Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 kvě 2024
Celkem je zde 689 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Mapekyma
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 447
Online návštěvníků
Návštěvníků: 681
Uživatelů: 8
Celkem: 689

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

11.01 2009 17:21


DK:
Okolo turba neni ani spina, natoz olej. A z vyfuku jde krasne bily kour, zadny certi..
sponzor





11.01 2009 17:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.01 2009 20:06


mikejn: Hmm, tak to ještě napiš, kolik máš skutečně najeto km. Těch příčin, proč ti to žere olej je trochu více. Když pominu kroužky pístů, tak to mohou být těsnící gumičky na ventilech. V první řadě by bylo dobré změřit tlaky ve válcích.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

11.01 2009 21:56


Najeto je 119.829 Km. Tlaky valcu? Mel jsem to VAGu a az na sporadicky problem ESP* nic..

V Audine mi potvrdili, ze vyrobce oleju si rika litr oleje na 1000 Km, tak prej nic neobvykleho..

Ale opakuji, ze z motoru by se dalo jist, zadny olej vytakajici ven neni..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.01 2009 8:31


mikejn: OK. Tak to neřeš. Ještě se zeptám, jaký olej používáš? Například já používám 0W40 a mírnou spotřebu olej mám. Odhaduji to na 1-2dcl za 4000km. Nic drastického.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

12.01 2009 9:08


Petan:

No tak to neni skoro nic ja mam 5W40 Castrola
AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 311 | Témat: 13

22.06 2009 18:00


ahoj Petane, hodil bys jsem prosim te podrobné schéma sací části motoru pro A3, 1998, 1.6l motor AKL?
a kdybys mi jeste doporucil ktere ventily vycistit a jaky
postup zvolit pri resete jednotky, byl by jsem moc rad, dik
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

22.06 2009 19:43


fora: Abych pravdu řekl, tak tento motor relativně jednoduchý, ale i problémovy. Pokud je s tímto motorem problém, tak se težko závada hledá. Známý tento model má a ani v servisu si s ním nevědí rady.

Jinak je tam jednotka MPI*. A vřele doporučuji vyčistit škrtící klapku, ale pouze za přepdokladu, že jsi trochu zručný. Samozřejmě je tam i odvětrání klikovky, ale to není zrovna jednoduché čistit. Je to úplně jiný motor než 1.8T
AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 311 | Témat: 13

22.06 2009 20:18


Petan:
fora: Abych pravdu řekl, tak tento motor relativně jednoduchý, ale i problémovy. Pokud je s tímto motorem problém, tak se težko závada hledá. Známý tento model má a ani v servisu si s ním nevědí rady.

Jinak je tam jednotka MPI*. A vřele doporučuji vyčistit škrtící klapku, ale pouze za přepdokladu, že jsi trochu zručný. Samozřejmě je tam i odvětrání klikovky, ale to není zrovna jednoduché čistit. Je to úplně jiný motor než 1.8T


motor zatim v pohode facha,ale spotreba se mi zda ani nevim,mohla by byt mensi, 7,6l/100km pri jizde 100km/h (vsecko mimo mesto) na 15tkach kolach.
je to benzin, ma to 11 let ja vim...nikde nic neunika,komplet novy cely vyfuk,patrilo by se to trocha precistit.kdybys mel nejaky nakres/schemu kde je rozpisany motor co kde je ,hodilo by se to.je to me prvni auto na kteem se ucim

jinak dik za rady.
sponzor





22.06 2009 20:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

22.06 2009 21:10


fora: Jestli mou radit, tak pokud motor jede bez problému, tak bych do něj nešahal.

Ta rada byla hlavně pro motory 1.8T. V principu lze kontrolova a čistit o ostatní motory, ale opravdu, pokud maká jako hodinky, tak bych do toho nešahal.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

23.06 2009 17:41


zdravím: neměl bys obrázky na mýho stařečka 3A, chtěl bych vyčistit škrtící klapku a zkontrolovat ten gumovej vlnovec sání, je místy zpuchřelej a popraskanej, největší díru jsem zalepil a značně se to zlepšilo, auto tahá líp, ale chci to rozebrat a zkontrolovat celý. Mělo by to mít vstřikování CIS-E Motronic, tyhle mrchy jsou na sání hodně háklivý.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

24.06 2009 18:09


Satan Coupe: Dávám sem pár obrázků, ale nevím jestli je to to, co jsi chtěl.audiWiki:
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.06 2009 21:32


díky díky, už teď přemejšlím, co všechno musí ven kvůli podělanýmu filtru. A taky přemýšlím o tom, že bych dal do háje aktivní uhlí a upravil ovládání klapek, ale hlavně musím vyndat a zkontrolovat tu gumu a vyměnit filtr.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.8. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 0

25.06 2009 10:09


Ahoj Petane.Chci se Tě zeptat,jestli je nějaký rozdíl mezi TT 1.8T AJQ a TT 1.8T APP. V etce, co jsi vloni poslal Troovi k čištění ventilů, se nějak nepoznávám a nerad bych čistil místo správných ventilů žárovky.(to bys koukal,co dovedu)
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

31.07 2009 12:41


Ahoj,
před pár dny jsem si pořídil A3 1.8 T quattro* 110KW s typem motoru AQA (asi )původ je z Německa - najeto 219.000 km r.v. 2000. Nejsem moc fajnšmekr na motory, a proto bych chtěl požádat o radu co je potřeba udělat na takovým uatě, když si nejsi jistej předchozím servisem!Zatím počítam s věci jako jsou rozvody, filtry, olej...ale zaujal mě tvůj článek o snížení spotřebě a třeba budeš vědět ještě o dalších tipech na co si dát pozor.
Díky moc za případnou odpověď.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.08 2009 9:11


holy: Ten návod je hlavně inspirace a odpovídá motorům podélně uložených.
Ono je důležité projít sací soustavu, kdy s mou bývalou A3 1.8T jsem si dost užil. Obecně je dobré pokud motor funguje a nevykazuje nestabilitu, do něj nezasahovat. Spíše bych v první fázi vizuelně zkontroloval gumové hadice a hadičky.

Teprve ve chvíli, kdy se s autem trochu seznámiš, tak bych se pustil eventuelně do kontroly svíček, škrtící klapky a čidla, které je za klapkou.

Rozhodně pokud nemáš jistotu, kdy byly měněny rozvody, tak je nechat udělat. Př té příležitosti bych vyměnil i vodní půmpu. Výměna oleje a filtru je samozřejmostí.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

03.08 2009 14:39


Díky za radu!
sponzor





03.08 2009 14:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

04.08 2009 12:35


Petane jeste maly dotaz.
Od 4500 otacek se motor dusi a vubec nejede...obcas skubne.
Nejvyssi vykon ma uvadenej v 5700 a je to i znat ze to netahne jak by melo.Nevis co by mohla bejt pricina? Diky
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

04.08 2009 14:27


holy: Škubání bývá většinou způsobeno vadnou váhou vzduchu. Ale proměř hlavně to čidlo, které je za škrtící klapkou. Musí mít při 20°C hodnotu 2200-2400Ohmů. Pokud je hodnota poloviční, což bývá velice často, tak čidlo očistit benzínem.
Také doporučuji napíchnout auto na diagnostiku.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

04.08 2009 14:50


Petan:
holy: Škubání bývá většinou způsobeno vadnou váhou vzduchu. Ale proměř hlavně to čidlo, které je za škrtící klapkou. Musí mít při 20°C hodnotu 2200-2400Ohmů. Pokud je hodnota poloviční, což bývá velice často, tak čidlo očistit benzínem.
Také doporučuji napíchnout auto na diagnostiku.


Petře, nechceš ty rady hodit do nejakeho sveho blogu, je to porad to same, daval bys pak jenom odkaz
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

04.08 2009 15:33


lumirs: To máš pravdu, už to tu píšu dokola. Asi budu muset napsat nový článek.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

31.08 2009 15:09


Tomu rikam poradny Téma! Petan je borec ledoborec co rad poradi i opakovane.Jen bych se ho zeptal..Sakra chlape za kolik si stim jezdil nez si to vsechno vicistil a dostal se pod 10L ?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

31.08 2009 15:59


TAVIC: Nešlo mi o průměrnou dlouhodobou spotřebu, protože mám někdy těžkou nohu, ale o aktuální spotřebu, která se snížila.

Bohužel jsem zjistil že nakteré typy motorův 1.8T jsou odlišné a úprava na nich tolik nefunguje. U mě to prostě zafungovalo.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

31.08 2009 17:54


Já to chapu a rozumim ti. Me todle hodne zajima, veci kolem motoru zdanlive nepotrebne ktere znatelne ovlivnuji projev motoru.
Taky me ta spotreba vrtala hlavou nez jsem prisel na to ze je to proste normalni i kdyz se to da vylepsit.
Ted jsme trebas najel 1400km prevazne po dalnici, plne nalozenej a valil jsem tak 150 a vejs.A nevim jestli me palubni pocitac blbe ptomeruje ale kdyz jsem dojel tak jsem mel dlouhodobou 6,7 L/100 km coz se me zda jako uplna blbyna.neodpovialo tomu ani tankovani ani pohled na aktualni spotrebu pac ta nesla pod 9L.
Ale kamos autař rikal proc ne ze i to je mozny..

to jen tak ve zkratce.. ale ten ventíl si stejne vycistim

Naposledy upravil TAVIC dne 31.08 2009 20:20, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

31.08 2009 18:48


TAVIC: Spíše bych prošel kompletně sací soustavu a to včetně toho ventilu, který funguje pro odvětrávání klikové skříně. Já když jsem to dělal, tak jsem našel povolený šroub u hadičky na turbu.

Podle všeho máš motor uložený podél, takže má quattro* Thorsen. Je to tak?
sponzor





31.08 2009 18:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

31.08 2009 18:51


me palubni pocitat ukazuje 750 km a mam 1.8T 110KW tak nevim
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

31.08 2009 18:59


Petane:

jak podel ? to ma preci kazda A4 B5 nebo neee??? a ano quattro*.
Taky bych to prosel cely ale delat to pred barakem na parkovisti ... rozumis.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

31.08 2009 19:16


TAVIC: Jo jasně, podél. Já jsem totiž nedopsal myšlenku, TT mají motor napříč, podle výkonového typu tam jsou různě přidané prvky, které dělají výkon výkonem.

Ale rozumím Ti, že před barákem se to špatně dělá. Já to dělal v garáži, mohl jsem mít auto zvednuté přes noc a měl jsem na to klid.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

01.10 2009 20:20


Tak jsem ho konecne dnes vycistil a reknu ti, je to znat.. a sakra dost!
Ani nebyl moc spinavej, ale ted to jde fakt lepe uplne od spoda.
Jsme zvedav jestli se to projevi i na spotrebe.
Kazdopadne super ponuka, takových jen víc.Díky!

Horsi to bylo s "demontáž dveřní vyplně"..vypada to pekne, lechce, jednoduse, ale zadna prdel narvat ji tam potom z5
... tys mi dal, ale diky za typy! Jen tak dál
Naposledy upravil TAVIC dne 04.10 2009 23:48, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.10 2009 20:45


TAVIC: Tak to jsem rád, že ti to pomohlo.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

08.11 2009 19:57


Petan:Čau,
prosím o radu...
Mám na servise 1.8 T AEB má nízký tlak turba - vůbec netlačí,hadice do intercoleru měkké, čisté bez oleje, podle majitele Turbo* po repasi, kromě nízkého tlaku na VAGu nic není. Váha vzduchu nová. Co takhle ventil N75, podtlak na turbu a nebo repase nebyla repasí? Tvůj názor?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email