Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 658 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 657
Uživatelů: 1
Celkem: 658

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 26 | Témat: 4

13.07 2010 16:52


Nevíte někdo o nějakém dobrém servise v Praze na Audi? Kolísají mi občas otáčky na motoru.Hodně se to projevuje po nastartování za studena a občas to škytne během stání v koloně. Na autě jsou dělané nově vstřiky všech 6ks.
nahoru

sponzor





13.07 2010 16:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





13.07 2010 16:56


PAULI: SZ vlasta nebo Satas
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

14.07 2010 9:00


ještě můžu přihodit mého technika na teplické dálnici, Klíčany
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 175 | Témat: 32

26.07 2010 22:17


mne to zas kolise po nastartovani a nik si stym nevie rady ani v audi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

26.07 2010 22:28


Blbě nakalibrované nově vstřiky do řj.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 175 | Témat: 32

31.07 2010 14:37


neviete co by to mohlo byt robi to len je motor zohriaty cca na polovicu


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

31.07 2010 17:06


zeby vstriky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

31.07 2010 18:11


co tomu říká vag.. a máš asi spíše 165kw vid.. otáčky mi lítali u golfa když byla v hajzlu váhu vzduchu.. ale jak říkám bez vagu je to tam možná hádání
nahoru

sponzor





31.07 2010 18:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 175 | Témat: 32

31.07 2010 18:26


vag je bez zavad resp dnes som to nacital a bola tam vaha vzduchu sporadicka ale neverim ze to bude tym lebo to robi len ked je auto zohriate na polovicu ked je studene startuje normalne otacky jak priklincovane
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

31.07 2010 18:36


tak ho poradne zahrej napoj a pak vag.. to je divny.. neco tam kravi.. ja myslim ze je to fakt ta vaha
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 175 | Témat: 32

31.07 2010 18:49


menilo sa aj cidlo teploty chladiacej kvapaliny a stale to iste
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

31.07 2010 20:08


musí to být ve Vagu vidět to není možné.. ale jestli jsou to čidla tak ty se fakt hledají blbě.. to jsou sporadické chyby a ty občas vidět fakt nejsou pořádně..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 175 | Témat: 32

01.08 2010 0:38


odpojil som vahu vzduchu a problem pomynul ze by bol problem tu ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

01.08 2010 9:51


že bych ti to neříkal ??? zkus ji ještě pročistit kluci tady psali čím.. nějaký sprejík myslím na brzdy či tak.. ale nevím nevím jestli to pomůže..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 175 | Témat: 32

01.08 2010 10:54


v pondelok kupim novu a uvidme
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

01.08 2010 21:05


aj mne to robi,ale len niekedy... proste na volnobeh otačky okolo 900 a niekedy to kolise tak,ze miká celým autom... a okrem toho pri naštartovaní počut z predu také zachrapčanie akoby..neviete poradiť? Vag nič nehlási
nahoru

sponzor





01.08 2010 21:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 175 | Témat: 32

02.08 2010 10:45


059906461K toto je jej cislo vie niekto zohnat za rozumnu cenu v audi 260 €
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

02.08 2010 15:10


tak to asi bude honicka trochen..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

02.08 2010 20:19


trenertenisu: No taky mi chrastilo a nechci strašit, ale dělal jsem rozvody... 23500.. ale nejsem mechanik, jen uživatel... Takže třeba to není ono...[/user]
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

02.08 2010 21:34


trenertenisu:
aj mne to robi,ale len niekedy... proste na volnobeh otačky okolo 900 a niekedy to kolise tak,ze miká celým autom... a okrem toho pri naštartovaní počut z predu také zachrapčanie akoby..neviete poradiť? Vag nič nehlási

Zachrapčenie je špatnej napínak řetězu...a to je dost velký problém,nech to radši zkontrolovat,zrovna i vytahanost řetězu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

02.08 2010 23:44


Jan08: váha:

presně tak to bude něco okolo řetězů.. kolik máš najeto.. a jak píše váha to bude pěknej pakec.. motor + Převodovka* dolů a ven.. rozhodit a tak dále. .

obávám se že jiný postup na kontrolu ani není.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

03.08 2010 10:50


to chrasteni po nastartovani jsou rozvodove retezy, delaji to i kusy co maji kolem 100tis a mene, proste se to nastartuje napinaky zjisti ze je volny retez a dopnou ho, pokud ti to zachrasti a do 2 sek to zmizi tak je pry vse v poho . samozrejme vymena retez nebo tech napinaku je pry okolo 20tis. motor musi ven. ale sem tam se najde fakír ktery to zvladne i bez motoru ven, ale nauctuje si beztak stejne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

03.08 2010 16:30


No můj servisák prý zjistili, že je lepší dát ven převodovku, jinak by mě zajímalo jak si přišel na ty 2 sekundy, pže mě říkali všude, že nejvíc se to potkává, při startu, když se to nenapne rovnou...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

03.08 2010 17:16


no jen upřesním z ruského fora vím a viděl jsem na vlastní oči že na obou stranách odcházejí ozubená kola po kterých jeden řetez, což je zaviněno ucpáváním kanálků které zajišťují mazání těchto kol.. nic moc fotky byly dost zajímavé.. ne každému se to projeví, někomu později, někomu dříve.. dost záleží na jízdě, na oleji, na materiálu a prý se to děje hlavně při mazání ve větších otáčkách..

ale když se ozub. kola trochen ojedou je zle.. a rozborka motoru a převodovky fakt nic moc..

jinak to promazávání se dá pořešit výměnou takovýho vehementu s kanálky, které se pak neucpávají na každé straně, ale samozřejmě vše dolů a rozebrat..

přemýšlým že bych to možná udělal preventivně než se něco vysype pak je to řacha..

nevím váhám spíše později tak kolem 170 tis jestli ji budu ještě mít..

každopádně dej vědět co to bylo až budeš moudřejší.. kdyby se ti podařily nějaká fota bylo by supr..

držím palce.. nepříjemné je to věřím.
nahoru

sponzor





03.08 2010 17:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

04.08 2010 17:30


Ricom
No tak to jsem měl vědět když se dělaly ty rozvody, nechal bych to udělat rovnou...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

04.08 2010 18:09


ricom:
Jan08: váha:

presně tak to bude něco okolo řetězů.. kolik máš najeto.. a jak píše váha to bude pěknej pakec.. motor + Převodovka* dolů a ven.. rozhodit a tak dále. .

obávám se že jiný postup na kontrolu ani není.
Na výměnu napínáků a přenastavení rozvodů(doporučuju těm kdo má víc jak 150000km já ve 170000 sem byl uplně jinde)není potřeba demontovat převodovku natož motor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2010
Příspěvků: 132 | Témat: 17

04.08 2010 18:18


Citace:
Na výměnu napínáků a přenastavení rozvodů(doporučuju těm kdo má víc jak 150000km já ve 170000 sem byl uplně jinde)není potřeba demontovat převodovku natož motor. Wink


No tak to by mě zajímalo jak, nejsme mechanik, ale tak já jsem to vzal jako že to fakt jinak nejde...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

04.08 2010 18:32


Na nastavení musí dolů na jedný straně vývěva a nadruhý plastový víčko.A na výměnu napínáku sundat ty dekly na kterých je ta vývěva a víčko .Prace tak na 4-5 HOD*.i s obědem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

04.08 2010 18:34


Jan08:
No můj servisák prý zjistili, že je lepší dát ven převodovku, jinak by mě zajímalo jak si přišel na ty 2 sekundy, pže mě říkali všude, že nejvíc se to potkává, při startu, když se to nenapne rovnou...
Jo a potkat se to nemůže.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

04.08 2010 18:42


baví se o tom samém všichni. budeme měnit napínák u řetězu ne u řemenu.. ?? jen pro upřesnění
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email