Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 16 listopadu 2025
Celkem je zde 2275 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2274
Uživatelů: 1
Celkem: 2275

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 14

14.08 2008 14:09


Petan: A aspon nějake useky ktere byly obzvlašt špinave bys mohl vypsat ?
nahoru

sponzor





14.08 2008 14:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.08 2008 14:25


Když už víme z fotky o který ventil se jedná, tak špína byla postupně až ke klapkce. Důvodem je to, že ventil propouštěl olej z vany. Podtlak totiž nasával olej jak divej. Stále jsem se divil, proč mi najednou mizel olej.
Naposledy upravil Petan dne 14.08 2008 20:00, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 14

14.08 2008 14:42


Pokusim se rozebrat. Připadně nadělat dalši fotky.

Dik že se děliš o sve pracně ziskane zkušenosti.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.08 2008 20:01


Troo:
Pokusim se rozebrat. Připadně nadělat dalši fotky.

Dik že se děliš o sve pracně ziskane zkušenosti.


Od toho tu máme Audiklub, abychom se podělili s případnými radami a zkušenostmi.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

15.08 2008 8:55


Petan:


Možné je všechno. Podobný problém může být i u 2.5TDi. Je tam hodně ventilů a čidel. Dovedu si představit, že když je někde vadné nebo špinavé čidlo nebo ventil, tak motor nepůjde jak má. Otázkou je, jestli máš k dispozici měřící předpis k čidlům, aby jsi mohl měřenou hodnotu čidla s něčím porovnat.




To samozřejmě nemám a navíc mám volšový ruce.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.08 2008 13:00


tom.valmet: No jo, tak to je jiná. Jsem schopen ti poskytnout nějaké rady a návody, ale do dieslů se moc neženu. Neboť jim moc nerozumím. Elektronice rozumím docela dobře, Ale diesly dělám jen okrajově.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

17.08 2008 13:53


kolega se ptal na 2.5TDi,já se optám na 1.9 TDI*. Mně to sice jezdi skvěle,ale možná by to jelo ještě líp Taky tam pujde asi něco provést,opravit,vyčistit,že?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.08 2008 21:42


Siki: Znovu musím zdůraznit, že diesly nejsou moje parketa. Jak jsem psal, záleží na roku výroby a také jak se k tomu předcházející majitel choval. Diesly mají trochu jinou filozofii, takže veškeré úpravy a čištění jsou někde jinde.
nahoru

sponzor





17.08 2008 21:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

18.08 2008 12:21


jj jasně,kdybych věděl co která součást je,tak bych se hned do toho pustil,ale né nadarmo se říká,,ševče drž se svého řemesla´´
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.08 2008 12:58


Siki:
jj jasně,kdybych věděl co která součást je,tak bych se hned do toho pustil,ale né nadarmo se říká,,ševče drž se svého řemesla´´


Jj, říkáš to dobře. Raději se držím svého kopyta. Mohl bych plácat nesmysly a to nechci.

Možná by stálo za to, aby někdo z garážmistrů a odborníku napsal podobné rady pro diesly. Myslím, že by to nebylo od věci.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.08 2008 21:03


Petan: Připadá mi,že od přeformátování R.J. mi to začlo více papat,v čem může být problém mám to zopakovat? Dík...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 21:20


Rob:
Petan: Připadá mi,že od přeformátování R.J. mi to začlo více papat,v čem může být problém mám to zopakovat? Dík...


Provedl jsi vyčíštění kritických prvků? A jakou varintu pro formátování jsi použil. Musíš použít MOTRONIC tedy varianta 2, protože tuhle řídící jednotku tam máš. Pokud ano, tak prvních 50km může být zvýšená spotřeba nebo tam máš ještě nějaký prvek znečištěny a hodnoty jsou potom chybně zavedeny do jednotky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.08 2008 21:33


A sakra,já jsem lama,použil jsem varintu 1
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 21:40


Rob:
A sakra,já jsem lama,použil jsem varintu 1


Nikdo není dokonalý.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 21:43


Upozornění pro ostatní, kdo by chtěl udělat reset ŘJ:
Pokud by někdo chtěl dělat reset, tak ať mi raději napíše. Podle modelu, roku výroby, obsahu a kódu motoru jsem schopen najít, jakou variantu má použít.

Audi zdar
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.08 2008 21:48


Petan: dík za radu,zítra to napravím...
Jsem lehkou nohou jezdil za 13L
nahoru

sponzor





19.08 2008 21:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

19.08 2008 21:51


Rob:
Petan: dík za radu,zítra to napravím...
Jsem lehkou nohou jezdil za 13L


ty a lehká noha?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.08 2008 22:02


fakt nekecám,zrovna jsem zkušel,jen tak snížit spotřebu,kam se až dosnu a ono to pořát nešlo a to mám KN filtr a tankuju plnotučej 100 verva,před přeformátováním jsem jezdil docela ostře za 13,6 užíval jsem si zvuk motoru,protože s tim filtrm to má uplně jinej zvuk
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 22:12


Rob: Ten K&N filtr bych tam chtěl dát taky, ale ta cana.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.08 2008 22:15


mě stál 1850
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 14

19.08 2008 22:57


Petan jakou variantu doporučiš mne
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.08 2008 7:48


Troo:
Petan jakou variantu doporučiš mne


Abych pravdu řekl, tak mě zarazily údaje v ETCE. Ty máš jeden z prvních modelů TT a 132kW. Předpokládal bych, že tam bude MOTRONIC, ale podle ETKY není, takže by se měla použít varianta 1. Už jsem dělal jednou formát na jiném TT a použili jsme variantu 2 a bylo to bez problému.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.08 2008 14:21


Mám dotaz k variantě 2. bod 3.Dále provedeme 3x opakovanou procedůru,kdy se nastartujeme a necháme 5 min. puštěný volnoběh,aniž sešlápneme plyn.
Tak se chci zeptat: Mám to nastartovat nachat 5 min. běžet pak to mám chcípnout a zas 5 min. nechat běžet ,zase chcípnut a zas 5 nechat běžet a chcípnout jo?
Já jen abych něco zase nezvoral dík.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 247 | Témat: 23

20.08 2008 14:34


Petan:
Upozornění pro ostatní, kdo by chtěl udělat reset ŘJ:
Pokud by někdo chtěl dělat reset, tak ať mi raději napíše. Podle modelu, roku výroby, obsahu a kódu motoru jsem schopen najít, jakou variantu má použít.

Audi zdar
ahoj, mohl bych te poprosit, mam AGU 1.8T a nevim jakou variantu na ten reset.. cca pred mesicem jsem resetoval podle varianty 1 a slape to v pohode, akurat ta spotreba se mi nejak nezda... a ted jsem menil vahu vzduchu, tak to chci restnout dobre... diky...
nahoru

sponzor





20.08 2008 14:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

20.08 2008 17:34


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.08 2008 19:10


Spox:
ahoj, mohl bych te poprosit, mam AGU 1.8T a nevim jakou variantu na ten reset.. cca pred mesicem jsem resetoval podle varianty 1 a slape to v pohode, akurat ta spotreba se mi nejak nezda... a ted jsem menil vahu vzduchu, tak to chci restnout dobre... diky...


Ahoj. Správně jsi použil variantu 1. Máš tam ŘJ MPI*. Při jakákoliv výměně aktivních prvků nebo číštění a to i vzduchového filtru se doporučuje provést reset ŘJ.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.08 2008 19:19


Rob:
Mám dotaz k variantě 2. bod 3.Dále provedeme 3x opakovanou procedůru,kdy se nastartujeme a necháme 5 min. puštěný volnoběh,aniž sešlápneme plyn.
Tak se chci zeptat: Mám to nastartovat nachat 5 min. běžet pak to mám chcípnout a zas 5 min. nechat běžet ,zase chcípnut a zas 5 nechat běžet a chcípnout jo?
Já jen abych něco zase nezvoral dík.


V tvém autě je MOTRONIC. Píšeš to správně. 3x proceduru a chcípneš, potom projedeš auto cca 5-8km v rozsahu všech otáček a rychlostních stupňu 1-3 a pokud možno podřaďovat a tedy brzdit motorem. Ideální je volná silnice někde na okraskách.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.08 2008 19:20


Siki:
http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-green/vlozky-airbox/?smid=308


Co jsi myslel tím odkazem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

20.08 2008 20:00


tam ten filtr stojí 1650,dobrá ceny velku. Jinak asi nemáš tušení,jaká je varianta reset řid. jednotky pro TDI*,hm? Dík zatím
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.08 2008 20:20


Siki: Jak jsem psal, držím se svého kopyta. Dělám pouze benzíny. Diesly nechávám jiným odborníkům.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email