Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 884 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 884
Uživatelů: 0
Celkem: 884

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 6

05.11 2007 9:01


Ahoj, nedávno jsem zjistil, že nevytáhnu z auta víc než 150 km/h. Dříve nebyl problém to dostat na 200, ale teď nad 140 už se mu vůbec nechce. Jinak akceleruje dobře, ale ve vysokých rychlostech je to špatné. Prosím o radu, jinak to je 1,8 20V s LPG*. Dík
nahoru

sponzor





05.11 2007 9:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

05.11 2007 10:07


prepni na benzin a zkus to.jestli se nedostanes ani ted na 150 tak bych to typoval na vlnovec na vyfuku.Jinak za kolik jezdis plynu?(mas vstriky nebo smesovac?)mam stejny motor a ted jsem dal take LPG*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 6

05.11 2007 10:12


No jezdim tak za 10 az 11, ale je to dost zkreslene,protoze kazda cerpacka ti to napumpuje jinak. Ted jsem tam hodil sportovni filtr a vypada to,ze pujdu jeste se spotrebou dolu. Na druhou stranu uz jsem jel za 13,5, s kolem na strese a 180 na dalnici. Jinak mam vstřiky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

05.11 2007 10:16


tak za tolik jsem jezdil benzinu ted jsem na 14plynu(pojedu jeste na serizeni) ale ja mam jen obyc smesovac prebytečných 30 na vstriky jsem zrovna nemel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 6

05.11 2007 10:20


Mel jsem to tam uz pri koupi, az mi to zacne zase jezdit rychle,tak uz budu spokojen. Budu tam davat jeste nove svicky a potom to poslu na diagnostiku, uvidime,co mi rekne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

05.11 2007 10:26


me tohle same delalo kdyz jsem mel vw a 14dni jsme nemohli prijit proc to auto nejede (diagnostika nic neukazovala)a zrovno jsem menil vyfuk a mechanik kouka na vlnovec a krouti hlavou ze to jeste nevidel ve vlnovci pruchod na malicek tim se motor vlastne sam dusil protoze kdyz se na to slaplo tak ty spalene plyny nestihali v dostatecnem mnozstvi odcházet
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 6

05.11 2007 10:29


Já zase nejsem takovy odbornik, ale znamená to,ze jsi mel ucpany vyfuk? Kde presne ten vlnovec najdu a da se toho nejak zbavit, nebo jenom vymenit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

05.11 2007 10:40


já taky odbornik nejsem jen ze se mi tahle zavada uz stala taky.prvni zkus maximalku jen na benzin.jestli ti na benzin pojede normalne je problem v plynu(jel bych na diagnostiku LPG*),jestli pojede spatne i na benzin udelal bych diagnostiku klasickou.jestli ti ani jedna diagnostika nic neukaze mrknul bych na ten vlnovec zas takova prace to neni.zjednodusene receno byl to ucpany vyfuk najdes ho pred katalyzatorem zkusim nekde najit fotku
Naposledy upravil mara A4 dne 05.11 2007 10:46, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





05.11 2007 10:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

05.11 2007 10:45


nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 6

05.11 2007 11:50


To uz jsou skoro svody, da se nejak identifikovat,jestli je to opravdu ono? na kolik to asi vyjde?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

05.11 2007 15:17


Mesin:
To uz jsou skoro svody, da se nejak identifikovat,jestli je to opravdu ono? na kolik to asi vyjde?


novy stoji cca 500,-
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 6

08.11 2007 22:33


Tak jsem dneska vymenil svicky a auto lita jako predtim, proste parada. U plynu jsou svicky asi fakt alfou a omegou vykonu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email