Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 4 června 2025
Celkem je zde 178 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marek M.
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 224
Online návštěvníků
Návštěvníků: 174
Uživatelů: 4
Celkem: 178

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

18.06 2010 19:45


Ahoj, chtěl jsem se zeptat, zda někdo netuší, jaký automat se dával do A4 2007, 2,0TDI 103KW ... mám v plánu ho koupit, ale někde uvádí v inzerátech 6st. a někde 7st. Případně, jaký je mezi nima rozdíl ??? Díky za INFO
nahoru

sponzor





18.06 2010 19:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

18.06 2010 19:46


http://audiklub.cz/prispevekt19206

Podívej se tady, je tam všechno vysvětleno, příště stačí jen hledat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

18.06 2010 19:48


Jinak ve zkratce, 6st. bude tiptronic, 7st. multitronic.
Jde o to, jestli je auto quattro nebo ne, quattro má tiptronic, nequattro multitronic. O převodovkávh si můžeš přečíst tady v naší techwiki, kde je o tom popsáno dost.

Tiptronic je kvalitnější, ale méně komfortní, jelikož řadí.
Multitronic bývá poruchový, za to ale neřadí, je to bezestupňová převodovka a ty převodové stupně jsou jen imaginární
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

18.06 2010 19:54


OK díky, je to předokolka Tím pádem multitronik, ten se mi líbí víc

a ještě dotaz, když koupím 3leté auto , co má 140 000KM, tak můžu čekat že se posere, nebo je do nějakých určitých KM téměř spolehlivá? Převodovka:) Díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

18.06 2010 20:07


BLACKVOL: to mám vyvěštit z koule? To ti neřekne nikdo k ničemu. Jedno auto vydrží s motorem 2.5TDi 400tis bez investic do motoru a jiné je ve 200 s vydřenýma vačkama a čerpadlem po smrti. Tak nějak je to i s Multitronicem....prostě je to potřeba před koupí projet, nesmí škubat, nesmí dělat žádné zvláštní věci, takže jich nejlépe projet více, ať máš s čím srovnávat a pokud bude před koupí vpořádku, potom se k tomu chovat hezky a věřit, že vydrží
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

18.06 2010 21:54


OK, Díky teda )))) A neni u těchto převodovek třeba nějaké rozmezí KM, kdy se to nejvíc SERE? U volva mi třeba řekli, že se sere mezi 130-160tis km nejvíc, takže když se v té době neposere tak vydrží mnohem víc, třeba i 400
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

18.06 2010 22:18


ne neni... to jsou takovy ty povidacky... bud ta vec vydrzi 150tis a nebo vydrzi porad... neexistuje ze pulka pri 150tis odejde a zbytek neodejde nikdy... protoze jedna odejde pri 90ti, dalsi pro 120ti, jina pri 180ti.... porad se bavim o jedny a samy veci a takovejch veci mas plny auto
proto jsou dane servisni intervaly... rozvody, oleje, filtry atd..
proste se koukni na auto, vem si nekoho kdo tomu rozumi, nejlepe kdo ma zkusenosti primo s tim autem a nakup to...
ihned po tom vymen oleje v motoru, v prevodovce (jestli se to dela), udelej rozvody a pak do toho sypej penize na udrzbu

nekupujes novy auto, kupujes jety auto... jety auto je opotrebovany auto, opotrebovany auto potrebuje vic udrzby nez novy auto kapis?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

22.06 2010 12:10


sanysek:
ne neni... to jsou takovy ty povidacky... bud ta vec vydrzi 150tis a nebo vydrzi porad... neexistuje ze pulka pri 150tis odejde a zbytek neodejde nikdy... protoze jedna odejde pri 90ti, dalsi pro 120ti, jina pri 180ti.... porad se bavim o jedny a samy veci a takovejch veci mas plny auto
proto jsou dane servisni intervaly... rozvody, oleje, filtry atd..
proste se koukni na auto, vem si nekoho kdo tomu rozumi, nejlepe kdo ma zkusenosti primo s tim autem a nakup to...
ihned po tom vymen oleje v motoru, v prevodovce (jestli se to dela), udelej rozvody a pak do toho sypej penize na udrzbu

nekupujes novy auto, kupujes jety auto... jety auto je opotrebovany auto, opotrebovany auto potrebuje vic udrzby nez novy auto kapis?


Bphužel nikoho neznám se zkušenost ís tímto autem, já znám jen klasický automat, takže se v tom projedu, ale nevím co to má a nemá dělat, krom několika teoretických poznatků z internetu. Je třeba možné zajet do AUDI a oni by mi tam o té převodovce něco řekli? Třeba nějaká placená testovací jízda, nebo prohlídka .. hm ? .. mrkni na to -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





22.06 2010 12:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.06 2010 20:07


BLACKVOL:


Bphužel nikoho neznám se zkušenost ís tímto autem, já znám jen klasický automat, takže se v tom projedu, ale nevím co to má a nemá dělat, krom několika teoretických poznatků z internetu. Je třeba možné zajet do AUDI a oni by mi tam o té převodovce něco řekli? Třeba nějaká placená testovací jízda, nebo prohlídka .. hm ? .. mrkni na to -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Multitronic určo n, protože u téhle převodovky neexistuje údržba a to proto, že výrobce umístil filtr oleje dovnitř do převodovky. Takže kvůli výměně se musí vyndat převodovka z auta a rozebrat. Na to se kašle i u Audi a dělají se rovnou celkem nákladné opravy. Navíc variátor je dobrý tak u auta kde není velký krouťák ani výkon-což u Audi nehrozí a zvlášť ne u Tdi. Volil bych DSG ale A4 se s DSG nedělají.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.06 2010 5:47


Já bych volil manuál.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.06 2010 19:11


Přesně 2,0TDi v manuálu, když už se někdo dívá na spotřebu tak se bude dívat i na dlaší investice ale bohužel i u takového motoru jsou celkem brzo, silnější verzi potom jedině v quattru.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

06.08 2010 9:40


satan:
jizan:

já a další by zas volili automat, to je subjektivní
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.08 2010 9:43


Mauglí:
já a další by zas volili automat, to je subjektivní

chlapci ti len radili, aby si potom nepisal ze ty a dalsi mate problem s automatom lebo spatne radi a nejde tam teoreticky vymenit filter...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

06.08 2010 16:25


asi i já bych radil automat.. ale asi je to věc názoru a toho co chce dotyčný..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email