo, je to nebezpecne blizko.


Hodne zdaru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 7

19.07 2010 22:16


Ahoj, je to nedavno, co jsem mel stejny problem. Pokud si pamatuju dobre, postup byl nasledujici:

0) nastavit starace do vychozi polohy a vypnout je
1) demontovat vsechny plastove kryty
2) demontovat plastove krytky ze steracu a poradne prostrikat, napr. WD, nechat chvili pusobit.
3) pak opatrne zkusit sundat za pomoci sroubovaku, pozor na sklo
4) Pokud nefunguje sroubovak, jako v mem pripade, musi se pouzit stahovak
5) Pokud jsou sundane sterace je za tebou prvni horsi chvilka
6) sundat plast pod steraci. V mem pripade jsem musel sundat i kryt motorove jednotky. (A4 B6 1.9TDI, 96kW)
7) Odpojit konektor od motoru stracu
8) Odsroubovat dva srouby, kterymi je mechanismus chycen ke karoserii
9) Velmi opatrne vyndat jezka z klece - je to vopruz
10) Az bude mechanismus venku, opatrne uchyt napr. pravou cast (vlozku ve, ve ktere je trn na kterem je nasazen sterac) mechanismu do sveraku
11) sundat segerovku a gumovy okrouzek, ktery to pravdepodobne bude mit za sebou. Dale plochym sroubovakem vycvakni rameno z cepu od hridele motoru
12) Mechanismus bude pravdepodobne zarezly mezi vlozkou a trnem, na kterem je nasazen sterac, nutno poradne prostrikat opet WD-ckem a nechat pusobit
13) vem poradny plochy sroubovak zastrc ho mezi vlozku a trn, pozor na tesnici podlozky a zacni pacit smerem nahoru. Pritom delej pohyby celym mechanismem k sobe a od sebe (s citem). Dej pozor, aby si pacil smerem nahoru jen sroubovakem u trnu!!!, jinak ulomis vlozku od zbytku mechanismu, je to z nejake slitiny hliniku, pak bys musel hledat nekoho, kdo vari hlinik
14) kdyz to pujde nahoru jen trochu, tak to opet prostrikni a naraz zpet, pak zas nahoru
15) Az sundas hlinikovou vlozku z trnu, je treba jemnym smirkem obrousit jak trn tak mosazne pouzdrou uvnitr hlinikove vlozky.
16) po obrouseni a vycisteni, na trn nejdrive vratit tesnici podlozky, namazat poradne trn i vlozku nejakou vodeodpudivou vazelinou, napr. grafitkou a vlozku nasadit zpet. Nasad novy tesnici okrouzek a segerovkou.
17) Nacvaknout zpet rameno na namazany cep u hridele motoru
18) Postup opakovat i na druhem trnu (levem steraci)
19) Hlavne davej pozor, at pacis nahoru jen sroubovakem pod vlozkou a at nepacis celym mechanismem, jinak to na 99 procent ulomis

Vratit mechnismus zpet je lahudka, ale da se to, muzes si pomoct otacenim hridele motoru tak, aby se ti mechanismus natacel do polohy, kdy jde lepe vratit zpet na sve misto

Pri vraceni je opet treba dbat zvysene opatrnosti, abys nenastipl sklo, je to nebezpecne blizko.


Hodne zdaru
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

20.07 2010 14:46


valchaaa: já sem to stříkal WDčkem a to pomůže jen na chvilku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.8. 2010
Příspěvků: 410 | Témat: 16

29.01 2013 20:16


zdravím přitomné

Nechci moc zasírat novým tématem, když se o těch stěračích zde mluví

Mě se stala taková jinačí věc.
Jedu si takhle stírám pohoda a najednou se sekli a zastavili úplně při jízdě, zastavil jsem vypnul, zapnul motor, a stalo se to že pokud mám stěrače v klidu, tedy nefunkční tak místo toho aby byli schovaný dole u vokna, tak mi tam na okně stojej jak dvě péra, ale když je použiji, tedy spustí je, tak normálně stírnou, ale zase se zastaví nahoře.

Kde se co stalo ??? , jsou tam nějaké ozubené kolečka ? a nějak se přelámali ?

Prosím o pomoc

Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

29.01 2013 21:48


motiver: zkus sundat ramena stěračů, pustit stěrače, vypnout je (ony se tak jakože vrátí do výchozí polohy) a pak je namontovat zpět

tak bych to aspoň zkusil já
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

29.01 2013 22:51


to mu nerad.Viš kam ty stěrače pujdou až to přesadi??Odsral to doběh v moturku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

30.01 2013 9:13


aha, to je pravda, tak jako bych nic nenapsal
nahoru

sponzor





30.01 2013 9:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.8. 2010
Příspěvků: 410 | Témat: 16

30.01 2013 11:33


gudy:
to mu nerad.Viš kam ty stěrače pujdou až to přesadi??Odsral to doběh v moturku.


Takze novy motorek steracu??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2011
Příspěvků: 39 | Témat: 0

25.02 2013 21:02


Chlapi? Jak mohl odejít doraz motorku??? Motorek stěračů se točí přece stále dokolečka jedním směrem. To, že stěrače chodí tam a zpátky mají na svědomí ty táhla stěračů... Spíš bych to viděl, že mu to přeskočilo na hřídeli od motorku na tom tisícihranu... Možná se pletu, ale tak bych to viděl já.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

25.02 2013 22:41


MireCzech: Líp čti nebo budu radši psat pomaleji.psal jsem doběh a ne doraz
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2011
Příspěvků: 39 | Témat: 0

26.02 2013 10:28


Jo aha, pardón! Tak zkus příště psát tedy pomaleji A když už se tady bavíme o těch stěračech, mám taky takový menší problém s nimi. Měl jsem je taky porouchané (nefungoval motorek) a po opravě mi stírají jinak než před rozebráním. Nedojedou mi tak daleko jako před tím. U řidičovy strany mi to stíralo pomalu až ke sloupku a teď to tam vůbec nedojede, ale vracejí se tak, jak mají. Když stěrač presadím tak, aby dojížděl jako před tím blíže tomu sloupku, tak mi zase nedojede až dolů, ale zůstane stát tak, že mi vadí ve výhledu. Nevíte někdo jak ovlivnit délku te dráhy toho stěrače? Díky všem za rady a nápady předem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

26.02 2013 11:11


prodloužit tahlo steraču.nevim přesně jak to tam vypada ale třeba tahlo přIMO* od moturku ktere pohani obě raminka.ted tak jenom odhaduju prodloužit o 1-2mm ale je to takova laborace.Pokud si použil takla ze stejneho vozu tak by neměl byt problem.ted mě napadlo jestli to tahlo je hlinikove tak si pěkně v pi.. ......psal jsem pomajeji,je to znát?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2011
Příspěvků: 39 | Témat: 0

26.02 2013 11:38


Všechno je tam původní. Jak motorek, tak i táhla i ramínka a i šroubky Nic tam není z jiného vozu. Nechápu to, jak je to možné, že to neběží tak, jak před tím. Jo, teď jak jsi psal pomaleji, tak to bylo znát
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email