Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 227 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 223
Uživatelů: 4
Celkem: 227

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

15.07 2010 16:33


Cau, prosim někoho kdo má možnost zjistit alternativu řídící jednotky ABS*, je to na Audi A6 2,ř TDI* quattro*, ake, 2001, mam tam kod 4B0 614 517H. Díky . Mam jinou, ale asi tam nepůjde a ta má kod 8E0 614 111T.
nahoru

sponzor





15.07 2010 16:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.07 2010 20:13


Dave001Cz: Za jednotku 4B0 614 517 H je náhrada 4B0 614 517 K.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

15.07 2010 20:16


ještě přidám souvisejíci problém, při dobrždování mi mlátí ABS* do pedálu, čidla jsou ok, a při vyndání pojistky ABS* je to v pohodě, nekde se to tu řešilo, ale nemůžu to najít
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.07 2010 20:21


Dave001Cz: Chápu, že problém způsobuje problém, a že může být problém v jednotce ABS*. Ale co vlastně hlásí řídící jednotka přes VAG. Jinak řečeno, co když je problém jinde.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

15.07 2010 20:22


Petan: Dík, ten od koho to mam , to měl údajně v a6 2,5 TDI*, ale když jsem viděl to číslo tak se mi to nezdálo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

15.07 2010 20:24


Petan: vag mi myslim nehlásil nic , ale zkusim to ještě nabodnout
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.07 2010 20:27


Dave001Cz: No já bych to opravdu hodil znovu na diagnostiku, ale na ostrou verzi a nechal projet jednotky. Nezdá se mi, že by řídící jednotka něco nezahlásila. Jinak je na základní diagnostiku docela dlouhej papír, pomocí kterého jsem schopen změřit voltmetrem a ohmmetrem různé signály. Toto hodně napoví, kde je problém.

PS. Máš quattro*. Máš na obou osách stejné rozměry? Pokud ne, tak to ABS* rozhazuje a vyhodnocuje jako chybu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 25

15.07 2010 20:34


Dave001Cz: si myslim, ze ta jednotka co ma nakonci 111, je ze stare 2.5 C4, jinak tu tvou jednotku, bych mel mit skladem
nahoru

sponzor





15.07 2010 20:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

15.07 2010 20:40


Petan: jo rozměry mam stejný, nejdřív jsem si myslel, že jsou to brzdy, byly v katastrofálním stavu, ale po kompletní výměně je to stejný, je mi divný že to dělá jenom když dobržduju, mohl bych u tebe někdy přibrzdit když na to nepřijdu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

15.07 2010 20:41


kenza: to bych se ti ozval, ale moc se mi nechce kupovat novou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.07 2010 20:57


Dave001Cz: Já fakt ted nevím. A čidla jsou zasunatá všechny dobře? Dokázal bych si totiž představit, že by to mohlo dělat některé z čidel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

15.07 2010 21:01


Tak jsem to napíchnul, mam jenom vagcom 304, a 0 chyb, čidla jsem bral u kamaráda i při jízdě a všechny běžěly stejně tak nevim co to může bejt, cilda nejdou vyndat, tak jsem povolil klouby a koukal jestly nejsou v cudu prstýnky s drážkama, dělal jsem jenom předek na zadek jsem se estě nedostal.
Naposledy upravil Dave001Cz dne 15.07 2010 21:13, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.07 2010 21:12


Dave001Cz: Potom už zbývá zkontrolovat ten protikus. Prostě vyndat poloosu a zkontrolovat, jestli to není zanesené či zarezlé. Čido pak dává jednotce naprosté nasmysly. Jinak může být i nové čidlo špatné či vadné. Na trhu jich je docela dost a zrovna jsi natrafil na špatný kus.

Tuhle jsem měnil prachovu na levé přední straně a docela to bylo zarezlé a špinavé.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

15.07 2010 21:17


to jsme si nerozuměly , to "bral" jsem myslel na diagnostice, ještě zkusim kouknout na zadni prstence, dají se nějak zkontrolovat samotný čidla?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.07 2010 21:21


Dave001Cz: Aha, já myslel, že jste zkontrolovali všechny prstence.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

15.07 2010 21:25


ne ne o víkendu na na ty zadní kouknu, zatim dík za pomoc
nahoru

sponzor





15.07 2010 21:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

24.07 2010 19:17


Ještě mam otázečku, nemohlo by to ABS* reagovat , kvůly malé účinosti zadních brzd? po měsíci nemam ještě pořádně sedlý desky na zadku a čím víc se ojíždí tak se mi zdá to klepání menší? Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.07 2010 19:28


jednotku ještě neřeš, nejdřív se podívej na ty zadky. stačí větší nebo menší jedna mezera, rozhodí to impulsy a jednotka to vyhodnotí jako chybu. s brzdama to nemá moc společnýho (to až při omezování). porovnává to otáčky jednotlivých kol proti sobě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

25.07 2010 16:23


tak prstence vyčištěný, pravá přední mazec , ale vyčistil jsem to. je to pořád stejný. zkoušel jsem si otevřít kapotu rozjel jsem se a pomalu brzdil a zdá se že je to slyšet někde u pedálu. kdyby to bylo ABS* tak je to asi slyšet víc,ne? fakt nevim
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email