Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 kvě 2024
Celkem je zde 707 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Mapekyma
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 447
Online návštěvníků
Návštěvníků: 703
Uživatelů: 4
Celkem: 707

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.11 2009 10:11


pery: Chce to zkontrolovat podtlakové hadičky, jestli jsou správně zapojené. Dobré je zkontrolovat ventil (ten co je jako BOV ventil bez odfuku) a elektroventil, který řídí bypass na turbu.
sponzor





09.11 2009 10:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

09.11 2009 10:55


Petan:
Jsem velice v ocekavani, za kolik budu ted jezdit s novym motorem a turbem.. Pred tim jsem se nedostal pod 10,2
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.11 2009 11:52


mikejn: Obávám se, že se ani tak nedostaneš pod 10. Ale budeš mít nový motor, tak možná ano.
Já tedy rozhodně ne. Je to o tom, že člověk rád sešlápne plynový pedál
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

09.11 2009 12:28


ed.Mno ono i kdyz na nej moc neslapes a jezdi popojizdky tak jses prez 9L Spis se obavam a budu muset vyzkouset ze by to zralo stejne mozna o litr litr a pul vic kdyby jsi na to slapal ...
Naposledy upravil TAVIC dne 21.12 2010 0:05, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

26.05 2010 14:23


Petane, mohl bych poprosit o schema pro audi TT 1999 typ motoru BAM?

děkuji předem
AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

05.09 2010 19:35


nevíte někdo jak se resetuje ta ř.j. jednotka?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

06.09 2010 12:09


jsou tu navody, hledej šmudlo hledej.

Ale že jsem hodnej, zkus tenhle link
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.09 2010 19:29


Romca: Nebo se to dělá pomocí diagnostiky.
sponzor





06.09 2010 19:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 1

17.10 2010 11:20


a pomoci diagnostiky se to dělá jak??mám 1.8T agu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 2

24.10 2010 13:50


Chalani diki vsem urobil som si to aj ja, sice od nervou som skoro skolaboval ked som zistil po prekontrolovani faktury zo servisu co vsetko vymenene byt malo a nieje ale keby nebolo tohto tema tak na to v zivote nepridem...

DAM* vediet co to urobilo s motorom nakoloo ked som ten vetnil vytiahol ja vytiekla s toho traka hneda voda a bolo jej teda dost doslova ten cely ventil bol plny tej vody... tak uvidime napisem co to spravilo....
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 12

20.12 2010 14:15


Tak jsem dalsi komu tvuj članek pomůže.Mam sice A6 1.9TDI a ten ventil mam podle fotky taky na moturu a chčije mi díky němu do sání olej.Dřív jsem si myslel že je od turba,jenže Turbo* jsem měnil za fungl novy a olej pořád v sání,jdu vyčistit i s čidlem tlaku,muže se taky vyčistit jarem nebo nějak tak?díky
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 38

15.01 2011 21:36


By me zajimalo mikejn cemu rikas ze te S3 slapes.Protoze kdyz ji slapu na plyn po meste,okrskach atd tak prumer spotreba 17 az 18 litru.A to je uz treti S3 s kterou jsem mel co docineni.A to same kamaradi co maji S3.To nemluvim kdyz letis po dalnici 200 atd kolik je na palubaku.Te tve spotrebe ani trochu neverim.A pod 10 s S3 tak to ani nahodou.To se dost tezko dostanes s normal A3 110KW quattro*.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 679 | Témat: 11

15.01 2011 22:27


jak jistím jestli mám MPI* nebo MOTRONIC. Dík
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 4

16.01 2011 21:09


mám síce vw passat ale tiež 1.8t AWT
na fotkách to bude 6 a 19 však??

Náhled, klikni pro zvětšení.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 25 | Témat: 2

24.02 2011 16:01


zdravím-četl jsem příspěvky ohledně čištění odvětrání motoru,tak se s prosíkem připojuji,zda li by nebylo možné mně poslat nějaký rozkres-nejlépe tu etku,podle které snad pochopím co kde rozebrat a vyčistit.Nedávno se mi objevil problém s velkou spotřebou oleje cca 1lt na 1200 až 1400km a navíc dochází k občasnému silnému kouření motoru 3x za sebou v rozmezí cca5t.km.vypozoroval jsem,že k tomu dojde vždy v mrazech vyšších jak -16st.C,vypadá to,že nějak zamrznou ty odvětrací trubky a možná i některý z těch popisovaných ventilu a dojde k tomu,že motor po nastartování začne hulit jak parní lokomotiva,šedomodrý silně zapáchající kouř a za mnou 0,5km není široko daleko vidět,pak najednou vše ustane cca po 10-25km a zbyde jen nasaklej vejfuk olejem...pak většinou jednorázově spolkne i 1lt oleje,dle km které vydrželo auto kouřit,připadá mi to-a asi to tak bude,že po dokonalém prohřátí motoru se trubky rozmrazí-uvolní a tím skončí nasávání oleje....Jinak se jedná o audi a6 1,8t 110kw r.v. 2000 kod motoru AWT.Výše uvedené se stalo poprvé nějak v prosinci,to vydrželo hulit cca 25km a spolklo to asi 1,2lt oleje.Po krátké poradě,¨došli odborníci k názoru,že vzhledem k ujetým km-160t. jde olej přes Turbo*..Tak jsem to neřešil-jelikož bez auta jsem jak bez ruky,koupil nové Turbo* a nechal ho bez ptaní vyměnit v autodílně.Jaké bylo mé překvapení a šok,když se celá záležitost opakovala cca během 3týdnu,ale kratší trasu cca 10km,cca 0,8lt oleje,ještě jsem to omluvil s tím,že to asi někdě náhodou přisálo trochu oleje,nebo že to blbě vyčistili...a ted v pondělí znovu,ale zase nějakejch 25km-stejná trasa a pak zase 200km nic,čisto sucho.Tak jsem koupil oba nové ventily a chci to o víkendu rorebrat a vše vyčistit,ale potřeboval bych pomoci s těmi rozkresy.Dík za radu a pomoc,zdravím Luděk.Je to asi napsaný trochu zmateně,každejch 5minod toho odejdu,ale určitě pochopíte jádro pudla.Adolfum zdarec
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

11.03 2011 18:24


Petan:
pery: Chce to zkontrolovat podtlakové hadičky, jestli jsou správně zapojené. Dobré je zkontrolovat ventil (ten co je jako BOV ventil bez odfuku) a elektroventil, který řídí bypass na turbu.


Cau, mám docela dost problém s divným zbukem ze sání (viz video) a bublajíc z laufu. Spotřeba taky není nejmenší, mohl by jsi mi napsat jakým zpusobem zkontroluju BOV a ten elektroventil? Popřípadně jestli nemáš tušení, kde by mohl bejt zadrhel



Přímý odkaz na youtube video
sponzor





11.03 2011 18:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

11.03 2011 18:28


hele to bublání ze sání mám taky, myslim, že to nic nebude
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

11.03 2011 18:35


Ezio: Ale mě to buble z výfuku, a ze sání vychází takové jakoby škrabání viz video 0:20-30s. Stím neco bude... jede docela dobře...
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

11.03 2011 22:57


fichtl500: to co je na videu je v poradku. A bublani z vyfuku? dej dalsi video
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

12.03 2011 3:16


pooggoo: Težko v pořádku, ten zvuk vychází pri snižování otáček takovej číleně skrkající. Výfuk bude ráno.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

14.03 2011 19:27


fichtl500: Dela to prepousteci ventil, neboli DV( od BOV se lisi tim, ze prepousti zpatky do sani). Akorat to nedela csss csss ale takhle to chrchla (asi kvuli turbulencim nebo nevim) ale je to normalni. Pustis plyn a prebytecnej tlak se takhle odfoukne zpatky do sani. Kdyz mas tu hadici na svodech tak je to taky slyset? Jakej mas vzduchovej filtr? U papiraku to neni skoro slyset, u bavlneny vlozky to zacina bejt slyset pri plnym tlaku turba a kdyz mas hrib tak to dela presne jako na videu tzn. furt pri kazdym ubrani i pri nizkejch otackach a skoro nulovym tlaku.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

28.03 2011 19:09


Konečne nahráno, kvalita hrozná ale třeba to uslyšíte
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

28.03 2011 19:25


fichtl500:
podle me normalka...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

04.04 2011 22:03


Tak jsem zjistil, že mám vysypanej výfuk ale i tak se mi to nezdá. A nejhorší je že na ful nádrž sem dojel jen 500km +70ukazuje dojezd rezerva. Diagnostika ukazuje jen problém s uhlíkovým filtrem, ten pujde co nejdřív zaslepit. Dále jsem našel olej na skrtící klapce, kde se tam bere popřípadně po čem jít?
sponzor





04.04 2011 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

04.04 2011 23:42


při spotřebě 15,5 se takovýmu dojezdu nediv ..jinak koukám, že koupit levnější auto není moc výhra, když vidím, jak v tom hučíš s prachama, co? :-/
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2011
Příspěvků: 2072 | Témat: 5

04.04 2011 23:51


Nahod taky foto...at se můžeme kochat....
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 2

05.04 2011 0:38


olej na skrtiacej klapke je z turba kde inde by sa bral
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

05.04 2011 7:35


Kazaam:
při spotřebě 15,5 se takovýmu dojezdu nediv ..jinak koukám, že koupit levnější auto není moc výhra, když vidím, jak v tom hučíš s prachama, co? :-/


Se zapisováním spotřeby sem na klabu sem skončil, nějak to nevycházelo. Ale ted sem jel z Prahy na moravu. A z 99%plné nádrže sem ujel tech 500km. Jinak zatím se to nijak moc neprodražilo, benzím mám většinou zadáčo, oleje filtry atd s obrovskou slevou. Takže jen mě trápí dojezd, chtělo by to větší nádrž. Jinak ten olej, má to EGR*? Nebo je k.o. turbína a teče to z toho? Olej se ale neztrácí až teda na servo olej ten se strácí ale nikde neteče . Ten s motorem ale nemá nic společnýho myslím.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 2

05.04 2011 11:52


Vycisti si komplet vedenie vzduchu od turba ku klapke čiže hadice intercooler a aj klapku ked sa ti zjavi olej tak najskôr z turba.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.04 2011 19:59


fichtl500: Měl jsi auto na diagnostice?
Možná by to chtělo udělat základní nastavení řídící jednotky. Třeba ti to pomůže.
Ale hlavně platí, že základní nastavení lze dělat tehdy, pokud je registr závad vymazaný a prázdný.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email